CODE Wow 🚀🚀
Breakthrough in Domain Driven AI Technology by Uniscale AS
Oslo, March 6th 2024
We are pleased to announce a significant achievement by CodeLab Capital's wholly-owned subsidiary, Uniscale AS. Uniscale AS has achieved a remarkable achievement by, to our knowledge and analysis, being the first in the world to successfully develop Domain Driven AI technology for Programming, marking a monumental advancement in the realm of artificial intelligence.
CTO Svein Arne Ackenhausen remarks, "Domain driven AI Programming represents the next major evolution in programming. While current technologies, such as Generative AI tools, assist programmers in writing code technically, our technology distinguishes itself by being vendor-neutral. It can seamlessly integrate with all Generative AI Tools, providing them with the necessary contextual information for intelligent code generation.
The Uniscale products enable generative AI tools to act intelligent and write the code precisely and fully aligned with the functional and technical specifications. This ensures close to 100% automatically generated source codes that is 1:1 with the intention of the domain design. This drastically reduces programming time from a full day to just 5-10 minutes, resulting in a significant effect for our customers empowering optimization and innovation rates to new heights."
This achievement is the culmination of years of dedicated efforts by our team at Uniscale.
As we look ahead, we anticipate a surge of interest and demand for our innovative technology and platform.
Uniscale AS is well-positioned to meet the challenges of tomorrow with confidence, armed with a solution that is not only revolutionary, but also highly scalable on a global level.
We will disclose further information regarding this monumental achievement to the market in due course.
We look forward to sharing more exciting developments with you in the near future.
Oslo, March 6th 2024
We are pleased to announce a significant achievement by CodeLab Capital's wholly-owned subsidiary, Uniscale AS. Uniscale AS has achieved a remarkable achievement by, to our knowledge and analysis, being the first in the world to successfully develop Domain Driven AI technology for Programming, marking a monumental advancement in the realm of artificial intelligence.
CTO Svein Arne Ackenhausen remarks, "Domain driven AI Programming represents the next major evolution in programming. While current technologies, such as Generative AI tools, assist programmers in writing code technically, our technology distinguishes itself by being vendor-neutral. It can seamlessly integrate with all Generative AI Tools, providing them with the necessary contextual information for intelligent code generation.
The Uniscale products enable generative AI tools to act intelligent and write the code precisely and fully aligned with the functional and technical specifications. This ensures close to 100% automatically generated source codes that is 1:1 with the intention of the domain design. This drastically reduces programming time from a full day to just 5-10 minutes, resulting in a significant effect for our customers empowering optimization and innovation rates to new heights."
This achievement is the culmination of years of dedicated efforts by our team at Uniscale.
As we look ahead, we anticipate a surge of interest and demand for our innovative technology and platform.
Uniscale AS is well-positioned to meet the challenges of tomorrow with confidence, armed with a solution that is not only revolutionary, but also highly scalable on a global level.
We will disclose further information regarding this monumental achievement to the market in due course.
We look forward to sharing more exciting developments with you in the near future.
Redigert 06.03.2024 kl 11:03
Du må logge inn for å svare
rischioso
19.03.2024 kl 11:55
2715
Enig i at det mest sannsynlig kommer en massiv oppgang igjen og kanskje enda sterkere enn den vi hadde sist når talla kommer på bordet om ikke lenge - og da gjelder det å være inne i forkant...;)
espetalen84
19.03.2024 kl 12:00
2705
Hadde jeg syns det var moro at folk taper penger så hadde jeg ikke advart mot denne investeringen, slik jeg har gjort siden kursen var ca 25% høyere enn nå på vei oppover etter den første meldingen om "innsidekjøp".
Helt riktig, jeg syns det er interessant å grave, spesielt i slike "stranger than fiction" - caser.
Helt riktig, jeg syns det er interessant å grave, spesielt i slike "stranger than fiction" - caser.
rischioso
19.03.2024 kl 12:18
2659
Du skulle vel heller ha brukt tiden til å hjelpe deg selv så hadde du kanskje kunne unngått et tap på rundt 75% i AXA hvor du gikk inn i fornektelsen, men det er kanskje det tapet du håper å hente inn her ved å narre andre slik du narret deg selv i AXA....?...altså hjelp til selvhjelp på andres bekostning - det er det og ingenting annet du virker å drive med her....;)
Redigert 19.03.2024 kl 12:20
espetalen84
19.03.2024 kl 12:56
2605
haha, ser du liker å grave du og ja. Gikk på en smell i AXA ja, men ned 75% er å ta litt hardt i.
Innkommende 1 070 389,30
Utgående 1 174 772,67
Totalt −104 383,37
NOK
Hvordan tror du regnskapet mitt ser ut for KIT, HAFNI og EPR som jeg også har diskutert her inne og sittet på siden totusenogkorona?
Innkommende 1 070 389,30
Utgående 1 174 772,67
Totalt −104 383,37
NOK
Hvordan tror du regnskapet mitt ser ut for KIT, HAFNI og EPR som jeg også har diskutert her inne og sittet på siden totusenogkorona?
SeanA
19.03.2024 kl 13:08
2576
Er overrasket over de som faktisk tror at CODE har noe å fare med, det er *ingenting* som tyder på at dette selskapet bedriver noe annet enn ren og skjær haussing/svindel. Hadde jeg visst at dette var nivået på norske investorer så skulle jeg pokker meg starta AI selskap i fjor når OpenAI lanserte ChatGPT bare wrappa det inn i ny frontend og fått Artic til å kjøre roadshow de pusher jo drit på hvem som helst.
Rimelig drøyt å ta mannen og ikke ballen som om rischioso aldri har gjort noe feil.
Rimelig drøyt å ta mannen og ikke ballen som om rischioso aldri har gjort noe feil.
rischioso
19.03.2024 kl 13:13
2566
Grave og grave fru blom - ville bare forsikre meg om at spam følelsen ikke bare var en følelse men en korrekt følelse når det kommer til dine bidrag her på tråden. Nå er det jo slik at det ikke er deg og dine investeringer som skal diskuteres her, men caset CODE. Og klarer du ikke bidra med annet enn advarsler og konspirasjonsteorier så har du ingenting her å gjøre noe forum reglementet vil sette en stopper for om ikke du klarer det selv - valget er ditt - over og ut.
helloween
19.03.2024 kl 13:19
2596
Virker som nedsalget er over, så får vi når algoene hopper på igjen
StonksSurfer
19.03.2024 kl 13:20
2595
Hei Fjellbris.
1)Jeg ønsker ikke å oppnå noe annet et å bidra til å dele min innsikt. Når jeg tok en titt ser jeg at det er fullstendig enveiskjøring her med unntak av en jeg lot merke til. Han stiller kritiske spørsmål som jeg syntes er helt på sin plass.
2) Har ingen innsikt til å gjøre annet enn å spekulere. Kan være både positivt og negativt og kan være motivert av så mangt.
2) Jeg har ingen mening eller innsikt om denne transaksjonen.
I transaskjonsmarkedet har hovedaksjonær et svært frynsete rykte og det var oppsiktsvekkende å se at det ikke har nådd dette forumet.
1)Jeg ønsker ikke å oppnå noe annet et å bidra til å dele min innsikt. Når jeg tok en titt ser jeg at det er fullstendig enveiskjøring her med unntak av en jeg lot merke til. Han stiller kritiske spørsmål som jeg syntes er helt på sin plass.
2) Har ingen innsikt til å gjøre annet enn å spekulere. Kan være både positivt og negativt og kan være motivert av så mangt.
2) Jeg har ingen mening eller innsikt om denne transaksjonen.
I transaskjonsmarkedet har hovedaksjonær et svært frynsete rykte og det var oppsiktsvekkende å se at det ikke har nådd dette forumet.
rischioso
19.03.2024 kl 13:21
5174
espetalen84 skrev for det var jeg som startet å diskutere mine investeringer?
Du burde vel være den som diskuterer dine investeringer, men du diskuterer jo ikke annet enn andres. Det er helt greit å ikke ha interesse av dette caset, men sitte her og dele konspirasjonsteorier dagen lang er ikke det forumet er ment for.
Bullfight
19.03.2024 kl 13:24
5181
To alternatiever, kjøp hva remmer og tøyler holder nå, eller ligg unna, det er aksjemarkedet i et nøtteskall, vinnern kåres om litt (:
rischioso
19.03.2024 kl 13:50
5159
Eller rett og slett bare ta noen lodd så er man med for de nylige innsidekjøpene var såpass store og mange at det meste taler for gode tall og fasiten på det har vi veldig snart. Logikken tilsier at hadde ikke talla vært garantert gode så ville jo også innsiderne ha ventet med kjøpene til etter tallfremleggelsen...;)
Stoltzen
19.03.2024 kl 14:46
5088
Tviler sterkt på at innsiderne har betalt cash. Og du burde jekke deg litt ned. Alle kan lese seg tilbake til dine tidlige poster om dette caset. Fullstendig useriøs type.
forzavinger
19.03.2024 kl 15:06
5049
I børsmeldigene til disse insider transaksjonene står det engelske ordet ACQUIRE--det kan bety at disse transaksjonene kan være bonus,gave,etterbetalt lønn etc..disse aksjene skal også overføres i løpet av noen uker,veldig vagt tidsrom.
Det står også i 2H-2023 rapporten fra 23.02.24. at det er etablert ett organisasjonsomfattende opsjonsprogram som skal lansere sent i 1Q 2024,så det kan komme hvilken dag som helst.
Det står også i 2H-2023 rapporten fra 23.02.24. at det er etablert ett organisasjonsomfattende opsjonsprogram som skal lansere sent i 1Q 2024,så det kan komme hvilken dag som helst.
Fjellbris
19.03.2024 kl 15:22
5022
Er det 2. eller 3. gangen du poster dette nå?
Limer inn svar på dette i helgen, i børsmeldingene står det ivertfall kjøp x antall ganger:
…….
Fjellbris
17.03.2024 kl 13:46
613
forzavinger skrev
Det står i meldingen at aksjene er ervervet,det betyr ikke det samme som om de er kjøpt,håper du skj..
Her børsmeldingen der det står kjøper flere steder, må nesten da tolke dette som kjøp:
…
12.03.2024 06:13:44
CODE: NØKKELANSATTE OG STYREMEDLEM KJØPER AKSJER FRA HOVEDAKSJONÆR
Oslo (Infront TDN Direkt): Noen nøkkelansatte og et styremedlem i CodeLab Capital har avtalt kjøp av totalt 6,5 millioner aksjer i CodeLab Capital fra hovedaksjonæren Codee Holding AS. Avtalt aksjekurs er 0,90 kroner, og er basert på sluttkurs siste handelsdag før avtalene ble inngått 11. mars 2024.
Det fremgår av en melding mandag.
Vig10 Holding ApS, som er eid av salgsleder Henning Emil Olesen i Uniscale, kjøper 3.000.000 aksjer.
La Padre Invest AS, som er eid av finansdirektør Christoffer Mathiesen i CodeLab Capital, kjøper 2.000.000 aksjer.
KI Holding 2020 ApS, som er eid av CEO Kristian Ikast i CodeLab Capital, kjøper 1.000.000 aksjer.
Nha Invest Holding, som er eid av styremedlem Nikolaj Helsinghoff Andersen i CodeLab Capital, kjøper 500.000 aksjer.
TDN Direkt finans@tdn.no
Infront TDN Direkt, +47 21 95 60 70
Redigert 17.03.2024 kl 13:48
……
15.03.2024 05:59:53
CODE: ANDREAS KRÜGER KJØPER 2M AKSJER FRA HOVEDAKSJONÆR
Oslo (Infront TDN Direkt): CIO Andreas Krüger i Uniscale har avtalt kjøp av 2 millioner aksjer i CodeLab Capital fra hovedaksjonæren Codee Holding AS. Avtalt aksjekurs er 1,13 kroner, og er basert på sluttkurs siste handelsdag før avtalen ble inngått den 14. mars 2024.
Det fremgår av en melding torsdag.
Limer inn svar på dette i helgen, i børsmeldingene står det ivertfall kjøp x antall ganger:
…….
Fjellbris
17.03.2024 kl 13:46
613
forzavinger skrev
Det står i meldingen at aksjene er ervervet,det betyr ikke det samme som om de er kjøpt,håper du skj..
Her børsmeldingen der det står kjøper flere steder, må nesten da tolke dette som kjøp:
…
12.03.2024 06:13:44
CODE: NØKKELANSATTE OG STYREMEDLEM KJØPER AKSJER FRA HOVEDAKSJONÆR
Oslo (Infront TDN Direkt): Noen nøkkelansatte og et styremedlem i CodeLab Capital har avtalt kjøp av totalt 6,5 millioner aksjer i CodeLab Capital fra hovedaksjonæren Codee Holding AS. Avtalt aksjekurs er 0,90 kroner, og er basert på sluttkurs siste handelsdag før avtalene ble inngått 11. mars 2024.
Det fremgår av en melding mandag.
Vig10 Holding ApS, som er eid av salgsleder Henning Emil Olesen i Uniscale, kjøper 3.000.000 aksjer.
La Padre Invest AS, som er eid av finansdirektør Christoffer Mathiesen i CodeLab Capital, kjøper 2.000.000 aksjer.
KI Holding 2020 ApS, som er eid av CEO Kristian Ikast i CodeLab Capital, kjøper 1.000.000 aksjer.
Nha Invest Holding, som er eid av styremedlem Nikolaj Helsinghoff Andersen i CodeLab Capital, kjøper 500.000 aksjer.
TDN Direkt finans@tdn.no
Infront TDN Direkt, +47 21 95 60 70
Redigert 17.03.2024 kl 13:48
……
15.03.2024 05:59:53
CODE: ANDREAS KRÜGER KJØPER 2M AKSJER FRA HOVEDAKSJONÆR
Oslo (Infront TDN Direkt): CIO Andreas Krüger i Uniscale har avtalt kjøp av 2 millioner aksjer i CodeLab Capital fra hovedaksjonæren Codee Holding AS. Avtalt aksjekurs er 1,13 kroner, og er basert på sluttkurs siste handelsdag før avtalen ble inngått den 14. mars 2024.
Det fremgår av en melding torsdag.
Redigert 19.03.2024 kl 15:24
Fjellbris
19.03.2024 kl 15:33
4996
🤔 Hmmm, du ønsker å bidra med din innsikt, dvs da altså spre negativ info og så tvil om ledelse / selskapet. Men, når det gjelder børsmeldinger og innsidekjøp så har du «ingen mening eller innsikt». Og så bruker du din tid og energi her inne for å advare opp passe på oss som har investert i selskapet, I Wonder why?🤔 Men, tror jeg vet svaret😉
forzavinger
19.03.2024 kl 15:46
4977
Her er meldingen som er mottatt av Oslo Børs:
CodeLab Capital AS - Key employee acquires shares from main shareholder
Oslo, 14 March 2024
Key employees of Uniscale continue to show strong belief in the future of the company. As such KrügerCorp Holding ApS (owned by Andreas Krüger, Uniscale's CIO) has agreed to acquire 2,000,000 shares in CodeLab Capital AS (the "Company") from the main shareholder, Codee Holding AS, 100% owned by Jesper Melin.
The agreed price per share is NOK 1.13 and is based on the closing price last trading day before the agreements were entered into on 14 March 2024.
The actual transfer of the shares will happen within the next few weeks. The agreement contain lock-ups for the buyer, ensuring a common focus on the long term profitability of the Company. The seller is a close associate to primary insider. Please see further details in the attached notification forms.
This stock announcement has been published pursuant to article 19 of the EU Market Abuse Regulation and section 5-12 of the Norwegian Securities Trading Act.
CodeLab Capital AS - Key employee acquires shares from main shareholder
Oslo, 14 March 2024
Key employees of Uniscale continue to show strong belief in the future of the company. As such KrügerCorp Holding ApS (owned by Andreas Krüger, Uniscale's CIO) has agreed to acquire 2,000,000 shares in CodeLab Capital AS (the "Company") from the main shareholder, Codee Holding AS, 100% owned by Jesper Melin.
The agreed price per share is NOK 1.13 and is based on the closing price last trading day before the agreements were entered into on 14 March 2024.
The actual transfer of the shares will happen within the next few weeks. The agreement contain lock-ups for the buyer, ensuring a common focus on the long term profitability of the Company. The seller is a close associate to primary insider. Please see further details in the attached notification forms.
This stock announcement has been published pursuant to article 19 of the EU Market Abuse Regulation and section 5-12 of the Norwegian Securities Trading Act.
ecb
19.03.2024 kl 15:55
4989
bare så dette er 100% klart. Disse transaksjonene er kjøp av aksjer fra hovedeier til de respektive ansatte/styremedlem. Det er oppgitt kurs for transaksjonen og da er dette selvsagt ikke bonus/gave/opsjoner. Det er dog fult mulig at det ikke er kontantbetaling for aksjene nå og at kjøperne har lånefinansiert kjøpet fra selger.
Dette er fult lovlig og helt OK. Disse kjøpene har overhodet ikke noe med et evt opsjonsprogram å gjøre. Dette vil i såfall være mellom selskapet og de ansatte etter fullmakt fra GF/Styret.
Dette er fult lovlig og helt OK. Disse kjøpene har overhodet ikke noe med et evt opsjonsprogram å gjøre. Dette vil i såfall være mellom selskapet og de ansatte etter fullmakt fra GF/Styret.
helloween
19.03.2024 kl 16:02
4981
Om en ser på vedlegget som følger transaksjonen så er disse kjøpt. Står både antall, kurs og total beløp.
Hvor vanskelig skal dette være 😄
Hvor vanskelig skal dette være 😄
Fjellbris
19.03.2024 kl 16:11
4974
Takk/enig!👍 De som ikke tror på dette, anbefaler jeg som nevnt tidligere å ta en telefon selv til selskapet / innsiderne for å få dette bekreftet. Mye bedre det vs å poste det samme om og om igjen her inne der man betviler at dette ikke var kjøp, som om man tror det er fake børsmeldinger, merkelige greier spør du meg🤔🤔
Fjellbris
19.03.2024 kl 16:20
4953
Ps som ecb skriver: «Det er dog fult mulig at det ikke er kontantbetaling for aksjene nå og at kjøperne har lånefinansiert kjøpet fra selger.»
Til konspirasjons gjengen her inne: om de er kjøpt eller lånefinansiert vet vi jo ikke, men om hovedeier driver med lureri som en del her inne påstår/sår tvil om hovedeier, så har da altså hans nærmeste medarbeidere / nøkkelpersoner kjøpt eller lånefinansiert 8,5 mill aksjer av han, så skulle de ikke lykkes skylder de han da liksom opp til 2-3 mill eller de har tapt denne investering sin…? Håper alle ser at dette blir for dumt og at vi nå en gang for alle kan legge innsidekjøpet dødt og forholde oss til børsmeldingene fremover og diskutere fakta! Skremmende nivå på noe av det som skrives her inne av enkelte!
Til konspirasjons gjengen her inne: om de er kjøpt eller lånefinansiert vet vi jo ikke, men om hovedeier driver med lureri som en del her inne påstår/sår tvil om hovedeier, så har da altså hans nærmeste medarbeidere / nøkkelpersoner kjøpt eller lånefinansiert 8,5 mill aksjer av han, så skulle de ikke lykkes skylder de han da liksom opp til 2-3 mill eller de har tapt denne investering sin…? Håper alle ser at dette blir for dumt og at vi nå en gang for alle kan legge innsidekjøpet dødt og forholde oss til børsmeldingene fremover og diskutere fakta! Skremmende nivå på noe av det som skrives her inne av enkelte!
Redigert 19.03.2024 kl 16:22
espetalen84
19.03.2024 kl 16:47
4916
Hovedeier og GF/Styret er samme person.
https://proff.no/roller/codelab-capital-as/oslo/eiendomshandel-og-utleie/IF7LQE210MV
Signatur: Styrets leder alene.
https://proff.no/roller/codelab-capital-as/oslo/eiendomshandel-og-utleie/IF7LQE210MV
Signatur: Styrets leder alene.
forzavinger
19.03.2024 kl 17:53
4839
Betalingen og prisen kan fint justeres med det oppsjonsprogrammet som kommer til ledelsen,det fremgår av børsmelding.Det skal gjøres i slutten av Q1,så det er bare få dager igjen.
Fjellbris
19.03.2024 kl 18:30
4801
Mye som kan skje i løpet av Q1, månen kan også treffe jorden. Like dumt og usansynlig det som spekulasjonene du og han som ønsker å være Spetalen kommer med her inne.
Redigert 19.03.2024 kl 18:30
forzavinger
19.03.2024 kl 18:47
4818
Det er er ikke så mye mer som kan skje i Q1 nå,det er 19.mars i dag og oppsjonsprogrammet skulle presenteres i slutten av Q1,dvs slutten av mars::)))
ecb
19.03.2024 kl 21:42
4709
ja er enig at det er en mann som bestemmer det meste (alt). heldigvis er det noe som heter aksjeloven og opsjonsordninger etc som innebærer utstedelse av nye aksjer må være ihht til GF vedtak eller via fullmakt fra GF til styret. så selv om en mann bestemmer må det faktisk gjennom/godkjennes av formelle instanser. Mest sannsynlig har allerede styret denne fullmakten.
hva er forresten problemet med opsjonsordninger? gir jo bare ledelsen insentiver til å få kursen opp? at de i tillegg har kjøpt (lånefinansiert eller ikke) er jo også bare bra for aksjonærene - ser virkelig ikke problemet. Hadde de selvsagt kjøpt alle disse aksjene i markedet hadde det vært mer clean cut, men at disse transaksjonene ikke er et positivt tegn har jeg store problemer med å forstå
hva er forresten problemet med opsjonsordninger? gir jo bare ledelsen insentiver til å få kursen opp? at de i tillegg har kjøpt (lånefinansiert eller ikke) er jo også bare bra for aksjonærene - ser virkelig ikke problemet. Hadde de selvsagt kjøpt alle disse aksjene i markedet hadde det vært mer clean cut, men at disse transaksjonene ikke er et positivt tegn har jeg store problemer med å forstå
espetalen84
20.03.2024 kl 08:40
4460
Hjelper ikke om ledelsen har insentiver til å få kursen opp om strategien deres er å konkurrere i Premier League med et lag fra PostNord-ligaen.
Mammon
20.03.2024 kl 08:47
4485
storeier som bestemmer det meste sniker seg ut i bakdøra ved å "selge" til ansatte?
som noen har påpekt er det reell transaksjon eller smokescreen for å lure markedet?
ledelsen er iallefall flinke til å hausse :)
som noen har påpekt er det reell transaksjon eller smokescreen for å lure markedet?
ledelsen er iallefall flinke til å hausse :)
disippelen
20.03.2024 kl 09:23
4437
Synes faktisk bittelitt synd på meg selv som gikk på den haussinga til ledelsen. Slusene er jo fullstendig åpnet her, og penga bare renner ut. Jaja, var det siste gang disippelen prøvde seg på en trade innen smallcap?
Krelva
20.03.2024 kl 09:44
4380
Enig med Deg ,jeg satt godt og trygt i Frontline ,solgte ut og inn her på snitt 1 3 og 1,7 kr ....håper det snur men ser mørkt ut ....Eneste jeg kan se som positivt er at det er små volum (frie aksjer) som får store virkninger på Kursen
disippelen
20.03.2024 kl 09:47
4372
Ja, spent på hva de mente med oppdateringer "in due course". Salgstall i april? De skulle jo følge opp med mer info angående gjennombruddet også, ikke bare hva selgerne i København og Barcelona oppnår. Hjelper ikke med 30 % oppgang på en nyhet hvis kursen er 70 øre. Da er vi tilbake på 91 øre. Vi trenger oppgang FØR nyheter.
Føre var
20.03.2024 kl 10:54
4288
Venter på oppfølgingsnyheter her også, må vel være rett rundt hjørnet.
"We will disclose further information regarding this monumental achievement to the market in due course.
We look forward to sharing more exciting developments with you in the near future."
Dette ble børsmeldt for 14 dager siden.
"We will disclose further information regarding this monumental achievement to the market in due course.
We look forward to sharing more exciting developments with you in the near future."
Dette ble børsmeldt for 14 dager siden.
Redigert 20.03.2024 kl 10:58
Føre var
20.03.2024 kl 11:06
4255
"monumental achievement"
Rimelig store ord ja, det bør vel backes opp ganske så raskt, eller så vil vel folk tro att det bare var sjøsprøyt!
Rimelig store ord ja, det bør vel backes opp ganske så raskt, eller så vil vel folk tro att det bare var sjøsprøyt!
Fjellbris
20.03.2024 kl 11:07
4252
Enig i det, jeg også venter på oppfølgings nyhet som ikke kan være langt unna.
Oppfordrer alle som lurer på ting om å sende Mail til selskapet eller ringe de og påpeke dette, men de er nok helt klar over at info behovet er stort etter slike kurs svingninger samt innsidekjøp, og oppdatert info kommer nok rimelig snart når alt er klart. Det er denne infoen som skal ta oss videre opp og rettferdig gjøre innsidekjøp samt meldingen de sendte ut for ca 2 uker siden, så den oppdateringen samt salgstall april blir utrolig spennende.
Ps har ikke så store forventninger til salgstall april som er salg mars, til det er salgstid/nyheten altfor kort, de må jo få noen måneder på seg akkurat mtp det, men oppdaterings nyheten bør ta oss kraftig opp igjen herfra.
Oppfordrer alle som lurer på ting om å sende Mail til selskapet eller ringe de og påpeke dette, men de er nok helt klar over at info behovet er stort etter slike kurs svingninger samt innsidekjøp, og oppdatert info kommer nok rimelig snart når alt er klart. Det er denne infoen som skal ta oss videre opp og rettferdig gjøre innsidekjøp samt meldingen de sendte ut for ca 2 uker siden, så den oppdateringen samt salgstall april blir utrolig spennende.
Ps har ikke så store forventninger til salgstall april som er salg mars, til det er salgstid/nyheten altfor kort, de må jo få noen måneder på seg akkurat mtp det, men oppdaterings nyheten bør ta oss kraftig opp igjen herfra.
Føre var
20.03.2024 kl 11:23
4205
Så, imens er det vente på nyheter fall i kurs, noen benytter det til å kjøpe, andre benytter den tiden til andre ting:)
Fjellbris
20.03.2024 kl 11:32
4158
Hovedeier satt på ca 62% av aksjene, så selv om han solgte 8,5 mill akser til sine nærmeste nøkkelpersoner, sitter han videre på over 110 mill aksjer. Så tror «snike seg ut bakdøren» via selge til sine nærmeste ikke er agendaen hans ;-)
forzavinger
20.03.2024 kl 11:33
4152
Aksjekursen har tross alt steget med over 100% pr.nå siden de kom med den A1~plugin nyheten,børsverdi på over 170 millioner…Så det blir spennende å få vite hvor stort markedet er for en A1-plugin.
Føre var
20.03.2024 kl 11:40
4130
"Uniscale AS is well-positioned to meet the challenges of tomorrow with confidence, armed with a solution that is not only revolutionary, but also highly scalable on a global level."
disippelen
20.03.2024 kl 11:53
4107
Hvis de ikke følger opp den setningen der så er det den villeste pump and dump meldinga jeg har opplevd hittil.
Fjellbris
20.03.2024 kl 12:24
4079
thypoon skrev Laster dere opp på dippen?
Kjøpte mer i går og i forgårs under krona, ikke lett å treffe bunn her, får håpe 0,9 og emi kursen 6,5 mill aksjer holder, emi kjøpet 2 mill til 1,13 er det jo nå et stykke opp til, så satser på den etablerer seg i dettte intervallet i påvente av oppdateringen som selskapet skal komme med.
rischioso
20.03.2024 kl 16:30
3952
Det skal ikke være mulig å se noe negativt i dette det være seg aksjekjøp fra egen lomme som dette dreier seg om eller opsjoner for det første handler om trua på caset og høyere aksjekurs og det andre handler om en gulrot for å prestere, MEN har man bestemt seg for å være negativ - i alle fremstå som det så må man jo være negativ okke som uavhengig av hvor komisk det enn fremstår - så får vi bare håpe på for deres skyld at de klarer å time inngangen for når det først snur så vil det nok som sist skje raskt og brutalt og tallfremleggelsen (april) tikker nærmere for hver dag som går ....;)
Mammon
20.03.2024 kl 16:36
3969
denne er pumpet fra 40øre og det er der den bør ligge om ikke ledelsen kommer med noe håndfast veldig snart!
rischioso
20.03.2024 kl 16:43
3948
Veldig snart kommer tallfremleggelsen og det er det som er meldt av selskapet. Det er også den som har trigget innsidekjøpene etter at selskapet meldte om økt interesse også fra større aktører. At noen går og venter på en oppdatering hver eneste dag blir jo deres problem - vi andre forholder oss til det selskapet har meldt og det er at det kommer tallfremleggelse i april og alt tilsier at den blir triggende...;)