Hvorfor LYTIX?
Har tenkt å opprette ny tråd, stort sett faglig og fakta-basert, dele nyheter, med minst bassing/haussing :)
Etter ULTI-fiasko har jeg tenkt å begrunne min interesse for LYTIX:
Som en med litt kunnskap om kreft har jeg ved flere anledninger uttalt meg om min pessimisme om "Universale kreft vaksiner"!
Enkelt sagt: akkurat som om å drømme om å produsere universale bildeler som passer til alle merker fra Rolls-Royce til Tesla :D
Hvorfor LYTIX?
- Den er ikke systemisk (som cellegift behandling), men har stor systemisk effekt pga bred T-celle stimulering... Derfor lar lav toksisk-profil!
- Den har ikke biologisk interaksjon som ved "onkolytic viruser". De er "nesten levende" partikler, og er avhengig av kroppens mekanisme etter injeksjon.
- Robust akademisk styre bla medisinsk Nobelpris vinner.
- Allerede med kommersielle avtale ... hvor Radforsk bukett-selskaper er milevis unna!
- Amerikansk partner som kjører BCC, og har klart å gjennomføre Phase2 studien i kun 4 mnd! Fase 2 resultater kommer når som helst ila Q2
- Ikke snakk om lang perspektiv å se effekten. LYTIX kommer i aksjon nesten umiddelbart etter injeksjon (både direkte og indirekte).
- Amerikansk finans-partner med representant i styre.
- God kontroll på Økonomi.
Del gjerne din mening om innlegget mitt :)
Etter ULTI-fiasko har jeg tenkt å begrunne min interesse for LYTIX:
Som en med litt kunnskap om kreft har jeg ved flere anledninger uttalt meg om min pessimisme om "Universale kreft vaksiner"!
Enkelt sagt: akkurat som om å drømme om å produsere universale bildeler som passer til alle merker fra Rolls-Royce til Tesla :D
Hvorfor LYTIX?
- Den er ikke systemisk (som cellegift behandling), men har stor systemisk effekt pga bred T-celle stimulering... Derfor lar lav toksisk-profil!
- Den har ikke biologisk interaksjon som ved "onkolytic viruser". De er "nesten levende" partikler, og er avhengig av kroppens mekanisme etter injeksjon.
- Robust akademisk styre bla medisinsk Nobelpris vinner.
- Allerede med kommersielle avtale ... hvor Radforsk bukett-selskaper er milevis unna!
- Amerikansk partner som kjører BCC, og har klart å gjennomføre Phase2 studien i kun 4 mnd! Fase 2 resultater kommer når som helst ila Q2
- Ikke snakk om lang perspektiv å se effekten. LYTIX kommer i aksjon nesten umiddelbart etter injeksjon (både direkte og indirekte).
- Amerikansk finans-partner med representant i styre.
- God kontroll på Økonomi.
Del gjerne din mening om innlegget mitt :)
Redigert 11.03.2024 kl 13:43
Du må logge inn for å svare
HarryP
25.09.2024 kl 18:00
4098
SEB hadde 510k før 14.8 (readout).
M a o begynte de å selge da Verrica meldte om dato for readout (7.8) og kursen steg fra vel 8 til 10? Og har solgt knapt 150k etter readout.
Med de mikrovolumene vi har hatt i september kan nettosalg av 150k ha hatt stor betydning for kursutviklingen, og dertil hvor lite som skal til for å påvirke kursen i en slik situasjon med minimal omsetning.
M a o begynte de å selge da Verrica meldte om dato for readout (7.8) og kursen steg fra vel 8 til 10? Og har solgt knapt 150k etter readout.
Med de mikrovolumene vi har hatt i september kan nettosalg av 150k ha hatt stor betydning for kursutviklingen, og dertil hvor lite som skal til for å påvirke kursen i en slik situasjon med minimal omsetning.
Redigert 25.09.2024 kl 18:02
bulleye
25.09.2024 kl 11:12
4202
Skandinaviske Enskilda Banken ser ut til å nedjustere beholdningen i Lytix. Utgang juli hadde de nærmere 870.000 aksjer og pr. 20/9 hadde de ca. 372.000 aksjer etter salg av nærmere 60.000 aksjer den dagen (av totalt omsatt 89.000 aksjer). Nordnet Livsforsikring har i tilsvarende periode økt med nærmere 200.000 aksjer. Har fortsatt ståltro på Lytix, selv om sist mnd. kursutvikling har vært ekstremt frustrerende.
10PS
23.09.2024 kl 13:18
4494
Det er rassen som må utestenges. Ingen tvil om det.
Det forstår jo 99% håper jeg.
Det forstår jo 99% håper jeg.
heilo888
23.09.2024 kl 13:14
1811
Dere bedriver begge med "trolling" mot hverandre!
Finn dere en annen arena om dere ønsker å fortsette med dette!
La oss få saklige innlegg omkring Lytix; både fra de som positive til selskapet og de som er mer skeptiske selskapets fremtid!
Finn dere en annen arena om dere ønsker å fortsette med dette!
La oss få saklige innlegg omkring Lytix; både fra de som positive til selskapet og de som er mer skeptiske selskapets fremtid!
davrab
23.09.2024 kl 11:44
1898
Hvis dere mener at mine innlegg har ført til økonomiske skader, sier jeg beklager selv om hver enkel person er selv ansvarlig for sin investering. Dette er min siste innlegg!
Lykke til med innholdsrike kommentarer fra Rassen 🙏🏻
Lykke til med innholdsrike kommentarer fra Rassen 🙏🏻
Redigert 23.09.2024 kl 16:02
Rassen
23.09.2024 kl 11:20
1896
Beklager, men personlig angrep hjelper ikke. Du har misforstått totalt. Du er jo bare ond, som koser deg med at jeg har tapt penger i en annen aksje… det er rett og slett trolling du driver med. Og du gir deg aldri! Du tåler ikke at jeg sier at kursen har falt 50% på en mnd, men kommer med stygge uttalelser direkte til meg på en felles tråd om Lytix….
Rassen
23.09.2024 kl 11:14
1865
Byzantin skrevInnlegget er slettet
Det er akkurat det jeg mener også. Han ødelegger folks økonomi dersom noen går inn i aksjen på grunn av hausingen hans. Helt krise!!
davrab
23.09.2024 kl 10:42
1910
Jeg er ikke glad og interessert å holde på sånn, men tåler ikke B U L L …. fra useriøse folk som Rassen! Alle kjenner og lei av typiske Rassen kommentarer! Det finnes NULL konstruktive eller faglige innlegg fra denne personen!
Dere ser at det ikke finnes en eneste personlige kommentarer eller angrep fra meg mot noen enn tilbakemeldinger til Rassen sine tullekommentarer . Jeg har opplevd at Det er det eneste måte å stoppe ham dessverre!
Dere ser at det ikke finnes en eneste personlige kommentarer eller angrep fra meg mot noen enn tilbakemeldinger til Rassen sine tullekommentarer . Jeg har opplevd at Det er det eneste måte å stoppe ham dessverre!
Redigert 23.09.2024 kl 13:34
10PS
23.09.2024 kl 10:32
1924
Kanskje en ide å få på hengelåset (lukket tråd) ? Slik de har gjort i TGS og der forsvant problemet sammen med klovnene.
heilo888
23.09.2024 kl 10:23
1931
Tror mange, inkludert meg selv, er lei av den useriøse kjekklingen dere mellom her på tråden!
Redigert 23.09.2024 kl 10:23
davrab
23.09.2024 kl 10:13
1901
Rassen skrev Uff da… ser nok 6 tallet veldig snart.
Hvis slike innlegg trøster og hjelper mot dine tap og psykisk belasting fra ULTI, kan du fortsette med dine tåpelige kommentarer som terapi her 😂😂😂😂😂
God bedring 😂😂😂😂😂
God bedring 😂😂😂😂😂
Redigert 23.09.2024 kl 10:16
amaru
22.09.2024 kl 23:46
2056
bulleye
20.09.2024 kl 16:22
2274
Litt mer fart i Lytix nå, sist omsatt 7,88.
Syltynt volum på oppgangen, men det kan tyde på at de som vil selge på nivå 7,0-7,5 nå snart er ferdigsolgt.
Syltynt volum på oppgangen, men det kan tyde på at de som vil selge på nivå 7,0-7,5 nå snart er ferdigsolgt.
Rassen
20.09.2024 kl 14:04
2305
Heldig du som har ubegrenset med midler.
Hvorfor er du så ufin? Har jeg gjort deg noe?
Hvorfor er du så ufin? Har jeg gjort deg noe?
davrab
20.09.2024 kl 13:58
2291
Ja! Det gjør jeg jevn og trutt takket være de som selger 🙏🏻 Venter ikke på 6! ALLE med litt peiling på biotek (unntatt ‘ULTI-fantasi- millionærer’ ) vet hva som foregår her!
Du da? Har du googlet om «akutt psykisk krisereaksjon»! Det forklarer mye av din oppførsel og innlegg her 😂😂😂😂😂
Du da? Har du googlet om «akutt psykisk krisereaksjon»! Det forklarer mye av din oppførsel og innlegg her 😂😂😂😂😂
Redigert 20.09.2024 kl 14:02
Rassen
20.09.2024 kl 13:34
2306
Veldig kort vei ned til 6 nå.
Står du klar med lommeboka davrab? Bare å fylle på nå!
Står du klar med lommeboka davrab? Bare å fylle på nå!
HarryP
19.09.2024 kl 10:30
2608
Det er flere grunner til at Lytix er dødvannet nå...
Det er åpenbart at innsiderne ikke kan kjøpe.
Verrica har vist seg å være en partner som ikke har helt god kontroll på økonomien i betydningen at de må hente penger for å innfri sine forpliktelser. Timingen er dårlig for begge selskaper. Jeg har en mistanke om at dette (uenighet om hvorvidt Verrica var en solid nok partner) var årsaken t at forrige styreleder gikk av og etterhvert solgte seg ut. Slik sett kan situasjonen nå være tegn på at skeptikerne fikk rett, uten at det trenger å være dramatisk for selskapet. Utfordringer løses.
Øvrige storaksjonærer har stått last og brast og gjør det fortsatt.
Det fundamentale er positivt og en evt emi neste Q vil være penger på gaten for aksjonærene.
Småtradingen som foregår nå er helt uavhengig av børskurs, og ville vært slik uansett kurs. Nordnet Livsforsikring (den eneste på Topp20 med litt beveglse) solgte nto knapt 20k på mandag, det er nok til at kursen faller når volumet intradag er under 100k.
Det som er mer interessant, er at børsverdien nå er 350+ mill, 100+ mill lavere enn ved notering i juni-21. Det er neppe tvil om at Lytix har oppnådd mye på 2 år etter notering.
Det er åpenbart at innsiderne ikke kan kjøpe.
Verrica har vist seg å være en partner som ikke har helt god kontroll på økonomien i betydningen at de må hente penger for å innfri sine forpliktelser. Timingen er dårlig for begge selskaper. Jeg har en mistanke om at dette (uenighet om hvorvidt Verrica var en solid nok partner) var årsaken t at forrige styreleder gikk av og etterhvert solgte seg ut. Slik sett kan situasjonen nå være tegn på at skeptikerne fikk rett, uten at det trenger å være dramatisk for selskapet. Utfordringer løses.
Øvrige storaksjonærer har stått last og brast og gjør det fortsatt.
Det fundamentale er positivt og en evt emi neste Q vil være penger på gaten for aksjonærene.
Småtradingen som foregår nå er helt uavhengig av børskurs, og ville vært slik uansett kurs. Nordnet Livsforsikring (den eneste på Topp20 med litt beveglse) solgte nto knapt 20k på mandag, det er nok til at kursen faller når volumet intradag er under 100k.
Det som er mer interessant, er at børsverdien nå er 350+ mill, 100+ mill lavere enn ved notering i juni-21. Det er neppe tvil om at Lytix har oppnådd mye på 2 år etter notering.
davrab
19.09.2024 kl 10:15
2567
Du er en en klassisk taper troll 😂😂😂😂😂
Jeg skulle oppført meg akkurat som deg etter å ha tapt alt på ULTI!
Dette kalles en «akutt psykisk krisereaksjon» på ICD10 😂
Du kan Google den 😂😂😂😂😂
Jeg skulle oppført meg akkurat som deg etter å ha tapt alt på ULTI!
Dette kalles en «akutt psykisk krisereaksjon» på ICD10 😂
Du kan Google den 😂😂😂😂😂
Rassen
19.09.2024 kl 10:08
2575
Hahaha!! 😂😂😂😂🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻 Du gir deg ikke med løgner nei.. Tror de fleste her kjenner dine flåsete innlegg uten substans. Sett fra deg flaska du, litt tidlig på dagen 😂😂
davrab
19.09.2024 kl 10:01
2593
Troller som deg , med intensjon om å spre pessimisme for sin egen billig inngang, må besvares umiddelbart!
Heldigvis kjenner deg ALLE gamle aksjonær på tråden og din oppførsel 😂😂😂😂😂😂😂
Lykke til med din tåpelige forsøk 😂😂😂😂😂
Heldigvis kjenner deg ALLE gamle aksjonær på tråden og din oppførsel 😂😂😂😂😂😂😂
Lykke til med din tåpelige forsøk 😂😂😂😂😂
Rassen
19.09.2024 kl 09:56
2592
Du har rett i at jeg tapte det meste i Ulti, og jeg har kjøpt meg ferdig i Lytix. Jeg venter altså IKKE en billigere inngang, noe du uten grunn har en mening om og kommer med feile påstander 🤡🤡🤡
Hvis ikke Lytix trenger din hausing så hold kjeft da 🤦🏻🤦🏻🤦🏻 Ikke lur andre inn!!! Som sagt har kursen halvert seg på 1 mnd!! Du har INGEN garanti for at den ikke koster 3,- neste mnd!!!
Så sier du at det ikke er mange aksjer til salgs??? 😂😂😂 Jo det er det. Problemet er bare at det ikke er noen kjøpere som vil eie denne aksjen… hadde folk ville ha denne så hadde kursen gått opp!!
Hvis ikke Lytix trenger din hausing så hold kjeft da 🤦🏻🤦🏻🤦🏻 Ikke lur andre inn!!! Som sagt har kursen halvert seg på 1 mnd!! Du har INGEN garanti for at den ikke koster 3,- neste mnd!!!
Så sier du at det ikke er mange aksjer til salgs??? 😂😂😂 Jo det er det. Problemet er bare at det ikke er noen kjøpere som vil eie denne aksjen… hadde folk ville ha denne så hadde kursen gått opp!!
Redigert 19.09.2024 kl 09:59
davrab
19.09.2024 kl 09:43
2515
Tør å si at det er bare en I D I O T selger sine LTX aksjer på 7 kr med mindre er en gambler, manipulator eller Algo , som mest sannsynlig er det siste alternativt!
Det finnes ikke mange aksjer på salg. Derfor Algoer trader mellom hverandre å håpe på å snappe stopplosser eller skremte folk!
Det finnes ikke mange aksjer på salg. Derfor Algoer trader mellom hverandre å håpe på å snappe stopplosser eller skremte folk!
Redigert 19.09.2024 kl 09:43
davrab
19.09.2024 kl 09:32
2533
Ja! Det er mulig fordi du et alltid på feil side!
ALLE på tråden vet at du har tapt mer enn 99% av din investering på ULTI og vi ha billigst inngang på LTX som din eneste håp! Derfor baisser du håpløst med dine tåpelige innlegg! Lykke til 😂😂😂
LTX trenger ikke min hausing ! Hele suksessen så langt kan bli undervist som success håndboken til biotek OB (dvs. til RADFORSK søppelkassen) hvordan man skal lede en biotek start up til en potensiell multimilliard industri! Rekdal fortjener medisinsk nobelpris 💕
ALLE på tråden vet at du har tapt mer enn 99% av din investering på ULTI og vi ha billigst inngang på LTX som din eneste håp! Derfor baisser du håpløst med dine tåpelige innlegg! Lykke til 😂😂😂
LTX trenger ikke min hausing ! Hele suksessen så langt kan bli undervist som success håndboken til biotek OB (dvs. til RADFORSK søppelkassen) hvordan man skal lede en biotek start up til en potensiell multimilliard industri! Rekdal fortjener medisinsk nobelpris 💕
Redigert 19.09.2024 kl 09:47
Rassen
19.09.2024 kl 09:19
2556
Du hauser og hauser, men verdien på aksjen har halvert seg på 1 måned!!! Er ikke det flaut?? 🤡🤡🤡 Tenk om noen hører på deg og kjøper på grunn av deg. Du drar i så fall andres økonomi rett i dass.
Og du tror fortsatt jeg har aksjer i Ulti?? Er det mulig 🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Og du tror fortsatt jeg har aksjer i Ulti?? Er det mulig 🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Redigert 19.09.2024 kl 09:20
davrab
19.09.2024 kl 09:15
2563
Svarer deg på ULTI tråden selv om hadde vurdert å holde meg unns ULTI-møkken 😂😂😂😂😂
Lykke til med penny-aksje!!! 😂😂😂😂
By the way: av alle dine millioner der, er det noen tusen lapper igjen? Driver du fortsatt med å snitte deg ned?! 😂😂
Lykke til med penny-aksje!!! 😂😂😂😂
By the way: av alle dine millioner der, er det noen tusen lapper igjen? Driver du fortsatt med å snitte deg ned?! 😂😂
Redigert 19.09.2024 kl 09:17
Lodge
19.09.2024 kl 09:10
2563
Langt forbi sinnsykt, aksjen blir filleristet nå, så blir handelen stoppet, fordi det skal «undersøkes», er så søtt og dumt at det er tragisk. Hvis de ikke klare å se at dette blir manipulert sønder og sammen så er det ikke håp, men skjer garantert ingenting!!!!
davrab
18.09.2024 kl 21:32
2693
Brå oppgang på Verrica opptil 11% , og avslutning på +4,52 % 🤩
Vi får se hvordan dette påvirker LYX i morgen 🤩
Vi får se hvordan dette påvirker LYX i morgen 🤩
Redigert 18.09.2024 kl 22:03
davrab
17.09.2024 kl 14:13
2880
En utålmodig (eller manipulatoren ?) kastet kortene med 33k!
Tok en liten påfyl 🤩
Tok en liten påfyl 🤩
davrab
17.09.2024 kl 12:55
2923
For 3. dag på rad holder seg stabilt på 7,7?🤩
Bunnen har nådd? Riktig tidspunkt å akkumulere?🤩
Gjentar: KØP og HOLD!! 🤩
Bunnen har nådd? Riktig tidspunkt å akkumulere?🤩
Gjentar: KØP og HOLD!! 🤩
heilo888
17.09.2024 kl 11:40
2976
Den absolutt største triggeren for Lytix vil være om Verrica i 1Q 2025 kan legge frem bevis for at LTX-315 gir abscopal effekt.
Dette var CEO Ted White innom i det siste intervjuet han hadde på vegne av Verrica.
Dette var CEO Ted White innom i det siste intervjuet han hadde på vegne av Verrica.
jaksje
17.09.2024 kl 11:20
3000
Kva kan vi vente framover;
Det som har størst fokus er at Verrica får sluttført analysen av fase 2 resultata av VP 315 studien, og skaffa økonomi og partner for å starta opp fase 3 for dette medikamentet. I denne prosessen skal Verrica betale Lytix eit større beløp, kring 1 milliard (?). Det er m.a.o. slik at Verrica vil ta VP-315 til marknaden så raskt som mogeleg.
- Like viktig er det at desse resultata er ei sterk validering av den teknologien Lytix eig. LTX-315 skal ha eit stort potensiale for andre krefttypar enn det Verrica har rettar til.
- I NeoLIPA studien skal Lytix behandla pasientar med kreft på eit tidlegare stadium og med eit sterkare immunforsvar enn dei pasientane som er behandla i ATLAS-IT-05.
- LTX-401 er ein anna legemiddelkandidat som kan brukast på krefttypar som ikkje kan behandlast med LTX-315.
Eit oversyn og detaljar finn du her:
https://www.lytixbiopharma.com/research-development/pipeline.html
Her kan det kome fleire nyhende. Suppler gjerne.
Mi vurdering er at åleine vil framgang for Verrica gje sterk kursauke. Dei andre programma vil gje ein bonus.
Det som har størst fokus er at Verrica får sluttført analysen av fase 2 resultata av VP 315 studien, og skaffa økonomi og partner for å starta opp fase 3 for dette medikamentet. I denne prosessen skal Verrica betale Lytix eit større beløp, kring 1 milliard (?). Det er m.a.o. slik at Verrica vil ta VP-315 til marknaden så raskt som mogeleg.
- Like viktig er det at desse resultata er ei sterk validering av den teknologien Lytix eig. LTX-315 skal ha eit stort potensiale for andre krefttypar enn det Verrica har rettar til.
- I NeoLIPA studien skal Lytix behandla pasientar med kreft på eit tidlegare stadium og med eit sterkare immunforsvar enn dei pasientane som er behandla i ATLAS-IT-05.
- LTX-401 er ein anna legemiddelkandidat som kan brukast på krefttypar som ikkje kan behandlast med LTX-315.
Eit oversyn og detaljar finn du her:
https://www.lytixbiopharma.com/research-development/pipeline.html
Her kan det kome fleire nyhende. Suppler gjerne.
Mi vurdering er at åleine vil framgang for Verrica gje sterk kursauke. Dei andre programma vil gje ein bonus.
Redigert 17.09.2024 kl 11:21
Falketind
17.09.2024 kl 10:00
3073
Da ble jeg aksjonær i selskapet. Hva kan man forvente seg av opplysninger i den nære fremtiden?
Lodge
17.09.2024 kl 09:49
2994
Ny dag, nye lodd, ingen gevinst… manipulator bommet litt nå med sine 500 poster, skulle ha den ned til 7,56, men ble litt mer kjøp så den spratt opp til 7,68. Ett mikrosekund senere var salgskursen kjørt ned igjen til 7,62. Sånn går nå dagene, lykke til, hold ut!