Hvorfor LYTIX?

StockWizard
LYTIX 11.03.2024 kl 09:27 125892

Har tenkt å opprette ny tråd, stort sett faglig og fakta-basert, dele nyheter, med minst bassing/haussing :)

Etter ULTI-fiasko har jeg tenkt å begrunne min interesse for LYTIX:
Som en med litt kunnskap om kreft har jeg ved flere anledninger uttalt meg om min pessimisme om "Universale kreft vaksiner"!
Enkelt sagt: akkurat som om å drømme om å produsere universale bildeler som passer til alle merker fra Rolls-Royce til Tesla :D

Hvorfor LYTIX?
- Den er ikke systemisk (som cellegift behandling), men har stor systemisk effekt pga bred T-celle stimulering... Derfor lar lav toksisk-profil!
- Den har ikke biologisk interaksjon som ved "onkolytic viruser". De er "nesten levende" partikler, og er avhengig av kroppens mekanisme etter injeksjon.
- Robust akademisk styre bla medisinsk Nobelpris vinner.
- Allerede med kommersielle avtale ... hvor Radforsk bukett-selskaper er milevis unna!
- Amerikansk partner som kjører BCC, og har klart å gjennomføre Phase2 studien i kun 4 mnd! Fase 2 resultater kommer når som helst ila Q2
- Ikke snakk om lang perspektiv å se effekten. LYTIX kommer i aksjon nesten umiddelbart etter injeksjon (både direkte og indirekte).
- Amerikansk finans-partner med representant i styre.
- God kontroll på Økonomi.

Del gjerne din mening om innlegget mitt :)
Redigert 11.03.2024 kl 13:43 Du må logge inn for å svare
davrab
28.10.2024 kl 09:21 2240

Det er åpenbart at Algo-er ikke slipper «balletaket» på LYTIX!
Tror hovedmotivet er å få mest mulig billige aksjer på dagens pris i tilfelle blir det rettet emisjon mot eksisterende aksjonærer.
Hvis emisjonen blir utelukket (som for eksempel v/utlisensering av LTX-401 og andre scenarioer) er uansett jobben gjort med å ha skaffet seg billige inngangsbiletter før take off!
Det Smarteste grepet på dagens latterlig lave kurs er: Kjøp og Hold! 👌
Redigert 28.10.2024 kl 11:07 Du må logge inn for å svare
Lodge
28.10.2024 kl 09:58 2181

Ja, de har et godt grep her, som vi alle ser. Ble jo solgt til 7,00 etter åpning, så vet jo alle at det går et mikrosekund før selger er på 6,98 og så er det nedover…forrige uke var det voldsomme nedsalg på de vanlige 500x ganger ett eller annet rett før close og en dag var det vel ned over 50 øre i sluttauksjonen. Men sånn er det og grunnen vet vi ikke, men utrolig at en så åpenlys styring av kurs er «greit» …
Rassen
29.10.2024 kl 09:43 1988

Ny kollaps i dag. Hvor skal dette ende?
Foksen
29.10.2024 kl 10:01 1957

Hvordan går det an å tolke en omsetning på 35 tusen kroner som en "ny kollaps"? Vil tro at Medisinsk Leksikon har en god forklaring på hva som foregår i hjernen til en person som skriver slike ytringer og sakser derfra slik at du kan få hurtig behandling hos Fastlegen din!
"Kollaps er en senkning av bevisstheten på grunn av kortvarig oksygenmangel i hjernen. Dette kan skje hvis det forekommer en plutselig senkning av blodtrykket. Som medisinsk begrep er kollaps dårlig definert og er i stor utstrekning erstattet av sjokk."
davrab
29.10.2024 kl 10:12 1938

Blir virkelig bekymret om din kunnskaps/mental tilstand som pleier å bruke voldsomme ord som ‘kollaps’ osv. om LYTIX , men er flink å sette kursmål 100kr på havarerte ULTI-møkken 😂
Rassen
29.10.2024 kl 10:16 1927

Takk for omtanken. Du trenger ikke bekymre deg.
HarryP
29.10.2024 kl 14:37 1822

Nordnet plukker. Har økt med ca 50k de siste ukene, og Topp20 har passert 62% for første gang på lenge.

Det hadde vært interessant å høre om Topp 21-50 har økt noe siden august. Da var det ca 7,5 mill aksjer eller 15%.
Redigert 29.10.2024 kl 20:03 Du må logge inn for å svare
davrab
29.10.2024 kl 21:31 1705

Verrica endte 1,7 dollar (opp +9 % ATH siste mnd)! Også Positive forventninger til Q3 rapport 06.11.
Forventes melding om Neolipa FPD på fredag og påfølgende kursstigning! Anbefaler Alle tar et lodd i morgen 🤑👌
Redigert 30.10.2024 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
bulleye
29.10.2024 kl 22:16 1663

Verrica med ca. 9% stigning i dag. La oss tro det medfører at Lytix også kan få en fin oppgang i morgen
HarryP
29.10.2024 kl 22:47 1627

Lavt volum på oppgangen t Verrica i dag.
Shortinndekningen kom vel 3. okt, så da er det kanskje en reell positiv tendens. Neppe fare for at det settes ny short nå.
davrab
30.10.2024 kl 10:34 1475

Litt usikker om shorten i Verrica på 21% er dekket ferdig! Det er etter min mening en enorm sjanse for kursexplosjon ila kommende uke mot 06.11. når tallene på Q3 legges frem og mest sannsynlig blir Verrica friskmeldt 🤩 Alle analyser også har skrevet om kursmål på 12-14 dollar for Verrica 🤑
Uten tvil kommer til å påvirke LYTIX mot Q3 presentasjon 14.11.og!
Jeg tror festen på lav-6tall er ferdig!
Ta plass: kjøp og hold! 🤩
Redigert 30.10.2024 kl 11:12 Du må logge inn for å svare
Foksen
30.10.2024 kl 10:45 1463

At Lytix har potensiale er ganske så sikkert! Ser vi på resultatene, både ferdige og foreløpige av de Fasene som er kjørt til nå er det jo helt sikkert at LTX-315 virker utrolig godt! Det er det ingen tvil om! Og at den vil virke enda/mye bedre på Førstelinjepasienter er vel den fasen som skal kjøres på Radiumhospitalet med oppstart denne uken et aldeles "bombesikkert" svar på - Dette hadde de ikke gjort/hadde de ikke fått lov til hvis de ikke var sikre på resultatene og sikkerheten til pasientene! Så nå gjenstår det som alltid gjenstår her, nemlig det å venteventevente! I ventetiden vil kursen bli utnyttet til fortjeneste for tradere og datamaskiner og slik er verden blitt... Men de som sitter med aksjer den dager Lytix får suksess kan unne seg et smil over at de hadde tålmodighet til å vente :-) Den dagen er det verdt ventetiden!
heilo888
30.10.2024 kl 11:51 1410

Det du skriver her er vel ment å berolige og temme utålmodigheten for lesere og ikke minst deg selv.
Men er ikke uenig i det skriver.

Ja TTT , men har du noen forklaring på hvorfor studien ved Radiumhospitalet tar så lang tid når behandlingstiden pr. pasient bare tar 5 uker? Om jeg ikke tar feil vil ikke studien avsluttes før våren 2026!?
Redigert 30.10.2024 kl 12:04 Du må logge inn for å svare
davrab
30.10.2024 kl 12:18 1379

Jeg kjenner godt dine rare kommentarer fra forskjellige biotek tråder, og virkelig lurer på om du bevist kommenterer slikt eller er uviten!!!
Hvis du bruker 5 minutter på nettet ser du at studien offisielt begynner fra 01.11.24, og skal rekruttere 27?(husker ikke godt!) pasienter ila 1,5 år. ALLE STUDIER (tom oppussingsprosjekter 😂) i verden setter en tidshorisont for jobben! Av og til klarer de ikke en gang å rekruttere nok slik som vi kjenner på NANO, NYKODE og ULTI dog i den laaagne perioden. Også for å følge opp pasienter mtp sen bivirkninger, effekt på overlevelse, tilbakefall av sykdom osv.!
Forstått?! 🤓
Redigert 30.10.2024 kl 15:02 Du må logge inn for å svare
HarryP
30.10.2024 kl 14:23 1296

Jeg tenker at det kan være enkelt å rekruttere til en studie, men den må ta så lang tid fordi pasientene skal følges opp over tid uansett.
Av lett forståelige årsaker er dette et åpent studie, der alle får samme behandling, evt mer eller mindre etter behov.
Hovedpoenget er jo at pasientene skal bli friske...uten relapse, i så fall blir det dokumentert at Ltx-315 har effekt også ifht relapse.
Det tar tid, kanskje mer enn 1,5 år.
heilo888
30.10.2024 kl 17:32 1193

Som vanlig et rotete innlegg av deg "davrab",
men da forstår jeg deg slik at resultatene trolig først blir publisert våren 2026 som jeg skrev lenger oppe.
HarryP
30.10.2024 kl 18:20 1157

Det tar ikke nødvendigvis så lang tid før vi får resultater.

Jeg regner med at Lytix vil informere i det minste på hver Q-rapport, både hvor mange som er dosert og foreløpige resultater.

I tillegg vil de delta på diverse konferanser og bidra med postere og kanskje foredrag om foreløpige funn.
heilo888
30.10.2024 kl 18:53 1132

De kan nok rapportere antall rekrutterte, men tviler på at de vil rapportere resultater fortløpende da dette er høyst uvanlig å gjøre.
Men skal spørre om bla. dette 14.nov.
Redigert 30.10.2024 kl 23:26 Du må logge inn for å svare
Lodge
31.10.2024 kl 11:22 945

Business as usual her, ble dratt opp i 7,48, sikkert en feil, så ble den kjørt ned til 7,06 med 500x4 og deretter til 7,00 blank for deretter på et mikrosekund bli tilbudt til 6,98. Er jo ikke noe å kommentere dette, samme mønster hver dag, men kan ikke la være. Vi får kose oss i regnet her på Vestlandet og håpe på lysere tider….
bulleye
I dag kl 10:10 505

Mulig at jeg ikke er helt objektiv når det gjelder Lytix, men jeg kan ikke skjønne noe annet at dette var noe vi alle viste måtte komme for Verrica sin del. For Lytix bør dette ene og alene være positivt, siden Verrica nå endelig "har sluppet katten ut av sekken" og vil hente inn midler for å styrke balansen slik at Lytix kan få overført sine milepælsutbetalinger når fase II avsluttes.

5. nov. 2024, 07:05:00 - Lytix Biopharma AS : Lytix Biopharma - Oppdatering fra lisensieringspartner Verrica Pharmaceuticals
Oslo, 5. November 2024: Lytix Biopharma, et norsk immun-onkologiselskap dedikert til å være en del av fremtidens kreftbehandling, refererer til pressemeldingen
for 3. kvartal fra lisensieringspartner Verrica Pharmaceuticals 4. november 2024.

I pressemeldingen rapporterte Verrica Pharmaceuticals finansielle resultater, ga en oppdatering på sin strategi for å styrke balansen, og kunngjorde ny ledelse.

Dr. Jayson Rieger er utnevnt til ny administrerende direktør i Verrica Pharmaceuticals. Rieger er for også styremedlem i Lytix Biopharma og vil fortsette som en
del av styret i Lytix Biopharma også etter å ha tatt rollen som administrerende direktør i Verrica Pharmaceuticals.

Verrica utforsker aktivt måter å styrke balansen på og har engasjert Jefferies som finansielle rådgivere.

Du kan lese hele pressemeldingen fra Verrica via denne lenken:
https://www.globenewswire.com/news-release/2024/11/04/2974439/0/en/Verrica-Pharmaceuticals-Reports-Third-Quarter-2024-Financial-Results-and-Announces-Leadership-Transition.html

Lytix Biopharma vil presentere sine Q3-resultater 19. november.

Verrica holder på å fullføre sitt fase II-studie med LTX-35 for behandling av pasienter med basalcellekarsinom, etter lovende og positive topplinjeresultater i
august. Verrica har en verdensomspennende lisens fra Lytix for å utvikle og kommersialisere LTX-315 for dermatologiske onkologiindikasjoner, med unntak av
metastatisk melanom og metastatisk Merkelcellekarsinom. I henhold til lisensavtalen kan Lytix motta totalt over 110 millioner dollar ved oppnåelse av visse
kliniske, regulatoriske og salgsrelaterte milepæler. I tillegg har Lytix rett til royalty-utbetalinger på tosifret prosent.
boreren
I dag kl 11:27 426

Salgsviljen er stor, tålmodigheten er liten. Samme hvilke positive nyheter som kommer selges den nedover.
heilo888
I dag kl 11:35 412

"Salgsviljen er stor", med fattige 11500 aksjer solgt og kjøpt??!!
Foksen
I dag kl 12:12 370

Da er Q3 ute og nye koster inn i Toppledelsen! Og det skal fokuseres på å spare kostnader! Da får vi bare håpe at de lykkes for det ser ikke ut til at det blir særlig nye inntekter fra Ycanth før Q2-2025. Så det ser jo ut til at de må skaffe penger ved lån, emisjon eller en partner før inntektene kommer inn på bok... Blir spennende å se fremover! Men beholder de kontrakten med Lytix og får skikk på salget av Ycanth kommer dette til å bli veldig bra for produktene de har i portefølgen er utrolig bra!
Rassen
I dag kl 16:10 251

Ser mørkt ut gitt. Kollapser hjemme og over dammen.
Redigert i dag kl 16:11 Du må logge inn for å svare
davrab
I dag kl 21:03 134

Er de ikke samme i forskjellige datoer og websider?!
Det var klart først i september!
Rassen
I dag kl 21:37 109

Spikerne på kisten?? Ser ikke noe positivt her nå. Som alt i bio kollapser alt sammen. Aldri mer. Nå har jeg lært å ikke tro på nissen igjen!! 😂😂 Pengene er borte.

@davrab lurer på hva du tenker nå som du har hauset denne i laaang tid?? Du får et enormt tap nå. For du har jo skrytt av at du har kjøpt hele tiden 😂😂😂🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Redigert i dag kl 21:39 Du må logge inn for å svare
davrab
I dag kl 22:04 86

Jeg har ila siste året kommet til en beslutning at dine post er altfor meningsløs å besvares! Lykke til med dine tulle-innlegg!
By the way: kurs går opp og ned! Man er ikke en LOOSER før solgt seg ut for eksempel som i ULTI-møkken 😂😂😂
Rassen
I dag kl 22:36 48

😂😂😂🤦🏻🤦🏻🤦🏻 Du selger når du skjønner at du har tapt pengene dine. Trøst deg med at du får fradrag 😂😂
Rassen
I dag kl 22:38 44

Ja der er nok slutt nå. Heldigvis satset jeg ikke så mye her. Tips til dere som tror på annet enn bio….. ARGEO!