Hvorfor LYTIX?
Har tenkt å opprette ny tråd, stort sett faglig og fakta-basert, dele nyheter, med minst bassing/haussing :)
Etter ULTI-fiasko har jeg tenkt å begrunne min interesse for LYTIX:
Som en med litt kunnskap om kreft har jeg ved flere anledninger uttalt meg om min pessimisme om "Universale kreft vaksiner"!
Enkelt sagt: akkurat som om å drømme om å produsere universale bildeler som passer til alle merker fra Rolls-Royce til Tesla :D
Hvorfor LYTIX?
- Den er ikke systemisk (som cellegift behandling), men har stor systemisk effekt pga bred T-celle stimulering... Derfor lar lav toksisk-profil!
- Den har ikke biologisk interaksjon som ved "onkolytic viruser". De er "nesten levende" partikler, og er avhengig av kroppens mekanisme etter injeksjon.
- Robust akademisk styre bla medisinsk Nobelpris vinner.
- Allerede med kommersielle avtale ... hvor Radforsk bukett-selskaper er milevis unna!
- Amerikansk partner som kjører BCC, og har klart å gjennomføre Phase2 studien i kun 4 mnd! Fase 2 resultater kommer når som helst ila Q2
- Ikke snakk om lang perspektiv å se effekten. LYTIX kommer i aksjon nesten umiddelbart etter injeksjon (både direkte og indirekte).
- Amerikansk finans-partner med representant i styre.
- God kontroll på Økonomi.
Del gjerne din mening om innlegget mitt :)
Etter ULTI-fiasko har jeg tenkt å begrunne min interesse for LYTIX:
Som en med litt kunnskap om kreft har jeg ved flere anledninger uttalt meg om min pessimisme om "Universale kreft vaksiner"!
Enkelt sagt: akkurat som om å drømme om å produsere universale bildeler som passer til alle merker fra Rolls-Royce til Tesla :D
Hvorfor LYTIX?
- Den er ikke systemisk (som cellegift behandling), men har stor systemisk effekt pga bred T-celle stimulering... Derfor lar lav toksisk-profil!
- Den har ikke biologisk interaksjon som ved "onkolytic viruser". De er "nesten levende" partikler, og er avhengig av kroppens mekanisme etter injeksjon.
- Robust akademisk styre bla medisinsk Nobelpris vinner.
- Allerede med kommersielle avtale ... hvor Radforsk bukett-selskaper er milevis unna!
- Amerikansk partner som kjører BCC, og har klart å gjennomføre Phase2 studien i kun 4 mnd! Fase 2 resultater kommer når som helst ila Q2
- Ikke snakk om lang perspektiv å se effekten. LYTIX kommer i aksjon nesten umiddelbart etter injeksjon (både direkte og indirekte).
- Amerikansk finans-partner med representant i styre.
- God kontroll på Økonomi.
Del gjerne din mening om innlegget mitt :)
Redigert 11.03.2024 kl 13:43
Du må logge inn for å svare
elnomi
18.10.2024 kl 22:35
3264
Husk at i slike selskap er det bare 1% sjanse for å lykkes.«
1% sjanse for suksess?
Er det så liten sjanse?
1% sjanse for suksess?
Er det så liten sjanse?
davrab
18.10.2024 kl 22:40
3274
Veldig morsom og innholdsrikt faglig diskusjon 😂😂
Koser meg med 🍿🍻 og deres samtaler 😂😂
Koser meg med 🍿🍻 og deres samtaler 😂😂
Pilteri
18.10.2024 kl 22:41
3353
Mener å ha lest det ja. Må selvsagt justere sannsynlighet ut fra hvilken fase en er i men sjansen for suksess er forsvinnende liten. High risk, high reward. Ingen grunn til å sette alle sparepengene i Lytix.
Pilteri
18.10.2024 kl 23:21
3343
Hiver heller sedlene i vedovnen så jeg får noe igjen. Ville aldri satt en krone på tapssluket Lytix men har selvsagt full respekt for alle som lever i håpet og er forelsket i aksjen. Vi er alle der men i forskjelligel selskaper.
davrab
18.10.2024 kl 23:27
3367
Smart du er!!!! Du vil ikke putte en eneste krone på lytix , men bruker din ‘tid som mest verdifull og uerstattelig asset’ å skrive tull om lytix!! Lykke til 😂😂😂
Redigert 18.10.2024 kl 23:48
davrab
19.10.2024 kl 09:32
3299
Takk din ‘smart ass’!!!
Det betyr farvel fordi dette ikke skal skje 😂😂😂😂
Det betyr farvel fordi dette ikke skal skje 😂😂😂😂
Redigert 19.10.2024 kl 09:34
10PS
23.10.2024 kl 13:58
3020
Har selv nylig gjort noen gode kjøp på lav inngang og er sikker på at Pilten har gjort det samme selv om han ikke innrømmer det i.o.m at han ikke er ferdig å laste.
Denne kursutviklingen mot Q tall var det også forrige gang først nedover og så kraftig opp når Q tallene lå på bordet. Vi burde være happy som får lastet på disse lave kurser, men litt tålmodighet må vi også ha.
Denne kursutviklingen mot Q tall var det også forrige gang først nedover og så kraftig opp når Q tallene lå på bordet. Vi burde være happy som får lastet på disse lave kurser, men litt tålmodighet må vi også ha.
davrab
24.10.2024 kl 13:44
2769
Noe i gang med Verrica?
Pre-market handel kraftig opp med god volume! 😳
https://www.marketwatch.com/investing/stock/vrca?mod=search_symbol
Pre-market handel kraftig opp med god volume! 😳
https://www.marketwatch.com/investing/stock/vrca?mod=search_symbol
davrab
24.10.2024 kl 14:14
2764
Melding på vei?!?!?
Hvorfor hoppet 14% opp?!?
Noen plutselig hamstrer som faen!!!!
Hvorfor hoppet 14% opp?!?
Noen plutselig hamstrer som faen!!!!
Redigert 24.10.2024 kl 14:16
davrab
24.10.2024 kl 14:18
2776
Lytix Biopharma Highlights Positive Data on LTX-315 in Collaboration with Verrica Pharmaceuticals at 2024 Fall Clinical Dermatology Conference
Oslo, Norway, October 24, 2024 - Lytix Biopharma, a Norwegian immuno-oncology company, today announces the acceptance of two abstracts showcasing positive preliminary topline results from Part 2 of the Phase II clinical study of LTX-315 (named VP-315 by Lytix’s licensing partner Verrica Pharmaceuticals) for the treatment of basal cell carcinoma (BCC). BCC is the largest skin cancer disease globally with a projected global market size of USD 11.5 bn in 2028 and 3.6 million new cases in the US annually.
Presentations of study abstracts and posters are important milestones as it’s a significant opportunity to showcase the strength and efficacy of the drug candidate in front of industry experts and big pharma.
Oslo, Norway, October 24, 2024 - Lytix Biopharma, a Norwegian immuno-oncology company, today announces the acceptance of two abstracts showcasing positive preliminary topline results from Part 2 of the Phase II clinical study of LTX-315 (named VP-315 by Lytix’s licensing partner Verrica Pharmaceuticals) for the treatment of basal cell carcinoma (BCC). BCC is the largest skin cancer disease globally with a projected global market size of USD 11.5 bn in 2028 and 3.6 million new cases in the US annually.
Presentations of study abstracts and posters are important milestones as it’s a significant opportunity to showcase the strength and efficacy of the drug candidate in front of industry experts and big pharma.
davrab
24.10.2024 kl 14:25
2765
Rassen skrev 6%?? Kraftig opp?? 😂😂😂
Tror det er meg som må smile nå fra øre til øre med 100k påfyll på lav-6 🤩🤩🤩🤩🤩🤩
bulleye
24.10.2024 kl 14:39
2998
Synes nesten det er litt merkelig at Lytix ikke går mer på dagens melding. Mye av usikkerheten som har herjet aksjen bør nå være ryddet av banen.
davrab
24.10.2024 kl 14:41
3017
Rassen skrev Du har sykt mye penger ass!!!
Egentlig ikke!, men vet hvor jeg ikke må putte pengene: #ikke ULTI 😂
Redigert 24.10.2024 kl 14:42
10PS
24.10.2024 kl 16:16
2855
SISTE:
Oslo (Infront TDN Direkt): Lytix Biopharma skal 24-27. oktober presentere to sammendrag med positive foreløpige resultater fra del 2 av fase II-studien LTX-315 for behandling av basalcellekarsinom (BCC) på 2024 Fall Clinical Dermatology Conference Las Vegas, USA.
Det fremgår av en melding torsdag.
BCC er den største hudkreftsykdommen globalt, med et anslått globalt markedsvolum på 11,5 milliarder dollar i 2028 og 3,6 millioner nye tilfeller i USA årlig, ifølge selskapet.
Presentasjonene av studiens sammendrag er viktige milepæler, da de gir en betydelig mulighet til å fremvise styrken og effekten av legemiddelkandidaten foran bransjeeksperter og store legemiddelselskaper, skriver selskapet.
Under lisensavtalen med Verrica Pharmaceuticals kan Lytix motta samlede utbetalinger på opptil 110 millioner dollar ved oppnåelse av visse kliniske, regulatoriske og salgsmessige milepæler, samt trinnvise royalties basert på årlig global nettoomsetning, varierende fra lavt tosifret til middels tosifret prosent.
Oslo (Infront TDN Direkt): Lytix Biopharma skal 24-27. oktober presentere to sammendrag med positive foreløpige resultater fra del 2 av fase II-studien LTX-315 for behandling av basalcellekarsinom (BCC) på 2024 Fall Clinical Dermatology Conference Las Vegas, USA.
Det fremgår av en melding torsdag.
BCC er den største hudkreftsykdommen globalt, med et anslått globalt markedsvolum på 11,5 milliarder dollar i 2028 og 3,6 millioner nye tilfeller i USA årlig, ifølge selskapet.
Presentasjonene av studiens sammendrag er viktige milepæler, da de gir en betydelig mulighet til å fremvise styrken og effekten av legemiddelkandidaten foran bransjeeksperter og store legemiddelselskaper, skriver selskapet.
Under lisensavtalen med Verrica Pharmaceuticals kan Lytix motta samlede utbetalinger på opptil 110 millioner dollar ved oppnåelse av visse kliniske, regulatoriske og salgsmessige milepæler, samt trinnvise royalties basert på årlig global nettoomsetning, varierende fra lavt tosifret til middels tosifret prosent.
Lodge
24.10.2024 kl 16:31
2859
Ja, sånn er det, nå har 500 stk aksjer ganger ett eller annet (algo, manipulator, samme det, skjer ihvertfall) holdt på å herje her i månedsvis, måtte selvsagt ødelegge i sluttauksjonen med 500x10, helt utrolig!!!!
davrab
24.10.2024 kl 16:51
2833
Det blir en spennende November med bla.
Q- rapport Verrica og mest sannsynlig friskmelde selskapet, Q rapport LYTIX , oppstart Neolipa 01.11. og Rekdal/LYTIX presenterer på DnB healthcare conference tirsdag 26.11.
https://www.meetmax.com/sched/event_110749/conference_presentations.html?bank_access=0&event_id=110749
Q- rapport Verrica og mest sannsynlig friskmelde selskapet, Q rapport LYTIX , oppstart Neolipa 01.11. og Rekdal/LYTIX presenterer på DnB healthcare conference tirsdag 26.11.
https://www.meetmax.com/sched/event_110749/conference_presentations.html?bank_access=0&event_id=110749
Redigert 24.10.2024 kl 20:46
10PS
24.10.2024 kl 17:07
2814
Ja, det er nå oppturen begynner og mer info i helgen eller rett over vil mest sannsynlig send kursen kraftig opp på mandag kl. 9.00
heilo888
24.10.2024 kl 17:13
2816
bulleye; Skjønner ikke hvilken usikkerhet som er ryddet av veien med dagens melding?
Kan ikke se noe nytt her som vi ikke allerede vet, bortsett fra de skal avholde en presentasjon da.
Kan ikke se noe nytt her som vi ikke allerede vet, bortsett fra de skal avholde en presentasjon da.
Redigert 24.10.2024 kl 18:46
10PS
24.10.2024 kl 18:12
2765
Under lisensavtalen med Verrica Pharmaceuticals kan Lytix vil motta samlede utbetalinger på opptil 110 millioner dollar ved oppnåelse av visse kliniske, regulatoriske og salgsmessige milepæler, samt trinnvise royalties basert på årlig global nettoomsetning, varierende fra lavt tosifret til middels tosifret prosent.
HarryP
24.10.2024 kl 20:21
2675
Hyggelig med en positiv melding. Det er også interessant å se hvor lite som skal til for å vekke interessen hos de kortsiktige.
Jeg regner med at det er snakk om deler av Fase 2 som ikke er redegjort for før.
Vi får kanskje noen flere i nær framtid.
Vedr Neo-LIPA:
https://ctv.veeva.com/study/neolipa-neoadjuvant-ltx-315-in-combination-with-pembrolizumab-in-resectable-stage-iii-iv-melanoma
Last updated Oct 23, 2024
"Begins enrollment this month"
Start date Nov 1. 2024
End date May 1, 2026
Mao studiet er beregnet avsluttet innen 18 mnd
Jeg regner med at det er snakk om deler av Fase 2 som ikke er redegjort for før.
Vi får kanskje noen flere i nær framtid.
Vedr Neo-LIPA:
https://ctv.veeva.com/study/neolipa-neoadjuvant-ltx-315-in-combination-with-pembrolizumab-in-resectable-stage-iii-iv-melanoma
Last updated Oct 23, 2024
"Begins enrollment this month"
Start date Nov 1. 2024
End date May 1, 2026
Mao studiet er beregnet avsluttet innen 18 mnd
davrab
24.10.2024 kl 21:08
2627
For de som bevist eller uvitende baisser dagens godmelding om presentasjonen på årlige hudlege høstmøtet i USA denne helgen:
Dette er enormt!!! Det er hudlegene som målgruppe blir informert om den fantastiske utviklingen, som kommer til å gi dem en stor pasientgruppe (dvs. dollar 🤑) som stort sett hørte til kirurgisk seksjon!
Når det gjelder kursutviklingen er dagens tilstand rett og slett Algo-resultat, og har ingen ting fundamentalt å gjøre! De som har fått med seg hvor dyktig og successfull LYTIX har vært og levert, er dagens kurs som gavepakke å fylle på beholdingen 🤑
Dette er enormt!!! Det er hudlegene som målgruppe blir informert om den fantastiske utviklingen, som kommer til å gi dem en stor pasientgruppe (dvs. dollar 🤑) som stort sett hørte til kirurgisk seksjon!
Når det gjelder kursutviklingen er dagens tilstand rett og slett Algo-resultat, og har ingen ting fundamentalt å gjøre! De som har fått med seg hvor dyktig og successfull LYTIX har vært og levert, er dagens kurs som gavepakke å fylle på beholdingen 🤑
Redigert 24.10.2024 kl 21:13
heilo888
25.10.2024 kl 00:06
2570
davrab; Kan du redgjøre for hva som er nytt i dagens melding i forhold til hva som tidligere er publisert?
HarryP; Dette er ikke noe nytt, og ikke "andre del av fase 2" om du her tenker på analysedelen av studie. Dataene fra fase 2 studien
er ferdig analysert i 1 kvartal 2025 og de endelige resultatene vil da bli offentliggjort.
HarryP; Dette er ikke noe nytt, og ikke "andre del av fase 2" om du her tenker på analysedelen av studie. Dataene fra fase 2 studien
er ferdig analysert i 1 kvartal 2025 og de endelige resultatene vil da bli offentliggjort.
davrab
25.10.2024 kl 09:09
2399
Spent på melding med oppdatert fase2 data på mandag 🤩
Mest sannsynlig økt klinisk respond rate over 86% som tidligere i 14. august var meldt før fase2 avslutning (for 3 uker siden) 🤩
Mest sannsynlig økt klinisk respond rate over 86% som tidligere i 14. august var meldt før fase2 avslutning (for 3 uker siden) 🤩
10PS
27.10.2024 kl 20:15
1909
Tiden er inne for et hopp i kursen i dagene fremover. Røkke MÅ jo ha en plan. Vi venter i spenning.