Hvorfor LYTIX?

StockWizard
LYTIX 11.03.2024 kl 09:27 134898

Har tenkt å opprette ny tråd, stort sett faglig og fakta-basert, dele nyheter, med minst bassing/haussing :)

Etter ULTI-fiasko har jeg tenkt å begrunne min interesse for LYTIX:
Som en med litt kunnskap om kreft har jeg ved flere anledninger uttalt meg om min pessimisme om "Universale kreft vaksiner"!
Enkelt sagt: akkurat som om å drømme om å produsere universale bildeler som passer til alle merker fra Rolls-Royce til Tesla :D

Hvorfor LYTIX?
- Den er ikke systemisk (som cellegift behandling), men har stor systemisk effekt pga bred T-celle stimulering... Derfor lar lav toksisk-profil!
- Den har ikke biologisk interaksjon som ved "onkolytic viruser". De er "nesten levende" partikler, og er avhengig av kroppens mekanisme etter injeksjon.
- Robust akademisk styre bla medisinsk Nobelpris vinner.
- Allerede med kommersielle avtale ... hvor Radforsk bukett-selskaper er milevis unna!
- Amerikansk partner som kjører BCC, og har klart å gjennomføre Phase2 studien i kun 4 mnd! Fase 2 resultater kommer når som helst ila Q2
- Ikke snakk om lang perspektiv å se effekten. LYTIX kommer i aksjon nesten umiddelbart etter injeksjon (både direkte og indirekte).
- Amerikansk finans-partner med representant i styre.
- God kontroll på Økonomi.

Del gjerne din mening om innlegget mitt :)
Redigert 11.03.2024 kl 13:43 Du må logge inn for å svare
HarryP
22.11.2024 kl 10:08 638

Emi-kursen settes slik som sist, i nærheten av børskurs.
Jeg tror den kommer tidligst i slutten av Q4 evt i begynnelsen av Q1...hvis den kommer.
Med oppkapitalisert Verrica vil det forundre meg veldig om den settes under forrige (5,24).
HarryP
22.11.2024 kl 10:13 628

....eller...alle vil sitte i en aksje der det kommer emisjon, for å få muligheten til å tegne aksjer, uansett tegningskurs. Det er slik Lytix lykkes.
Det du snakker om er kriseemi, det er det ikke snakk om, heller ikke rettet, selv om det er en mulighet.
Foksen
22.11.2024 kl 12:04 532

På spørsmål siste emisjon om hvorfor de hadde satt så lavt totalbeløp for emisjonen at de trengte ikke mer! Da visste de nok at avtalt utbetaling fra Verrica ville komme... Nå har Verrica skaffet pengene de trenger og kan sende endel dollar til Lytix - Derfor trenger ikek Lytix noen emisjon i noenlunde oversiktlig fremtid! Så vennligst slutt med denne negative "emisjonspraten" når dere vet at en utbetaling fra Verrica er i kjømda! Slikt får bare dere selv til å virke dumt manipulerende!
davrab
22.11.2024 kl 12:06 528

Selveste Algoer (manipulatoren!) tar ikke risikoen lenger å selge aksjene billig! Kun 16000 aksjer under 7kr som mest sannsynlig hører til Algoer, og 0 aksjer før 8,3kr 🤩

Gode nyheter er på vei: første steg DNB biotek presentasjon neste uke🤩

Kjøp og hold! 🤑😎
Redigert 22.11.2024 kl 12:23 Du må logge inn for å svare
Serboss
22.11.2024 kl 12:28 495

ATLAS-IT-05 – Encouraging new interim data from 20 late-stage and heavily pre-treated melanoma patients
o 40% of patients experienced disease control, with stabilization lasting up to 20 months.
o Sustained partial response obtained in two patients.

....
Naar kan man forvente avsluttning av ATLAS studien, slik at de kan faa utbetaling fra Verrica...
davrab
22.11.2024 kl 12:32 484

ATLAS hører ikke til Verrica!Det er melanomstudien, som LYTIX selv driver med!
Verrica kjører BCC studien. Milestone utbetaling mest sannsynlig H1 2025.