Hvorfor LYTIX?
Har tenkt å opprette ny tråd, stort sett faglig og fakta-basert, dele nyheter, med minst bassing/haussing :)
Etter ULTI-fiasko har jeg tenkt å begrunne min interesse for LYTIX:
Som en med litt kunnskap om kreft har jeg ved flere anledninger uttalt meg om min pessimisme om "Universale kreft vaksiner"!
Enkelt sagt: akkurat som om å drømme om å produsere universale bildeler som passer til alle merker fra Rolls-Royce til Tesla :D
Hvorfor LYTIX?
- Den er ikke systemisk (som cellegift behandling), men har stor systemisk effekt pga bred T-celle stimulering... Derfor lar lav toksisk-profil!
- Den har ikke biologisk interaksjon som ved "onkolytic viruser". De er "nesten levende" partikler, og er avhengig av kroppens mekanisme etter injeksjon.
- Robust akademisk styre bla medisinsk Nobelpris vinner.
- Allerede med kommersielle avtale ... hvor Radforsk bukett-selskaper er milevis unna!
- Amerikansk partner som kjører BCC, og har klart å gjennomføre Phase2 studien i kun 4 mnd! Fase 2 resultater kommer når som helst ila Q2
- Ikke snakk om lang perspektiv å se effekten. LYTIX kommer i aksjon nesten umiddelbart etter injeksjon (både direkte og indirekte).
- Amerikansk finans-partner med representant i styre.
- God kontroll på Økonomi.
Del gjerne din mening om innlegget mitt :)
Etter ULTI-fiasko har jeg tenkt å begrunne min interesse for LYTIX:
Som en med litt kunnskap om kreft har jeg ved flere anledninger uttalt meg om min pessimisme om "Universale kreft vaksiner"!
Enkelt sagt: akkurat som om å drømme om å produsere universale bildeler som passer til alle merker fra Rolls-Royce til Tesla :D
Hvorfor LYTIX?
- Den er ikke systemisk (som cellegift behandling), men har stor systemisk effekt pga bred T-celle stimulering... Derfor lar lav toksisk-profil!
- Den har ikke biologisk interaksjon som ved "onkolytic viruser". De er "nesten levende" partikler, og er avhengig av kroppens mekanisme etter injeksjon.
- Robust akademisk styre bla medisinsk Nobelpris vinner.
- Allerede med kommersielle avtale ... hvor Radforsk bukett-selskaper er milevis unna!
- Amerikansk partner som kjører BCC, og har klart å gjennomføre Phase2 studien i kun 4 mnd! Fase 2 resultater kommer når som helst ila Q2
- Ikke snakk om lang perspektiv å se effekten. LYTIX kommer i aksjon nesten umiddelbart etter injeksjon (både direkte og indirekte).
- Amerikansk finans-partner med representant i styre.
- God kontroll på Økonomi.
Del gjerne din mening om innlegget mitt :)
Redigert 11.03.2024 kl 13:43
Du må logge inn for å svare
HarryP
22.11.2024 kl 10:08
2146
Emi-kursen settes slik som sist, i nærheten av børskurs.
Jeg tror den kommer tidligst i slutten av Q4 evt i begynnelsen av Q1...hvis den kommer.
Med oppkapitalisert Verrica vil det forundre meg veldig om den settes under forrige (5,24).
Jeg tror den kommer tidligst i slutten av Q4 evt i begynnelsen av Q1...hvis den kommer.
Med oppkapitalisert Verrica vil det forundre meg veldig om den settes under forrige (5,24).
HarryP
22.11.2024 kl 10:13
2137
....eller...alle vil sitte i en aksje der det kommer emisjon, for å få muligheten til å tegne aksjer, uansett tegningskurs. Det er slik Lytix lykkes.
Det du snakker om er kriseemi, det er det ikke snakk om, heller ikke rettet, selv om det er en mulighet.
Det du snakker om er kriseemi, det er det ikke snakk om, heller ikke rettet, selv om det er en mulighet.
Foksen
22.11.2024 kl 12:04
2040
På spørsmål siste emisjon om hvorfor de hadde satt så lavt totalbeløp for emisjonen at de trengte ikke mer! Da visste de nok at avtalt utbetaling fra Verrica ville komme... Nå har Verrica skaffet pengene de trenger og kan sende endel dollar til Lytix - Derfor trenger ikek Lytix noen emisjon i noenlunde oversiktlig fremtid! Så vennligst slutt med denne negative "emisjonspraten" når dere vet at en utbetaling fra Verrica er i kjømda! Slikt får bare dere selv til å virke dumt manipulerende!
davrab
22.11.2024 kl 12:06
2033
Selveste Algoer (manipulatoren!) tar ikke risikoen lenger å selge aksjene billig! Kun 16000 aksjer under 7kr som mest sannsynlig hører til Algoer, og 0 aksjer før 8,3kr 🤩
Gode nyheter er på vei: første steg DNB biotek presentasjon neste uke🤩
Kjøp og hold! 🤑😎
Gode nyheter er på vei: første steg DNB biotek presentasjon neste uke🤩
Kjøp og hold! 🤑😎
Redigert 22.11.2024 kl 12:23
Serboss
22.11.2024 kl 12:28
2001
ATLAS-IT-05 – Encouraging new interim data from 20 late-stage and heavily pre-treated melanoma patients
o 40% of patients experienced disease control, with stabilization lasting up to 20 months.
o Sustained partial response obtained in two patients.
....
Naar kan man forvente avsluttning av ATLAS studien, slik at de kan faa utbetaling fra Verrica...
o 40% of patients experienced disease control, with stabilization lasting up to 20 months.
o Sustained partial response obtained in two patients.
....
Naar kan man forvente avsluttning av ATLAS studien, slik at de kan faa utbetaling fra Verrica...
davrab
22.11.2024 kl 12:32
1987
ATLAS hører ikke til Verrica!Det er melanomstudien, som LYTIX selv driver med!
Verrica kjører BCC studien. Milestone utbetaling mest sannsynlig H1 2025.
Verrica kjører BCC studien. Milestone utbetaling mest sannsynlig H1 2025.
davrab
I går kl 13:01
1465
Fantastisk oppdatering:
Man må være helt desperat eller uvitende å selge sine aksjer på dagens latterlig lave nivåer:
«Nå med 97 percent overall response rate (ORR) 🤩
Additional efficacy data, previously reported in August 2024 shows 86 percent overall reduction of tumor size, in addition to 51 percent complete clearance rate of basal cell carcinomas (total removal).
Lytix has significantly reduced its development risk, based on positive phase II results and progress towards a potential phase III study. »
Man må være helt desperat eller uvitende å selge sine aksjer på dagens latterlig lave nivåer:
«Nå med 97 percent overall response rate (ORR) 🤩
Additional efficacy data, previously reported in August 2024 shows 86 percent overall reduction of tumor size, in addition to 51 percent complete clearance rate of basal cell carcinomas (total removal).
Lytix has significantly reduced its development risk, based on positive phase II results and progress towards a potential phase III study. »
Redigert i går kl 13:04
davrab
I går kl 13:24
1406
Det at vi ikke er på 10kr kurs Med dagens oppdatering og siste positive utvikling hos Verrica er det rett og slett et bevis på at «større krefter» ikke ønsker at LYTIX tar av!!!
De ønsker å holde kontroll og plukke sporadiske aksjer med bunnfiske og forbereder seg å ta en større jafs ved en rettet emisjon!!!!
Kjøp og Øk beholdningen deres så lenge 6kr varer! 🤩
De ønsker å holde kontroll og plukke sporadiske aksjer med bunnfiske og forbereder seg å ta en større jafs ved en rettet emisjon!!!!
Kjøp og Øk beholdningen deres så lenge 6kr varer! 🤩
Redigert i går kl 13:44
Serboss
I går kl 13:50
1349
Under the license agreement, Lytix may receive total payments of more than $110 million as a signing fee and upon achievement of certain clinical, regulatory and sales milestones, as well as tiered royalty payments in the double-digit teens.
------------------------
Fant ingen steder ellers naar skal Verica utbetalingen skje, ingen spesifike detaljer. De nevner her 'sales milestones'??..
Betyr det etter fase III og avhengi av salg av produktet??
------------------------
Fant ingen steder ellers naar skal Verica utbetalingen skje, ingen spesifike detaljer. De nevner her 'sales milestones'??..
Betyr det etter fase III og avhengi av salg av produktet??
Redigert i går kl 14:10
davrab
I går kl 15:14
1223
Dagens presentasjon er lagt ut 🤩
https://www.lytixbiopharma.com/uploads/financial_reports/Lytix%20Biopharma_DNB%20Health%20Conference%2026.11.24.pdf
https://www.lytixbiopharma.com/uploads/financial_reports/Lytix%20Biopharma_DNB%20Health%20Conference%2026.11.24.pdf
Redigert i går kl 20:04
Byzantin
I går kl 21:31
1034
Hvorfor kommer selskapet med slike forhånds-annonseringer av gode resultater (det er lett å få assosiasjoner til både Bergenbio og Ultimo før kursene kollapset etter dårlige avlesninger) - er det for å lettere få inn kapital? Uansett virker markedet ikke å bry seg særlig. Man skulle jo tro at dagens oppdatering ville føre til en skikkelig oppgang. Men det er kanskje ikke så mange som følger med på denne aksjen? Personlig håper jeg sterkt at Lytix lykkes.
Redigert i går kl 21:37
thypoon
I går kl 21:47
1013
Sikkert flere som har fått det med seg før børsen åpner igjen. Blir ikke overrasket om Lytix blir vinneraksjen neste dagene!
HarryP
I går kl 21:52
1001
Jeg ser det sukkes endel over at aksjekursen ikke beveger seg mer mot nord.
Jeg har noen tanker om det.
Volumet er fortsatt lavt. Siden trading er et nullsumspill, er det kun nettokjøp evt nettosalg som påvirker kursen og dermed MC (market cap) over tid.
I en situasjon der Topp 20 sitter helt stille (variasjon på +/- 0,1 % over en periode på 3 mnd), med mikrovolum, er Lytix en drømmeaksje for folk som har spesialisert seg på usikre aksjer. Selv med små volum kan selv 5-10k gi brukbar dagslønn når spreaden er 30-50 øre.
Selv om Lytix melder stort sett ihht guiding fins det alltid noe det kan spres usikkerhet om, og det gir aktørene, eller akrobatene, som jeg tenker er en bedre benevnelse, et visst spillerom i form av spread og muligheter t å styre aksjen i den retningen man ønsker.
Aktuelt for Lytix er også emisjon en gang på nyåret, hvis det blir behov for det. Her kan man tenke at store aksjonærer, eller evt fremtidige store aksjonærer vil ønske en lav emisjonskurs. Evt kan det være gjedder i sivet som har tenkt å by på selskapet, da vil det være veldig gunstig med lav MC som utgangspunkt.
MC er forøvrig forsatt langt under MC v børsnotering, noe jeg anser som et soleklart tegn på at aksjen skal opp på bakgrunn av det som er oppnådd etter børsnotering.
Lykke til.
Topp 20 er forøvrig uendret siden forrige uke. Kan du oppdatere Topp50, Bulleye?
Jeg har noen tanker om det.
Volumet er fortsatt lavt. Siden trading er et nullsumspill, er det kun nettokjøp evt nettosalg som påvirker kursen og dermed MC (market cap) over tid.
I en situasjon der Topp 20 sitter helt stille (variasjon på +/- 0,1 % over en periode på 3 mnd), med mikrovolum, er Lytix en drømmeaksje for folk som har spesialisert seg på usikre aksjer. Selv med små volum kan selv 5-10k gi brukbar dagslønn når spreaden er 30-50 øre.
Selv om Lytix melder stort sett ihht guiding fins det alltid noe det kan spres usikkerhet om, og det gir aktørene, eller akrobatene, som jeg tenker er en bedre benevnelse, et visst spillerom i form av spread og muligheter t å styre aksjen i den retningen man ønsker.
Aktuelt for Lytix er også emisjon en gang på nyåret, hvis det blir behov for det. Her kan man tenke at store aksjonærer, eller evt fremtidige store aksjonærer vil ønske en lav emisjonskurs. Evt kan det være gjedder i sivet som har tenkt å by på selskapet, da vil det være veldig gunstig med lav MC som utgangspunkt.
MC er forøvrig forsatt langt under MC v børsnotering, noe jeg anser som et soleklart tegn på at aksjen skal opp på bakgrunn av det som er oppnådd etter børsnotering.
Lykke til.
Topp 20 er forøvrig uendret siden forrige uke. Kan du oppdatere Topp50, Bulleye?
boreren
I går kl 22:03
975
bulleye
I går kl 23:19
872
Sist uke har det vært helt marginale endringer topp 50. Nordnet har økt med ca 56.000 aksjer og UBS Switzerland AG med 60.000. Ellers ingen kjøp eller salg.
bulleye
I dag kl 07:01
770
Verrica endte til slutt opp litt over 16% i går. Tydelig at trenden har snudd etter at emisjonen er satt og ny egenkapital er på plass. Bør ligge til rette for en videre oppgang i Lytix i dag.
HarryP
I dag kl 07:24
737
Er det noen endringer på Topp 50 totalt siden august? Jeg mener det var ca 39 mill aksjer da. Det sier noe om nettosalg/-kjøp.
Ellers glemte jeg i går å si at flertallet av Topp 20 har vært med svært lenge, og de vet at selskapet kanskje må finansieres med emisjoner enda en stund. Det er slik man kan lykkes, også aksjonærene. Traderne skaper likviditet og volatilitet og handler på marginer, helt uavhengig av aksjekurs.
Ellers glemte jeg i går å si at flertallet av Topp 20 har vært med svært lenge, og de vet at selskapet kanskje må finansieres med emisjoner enda en stund. Det er slik man kan lykkes, også aksjonærene. Traderne skaper likviditet og volatilitet og handler på marginer, helt uavhengig av aksjekurs.
davrab
I dag kl 10:57
615
Nå tror jeg at de fleste er enige om at LYTIX er betydelig deriskert, og regnes som trygt for å delta på refinansiering og rettet emisjon dersom de skjer! Personlig tror jeg på emi. sjansen som 50-50.
Spørsmålet er: hva tror dere om emi.kurs?
Er det ikke lurt å fylle på nå med 7ish kurs istedenfor å vente for eksempel på høyere kurs?
Første trigger som kommer trolig i desember er nyhet om innvilget videre kliniske tillatelser for LTX-401. Hvis de klarer seg til godmeldinger fra Verrica, er det større sannsynlig at emi.kurset blir langt høyere enn dagens nivå!
Jeg tar sjansen nå å fylle på ved hver anledning og kursfall!
Spørsmålet er: hva tror dere om emi.kurs?
Er det ikke lurt å fylle på nå med 7ish kurs istedenfor å vente for eksempel på høyere kurs?
Første trigger som kommer trolig i desember er nyhet om innvilget videre kliniske tillatelser for LTX-401. Hvis de klarer seg til godmeldinger fra Verrica, er det større sannsynlig at emi.kurset blir langt høyere enn dagens nivå!
Jeg tar sjansen nå å fylle på ved hver anledning og kursfall!
thypoon
I dag kl 11:04
592
Jobbes for å holde aksjen nede, men det virker bare så lenge volumet er lavt. Teknisk ser det eksplosivt ut og rom for stor oppgang. Det kommer!
HarryP
I dag kl 11:21
564
De som evt skal kjøpe seg inn, må konkurrere om ganske få aksjer. Topp 50 har kanskje 40 mill aksjer, av disse er godt over 30 mill hos langsiktige (Topp 20 alene ca 30 mill). Da er det max 10-15 mill aksjer i spill, sannsynligvis mindre ut fra volumet i handelen.
Nordnet alene har over 700 aksjonærer, 10 mill aksjer delt på 700 er knapt 15 k pr hode. Dobler antall aksjonærer seg, vil det bli få frie aksjer å dele på. Dette er også en forklaring på volumet. De aller fleste sitter helt i ro.
MC tangerer verdi v børsnotering på ca 9,50.
Så ja, jeg tror dagens kurs er en gavepakke, men jeg vil ikke spekulere i når aksjen tar av/evt får stabilt høyere kursnivå.
Nordnet alene har over 700 aksjonærer, 10 mill aksjer delt på 700 er knapt 15 k pr hode. Dobler antall aksjonærer seg, vil det bli få frie aksjer å dele på. Dette er også en forklaring på volumet. De aller fleste sitter helt i ro.
MC tangerer verdi v børsnotering på ca 9,50.
Så ja, jeg tror dagens kurs er en gavepakke, men jeg vil ikke spekulere i når aksjen tar av/evt får stabilt høyere kursnivå.
thypoon
I dag kl 12:09
511
Hvor er traderne og volumet? Burde vært omsetning i aksjen på 30-40 mill og russiske prosenter
Usannsynlig
I dag kl 14:03
430
noen dager etter at fase2 resultatene kom ut, fikk Rekdal spørsmål om emisjon. Jeg husker ikke formuleringen (dere kan selv grave frem videoen), men da så han for seg at om emisjon var nødvendig så han for seg at den kom til å ligge på nivået som kursen var den gang (rundt 11kr).
I den forrige analysen til Redeye skrev de at fair value til aksjen nå er 11kr, bull case 18. Bear case 6kr (ikke aktuelt nå etter at VERRICA ser ut til å stable seg på bena igjen)
Vil jo tro at emisjonskursen blir en del høyere enn nå om alt fortsetter å gå etter planen.
I den forrige analysen til Redeye skrev de at fair value til aksjen nå er 11kr, bull case 18. Bear case 6kr (ikke aktuelt nå etter at VERRICA ser ut til å stable seg på bena igjen)
Vil jo tro at emisjonskursen blir en del høyere enn nå om alt fortsetter å gå etter planen.
thypoon
I dag kl 15:58
327
Verca opp over 20% på Nasdaq.. stille som i graven i Lytix aksjen…
Kom faktisk inn en kjøper med 80k på 7kr. Skapte vel panikk blant manipulators..😂
Kom faktisk inn en kjøper med 80k på 7kr. Skapte vel panikk blant manipulators..😂
Redigert i dag kl 16:32
bulleye
I dag kl 16:32
288
Det var i allefall en som fikk med seg oppgangen til Verrica ved sluttauksjonen. Kom en kjøper med 80.000 aksjer på kr. 7,0 og vedkommende fikk napp for i underkant av 32.000 aksjer.
davrab
I dag kl 17:20
219
Husk det er Verrica som skal kjøre fase3 ( ikke LYTIX)!
Verrica har tydelig uttalt seg at fase3 blir med en buisiness partner dvs. mest sannsynlig en BP!
BCC er ikke en kjelden sykdom! De klarte å rekruttere 90 pasienter på bare ca 4 mnd! Også resultater blir fort klarert motsatt andre sykdommer. Når fase 3 settes i gang dvs. H2 25, får man interim ila H1 26. Ved like gode resultater som fase2 blir det home run!
Da blir LYTIX ikke tilgjengelige for små investorer som oss!
Jeg foretrekker å sette i ro og fylle på disse latterlige priser 🤑🤩
Jeg tror på aksjekurs på 50kr ila 1 år og 150-200kr ila 2 år! Tør ikke å gjette en oppkjøpspris per aksje 😎 Hvis noen kjenner en anne aksje med 10gangers potensiale (som LYTIX) ila 1-2 år, kan godt introdusere til oss 😎
Verrica har tydelig uttalt seg at fase3 blir med en buisiness partner dvs. mest sannsynlig en BP!
BCC er ikke en kjelden sykdom! De klarte å rekruttere 90 pasienter på bare ca 4 mnd! Også resultater blir fort klarert motsatt andre sykdommer. Når fase 3 settes i gang dvs. H2 25, får man interim ila H1 26. Ved like gode resultater som fase2 blir det home run!
Da blir LYTIX ikke tilgjengelige for små investorer som oss!
Jeg foretrekker å sette i ro og fylle på disse latterlige priser 🤑🤩
Jeg tror på aksjekurs på 50kr ila 1 år og 150-200kr ila 2 år! Tør ikke å gjette en oppkjøpspris per aksje 😎 Hvis noen kjenner en anne aksje med 10gangers potensiale (som LYTIX) ila 1-2 år, kan godt introdusere til oss 😎
Redigert i dag kl 19:09
boreren
I dag kl 20:41
109
Verrica Pharmaceuticals: Opp, opp, opp: https://www.marketwatch.com/investing/stock/vrca?mod=mw_quote_recentlyviewed
Redigert i dag kl 21:06
Molbre
I dag kl 21:52
48
Amerikanerne har kanskje begynt å se verdien i hva Lytix driver med, som vanlig så henger vi etter her på bjerget 🤦♂️🤷🏼♂️!