Mega bull

Porche gutten
ULTIMO 09.03.2024 kl 11:05 1250

Mens andre selger i panikk så kjøpte jeg med begge hender. Jeg solgte alt og vil satse på ultimo fremover. Har en ingang på 8,6. Denne aksjen skal til 100 igjen. Husk mine ord. Jeg vet at det skjedde en liten glipp på jobben. Neste uke vil bli spennende. Nå bruker jeg helgen for å gjøre nye analyser av mine data og kursmål. Jeg kommer tilbake på onsdag med oppdatering

Nb:ikke hør på dnb. De hadde en kurs på 200 og nå 4. Makan til amatører😂😂😂

Ha en fortsatt god helg🙂
Redigert 09.03.2024 kl 11:21 Du må logge inn for å svare
Mammon
09.03.2024 kl 11:28 1178

synd at du må endre navnet til sykkel gutten snart :)
ledelsen i ULTI gråter for sin syke mor for å kunne heve feita lønn en stund til før proppen blir dratt ut
gjelsten skal vel kjøre en grise-emisjon på 10øre for å få full kontroll før han tvangsinnløser på samme kurs for å bruke skallet skattemotivert

felles for biotek og andre selskaper som LIFECARE er at ledelsen leverer nada men hever millionlønninger på aksjonærs bekostning!
Porche gutten
09.03.2024 kl 11:41 1123

Din fjols... Gjeldsten har ikke solgt en aksje.. Han sier imidlertid har trua😂😂.
Det er nøyaktig den konklusjon jeg kom med🙂
Mammon
09.03.2024 kl 11:46 1099

intet annet å forvente av gjelsten når han ikke dumpet asap

hva skal han si? at dritten er finito LOL

han kan vel bruke skallet skattemotivert men det er bare å glemme at kursen til gå opp
krise-emisjon kommer da ledelsen skal ha lønnen sin + feriepenger :)
glimt
09.03.2024 kl 12:08 1001

Radforsk sin liste over mislykkede selskaper er lang,Ultimovacs skulle redde bildet av virksomheten deres og forretsmoddell.Men nok en gang bekreftet at biotek er en risikosport den lille man skal holde seg langt unna.Felles for alle radforsk sine selskap er null inntekter ,lever av emisjoner som kommer med jevne mellomrom når kassa begynner å gå tom.Muligheten for å tjene penger på selskapene deres er ikke større en å helbredes av kreftformene de forsker på