Hvorfor LYTIX?
Har tenkt å opprette ny tråd, stort sett faglig og fakta-basert, dele nyheter, med minst bassing/haussing :)
Etter ULTI-fiasko har jeg tenkt å begrunne min interesse for LYTIX:
Som en med litt kunnskap om kreft har jeg ved flere anledninger uttalt meg om min pessimisme om "Universale kreft vaksiner"!
Enkelt sagt: akkurat som om å drømme om å produsere universale bildeler som passer til alle merker fra Rolls-Royce til Tesla :D
Hvorfor LYTIX?
- Den er ikke systemisk (som cellegift behandling), men har stor systemisk effekt pga bred T-celle stimulering... Derfor lar lav toksisk-profil!
- Den har ikke biologisk interaksjon som ved "onkolytic viruser". De er "nesten levende" partikler, og er avhengig av kroppens mekanisme etter injeksjon.
- Robust akademisk styre bla medisinsk Nobelpris vinner.
- Allerede med kommersielle avtale ... hvor Radforsk bukett-selskaper er milevis unna!
- Amerikansk partner som kjører BCC, og har klart å gjennomføre Phase2 studien i kun 4 mnd! Fase 2 resultater kommer når som helst ila Q2
- Ikke snakk om lang perspektiv å se effekten. LYTIX kommer i aksjon nesten umiddelbart etter injeksjon (både direkte og indirekte).
- Amerikansk finans-partner med representant i styre.
- God kontroll på Økonomi.
Del gjerne din mening om innlegget mitt :)
Etter ULTI-fiasko har jeg tenkt å begrunne min interesse for LYTIX:
Som en med litt kunnskap om kreft har jeg ved flere anledninger uttalt meg om min pessimisme om "Universale kreft vaksiner"!
Enkelt sagt: akkurat som om å drømme om å produsere universale bildeler som passer til alle merker fra Rolls-Royce til Tesla :D
Hvorfor LYTIX?
- Den er ikke systemisk (som cellegift behandling), men har stor systemisk effekt pga bred T-celle stimulering... Derfor lar lav toksisk-profil!
- Den har ikke biologisk interaksjon som ved "onkolytic viruser". De er "nesten levende" partikler, og er avhengig av kroppens mekanisme etter injeksjon.
- Robust akademisk styre bla medisinsk Nobelpris vinner.
- Allerede med kommersielle avtale ... hvor Radforsk bukett-selskaper er milevis unna!
- Amerikansk partner som kjører BCC, og har klart å gjennomføre Phase2 studien i kun 4 mnd! Fase 2 resultater kommer når som helst ila Q2
- Ikke snakk om lang perspektiv å se effekten. LYTIX kommer i aksjon nesten umiddelbart etter injeksjon (både direkte og indirekte).
- Amerikansk finans-partner med representant i styre.
- God kontroll på Økonomi.
Del gjerne din mening om innlegget mitt :)
Redigert 11.03.2024 kl 13:43
Du må logge inn for å svare
boreren
11.11.2024 kl 20:13
3058
BioNord skrev Bra retning på Verrica i kveld…..
Det går til himmels. https://www.marketwatch.com/investing/stock/vrca?mod=search_symbol
Redigert 11.11.2024 kl 21:41
HarryP
11.11.2024 kl 21:49
3004
Det er lov å håpe...men lavt volum på oppgangen.
Jeg satser på flere fine mld fra både VRCA og Lytix fremover.
Jeg satser på flere fine mld fra både VRCA og Lytix fremover.
Redigert 11.11.2024 kl 21:54
Foksen
12.11.2024 kl 13:10
2883
Q3 - Blir et av de store Qx med tanke på økonomien! Hva skjer med Milepælutbetalinger fra Verrica? Hva skjer med samarbeidet med Verrica? Hva skjer hvis samarbeidet Verrica avsluttes? Blir det emisjon hvis noen av ovennevnte skjer - De har vel ikke penger til lenger enn Q1-2025... Og ikke minst, hva skjer med LTX-401... Mye spennende på tapetet neste uke og håper mange stiller spørsmål til QA! Ellers er det jo ganske godt å ha noen dager med grønne tall for Verrica og Lytix - Unngår litt hverdagsmelankoli :-)
Molbre
15.11.2024 kl 10:44
2475
Dette har med utviklingen til Verrica å gjøre. Kun positive nyheter siste året, allikevel er kursen kraftig ned! Einarsson i Radforsk var jo ute og sa at det er tørke i norsk biotek, han er vel den egentlige grunnen selv etter at han har lovet gull og grønne skoger i Nykode, Ultimovacs, PCI++++. Her er det bare å håpe at de positive resultateene tikker inn som de har gjort, har du troen så kjøper en på disse nivåene og kan få en kraftig oppgang på ett par års sikt!
davrab
15.11.2024 kl 12:17
2453
Helt enig!
Faktisk er nå LYTIX den ene biotek, som har levert, og med stor potensial. Når Verrica tar kontroll på finansrotet sitt og får grønt lys fra FDA (dvs. innen H1 2025) kommer LYTIX å ta over hele oppmerksomheten på OB biotek. På forumer og biotek tråder nå er folk helt ukjent med LYTIX, som om det eksisterer ikke 😵💫😳
Faktisk er nå LYTIX den ene biotek, som har levert, og med stor potensial. Når Verrica tar kontroll på finansrotet sitt og får grønt lys fra FDA (dvs. innen H1 2025) kommer LYTIX å ta over hele oppmerksomheten på OB biotek. På forumer og biotek tråder nå er folk helt ukjent med LYTIX, som om det eksisterer ikke 😵💫😳
Byzantin
19.11.2024 kl 08:34
2070
Hva nøyaktig er det Lytix har levert? Og hvis selskapet har levert så veldig, hvorfor har da aksjen omtrent halvert seg siden jeg kjøpte (på din oppfordring) he he
Molbre
19.11.2024 kl 08:49
2036
I motsetning til de fleste andre biotek selskaper på børs så leverer Lytix både på guiding og resultater fra studiene. Dette vil ikke si at de lykkes. Biotek på Oslo Børs er blitt non grata etter at Nykod og Ultimovacs har gått på noen skikkelige smeller, men en gang må vel ett biotek selskap lykkes på OB :-). Når i tillegg Verrica roter dette skikkelig til så er det en del som benytter seg av sjansen til å kjøre kursen opp og ned her for å tjene noen kroner. Hadde en visst at Verrica sine milepælsutbetalinger hadde kommet, hadde ikke kursen ligget der den ligger nå :-). Mulighet for noen, andre irriterer seg over at kursen er lav og har ikke mer å spytte inn ;-):
FAZIT
19.11.2024 kl 08:54
2020
Rassen
19.11.2024 kl 09:13
1978
Oj så lett å manipulerer kursen!!! Fra 7,- til 6,020 på salg av 50 aksjer!!! Noen vil virkelig at kursen ikke skal opp!! Nesten rart det er lov å bruke 300,- kroner for å dumpe kursen ned ca 16%!!
heilo888
19.11.2024 kl 11:23
1871
Veldig bra webcast fra Lytix nå idag. Anbefales!
Den besvarte i alle fall de fleste spørsmål jeg satt med.
Den besvarte i alle fall de fleste spørsmål jeg satt med.
Rassen
19.11.2024 kl 14:53
1747
Hvorfor vil folk ut av aksjen nå da? Kursen har jo rast 40% nesten bare de tre siste mnd. Skal man skylde på Verrica bare?
heilo888
19.11.2024 kl 15:20
1709
Ja den labre interessen skyldes i all hovedsak Verrica.
Om Verrica får orden på finansene smeller trolig Lytix opp!
Nå ble det sagt i dag at de hadde en plan B om Verrica ikke for orden på sine finanser. Det er klausuler i kontrakten som gjør at de kan fri seg fra Verrica om nødvendig.
Om Verrica får orden på finansene smeller trolig Lytix opp!
Nå ble det sagt i dag at de hadde en plan B om Verrica ikke for orden på sine finanser. Det er klausuler i kontrakten som gjør at de kan fri seg fra Verrica om nødvendig.
bulleye
19.11.2024 kl 15:36
1678
Kan ikke skjønne noe annet enn at dette må være en perfekt dag for å øke i Lytix?
Har selv kjøpt ytterligere aksjer på den siste tidens nedtur. Verrica vil sannsynligvis få på plass nødvendig finansiering om kort tid og da vil kursen komme tilbake til mer normalt kursnivå (8,5-9,5).
Har selv kjøpt ytterligere aksjer på den siste tidens nedtur. Verrica vil sannsynligvis få på plass nødvendig finansiering om kort tid og da vil kursen komme tilbake til mer normalt kursnivå (8,5-9,5).
heilo888
19.11.2024 kl 19:25
1574
Kan tilføyes at ledelsen i Lytix virket ganske så sikre på at Verrica, med de tiltakene de nå hadde tatt, vlle få på plass den nødvendige finansieringen.
heilo888
20.11.2024 kl 14:42
1386
Analyse fra Redeye med worst/best case atm på 6-19kr.
https://www.redeye.se/research/1058724/lytix-q3-2024-first-patient-in-neolipa?utm_source=report&utm_medium=email¬ificationId=ff1c0555-be37-4349-9fe8-17ea0b4b6161
https://www.redeye.se/research/1058724/lytix-q3-2024-first-patient-in-neolipa?utm_source=report&utm_medium=email¬ificationId=ff1c0555-be37-4349-9fe8-17ea0b4b6161
davrab
I går kl 10:26
1200
Verrica har fulltørt emisjon! 🎂
Snart kursfest på LYTIX 🎂
Løp og kjøp!
https://verrica.com/press_release/verrica-announces-proposed-public-offering/
Snart kursfest på LYTIX 🎂
Løp og kjøp!
https://verrica.com/press_release/verrica-announces-proposed-public-offering/
Redigert i går kl 10:30
heilo888
I går kl 11:45
1080
Børsen tålte visst ikke den raske aksjeoppturen så omsetningen stoppet.
Tåpelig da det er opplagt hva som gjør at aksjen nå spretter kraftig opp!
Tåpelig da det er opplagt hva som gjør at aksjen nå spretter kraftig opp!
heilo888
I går kl 12:13
1024
Lytix kan nok fint ende 50% opp i dag!
30% opp så langt!
30% opp så langt!
Redigert i går kl 12:19
Molbre
I går kl 12:25
989
Det bør den, ingen grunn til å ligge der vi ligger nå når Verrica har finansene i orden og Lytix gjør fremskritt dag for dag! Mest sannsynlig ender vi rundt 7,5 til slutt i dag, men fremover vil den vel garantert stige opp mot 14-15 kroner igjen i løpet av mars måned! Eneste jeg skulle ønske var at oppgangen var på litt høyere volum!
Redigert i går kl 12:27
Rassen
I går kl 14:29
859
Ikke det at det har noe å si, men det ser ut som vi skal klare 6,50 i hvert fall? Kjøperne er ferdig for i dag, så nå selges det nedover igjen.
davrab
I går kl 14:55
815
Det lukter at Verrica er kjøpt av … til 1,3 dollar per aksje!
Snart får vi vite hvem!
https://www.globenewswire.com/news-release/2024/11/21/2985120/0/en/Verrica-Announces-Pricing-of-42-0-Million-Public-Offering.html
Snart får vi vite hvem!
https://www.globenewswire.com/news-release/2024/11/21/2985120/0/en/Verrica-Announces-Pricing-of-42-0-Million-Public-Offering.html
heilo888
I går kl 16:18
729
Ikke nok med det!
Mulig at garantisten som trolig er BPM Captal går inn å kjøper opp hele butikken, både Vericca og Lytix.
De sitter godt posisjonert i styrene i begge selskaper.
Mulig at garantisten som trolig er BPM Captal går inn å kjøper opp hele butikken, både Vericca og Lytix.
De sitter godt posisjonert i styrene i begge selskaper.
Rassen
I går kl 16:29
710
Nesten 6,50. Det så bra ut i dag, men ble ganske middelmådig. Verrica ser ut å gå bra nå.
Lodge
I går kl 16:35
692
Burde jo blitt en dag med heftig oppgang, var jo gode tendenser i morges når nyheten ble kjent. Men så begynte manipulator å jobbe beinhardtt, man klarer til og med å få kursen ned med 0,70 etter at Lytix kom med børsmelding om dette, det er et studium verd i manpulasjon. I går og også i dag og for så vidt i flere måneder har dette med 500 poster ganger ett eller annet vært helt åpenlyst, men det løsner nok skikkelig snart, lykke til!
HarryP
I går kl 16:43
671
Nå har vi vel fått et svar på hvorfor det ikke kom innsidekjøp ifbm Q3.
Det kan være flere triggere i nær framtid som forhindrer det.
Det kan være flere triggere i nær framtid som forhindrer det.
HarryP
I går kl 21:58
463
Verrica henter mer enn børsverdien pr nå.
Det sier noe om hvor gruset aksjen er. Det har vært fabulert om at de ville få problemer med å hente penger.
Når det er sagt, burde de ha gjort det for lenge siden, for å unngå en situasjon med tilnærmet kriseemi, i alle fall kursmessig. Kanskje de var avhengig av Fase 2 readout for å få satt den.
Det sier noe om hvor gruset aksjen er. Det har vært fabulert om at de ville få problemer med å hente penger.
Når det er sagt, burde de ha gjort det for lenge siden, for å unngå en situasjon med tilnærmet kriseemi, i alle fall kursmessig. Kanskje de var avhengig av Fase 2 readout for å få satt den.
davrab
I dag kl 08:18
310
Det blir spennende å se hvem er investoren i Verrica!
Potensielt kan det bli den som etter hvert gir bud på LYTIX 😎
Veldig tynt på selgersiden!
Alle venter på melding fra Verrica!
Løp og kjøp! Verrica sin psykisk barriere og hinder er nå vekk!
Kjøper man ikke på disse latterlig lave priser, må man betale langt høyere om kort tid! 🤑
Potensielt kan det bli den som etter hvert gir bud på LYTIX 😎
Veldig tynt på selgersiden!
Alle venter på melding fra Verrica!
Løp og kjøp! Verrica sin psykisk barriere og hinder er nå vekk!
Kjøper man ikke på disse latterlig lave priser, må man betale langt høyere om kort tid! 🤑
Redigert i dag kl 08:57
HarryP
I dag kl 09:31
231
MC er langt under det den var ved børsnotering i juni -21 (318 MNOK mot 470).
På bakgrunn av det Lytix har oppnådd siden da, tenker jeg at det er grunnlag for en reprising. Lytix har aldri vært i nærheten av fantasiprisingen til Nykode og Ulti (før raset).
Mitt råd er å ta plass med min 12 mnd horisont.
Det er viktig å skjønne at Lytix må finansieres av aksjonærene i tillegg til lisenspartnere i denne fasen. Det er seriøse langsiktige aktører som kan takkes for at vi er der vi er i dag, det er vel ca 20 år siden det startet. Disse har tatt og båret risiko hele veien. Slik vil det fortsette en stund til, men "en stund" er bagatellmessig ifht det som allerede er oppnådd.
Det er mange fisker i havet, noen er store og grådige, og er veldig gode på å vente ut småfisken. Den sikreste måten å sørge for at Lytix ikke blir spist, er at vi bidrar i emisjoner når det er behov for det. I denne situasjonen vi er i nå, vil en emi være penger på gaten for aksjonærene, forutsatt at aksjonærene kjenner sin besøkelsestid. Man må ta litt risiko for at Lytix skal lykkes.
Lykke til.
På bakgrunn av det Lytix har oppnådd siden da, tenker jeg at det er grunnlag for en reprising. Lytix har aldri vært i nærheten av fantasiprisingen til Nykode og Ulti (før raset).
Mitt råd er å ta plass med min 12 mnd horisont.
Det er viktig å skjønne at Lytix må finansieres av aksjonærene i tillegg til lisenspartnere i denne fasen. Det er seriøse langsiktige aktører som kan takkes for at vi er der vi er i dag, det er vel ca 20 år siden det startet. Disse har tatt og båret risiko hele veien. Slik vil det fortsette en stund til, men "en stund" er bagatellmessig ifht det som allerede er oppnådd.
Det er mange fisker i havet, noen er store og grådige, og er veldig gode på å vente ut småfisken. Den sikreste måten å sørge for at Lytix ikke blir spist, er at vi bidrar i emisjoner når det er behov for det. I denne situasjonen vi er i nå, vil en emi være penger på gaten for aksjonærene, forutsatt at aksjonærene kjenner sin besøkelsestid. Man må ta litt risiko for at Lytix skal lykkes.
Lykke til.
Eqnrqec
I dag kl 10:01
175
Når tenker du en emisjon kommer, er det rett rundt hjørnet? Hva tenker du emisjonskursen vil være, 2-3kr?
Byzantin
I dag kl 10:06
156
Ingen ønsker vel å sitte i en aksje der det kommer en emisjon, spesielt rettet emisjon. Det kommer naturligvis an på rabatten som gis, men det er vel å anta at den blir ganske stor i dette tilfellet?