Hvorfor LYTIX?

StockWizard
LYTIX 11.03.2024 kl 09:27 61654

Har tenkt Ä opprette ny trÄd, stort sett faglig og fakta-basert, dele nyheter, med minst bassing/haussing :)

Etter ULTI-fiasko har jeg tenkt Ă„ begrunne min interesse for LYTIX:
Som en med litt kunnskap om kreft har jeg ved flere anledninger uttalt meg om min pessimisme om "Universale kreft vaksiner"!
Enkelt sagt: akkurat som om Ă„ drĂžmme om Ă„ produsere universale bildeler som passer til alle merker fra Rolls-Royce til Tesla :D

Hvorfor LYTIX?
- Den er ikke systemisk (som cellegift behandling), men har stor systemisk effekt pga bred T-celle stimulering... Derfor lar lav toksisk-profil!
- Den har ikke biologisk interaksjon som ved "onkolytic viruser". De er "nesten levende" partikler, og er avhengig av kroppens mekanisme etter injeksjon.
- Robust akademisk styre bla medisinsk Nobelpris vinner.
- Allerede med kommersielle avtale ... hvor Radforsk bukett-selskaper er milevis unna!
- Amerikansk partner som kjÞrer BCC, og har klart Ä gjennomfÞre Phase2 studien i kun 4 mnd! Fase 2 resultater kommer nÄr som helst ila Q2
- Ikke snakk om lang perspektiv Ä se effekten. LYTIX kommer i aksjon nesten umiddelbart etter injeksjon (bÄde direkte og indirekte).
- Amerikansk finans-partner med representant i styre.
- God kontroll pÄ Økonomi.

Del gjerne din mening om innlegget mitt :)
Redigert 11.03.2024 kl 13:43 Du mÄ logge inn for Ä svare
davrab
20.08.2024 kl 16:21 2629

Vi ogsĂ„ fĂ„r nĂ„r som helst melding om FPD (fĂžrste pasient dosert) fra Rikshospitalet som booster aksjekurset. I fĂžlge Mail fra LYTIX forventes FDP -melding rett etter sommerferien (dvs kommende dager eller neste uke) đŸ€© Tror vi ser 15kr igjen đŸ€©
HarryP
20.08.2024 kl 23:35 2422

Litt tilbakeslag for Verrica i kveld.
Ellers en strÄlende bÞrsdag for Lytix, med svÊrt hyggelig volum og minkende spread.
Det kommer triggere pÄ rekke og rad...
FPD pÄ Radiumhospitalet
Partner med LTX-401 (tidligere guidet tidlig 24)
Q2/H1 29.8

I tillegg regner jeg med at det vil komme kjÞpsanbefalinger med kursmÄl en del over dagens kurs.
Jeg minner om kurs 18, mc 470 mill v notering i juni 21. NÄ er antall aksjer doblet, og Lytix har svÊrt gode topplinjeresultater fra Fase 2 for LTX-315. Det burde kanskje tilsi en bÞrsverdi pÄ mer enn 600-700 mill.

Et annet viktig element er stÞrre volum og mindre spread. Det kan gi grunnlag for notering pÄ en liste som gir mulighet til Ä ha aksjene pÄ aksjesparekonto, som er perfekt for investorer med mye cash i madrassen og som vil kjÞpe aksjen og glemme den...evt trade av og til uten Ä mÄtte betale skatt lÞpende.
Redigert 20.08.2024 kl 23:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
davrab
I gÄr kl 09:07 2227

Folkens! Hold pÄ aksjene med begge hender!
En enorm skuffet biotek-kapital fra RADFORSK sine fiasko etter fiasko er nĂ„ fri, og snart strĂžmmer inn i LYTIX! đŸ€©

Selger du i dag pĂ„ 12, mĂ„ du kjĂžpe tilbake dem dyrere dagen etter đŸ˜ŽđŸ€©
davrab
I gÄr kl 13:02 2052

Den trunamien og pessimismen som er utlÞst av ULTI og nÄ NYKODE (dvs. RADFORSK sÞppelkassen) har pÄvirket stemningen og kurs pÄ biotek-sektoren bla. LYTIX!
Behold aksjene med begge hender!
De store investorene som er svidd, finner snart veien hjem til oss pĂ„ LYTIX đŸ€©
Molbre
I gÄr kl 13:14 2015

Tragisk Ä se hvordan Einarsson og gjengen pÄ Radforsk har hausset totalt sjanselÞse selskaper, kan nevne i fleng PCI, Ultimovacs, Nykode, BergenBio, Targovax +++++.
HĂ„per de holder seg unna Ă„ kommentere Lytix!
davrab
I gÄr kl 13:30 1971

DNB-gjengen bla. Holom som er en av de inkompetente biotek-analysegjengen ogsĂ„ har skylden Ă„ fange kjendisinvestorer med haussing og skape dagens katastrofe! De luftslottene som faller Ăždelegger for de fĂ„ selskapet som LYTIX 😡
Redigert i gÄr kl 13:36 Du mÄ logge inn for Ä svare
Lodge
I gÄr kl 13:41 1940

NÄ blir dagen brukt til Ä kjÞre aksjen nedover, skape litt panikk i forbindelse med Nykode og Ultimovacs, funker alltid sÄnne triks! Trykker pÄ med 2500 og 5000 stykker hele tiden (summer i solgt feltet). Kaster alltid ut poster fem Þre under siste kurs, det stÞrste raset ble tatt i dag med 10 000 aksjer. Disse tingene funker alltid. Lytix sjef Rekdal (Tv med Finansavisen) sa noe sÄnt som at Verrica hadde meget solide eiere i ryggen, men det er nok med Ä skape utrygghet at denne er sÄ mye ned og det blir utnyttet. Kan bli en flott reise dette, endelig noe som lykkes!!
Lodge
I gÄr kl 14:12 1870

Bruker 2000 poster nÄ, dette tullet fÄr pÄgÄ Är etter Är og vi mÄ jo selvsagt ikke fÄ se hvem som handler

davrab
I gÄr kl 14:23 1839

Sterkt pÄ kjÞpersiden! Tok en pÄfyll jafs pÄ 5k aksjer nÄ !
Det blir rekyl i morgen! đŸ€©
davrab
I gÄr kl 14:40 1788

Hold dere unna Radforsk sĂžppelkassen !


NĂ„ fra TI:

« Finanstilsynet er nÄ pÄ banen :metal:

« NYKODE THERAPEUTICS: Selskapet melder om tilbakeslag der avslutter C-04 studien ettersom annen mÄlrettet cellegift er godkjent i USA som endrer standard of care. Dermed ville det ta lengre tid Ä rekruttere pasienter til Nykodes studie, skriver Healthtalk. Verdt Ä merke seg at aksjekursen har falt 25% siste mÄned og 13% siste uke. Og fallet er altsÄ i skrivende stund pÄ 47% i dag. OgsÄ den kan man anta at Finanstilsynet vil ta en titt pÄ. Meglerhus som var positive til aksjen fÞr dagens melding skrev til sine kunder fÞr Äpning at de forventet fall pÄ 15-25% (DNB) mens ABG ikke trodde pÄ mer enn 10% fall. Markedet har m.a.o vÊrt svÊrt uenig.»
Redigert i gÄr kl 14:41 Du mÄ logge inn for Ä svare
davrab
I gÄr kl 15:49 1684

Verrica starter dagen positivt! Opp +2,47 % đŸ€©
Redigert i gÄr kl 15:58 Du mÄ logge inn for Ä svare
davrab
I gÄr kl 19:12 1535

Fantastisk artikkel đŸ€©

Rekdal kan redde norsk biotek
En mann gjÞr stor forskjell om han fÄr arbeide med noe han brenner for. Professor Øystein Rekdal er i rute for Ä ta et norsk legemiddel til USA-markedet i 2028.

https://www.finansavisen.no/finans/2024/08/21/8168770/rekdal-kan-redde-norsk-biotek
davrab
I gÄr kl 19:30 1511

Folkens; som jeg tidligere hadde ropt mange ganger, snart strÞmmer in mange millioner kr av «skuffet OB biotek kapital» til LYTIX!
KjĂžp med begge hender, og hold dem med fire hender!
Tipper 100kr til Jul đŸ€©đŸ€©đŸ€©đŸ€©đŸ€©
davrab
I gÄr kl 19:31 1510

Fantastisk Ă„ vĂŠre LYTIX aksjonĂŠr nĂ„ đŸ€©đŸ€©đŸ€©đŸ€©đŸ€©
FĂžre var
I gÄr kl 19:48 1480

Egentlig 2027 tipper jeg, han sa vel 2 Är i fra 2025 i intervjuet, Ä sÄ ble det til 2028, vel han sa det jo selv men?

Redigert i gÄr kl 19:51 Du mÄ logge inn for Ä svare
davrab
I gÄr kl 20:34 1427

NĂ„ kjenner ALLE pĂ„ OsloBĂžrs «the holy LYTIX» som skal redde Biotek-sektoren! Fra i morgen er det lĂžp og kjĂžp LYTIXđŸ€©
Bare i dag ble det solgt 17,5 millioner NYKODE aksjer !!!!!
Tenk pÄ nÄr pengene kommer inn pÄ LYTIX!
Snart vil alle ha en bit av LYTIX-kaka đŸ€©
Vi snakker om 100kr til jul đŸ€©
Det blir tidlig Jul pĂ„ LYTIX đŸ€©

https://www.finansavisen.no/finans/2024/08/21/8168770/rekdal-kan-redde-norsk-biotek
Redigert i gÄr kl 23:34 Du mÄ logge inn for Ä svare
davrab
I gÄr kl 23:10 1266

Verrica avsluttet dagen pĂ„ +2,8% đŸ€©
Etter dagens utvikling og omtaler pÄ FA tÞr jeg ikke Ä gjette kursutvikling i morgen!
En ting er jeg sikker pĂ„ at LYTIX har fĂ„tt vind i seilene og skal ROCK & ROLL đŸ€©đŸ€˜
Redigert i gÄr kl 23:12 Du mÄ logge inn for Ä svare
HarryP
I gÄr kl 23:33 1220

Nedsalget i NYKODE bare i dag har frigjort 55 mill NOK (noen har ogsÄ kjÞpt aksjene, sÄ jeg regner halvparten av omsetningen kan vÊre frigjort kapital).
StĂžrste eier i Lytix har 4,7 mill aksjer til en verdi av 52,1 mill med dagens kurs.
Hvis halvparten av kapitalen fra NYKODE skal inn i Lytix, snakker vi om 2,5 mill aksjer.
Jeg sjekket Topp20 i dag. Total Topp20 er tilbake pÄ knapt 62%, og det er kun Nordnet Livsforsikring som har bevegelse (+) siden forrige uke.
Hvem vil selge pÄ 11 i morgen?

PS...Nykode mcap er 1,8 mrd med dagens kurs, Lytix mcap 551 mill.
Redigert i gÄr kl 23:41 Du mÄ logge inn for Ä svare
davrab
I gÄr kl 23:39 1212

Jeg tror pĂ„ at vi kan treffe 15kr igjen đŸ€©
En ting er jeg veldig sikker pĂ„ at LYTIX har ingen problem med en emi đŸ€© og det haster ikke for dem!
De kan lett kjĂžre en emi pĂ„ nĂŠrmest 100kr til Jul nĂ„r interim data er pĂ„ plass đŸ€©
HarryP
I gÄr kl 23:45 1200

100 er fantasi pÄ kort sikt. Mcap pÄ knapt 5 mrd er kanskje realistisk pÄ sikt, ikke minst etter en vellykket Fase 3 ( 49,6 mill aksjer x 100).
Reprisingen vil komme ihht milestones...om ikke fĂžr. Mcap i dag er 80 mill over verdsettingen ved bĂžrsnoteringen.
En emisjon vil vÊre penger pÄ gaten for aksjonÊrene.
Redigert i gÄr kl 23:50 Du mÄ logge inn for Ä svare
davrab
I dag kl 08:47 1022

Positiv stemning pĂ„ alle bĂžrser đŸ€©
Verrica avsluttet pĂ„ + 2,83% đŸ€©
Vi starter med 12 kr slik som er registrert pÄ per-handel.
Etter gĂ„rsdagens utvikling er det ikke fantasi Ă„ avslutte nĂŠrmere 15kr enn 12 kr 😎
Redigert i dag kl 08:49 Du mÄ logge inn for Ä svare
davrab
I dag kl 08:56 986

KjĂžp og hold LYTIX!
En hĂŠr av skuffet biotek- investorer har fĂ„tt Ăžyne pĂ„ LYTIX « som skal redde biotek-sektoren» đŸ˜ŽđŸ€©

https://www.finansavisen.no/finans/2024/08/21/8168770/rekdal-kan-redde-norsk-biotek
boreren
I dag kl 09:26 920

Har en fÞrst brent seg pÄ biotek, gÄr en ikke inn i en ny biotek-aksje for Ä brenne seg en gang til. "brent barn skyr ilden"
davrab
I dag kl 09:35 895

Uenig (80%)!
Bortsett fra en del amatĂžrer og hobby-investorer (son ofte blir brent bort) er de proffe i biotek-sektoren faktisk en etablert gruppe som flytter penger og endrer kapital etter meldinger og utviklinger.
Uten tvil kommer fondene til Ä fÄ LYTIX i portfoljen, men de er noe tregere enn private investorer om Ä endre investeringer.
De kommer sakte, men SIKKERT đŸ€©đŸ˜Ž
Redigert i dag kl 09:42 Du mÄ logge inn for Ä svare
Molbre
I dag kl 09:42 855

For at fond skal kjÞpe seg inn sÄ mÄ de vel pÄ hovedlisten?
Lodge
I dag kl 09:44 852

Hadde trodd pÄ noe oppgang i dag etter gÄrsdagens fine reportasje i Finansavisen! Men her holde det «streng regi» i dag og. KjÞrt ned fra kr. 11,70 til kr. 11,10 med 1545 aksjer, da ble det ikke party pÄ morgenen i dag.. men dagen er lang og fremtiden forhÄpentligvis lys!
davrab
I dag kl 09:56 809

Hei Tassen! Er du i livet!
Trodde du hadde fĂ„tt hjerteinfarkt eller sĂ„nn etter all time low ULTI 2,9 kr!😂
Kanskje DU ( ULTI-fiaskokongen )bĂžr holde deg unna med kommentarer pĂ„ LYTIX! 😂😂😂

By the way: Hadde du ikke solgt deg ut og gĂ„tt all in pĂ„ ULTI? 😂😂
Redigert i dag kl 10:00 Du mÄ logge inn for Ä svare
Byzantin
I dag kl 10:03 783

Den omtalte hÊren av skuffede Nykode-investorer som skal laste alt over i Lytix ser forelÞpig ut til Ä gÄ ganske stille i dÞrene.
Rassen
I dag kl 10:09 762

MĂ„ bare le av alt vĂ„set du skriver 😂😂😂 Lurer veldig pĂ„ hvordan det er Ă„ leve i en slik verden du lever i 😂😂😂 Er det faktisk slik at du tror pĂ„ det du skriver, eller er det bare fantasier du har i hodet ditt som du rabler ned her?
Lodge
I dag kl 10:28 717

Ser ut som om vi kan avlyse positiv utvikling i dag og. Da ble den kjÞrt enkelt ned fra 11,40 til 10,60 med 6000 aksjer, bruker 2000 poster i dag, bare summer! Utrolig hva som er mulig, men det er en del av gamet! Men vi fÄ se fremover!
jaksje
I dag kl 10:35 692

Samme vanlege mÞnster. Det er alltid nokon som selger smÄposter, kanskje de samme som kjÞper. Klarar algoene Ä presse prisen langt nok ned, dukkar nye seljarar opp. Men eg trur vi snur snart.
davrab
I dag kl 10:50 656

@Tassen: jeg sitter med minst 1,5 mill (over 100% ) avkastning med dagens kurs!
Tror den som lĂžper etter ULTI-mĂžkken og fantaserer om Ă„ kjĂžpe hele LYTIX med sin fantasi-millioner samt selger seg ut av LYTIX pĂ„ 10,75 (og mest sannsynlig snitter seg ned pĂ„ ULTI 😂) er disorientert og trenger hjelp! 😂😂
davrab
I dag kl 13:38 481

Veldig lite salgsvilje pĂ„ dagensnivĂ„er! đŸ€©
Hold pÄ aksjene med begge hender!
Tricky77
I dag kl 14:48 380

Meget rar handel idag, med tanke pÄ omtalen i FA. Trur vi mÄ opp pÄ hovedlisten, dÄ hade vi varit runt IPO 18:-. Jaja en takker for litt til pÄ 11:-
Redigert i dag kl 15:25 Du mÄ logge inn for Ä svare
Foksen
I dag kl 16:10 279

Spennende hva som kommer fÞrst nÄ - Q2 eller FÞrste Pasient Dosert pÄ Radiumhospitalets Fase 2 pÄ FÞrstelinjepasienter! Tenker begge to vil medfÞre en grei oppgang i kursen! Bare det at LTX-315 skal brukes pÄ FÞrstelinjepasienter er ganske spennende med tanke pÄ de andre undersÞkelsene med pasienter som er langt kommet i sykdomsutviklingen og med et immunsystem som allerede er veldig nedkjÞrt - Tenker de vil fÄ myye bedre resultater enn det Verrica fikk og da er det jo en Verdenssensasjon! Blir ikke mer spennende enn dette :-)
Og for Ä legge til mer positivt er jo Pressen ogsÄ blitt mye mer oppmerksomme pÄ Lytix siden den med stor sannsynlighet er den som skal gjÞre stor suksess med forskningen - Til nÄ har det jo vÊrt et par skuffelser i Pharma og da blir Lytix lagt spesiellt godt merke til! All PR er God PR!!
Molbre
I dag kl 17:43 173

Om kursen gÄr opp eller ned frem til vi fÄr nyheter her, bryr jeg meg ikke sÄ mye om. Her bygges det og de holder guidingen. Alt virker til Ä gÄ veien her forelÞpig, men som mange nevner er det biotek, men forelÞpig sÄ gÄr ting pÄ skinner. PrÞv Ä sitte i BCS der er historien en annen og det er lovet gull og grÞnne skoger, men ingenting er gÄtt veien, da kan en irritere seg over utviklingen for det er faktisk selskapet som er problemet!
Ønsker alle lykke til her og vi kommer mest sannsynlig til Ä fortsette videre oppover for hver melding som selskapet kommer med, samt nyheter fra Verrica om at de har hatt en vellykket emisjon snart!
Molbre
I dag kl 19:17 82

Suksessfullt fase to studie er som money in the bank😀!