💰 FRO - Kursmål: 374,- 💰
Kepler Cheuvreux höjer riktkursen för Frontline till 374 norska kronor (366), upprepar köp
1.3.2024
Kepler Cheuvreux höjer riktkursen för Frontline till 374 norska kronor (366), upprepar köp
newsroom@finwire.se
1.3.2024
Kepler Cheuvreux höjer riktkursen för Frontline till 374 norska kronor (366), upprepar köp
newsroom@finwire.se
Redigert 26.05.2024 kl 20:24
Du må logge inn for å svare
ibyx
07.05.2024 kl 15:00
9168
Ingen grunn til å dumpe alt ennå, men det kunne selvsagt vært bedre også...
Front Earl (2017 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: C 🟡) WAfr/China Unipec (Lon) Frontline $FRO (TCE: RV USD 58K @ 77 days / Actual USD 54K @ 81 days)
Front Earl (2017 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: C 🟡) WAfr/China Unipec (Lon) Frontline $FRO (TCE: RV USD 58K @ 77 days / Actual USD 54K @ 81 days)
Anden
08.05.2024 kl 09:58
8774
Fantastisk fin start på dagen. Vært oppe i 274, før den roer seg rundt 272 - 272! Satser på "rally" over kr 280 i dag hvis alt stemmer i uniten:-)
Anden
09.05.2024 kl 21:42
8150
oppgangssyklus
John Fredriksen har truffet bra med de fleste av sine investeringer. Nå tror han på mange sterke år i tankfart samtidig som han investerer bredere enn før, men bare i det han kan.
Skulle gjerne lest denne artikkelen! Men introen ser lovende ut:-)
(Samtidig som Frontline går sterkt i USA. I skrivende stund 25,80 dollar. Nkr 279,93)
Og Fredriksen kan tank!
John Fredriksen har truffet bra med de fleste av sine investeringer. Nå tror han på mange sterke år i tankfart samtidig som han investerer bredere enn før, men bare i det han kan.
Skulle gjerne lest denne artikkelen! Men introen ser lovende ut:-)
(Samtidig som Frontline går sterkt i USA. I skrivende stund 25,80 dollar. Nkr 279,93)
Og Fredriksen kan tank!
Redigert 09.05.2024 kl 21:46
Du må logge inn for å svare
BillVonka
09.05.2024 kl 22:23
8090
holy moly 25,73
Redigert 09.05.2024 kl 22:26
Du må logge inn for å svare
Finansrev
10.05.2024 kl 18:39
7480
Hoppet helt ut av FRO igjen i dag. Spennende å se om man kan komme seg inn igjen på en dupp, eller om man må slippe den og se den rase avgårde over 300.
ibyx
10.05.2024 kl 20:29
7327
Markedet agerer som om det er FRO VLCCer som er blant de siste høyere slutninger?
https://app.tankersinternational.com
Men siste var denne fra mandag:
Front Earl (2017 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: C 🟡) WAfr/China Unipec (Lon) Frontline $FRO (TCE: RV USD 58K @ 77 days / Actual USD 54K @ 81 days)
Det må være ønsket, kunnskapen eller spekulasjonen om det etterlengtede trendskiftet i VLCC?
https://app.tankersinternational.com
Men siste var denne fra mandag:
Front Earl (2017 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: C 🟡) WAfr/China Unipec (Lon) Frontline $FRO (TCE: RV USD 58K @ 77 days / Actual USD 54K @ 81 days)
Det må være ønsket, kunnskapen eller spekulasjonen om det etterlengtede trendskiftet i VLCC?
Redigert 10.05.2024 kl 20:30
Du må logge inn for å svare
ibyx
10.05.2024 kl 21:16
7366
Han har visst bursdag imorgen også. 80 år. Så litt oppgang er vel på sin plass? :-)
Hvor personavhengig regnes forresten FRO å være? Det er vel flere andre der som kan shipping også, men sjefen er kanskje i særklasse?
Hvor personavhengig regnes forresten FRO å være? Det er vel flere andre der som kan shipping også, men sjefen er kanskje i særklasse?
ibyx
12.05.2024 kl 11:01
6608
Ja kanskje blir det med NYSE sin moderate gevinstsikring som endte 3-4 kroner under OSE-slutt denne gang!
Selv om "korreksjonen" var overraskende jevn nesten hele dagen og i praksis endte opp på LOD så var ikke volumet skremmende høy?
VOLUME: 1.68M
65 DAY AVG: 1.83M
92% VS AVG
Men et par bullrater å flashe på FRO-VLCC nå hadde vært kjekt!
Selv om "korreksjonen" var overraskende jevn nesten hele dagen og i praksis endte opp på LOD så var ikke volumet skremmende høy?
VOLUME: 1.68M
65 DAY AVG: 1.83M
92% VS AVG
Men et par bullrater å flashe på FRO-VLCC nå hadde vært kjekt!
BillVonka
12.05.2024 kl 13:13
6484
Neste resultat fra FRO blir spennende
om de nye 24 båtene har begynt å
hanke inn penger
Resultatet kommmer 30mai ettersom jeg fant ut
om de nye 24 båtene har begynt å
hanke inn penger
Resultatet kommmer 30mai ettersom jeg fant ut
Cutter
12.05.2024 kl 14:23
6436
Resultatet blir nok på det jevne. Usikker på utbytte da det har vært litt lite info når de siste skutene og aksjonær lånet skulle betales. Men f.o.m Q2 kan nok utbyttekranene åpnes for fullt. Ser det som en fordel om de skuffer litt så man kan laste mer under 300 etter utbytte. Hvis noen sitter på mere detaljer hadde det vært hyggelig om de delte.
ibyx
12.05.2024 kl 14:24
6495
Legger normalt ikke mye vekt etterhandel. Ofte for lave volumer.
https://www.nasdaq.com/market-activity/stocks/fro/after-hours-trades
https://www.nasdaq.com/market-activity/stocks/fro/after-hours-trades
ibyx
12.05.2024 kl 14:27
6503
Dersom fx FRO av en eller annen grunn ved Q1 melder at de har flyttet mer tonnasje fra spot til Time Charter...
https://1975593.fs1.hubspotusercontent-na1.net/hubfs/1975593/May%206%2c%202024.pdf
https://1975593.fs1.hubspotusercontent-na1.net/hubfs/1975593/May%206%2c%202024.pdf
Redigert 12.05.2024 kl 14:28
Du må logge inn for å svare
nucleus
12.05.2024 kl 20:32
6210
https://www.finansavisen.no/finans/2024/05/12/8129905/derfor-tror-vi-tankfesten-kommer-til-a-fortsette?zephr_sso_ott=h3s7NV Ikke kun Fredriksen selv, som tror på tankmarkedet fremover..
Jeg tror og på tankmarkedet fremover😊 blir mye utbytte fremover.
Redigert 12.05.2024 kl 20:44
Du må logge inn for å svare
BillVonka
14.05.2024 kl 19:59
11628
Frontline dundrer videre mot stadig nye rekordnivåer på Oslo Børs. ABG Sundal Collier-analytiker Petter Haugen venter et nytt fyrverkeri i Frontline-aksjen til høsten.
Nullball
15.05.2024 kl 10:10
11183
fa i dag: Skyhøyt over konsensus
Haugen og ABG Sundal Collier ligger skyhøyt over resten av markedet når det kommer til forventninger til EBITDA-resultatet til Frontline i 2025. I ABG Sundal Colliers modeller er flåteveksten svært begrenset i 2024-2026 og med normal etterspørselsvekst blir da flåteutnyttelsen for råoljetank svært høy. Ettersom meglerhuset også forventer eksportvekst fra Atlanterhavet, hvor både Guyana, Brasil og USA er forventer å bidra, blir også gjennomsnittsdistansene lengre hvilket da ifølge Haugen impliserer høyere etterspørselsvekst etter tankskip enn den globale oljeetterspørselen skulle tilsi.
— Betalingsvilligheten for tankskip vil være voldsom dersom lasteeiere må by mot hverandre for å sikre seg transportkapasitet. Vi ser det derfor som sannsynlig at vi vil få et nytt rekordnivå på både rater og skipsverdier over de neste par årene.
Verdiene i taket
Frontline-aksjen ble tirsdag handlet på nivåer på rundt 285 kroner. Om to år tror Haugen at substansverdien har klatret helt opp i 470 kroner aksjen
— Vi har kjøpsanbefaling på Frontline nettopp fordi vi holder det som sannsynlig at markedsinntjeningen for skipene de eier vil overgå tidligere rekorder og i vårt anslag for substansverdien i Frontline om to år står nå i 470 kroner pr. aksje. Vårt kursmål på 335 kroner er basert på en premie på 10 prosent til hva vi estimerer av substansverdi om ett år, sier Petter Haugen.
Haugen og ABG Sundal Collier ligger skyhøyt over resten av markedet når det kommer til forventninger til EBITDA-resultatet til Frontline i 2025. I ABG Sundal Colliers modeller er flåteveksten svært begrenset i 2024-2026 og med normal etterspørselsvekst blir da flåteutnyttelsen for råoljetank svært høy. Ettersom meglerhuset også forventer eksportvekst fra Atlanterhavet, hvor både Guyana, Brasil og USA er forventer å bidra, blir også gjennomsnittsdistansene lengre hvilket da ifølge Haugen impliserer høyere etterspørselsvekst etter tankskip enn den globale oljeetterspørselen skulle tilsi.
— Betalingsvilligheten for tankskip vil være voldsom dersom lasteeiere må by mot hverandre for å sikre seg transportkapasitet. Vi ser det derfor som sannsynlig at vi vil få et nytt rekordnivå på både rater og skipsverdier over de neste par årene.
Verdiene i taket
Frontline-aksjen ble tirsdag handlet på nivåer på rundt 285 kroner. Om to år tror Haugen at substansverdien har klatret helt opp i 470 kroner aksjen
— Vi har kjøpsanbefaling på Frontline nettopp fordi vi holder det som sannsynlig at markedsinntjeningen for skipene de eier vil overgå tidligere rekorder og i vårt anslag for substansverdien i Frontline om to år står nå i 470 kroner pr. aksje. Vårt kursmål på 335 kroner er basert på en premie på 10 prosent til hva vi estimerer av substansverdi om ett år, sier Petter Haugen.
longterm
20.05.2024 kl 16:33
9571
Flere timer igjen til New York stenger, men nå passerte Frontline akkurat 300kr der borte...
Gulltider
20.05.2024 kl 16:51
9706
FRO hopper videre i USA i dag 💰
Blir spennende å se hvordan det slår ut her hjemme i morgen.
Kan se ut til at FRO åpner 10 kr opp etter helligdagene 💰💰👍☀️
Blir spennende å se hvordan det slår ut her hjemme i morgen.
Kan se ut til at FRO åpner 10 kr opp etter helligdagene 💰💰👍☀️
Gulltider
20.05.2024 kl 23:24
9338
FRO: After hours: 28,48
Betyr en kurs her hjemme på: 304,16 kr 💰💰
Betyr en kurs her hjemme på: 304,16 kr 💰💰
ibyx
21.05.2024 kl 19:12
8596
Front Dynamic: Failed. Og det var kanskje like greit med den raten?
Sammenlignet med denne nettopp:
Arosa (2017 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: C 🟡) USG/Korea SK Energy Lykiardopulo (TCE: RV USD 52K @ 115 days / Actual USD 78K @ 87 days)
Front Dynamic (2020 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: B 🟢) WAfr/UKC Stasco Frontline $FRO (TCE: RV USD 74K @ 35 days / Actual USD 45K @ 50 days)
Sammenlignet med denne nettopp:
Arosa (2017 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: C 🟡) USG/Korea SK Energy Lykiardopulo (TCE: RV USD 52K @ 115 days / Actual USD 78K @ 87 days)
Front Dynamic (2020 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: B 🟢) WAfr/UKC Stasco Frontline $FRO (TCE: RV USD 74K @ 35 days / Actual USD 45K @ 50 days)
BillVonka
21.05.2024 kl 20:29
8500
wow 28,91
USA akkurat nå
USA akkurat nå
Redigert 21.05.2024 kl 22:22
Du må logge inn for å svare
Anden
21.05.2024 kl 21:07
8860
Ja! Helt fantastisk oppgang! Det må være noen som mener, tror, vet at det blir bestemt et godt utbytte 31 mai! Jeg tror ikke det er over enda. Kvalifisert gjetting tilsier over 350 kr før q1
ibyx
22.05.2024 kl 16:57
8062
Dagens gevinstsikring må vel sies å være *svært* forutsigbar?
Men kanskje blir det med 300?
Mulig den skal trylles litt lenger ned på NYSE i løpet av kvelden før den vippes over 300 igjen
Man blir liksom ofte litt snytt for de noe større intradagssvingene over there...
Men kanskje blir det med 300?
Mulig den skal trylles litt lenger ned på NYSE i løpet av kvelden før den vippes over 300 igjen
Man blir liksom ofte litt snytt for de noe større intradagssvingene over there...
ibyx
23.05.2024 kl 16:11
7448
Blir det litt sidelengs noen dager?
Dollaren spiller heller ikke helt på lag nå. Ned ca 3% siste måned.
Denne for få timer side:
Front Duchess (2017 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: C 🟡) AG/Brunei Hengyi Frontline $FRO (TCE: RV USD 59K @ 39 days / Actual USD 48K @ 45 days)
De er sjelden i tet på TankersInt sine oppdateringer?
Dollaren spiller heller ikke helt på lag nå. Ned ca 3% siste måned.
Denne for få timer side:
Front Duchess (2017 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: C 🟡) AG/Brunei Hengyi Frontline $FRO (TCE: RV USD 59K @ 39 days / Actual USD 48K @ 45 days)
De er sjelden i tet på TankersInt sine oppdateringer?
Redigert 23.05.2024 kl 16:14
Du må logge inn for å svare
bjartmar
24.05.2024 kl 08:29
7055
Oslo (Infront TDN Direkt): Konsulentbyrået Marsofts basisscenario er en nedadgående trend i VLCC-charterratene fra begynnelsen av 2025, gitt beskjeden oljeetterspørselsvekst i Asia og løsning på problemene i Rødehavet.
-Ettårige VLCC-charterrater ligger i dag på rundt 48.000 dollar pr dag. Vi forventer relativt stabile rater med en nedadgående trend fra begynnelsen av 2025 i kontekst av fallende handelsdistanser i snitt, sier direktør Arlie Sterling i Marsoft under Marine Money Ship and Offshore Finance Forum torsdag.
I et oppsidescenario med forstyrrelser i Rødehavet som fortsetter til første kvartal 2026 og en sterkere oljeetterspørsel fra Asia, mener Sterling at det kan føre til et sterkere marked over de neste to årene.
-Vi kan ikke forutsi når Houthiene vil gå tom for raketter eller når Iran vil gå tom for penger til å hjelpe. Men det er mulig at det kan vare litt lenger. Min personlige oppfatning er at det kanskje blir verre før det blir bedre. Hvis forstyrrelsene fortsetter og hvis den kinesiske regjeringen gir mer stimulans kan vi se et mye sterkere marked over de neste to årene, sier han.
Videre trekker Sterling frem at shippingtonnasje har vært et godt sted å være de seneste fem årene, men at dette ikke nødvendigvis betyr at det er over med det første.
-Hvis du kjøpte et skip i begynnelsen av andre kvartal 2019 med en investeringshorisont på 5 år ville du hatt en årlig avkastning på 21 prosent innen tørrbulk, 24 prosent innen tank, og 42 prosent innen containersegmentet, sier han, og legger til;
-Mange av dere vil kanskje tenke at dere har hatt deres tur og at dette vil være vanskelig å gjenta. La meg minne dere på at shippingtonnindustrien har gjort det før. Ikke så ofte, men det har skjedd før. Hvis du ser tilbake på perioden som startet i 1985 eller 2003, så du høyere avkastning over lengre perioder. Nøkkelen var å kunne trekke seg ut av markedet på riktig tidspunkt.
Han anbefaler å følge med på tilbudssiden, som er avgjørende for shipping.
-Tilbake i 2019 var ordrebok til flåteforholdet relativt lavt. Ifølge folkevisdommen innen shipping, hvis dette forholdet er mindre enn 8 prosent i tørrbulk eller tank, kan du se frem til gode tider. For containerskip kan forholdet være høyere. Ordrebok til flåteforholdet for tørrbulk og tank i andre kvartal 2024 ligner på nivåer fra fem år siden, sier Sterling.
Tradisjonelt er det en god indikator for kjøp av skip hvis prisen er under 10-årsgjennomsnittet, påpeker Sterling.
-I 2019 var skipene relativt billige, men det er ikke tilfelle nå. Eiendelsprisene har økt dramatisk. Imidlertid har charterratene også økt, noe som gjør investeringer fortsatt potensielt lønnsomme til tross for høyere priser, sier han og fortsetter;
-For eksempel i 2019 var kontantavkastningen på chartere mellom 7 og 10 prosent. I dag er den mellom 14 og 20 prosent. Dette betyr at til tross for høyere skipsverdier, kan chartere generere betydelig kontantstrøm.
Junaid Razak finans@tdn.no
Infront TDN Direkt, +47 21 95 60 70
-Ettårige VLCC-charterrater ligger i dag på rundt 48.000 dollar pr dag. Vi forventer relativt stabile rater med en nedadgående trend fra begynnelsen av 2025 i kontekst av fallende handelsdistanser i snitt, sier direktør Arlie Sterling i Marsoft under Marine Money Ship and Offshore Finance Forum torsdag.
I et oppsidescenario med forstyrrelser i Rødehavet som fortsetter til første kvartal 2026 og en sterkere oljeetterspørsel fra Asia, mener Sterling at det kan føre til et sterkere marked over de neste to årene.
-Vi kan ikke forutsi når Houthiene vil gå tom for raketter eller når Iran vil gå tom for penger til å hjelpe. Men det er mulig at det kan vare litt lenger. Min personlige oppfatning er at det kanskje blir verre før det blir bedre. Hvis forstyrrelsene fortsetter og hvis den kinesiske regjeringen gir mer stimulans kan vi se et mye sterkere marked over de neste to årene, sier han.
Videre trekker Sterling frem at shippingtonnasje har vært et godt sted å være de seneste fem årene, men at dette ikke nødvendigvis betyr at det er over med det første.
-Hvis du kjøpte et skip i begynnelsen av andre kvartal 2019 med en investeringshorisont på 5 år ville du hatt en årlig avkastning på 21 prosent innen tørrbulk, 24 prosent innen tank, og 42 prosent innen containersegmentet, sier han, og legger til;
-Mange av dere vil kanskje tenke at dere har hatt deres tur og at dette vil være vanskelig å gjenta. La meg minne dere på at shippingtonnindustrien har gjort det før. Ikke så ofte, men det har skjedd før. Hvis du ser tilbake på perioden som startet i 1985 eller 2003, så du høyere avkastning over lengre perioder. Nøkkelen var å kunne trekke seg ut av markedet på riktig tidspunkt.
Han anbefaler å følge med på tilbudssiden, som er avgjørende for shipping.
-Tilbake i 2019 var ordrebok til flåteforholdet relativt lavt. Ifølge folkevisdommen innen shipping, hvis dette forholdet er mindre enn 8 prosent i tørrbulk eller tank, kan du se frem til gode tider. For containerskip kan forholdet være høyere. Ordrebok til flåteforholdet for tørrbulk og tank i andre kvartal 2024 ligner på nivåer fra fem år siden, sier Sterling.
Tradisjonelt er det en god indikator for kjøp av skip hvis prisen er under 10-årsgjennomsnittet, påpeker Sterling.
-I 2019 var skipene relativt billige, men det er ikke tilfelle nå. Eiendelsprisene har økt dramatisk. Imidlertid har charterratene også økt, noe som gjør investeringer fortsatt potensielt lønnsomme til tross for høyere priser, sier han og fortsetter;
-For eksempel i 2019 var kontantavkastningen på chartere mellom 7 og 10 prosent. I dag er den mellom 14 og 20 prosent. Dette betyr at til tross for høyere skipsverdier, kan chartere generere betydelig kontantstrøm.
Junaid Razak finans@tdn.no
Infront TDN Direkt, +47 21 95 60 70
bjartmar
24.05.2024 kl 08:32
7044
Noen er veldig optimistiske 😊 ...
Analytiker Axel Styrman i Kepler oppjusterer Frontline fra 374 til 384 kroner, og gjentar kjøp. Analytikerne har 13 kjøpsanbefalinger, to holdanbefalinger og ingen salgsanbefalinger. (FA 23.05)
Analytiker Axel Styrman i Kepler oppjusterer Frontline fra 374 til 384 kroner, og gjentar kjøp. Analytikerne har 13 kjøpsanbefalinger, to holdanbefalinger og ingen salgsanbefalinger. (FA 23.05)
ibyx
24.05.2024 kl 10:21
6870
Den trades ihvertfall opp på OSE idag!
"NYSE-fasit" er nå 297,78 NOK med enda mer svekket dollar...
Den skal nok trades ned før NYSE åpner igjen... Dersom ikke det kommer noen streke slutninger... men der stikker jo stadig konkurrentene av med de beste ratene for tiden!
Kfr: https://app.tankersinternational.com
Hvor hadde FRO vært uten LR2 tro? 😅
"NYSE-fasit" er nå 297,78 NOK med enda mer svekket dollar...
Den skal nok trades ned før NYSE åpner igjen... Dersom ikke det kommer noen streke slutninger... men der stikker jo stadig konkurrentene av med de beste ratene for tiden!
Kfr: https://app.tankersinternational.com
Hvor hadde FRO vært uten LR2 tro? 😅
Redigert 24.05.2024 kl 10:23
Du må logge inn for å svare
Jahre wiking
27.05.2024 kl 10:07
5747
Oslo (Infront TDN Direkt): Frontline ventes å legge frem en ebitda på 356 millioner dollar for første kvartal 2024, mot 296 millioner dollar i samme kvartal året før.
ibyx
27.05.2024 kl 10:50
5661
Det er torsdag vi får fasiten. Det betyr da en økning på 20% på et år.
Samtidig har kursen gått 112% på et år.
Det kan bli interessant...
Selv det minste tegn til skuffelse osv..
Eller hva med "sell on news"?
Eller kanskje "vinner" framtidsutsiktene nok en gang?
Samtidig har kursen gått 112% på et år.
Det kan bli interessant...
Selv det minste tegn til skuffelse osv..
Eller hva med "sell on news"?
Eller kanskje "vinner" framtidsutsiktene nok en gang?
Redigert 27.05.2024 kl 10:50
Du må logge inn for å svare
bjartmar
28.05.2024 kl 08:36
5060
28.05- Nordea oppjusterer kursmålet fra 300 kroner til 335 kroner og gjentar kjøpsanbefalingen. Aksjen ble sist omsatt for 309,80 kroner.
ibyx
28.05.2024 kl 10:29
4884
Ser at Pareto vurderer at aksjekurs i forhold til NAV/share har økt fra ca 23% i begynnelsen av mai til ca 39% nå?
Hva forteller det?
https://x.com/ed_fin/status/1795162724122439706
https://x.com/ed_fin/status/1786738238750622087
Tilsvarende for Hafnia er -6% til +3%
Og OET +10% til +21%
Hva forteller det?
https://x.com/ed_fin/status/1795162724122439706
https://x.com/ed_fin/status/1786738238750622087
Tilsvarende for Hafnia er -6% til +3%
Og OET +10% til +21%
Redigert 28.05.2024 kl 10:37
Du må logge inn for å svare
ibyx
28.05.2024 kl 16:28
4578
🎪🤔
Fall og fall...
Var ny ATH i starten i det minste... 😅
Fall og fall...
Var ny ATH i starten i det minste... 😅
Redigert 28.05.2024 kl 21:19
Du må logge inn for å svare
ibyx
28.05.2024 kl 21:23
4261
VLCC nærmest ignoreres...
Siste uke fra TankersInt:
Front Gaula (2022 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: B 🟢) Brazil/China CNOOC Frontline $FRO (TCE: RV USD 48K @ 91 days / Actual USD 41K @ 103 days)
Front Dee (2015 - Modern VLSFO) On Subs (Estimated Voyage CII: B 🟢) Brazil/China Petrobras Frontline $FRO (TCE: RV USD 47K @ 89 days / Actual USD 56K @ 79 days)
Front Duchess (2017 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: C 🟡) AG/Brunei Hengyi Frontline $FRO (TCE: RV USD 59K @ 39 days / Actual USD 48K @ 45 days)
Front Dynamic (2020 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: B 🟢) WAfr/UKC Stasco Frontline $FRO (TCE: RV USD 74K @ 35 days / Actual USD 45K @ 50 days)
Siste uke fra TankersInt:
Front Gaula (2022 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: B 🟢) Brazil/China CNOOC Frontline $FRO (TCE: RV USD 48K @ 91 days / Actual USD 41K @ 103 days)
Front Dee (2015 - Modern VLSFO) On Subs (Estimated Voyage CII: B 🟢) Brazil/China Petrobras Frontline $FRO (TCE: RV USD 47K @ 89 days / Actual USD 56K @ 79 days)
Front Duchess (2017 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: C 🟡) AG/Brunei Hengyi Frontline $FRO (TCE: RV USD 59K @ 39 days / Actual USD 48K @ 45 days)
Front Dynamic (2020 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: B 🟢) WAfr/UKC Stasco Frontline $FRO (TCE: RV USD 74K @ 35 days / Actual USD 45K @ 50 days)