CODE Wow đđ
Breakthrough in Domain Driven AI Technology by Uniscale AS
Oslo, March 6th 2024
We are pleased to announce a significant achievement by CodeLab Capital's wholly-owned subsidiary, Uniscale AS. Uniscale AS has achieved a remarkable achievement by, to our knowledge and analysis, being the first in the world to successfully develop Domain Driven AI technology for Programming, marking a monumental advancement in the realm of artificial intelligence.
CTO Svein Arne Ackenhausen remarks, "Domain driven AI Programming represents the next major evolution in programming. While current technologies, such as Generative AI tools, assist programmers in writing code technically, our technology distinguishes itself by being vendor-neutral. It can seamlessly integrate with all Generative AI Tools, providing them with the necessary contextual information for intelligent code generation.
The Uniscale products enable generative AI tools to act intelligent and write the code precisely and fully aligned with the functional and technical specifications. This ensures close to 100% automatically generated source codes that is 1:1 with the intention of the domain design. This drastically reduces programming time from a full day to just 5-10 minutes, resulting in a significant effect for our customers empowering optimization and innovation rates to new heights."
This achievement is the culmination of years of dedicated efforts by our team at Uniscale.
As we look ahead, we anticipate a surge of interest and demand for our innovative technology and platform.
Uniscale AS is well-positioned to meet the challenges of tomorrow with confidence, armed with a solution that is not only revolutionary, but also highly scalable on a global level.
We will disclose further information regarding this monumental achievement to the market in due course.
We look forward to sharing more exciting developments with you in the near future.
Oslo, March 6th 2024
We are pleased to announce a significant achievement by CodeLab Capital's wholly-owned subsidiary, Uniscale AS. Uniscale AS has achieved a remarkable achievement by, to our knowledge and analysis, being the first in the world to successfully develop Domain Driven AI technology for Programming, marking a monumental advancement in the realm of artificial intelligence.
CTO Svein Arne Ackenhausen remarks, "Domain driven AI Programming represents the next major evolution in programming. While current technologies, such as Generative AI tools, assist programmers in writing code technically, our technology distinguishes itself by being vendor-neutral. It can seamlessly integrate with all Generative AI Tools, providing them with the necessary contextual information for intelligent code generation.
The Uniscale products enable generative AI tools to act intelligent and write the code precisely and fully aligned with the functional and technical specifications. This ensures close to 100% automatically generated source codes that is 1:1 with the intention of the domain design. This drastically reduces programming time from a full day to just 5-10 minutes, resulting in a significant effect for our customers empowering optimization and innovation rates to new heights."
This achievement is the culmination of years of dedicated efforts by our team at Uniscale.
As we look ahead, we anticipate a surge of interest and demand for our innovative technology and platform.
Uniscale AS is well-positioned to meet the challenges of tomorrow with confidence, armed with a solution that is not only revolutionary, but also highly scalable on a global level.
We will disclose further information regarding this monumental achievement to the market in due course.
We look forward to sharing more exciting developments with you in the near future.
Redigert 06.03.2024 kl 11:03
Du mÄ logge inn for Ä svare
forzavinger
11.03.2024 kl 14:16
3061
De trenger mye penger.Ser flere referer til at det er lite frie aksjer,har noen en oppdatert aksjeliste?
Marketwatch
11.03.2024 kl 13:49
3111
Er det noen som kan "oversette" hva som menes med denne meldingen? Tjener de penger eller trenger de penger??
rischioso
11.03.2024 kl 13:30
3170
Har sÄ jeg klarer meg allerede, men uansett takk og takk det samme...;)
espetalen84
11.03.2024 kl 13:28
3169
Haha morsom du, livets harde skole osv :)))
Er nok en del formuer som har fordufta i Patientsky ogsÄ, falt vel godt over 90% fra ATH fÞr det ble solgt. Regner med at de fleste smÄsparere hadde mista tÄlmodigheten etter 2 1/2 Är med kontinuelig nedgang nÄr utbytte pÄ 2,50 kr ble utbetalt i fjor. Ser forÞvrig at Patientsky kan skilte med 1,7 i rating pÄ Trustpilot, sÄ de burde vel kanskje hatt med bÄde noen leger og pasienter nÄr de utviklet systemet.
Uansett, lykke til i Codelab Capital AS, hÄper du blir rik i en fei!
Er nok en del formuer som har fordufta i Patientsky ogsÄ, falt vel godt over 90% fra ATH fÞr det ble solgt. Regner med at de fleste smÄsparere hadde mista tÄlmodigheten etter 2 1/2 Är med kontinuelig nedgang nÄr utbytte pÄ 2,50 kr ble utbetalt i fjor. Ser forÞvrig at Patientsky kan skilte med 1,7 i rating pÄ Trustpilot, sÄ de burde vel kanskje hatt med bÄde noen leger og pasienter nÄr de utviklet systemet.
Uansett, lykke til i Codelab Capital AS, hÄper du blir rik i en fei!
rischioso
11.03.2024 kl 12:46
3259
Om det er tankegangen din sÄ bÞr du ogsÄ holde deg unna alle Fredriksens selskaper for han har knapt gjennomfÞrt grunnskolen og pÄ bÞrsen har vi mange som som han - mao, en utdannelse i seg selv er null verdt om du ikke har grunder genet og er street smart. Og etableringen av pasientsky var det ingen leger som stod bak - om du skjÞnner hva jeg mener. SÄ se heller pÄ hva man har fÄtt til og ikke universitetsgraden for Ä fronte et selskap med mange smarte hoder som gjÞr jobben de er satt til Ä gjÞre krever ikke all verden. Vi behÞver ikke Ä gÄ lengre enn til Ultimovacs hvor mange store formuer forduftet pÄ et blunk og der var det titler og universitetsgrader sÄ det holdt over hele linja - men det hjalp ikke stort...;)
Redigert 11.03.2024 kl 12:47
rischioso
11.03.2024 kl 12:31
3300
Ja, talla blir proof of the pudding. Det virker Ä vÊre flere som ikke fikk med seg oppgangen i dag - mye surmuling ute og gÄr, men slik gÄr det nÄr man lemper ut alt og gambler alt pÄ en rimeligere inngang. Uansett, her har oppgangen bare startet sÄ ingen grunn til Ä surmule. Folk burde heller bruke energien pÄ mulighetene fremover og ikke pÄ mulighetene de glipp av...;)
Fjellbris
11.03.2024 kl 12:23
3329
Helt enig i det du skriver. Emi var det snakk om fra diverse skribenter ogsÄ hele forige uke. Er ikke aktuelt Ä sette emi pÄ dette nivÄet, fÞrst skal markedet fÄ «proof of the pudding» etter meldingen om «monumental achievement». SÄ fÄr vi tall i april og deretter info om videre utvikling og vekst som emi skal brukes til, en emi som da settes pÄ langt hÞyere nivÄ og som etter oppdatert info til markedet vil selge seg selv.
Redigert 11.03.2024 kl 12:23
espetalen84
11.03.2024 kl 12:21
3334
Med all mulig respekt for nÄvÊrende og tidligere takarbeidere, et sÞk pÄ Henning Emil Olesen pÄ LinkedIn gir meg ikke fÞlelsen av at dette er selskapet som kommer til Ä vinne AI-gamet rett foran snuten pÄ klodens skarpeste kniver i Silicon Valley :D Det er sikkert andre folk ogsÄ med pÄ laget, men at det er denne personen som liksom skal vÊre talsperson for opptrappingen av virksomheten er ikke noe jeg ville fÞlt meg betrygget med hvis jeg hadde investert mine hardt tjente penger i dette foretaket, noe jeg selvfÞlgelig ikke har eller kommer til Ä gjÞre :D
rischioso
11.03.2024 kl 12:05
3389
Nei, man venter ikke til kassen er tom, men man gjÞr det i riktig rekkefÞlge. NÄ kjenner vi til at talla kommer i april hvor det allerede nÄ er meldt om Þkt interesse ogsÄ fra stÞrre aktÞrer sÄ da er det Ä forvente at talla vil vÊre kurs triggende. SÄ vil selskapet fortelle om planer og outlook for sÄ og sette en emi som skal brukes til videre vekst og pÄ den mÄten vil emien settes pÄ et langt hÞyere nivÄ enn dagens kurs og utvanningen blir minimal om noen. Dette er ingen amatÞrer, men har lang erfaring og flere suksesser Ä vise til sÄ at de vet hva de driver med kan vi vÊre sikre pÄ - den som ikke virker Ä skjÞnne sÄ mye er den som velger Ä bli sittende pÄ gjerdet i pÄvente av talla i april - JustSayin....;)
espetalen84
11.03.2024 kl 11:58
3413
SÄ du mener de kommer til Ä vente med emisjon helt til kassen er tom og de ansatte fÄr leve i spenning om de fÄr ubetalt lÞnn fÞr jul eller ei?
De hadde payroll expenses (20 m) og other expenses (12m) pÄ over 30 mill i H2 2023.
31/12/23 hadde de en cash beholdning pÄ 57 millioner kroner.
For alt vi vet har denne cash beholdningen blitt halvert eller mer per dags dato da det koster penger Ă„ trappe opp, og sĂ„ vidt jeg kan se er det ikke noe som tilsier at de har noen inntekter av betydning per dags dato. I meldingen i dag stĂ„r det: ""The past four months have been incredibly exhilarating for us. Operationally we are building everything from the ground up â from ERP systems to sales presentations and employee training.". Jeg tolker dette som at de interne kostnadene de siste 4 mĂ„nedene har ligget pĂ„ et hĂžyere gj.snitt enn i H2 2023, bĂ„de nĂ„r det komme til payroll og other expenses, gjĂžr ikke du?!
Fra H2 - rapporten stÄr det ogsÄ fÞlgende under outlook:
We remain acutely aware of our liquidity situation and recognize the necessity to prioritize it to enhance our chances of success. While favorable market trends
give support and the products effectively address specific pain points, there is still no certainty that the capital constraints will be resolved and the company
acknowledges the significant hurdle capital constraints have for Uniscale's future development.
Oppsummert, de mÄ hente penger, mye penger (for Ä ikke gÄ i Nordic Unmanned fellen og undervurdere kapitalbehov igjen og igjen), og de mÄ hente disse pengene relativt kjapt. NÄr jeg skriver at det kommer til Ä skje denne uken sÄ er det jo for Ä sette det litt pÄ spissen, men Ä tro at de skal overleve pÄ kassabeholdningen ut Äret er ihvertfall helt pÄ jordet.
De hadde payroll expenses (20 m) og other expenses (12m) pÄ over 30 mill i H2 2023.
31/12/23 hadde de en cash beholdning pÄ 57 millioner kroner.
For alt vi vet har denne cash beholdningen blitt halvert eller mer per dags dato da det koster penger Ă„ trappe opp, og sĂ„ vidt jeg kan se er det ikke noe som tilsier at de har noen inntekter av betydning per dags dato. I meldingen i dag stĂ„r det: ""The past four months have been incredibly exhilarating for us. Operationally we are building everything from the ground up â from ERP systems to sales presentations and employee training.". Jeg tolker dette som at de interne kostnadene de siste 4 mĂ„nedene har ligget pĂ„ et hĂžyere gj.snitt enn i H2 2023, bĂ„de nĂ„r det komme til payroll og other expenses, gjĂžr ikke du?!
Fra H2 - rapporten stÄr det ogsÄ fÞlgende under outlook:
We remain acutely aware of our liquidity situation and recognize the necessity to prioritize it to enhance our chances of success. While favorable market trends
give support and the products effectively address specific pain points, there is still no certainty that the capital constraints will be resolved and the company
acknowledges the significant hurdle capital constraints have for Uniscale's future development.
Oppsummert, de mÄ hente penger, mye penger (for Ä ikke gÄ i Nordic Unmanned fellen og undervurdere kapitalbehov igjen og igjen), og de mÄ hente disse pengene relativt kjapt. NÄr jeg skriver at det kommer til Ä skje denne uken sÄ er det jo for Ä sette det litt pÄ spissen, men Ä tro at de skal overleve pÄ kassabeholdningen ut Äret er ihvertfall helt pÄ jordet.
rischioso
11.03.2024 kl 11:56
3417
Slettet brukerskrevInnlegget er slettet
Dagens melding er forstÄelig og det er den man mÄ forholde seg til - den fÞrste meldingen kom med blindeskrift - ikke dagens, men skjÞnner at du gikk glipp av dagens oppgang - uansett, no worries, det vil bli flere - dette er bare begynnelsen...;)
Redigert 11.03.2024 kl 11:58
kroif
11.03.2024 kl 11:20
3471
Noen som har tilgang pÄ aksjonÊrliste? fant ikke noe pÄ hjemmesiden.
Mammon
11.03.2024 kl 11:15
3467
helt riktig :)
melding som kom forrige uke er ren pumpemelding for Ă„ klargjĂžre til emisjon ala Ensu
melding som kom forrige uke er ren pumpemelding for Ă„ klargjĂžre til emisjon ala Ensu
Bullen
11.03.2024 kl 11:14
3465
Bullfight skrevInnlegget er slettet
Spennende aksje og smart ledelse. Hvis dagens melding hadde vÊrt den fÞrste som kom, ville vi ikke fÄtt den samme kurs eksplosjonen. NÄr det er sagt, vil aksjen roe seg litt ned etter hvert og vi mÄ tenke langsiktig
rischioso
11.03.2024 kl 11:12
2265
Frie aksjer er rundt 12,3m, men som du sier sÄ kan jo noen av de lÄste vÊre utlÄnt til short - det vet man jo aldri hvis det er mindre posisjoner under 0,5% som ikke blir registrert, men etter hva vi har sett sÄ virker det ikke Ä vÊre mye som er utlÄnt - om noe. De 2 fÞrste timene sÄ langt i dag sÄ har over 40% av de frie aksjene byttet eier sÄ det gÄr unna og av samme grunn fÄr ogsÄ kursen 7 mils stÞvler sÄ fort det blir litt volum ...;)
Redigert 11.03.2024 kl 11:14
rischioso
11.03.2024 kl 11:05
2248
Emisjon til uken sier du? Med ei cash kasse som varer ut Äret og triggende oppdateringer som viser faktiske mÄlinger over salg neste mÄned sÄ ville det i sÄ fall ha vÊrt den dÄrligste timingen av en emi noen gang - sÄ nei, den kan vi nok avskrive en god stund...;)
espetalen84
11.03.2024 kl 11:01
2295
Det kommer melding om emisjon i lÞpet av uken, og alle som er inne i aksjen nÄ kommer til Ä bli kraftig utvannet.
disippelen
11.03.2024 kl 10:54
2290
Det du sier med frie aksjer, er det ikke slik at ogsÄ "lÄste" aksjer kan lÄnes ut til trading? SÄ i realiteten kan det vÊre mange flere enn de frie aksjene som det trades med?
rischioso
11.03.2024 kl 10:50
2301
Vi er pÄ rett vei og har vÊrt en snartur innom 1,25 allerede - sÄ kommer 1,5 sÄ 1,75 og sÄ ny test av 2 tallet - men fÞr det skjer sÄ virker det som at kursen skal kjÞres opp og ned intervallet for Ä finte ut flest mulig noe man er nÞdt til om det er stÞrre aktÞrer som skal posisjonere seg for det er ikke nok frie aksjer, men sÄ snart folk slutter Ä lempe ut sÄ snart de er i rÞdt sÄ vil man heller ikke klare Ä presse kursen like langt ned igjen og man mÄ kjÞre kursen hÞyere for hver gang for Ä finne reelle selgere - faktisk ikke mer komplisert enn som sÄ...;)
Bullfight
11.03.2024 kl 10:47
2332
OB oversvĂžmmes av Ăžretradere, de vet ikke en dĂžyt av hva de kjĂžper/selger, de skal bare ha sine Ăžrer i lĂžpet av dagen.
rischioso
11.03.2024 kl 10:43
2325
Timing er ikke alltid lett, men sÄ lenge caset er liv laga som dette virker Ä vÊre sÄ betyr det jo ikke noe om man bommer innimellom for istedenfor Ä lempe ut og ta tap sÄ snart man er i rÞdt sÄ fÄr man heller snitte ned om man har tÞrt krutt til det eller vente sÄ kommer kursen dit igjen. Det mange gjÞr feil er Ä ta tap ogsÄ bommer man igjen pÄ ny inngang og er det noe som spiser opp kjernekapitalen sÄ er det akkurat det...;)
disippelen
11.03.2024 kl 10:36
2357
SÄ for meg at den skulle banke igjennom 2 kr, sÄ da ble det Ä hive seg inn igjen. Men livsfarlig Ä trade, er vel en grunn til et fÄtall fÄr det til. Hvem kunne forutse 0,9 pÄ fredag feks? Lettere Ä tro 1,6, 1,7 grunnet snittpris pÄ dagens handel etc.
rischioso
11.03.2024 kl 10:29
2359
Kommer helt an pÄ tidsperspektivet ditt for legger vi dagens oppdatering til grunn sÄ er nok bÄde 1,45 og 1,75 for rimelig Ä regne litt frem i tid...;)
disippelen
11.03.2024 kl 10:21
2393
MÄ klÞ seg i hodet av slike som meg ogsÄ som solgte pÄ 1,45 og kjÞpte inn igjen pÄ 1,75. Tenkte deg hvordan jeg hadde det nÄr kursen plutselig sto i 0,9. Jeg er ganske bestemt pÄ at jeg er blant de 3 dÄrligste traderne pÄ hele Oslo BÞrs eller Euronext growth eller hva f det heter.
Redigert 11.03.2024 kl 10:23
thypoon
11.03.2024 kl 10:18
2377
MĂ„ jo klĂž seg i hodet av de som lempet ut fredag og fĂžrste timen i dagâŠ
helloween
11.03.2024 kl 10:15
2393
Da vĂ„knet markedet đ opp Ă„ teste 2 tallet igjen đ€·ââïž
Kingen
11.03.2024 kl 10:14
2388
Det tror jeg er lurt (sitte pÄ hendene). Kan fort vekk komme en ny 200% oppgang slik som vi sÄ sist uke.
Redigert 11.03.2024 kl 10:16
kroif
11.03.2024 kl 10:09
2404
Her tror jeg det er lurt Ä sitte pÄ henda.
Den fÞrste stormen i forrige uke har lagt seg, man har fÄtt tid til Ä la nyheten synke inn, forhÄpentligvis forsvinner flere aksjer til langsiktige hender.
Og da klatrer vi litt roligere nordover.
Veldig glad jeg ikke panikk solgte fredag.
Den fÞrste stormen i forrige uke har lagt seg, man har fÄtt tid til Ä la nyheten synke inn, forhÄpentligvis forsvinner flere aksjer til langsiktige hender.
Og da klatrer vi litt roligere nordover.
Veldig glad jeg ikke panikk solgte fredag.
Fjellbris
11.03.2024 kl 10:05
2400
Ja, jeg har ogsÄ akkumulert mer i dag.
Som nevnt i helgen, legg spesielt merke til «monumental achievement», de kan ikke skrive slikt i en bĂžrsmelding, uten at det er nettopp,âŠmonumental! Resultatet av dette ser vi ikke i dag, men om 3 - 12 mĂ„neder.
âŠ..
We will disclose further information regarding this monumental achievement the market in due course.
Som nevnt i helgen, legg spesielt merke til «monumental achievement», de kan ikke skrive slikt i en bĂžrsmelding, uten at det er nettopp,âŠmonumental! Resultatet av dette ser vi ikke i dag, men om 3 - 12 mĂ„neder.
âŠ..
We will disclose further information regarding this monumental achievement the market in due course.
rischioso
11.03.2024 kl 09:54
2447
Det er lov og mer til sÄ at man raskt kan doble pengene sine fra dette nivÄet kan fort bli tilfellet legger vi dagens melding til grunn og husk - den fÞrste doblingen kommer alltid raskest...;)
thypoon
11.03.2024 kl 09:50
2468
Benytter dere muligheten pÄ disse lave nivÄene? Nedsalget etter monstergjennombruddet er helt latterlig
rischioso
11.03.2024 kl 09:29
2542
Vi bÞr forholde oss til den oppdaterte meldingen - den forteller om Þkt interesse ogsÄ fra stÞrre aktÞrer sÄ jeg plukker her nede. Skal vi vente med Ä plukke til talla foreligger sÄ mÄ vi nok betale en del mer. Dette handler ikke om mitt eller ditt snitt, men om sannsynligheten for vekst og slik selskapet melder sÄ er Þkt vekst Ä forvente. Om ikke lenge har vi fasit, bÄde nÄr det kommer til vekst og til kurs...;)
Krelva
11.03.2024 kl 09:22
2572
Vi er hÞyt pÄ vinnerlista pÄ Oslo BÞrs i dag ,,,her vil den tÄlmodige fÄ profitt ...Lykke til Folkens ,,,Er det lov og hÄpe pÄ NOK 2 innen 1 MND?
Stoltzen
11.03.2024 kl 09:18
2584
Jeg kan dessverre ikke vektlegge noe av det du skriver seriÞst. Du skulle hÞrt pÄ ditt eget rÄd i starten. NÄ er du fastlÄst med et hÞyt snitt.
disippelen
11.03.2024 kl 09:17
2584
Tallene fra . mars er helt uinteressante. Det er tallene etter breakthrough som er relevante. SkjÞnner fortsatt ikke nedsalget til 0,9 Þre uten endring i det fundamentale pÄ fredag. Noen som har vÊrt her en mannsalder som kan forklare det litt nÊrmere?
rischioso
11.03.2024 kl 09:12
2592
Stoltzen skrev Ikke imponert over den oppdateringen.
Oppdateringen er helt grei - det blir opplyst om Þkt interesse ogsÄ fra stÞrre aktÞrer og det neste vi venter pÄ er talla sÄ vi kan begynne og regne, men da er nok ogsÄ kursen langt hÞyere enn i dag...;)
Ikke_viktig
11.03.2024 kl 09:11
2607
15 kunder som har lagt inn kredittkort og er villig til Ä betale. Hvor mye hver kunde vil bruke er jeg ikke sikker pÄ men de opererer med 36 og 24 dollar avhengig av om du er med i et team eller personlig. Dette er per bruker per mÄned. SÄ dette betyr vel at de har minimum 360 dollar per mÄned i inntekt... Blir litt mere interessant Ä se hvor fort og hvor hÞyt det gÄr, men det fÄr man ikke vite fÞr 1.April...
Us Steal
11.03.2024 kl 09:02
2644
Denne updaten er pr 1.mars, mao fĂžr man har kommet igang med AI biten og fĂžr meldingen forrige uke
Us Steal
11.03.2024 kl 08:58
2660
CODE: UNISCALE HAR 541 UNIKE PRODUKTBRUKERE PR 1. MARS
Oslo (Infront TDN Direkt): Uniscale, et datterselskap av CodeLab Capital AS, har 541 unike produktbrukere pr 1. mars 2024, ifĂžlge en oppdatering fra selskapet mandag.
Med "brukere" menes registeringer av unike e-postadresser.
Videre opplyses det at den vektede verdien av avtalepipeline er 45. Vektet volum pipeline bestÄr av mulige kunder i avtalepipeline med en vektet sannsynlighet.
Unike firmalogoer vunnet er 15, som representerer firmalogoer som har registrert et kredittkort for betaling.
Fremover vil selskapet rapportere tall for siste mÄned og hittil i Är. Det gjÞres oppmerksom pÄ at volumet av avtalepipeline er gjenstand for hÞy usikkerhet i de neste seks mÄnedene, inntil et mer robust datasett vil gi bedre analytisk bevis.
-De siste fire mĂ„nedene har vĂŠrt utrolig spennende for oss. Operativt bygger vi alt fra grunnen av â fra ERP-systemer til salgspresentasjoner og opplĂŠring av ansatte. I tillegg hĂ„ndterer vi de daglige utfordringene for Ă„ optimere den kommersielle driften med kontinuerlig lovende resultater. Produktet vĂ„rt tilbyr utvilsomt betydelig verdi for markedet, enten med eller uten denne nye AI-pluginen, og vi har mottatt stor interesse fra potensielle kunder. Vi er fortsatt i en lĂŠringsfase der forstĂ„else av ledetider og utvikling av produktet vĂ„rt er nĂžkkelen. I utgangspunktet har vi nĂ„dd ut til utvalgte SMB-kunder, men i det siste har vi opplevd Ăžkende etterspĂžrsel fra stĂžrre kunder, kommenterer salgssjef Henning Emil Olesen.
Oslo (Infront TDN Direkt): Uniscale, et datterselskap av CodeLab Capital AS, har 541 unike produktbrukere pr 1. mars 2024, ifĂžlge en oppdatering fra selskapet mandag.
Med "brukere" menes registeringer av unike e-postadresser.
Videre opplyses det at den vektede verdien av avtalepipeline er 45. Vektet volum pipeline bestÄr av mulige kunder i avtalepipeline med en vektet sannsynlighet.
Unike firmalogoer vunnet er 15, som representerer firmalogoer som har registrert et kredittkort for betaling.
Fremover vil selskapet rapportere tall for siste mÄned og hittil i Är. Det gjÞres oppmerksom pÄ at volumet av avtalepipeline er gjenstand for hÞy usikkerhet i de neste seks mÄnedene, inntil et mer robust datasett vil gi bedre analytisk bevis.
-De siste fire mĂ„nedene har vĂŠrt utrolig spennende for oss. Operativt bygger vi alt fra grunnen av â fra ERP-systemer til salgspresentasjoner og opplĂŠring av ansatte. I tillegg hĂ„ndterer vi de daglige utfordringene for Ă„ optimere den kommersielle driften med kontinuerlig lovende resultater. Produktet vĂ„rt tilbyr utvilsomt betydelig verdi for markedet, enten med eller uten denne nye AI-pluginen, og vi har mottatt stor interesse fra potensielle kunder. Vi er fortsatt i en lĂŠringsfase der forstĂ„else av ledetider og utvikling av produktet vĂ„rt er nĂžkkelen. I utgangspunktet har vi nĂ„dd ut til utvalgte SMB-kunder, men i det siste har vi opplevd Ăžkende etterspĂžrsel fra stĂžrre kunder, kommenterer salgssjef Henning Emil Olesen.
rischioso skrev Ja, helt klart rigga for vekst...;)
Du klarte det igjen. Sitte utenfor Ă„ biasse under opplagt opptur.
KjĂžpe seg inn under nedturen og hausse!
Alle argumenter fra forrige uke som var negative er nÄ positive.
Hva betyr meldingene?
Kursen lÞftes fra start for dumping til hÄpefulle som gÄr rett i fellen.
FĂžrste mann utâŠ.
KjĂžpe seg inn under nedturen og hausse!
Alle argumenter fra forrige uke som var negative er nÄ positive.
Hva betyr meldingene?
Kursen lÞftes fra start for dumping til hÄpefulle som gÄr rett i fellen.
FĂžrste mann utâŠ.
helloween
11.03.2024 kl 08:38
2752
Initially we have reached out to selected SME customers, but lately we have experienced increasing demand from larger clients.đ