CODE Wow 🚀🚀

helloween
CODE 06.03.2024 kl 09:16 115329

Breakthrough in Domain Driven AI Technology by Uniscale AS
Oslo, March 6th 2024

We are pleased to announce a significant achievement by CodeLab Capital's wholly-owned subsidiary, Uniscale AS. Uniscale AS has achieved a remarkable achievement by, to our knowledge and analysis, being the first in the world to successfully develop Domain Driven AI technology for Programming, marking a monumental advancement in the realm of artificial intelligence.

CTO Svein Arne Ackenhausen remarks, "Domain driven AI Programming represents the next major evolution in programming. While current technologies, such as Generative AI tools, assist programmers in writing code technically, our technology distinguishes itself by being vendor-neutral. It can seamlessly integrate with all Generative AI Tools, providing them with the necessary contextual information for intelligent code generation.
The Uniscale products enable generative AI tools to act intelligent and write the code precisely and fully aligned with the functional and technical specifications. This ensures close to 100% automatically generated source codes that is 1:1 with the intention of the domain design. This drastically reduces programming time from a full day to just 5-10 minutes, resulting in a significant effect for our customers empowering optimization and innovation rates to new heights."

This achievement is the culmination of years of dedicated efforts by our team at Uniscale.
As we look ahead, we anticipate a surge of interest and demand for our innovative technology and platform.
Uniscale AS is well-positioned to meet the challenges of tomorrow with confidence, armed with a solution that is not only revolutionary, but also highly scalable on a global level.

We will disclose further information regarding this monumental achievement to the market in due course.
We look forward to sharing more exciting developments with you in the near future.
Redigert 06.03.2024 kl 11:03 Du må logge inn for å svare
disippelen
24.10.2024 kl 12:10 1125

Code fortsetter sin taktfaste marsj mot.... skifteretten?
Fjellbris
24.10.2024 kl 13:32 1084

Ja, her tror jeg siste mann ut slukker lyset!
disippelen
24.10.2024 kl 14:46 1045

Det mest oppsiktsvekkende er at det virker som de ikke bryr seg. Umulig å få svar på henvendelser til IR avd, ingen av de svarer på mail. Et enste stort luftslott, som har ødelagt for veldig mange investorer.
Fjellbris
24.10.2024 kl 14:55 1038

Har desverre opplevd akkurat det samme, solgte meg derfor som nevnt ut for en god stund siden. Men, jeg måtte også ta et tap på dette luttslottet som har opptrådd utrolig useriøst, men gjennomskuet f skapet og tok heldigvis tapet før skuta gikk helt på grunn…
Slettet bruker
I går kl 15:06 820

Mer synd om noen lot seg lure av haussing uten rot i virkeligheten.
Redigert i går kl 15:07 Du må logge inn for å svare
Mammon
I går kl 15:11 805

skifteretten neste...

rip ;(
Fjellbris
I går kl 15:29 764

Ja, ikke til å tro….tenk toppledelsen som kjøpte hver for mange millioner til kurs 0,9-1,13 i mars etter melding om verdens nyhet innen AI teknologi» vs dagens melding…
…..
31.10.2024 15:09:31
BRIEF-Codelab Capital To Scale Back On Investments In, Funding Of Uniscale

Oct 31 (Reuters) - Codelab Capital AS :

* CONCLUDED TO SCALE BACK ON ITS INVESTMENTS IN AND FUNDING OF ITS WHOLLY OWNED SUBSIDIARY UNISCALE AS

* DESPITE UNISCALE IMPLEMENTING SEVERAL COST OPTIMIZATION INITIATIVES, IT WILL TAKE LONGER TIME AND REQUIRE MORE CAPITAL THAN INITIALLY PLANNED FOR

* DESPITE DECISION, BOARD BELIEVES THAT PRODUCT DEVELOPED IN UNISCALE COULD HAVE VALUE FOR POTENTIAL CUSTOMERS

Source text: [nObigK5FGa] Further company coverage: [CODEC.OL]
Redigert i går kl 15:29 Du må logge inn for å svare
thypoon
I går kl 16:07 670

Katastrofe
disippelen
I går kl 16:20 647

Virkelig. Håper nattesøvnen forsvinner permanent for hele gjengen. Banditter. Tenk å lure så mange med falske forhåpninger.
disippelen
I går kl 17:57 566

Hvor har det blitt av Ris? Tok han kvelden etter alle fadesene?
Fjellbris
I går kl 18:18 539

Rischioso listet seg nok ut med halen mellom beina er sted mellom 0,2-0,3 etter å ha hauset vilt fra 1,5 og ned til 0,3, etter det ble det stille….
Redigert i går kl 18:19 Du må logge inn for å svare
disippelen
I dag kl 09:39 368

For en gjeng med hvitsnippforbrytere! Håper de blir bura inne hele gjengen. Her har de blåst opp et luftslott og lurt inn utallige aksjonærer. Produktet til Uniscale er jo ikke verdt noenting. Skandale! Dette må jo få konsekvenser! Highly scalable on a global level, my Ass!
espetalen84
I dag kl 11:26 304

Hva var det jeg sa? ;)
disippelen
I dag kl 11:36 287

Rett hele veien du! Er du tilgjengelig som rådgiver???
espetalen84
I dag kl 11:47 265

Betaler du med bitcoin? :D
disippelen
I dag kl 11:49 260

Er Cronos ok?
StonksSurfer
I dag kl 13:57 179

Jeg gidder ikke å sitte her å si «I told you so”, men jeg har ved flere anledninger forsøkt å si i fra om at denne casen er pil råtten. Siden selskapet gikk på «børs» har jeg ment dette. Ikke fordi jeg er smart, men fordi alle svarene lå rett foran nesen vår hele tiden. Det mest oppsiktsvekkende med denne aksjen er hvordan alle kritiske røster ble halshugget når de var den eneste som hadde en logisk forklaring på noe som helst.
Redigert i dag kl 14:25 Du må logge inn for å svare
Fjellbris
I dag kl 14:01 170

Ja bare å ta av seg hatten for hva du og espetalen her skrev tidlig!
Hvordan viste dere dette, har dere tidligere jobbet for eller investert i selskaper med denne eier?
Uansett, dere fikk jo 100% rett, trist for alle som ble lurt inn, men sant.
disippelen
I dag kl 14:03 167

Ja, men man baserer vel ikke investeringer på kommentarer på Hegnar Forum? Hva med insiderne? Hva med sjefen sjøl, som har tapt hele arven fra Pasientsky?
StonksSurfer
I dag kl 14:34 125

Jeg har tidligere jobbet tett på hovedaksjonæren og har erfaring fra transaksjonsmarkedet. Navnet Melin assosieres med narsissisme og bedrageri. Det som har blitt avslørt hittil er bare toppen av isfjellet; sannheten er både større og dypere. Hadde alt blitt lagt på bordet, kan jeg garantere at det ville ført til fengselsstraff
Fjellbris
I dag kl 14:42 113

Takk for info, skremmende at han slipper unna med slikt….
De med store tap burde slått seg sammen og tatt et oppgjør med vedkommende, sammen med toppledelse / innsiderne han da tydeligvis også nå har lurt…..
StonksSurfer
I dag kl 15:09 78

Er ikke så sikker på at det er reelle innsidere.
Fjellbris
I dag kl 15:30 54

Og da er jo dette enda styggere…..
Hvem er innsiderne som det ble børsmeldt store kjøp av da?
StonksSurfer
I dag kl 15:52 33

Dette er kun basert på antagelser, men kjenner jeg han rett var motivasjonen å manipulere kursen. Ser på man samtlige ansatte var det ingen - få som har muligheten til å tilegne seg aksjer mot kontanter. Er derfor usikker på om aksjer og kontanter faktisk har byttet hender.