Hvorfor LYTIX?

StockWizard
LYTIX 11.03.2024 kl 09:27 138837

Har tenkt å opprette ny tråd, stort sett faglig og fakta-basert, dele nyheter, med minst bassing/haussing :)

Etter ULTI-fiasko har jeg tenkt å begrunne min interesse for LYTIX:
Som en med litt kunnskap om kreft har jeg ved flere anledninger uttalt meg om min pessimisme om "Universale kreft vaksiner"!
Enkelt sagt: akkurat som om å drømme om å produsere universale bildeler som passer til alle merker fra Rolls-Royce til Tesla :D

Hvorfor LYTIX?
- Den er ikke systemisk (som cellegift behandling), men har stor systemisk effekt pga bred T-celle stimulering... Derfor lar lav toksisk-profil!
- Den har ikke biologisk interaksjon som ved "onkolytic viruser". De er "nesten levende" partikler, og er avhengig av kroppens mekanisme etter injeksjon.
- Robust akademisk styre bla medisinsk Nobelpris vinner.
- Allerede med kommersielle avtale ... hvor Radforsk bukett-selskaper er milevis unna!
- Amerikansk partner som kjører BCC, og har klart å gjennomføre Phase2 studien i kun 4 mnd! Fase 2 resultater kommer når som helst ila Q2
- Ikke snakk om lang perspektiv å se effekten. LYTIX kommer i aksjon nesten umiddelbart etter injeksjon (både direkte og indirekte).
- Amerikansk finans-partner med representant i styre.
- God kontroll på Økonomi.

Del gjerne din mening om innlegget mitt :)
Redigert 11.03.2024 kl 13:43 Du må logge inn for å svare
thypoon
I går kl 12:06 855

Bare å laste opp, kommet inn seriøse kjøpere. Over 10 i dag?
davrab
I går kl 14:39 722

Ta plass 🤩

Lytix Biopharma participates at Redeye Technology & Life Science Day 2024 (Redeye)

Redeye Life Science Day 2024 takes place on December 3rd, 09:00-16:00.
Over 40 Nordic life science companies give a short presentation followed by an in-depth Q&A.

https://www.placera.se/placera/ovriga-nyheter/2024/11/27/lytix-biopharma-lytix-biopharma-participates-at-redeye-life-science-day-2024.html
davrab
I går kl 16:15 615

Selv om gårsdagens drama ved sluttauksjon gjentok ikke seg i dag, men det var en fin LYTIX-dag 🤩

Happy thanksgiving 🦃
Redigert i går kl 16:53 Du må logge inn for å svare
HarryP
I går kl 17:31 535

En rask titt på balansen i regnskapet...
Langsiktig gjeld 0 (2023-regnskapet)
Kortsiktig gjeld 19+ mill opp 7 mill fra Q4-23.
Dette anser jeg å være svært gunstig.

Ca 40 øre pr aksje, 5% av dagens MC.
Redigert i går kl 17:34 Du må logge inn for å svare
davrab
I går kl 23:23 365

Blir spennende å se hvem har vært på shopping siste to dager! 🤩
heilo888
I går kl 23:46 336

Noen som har fått med seg hvem den ene garantisten i Verrica var?
HarryP
I dag kl 10:36 197

Veldig edruelig selgerside i dag! Det lover godt.
Det var noen som tok en pen gevinst i går, fra 6+ t 8-9 på 2 uker er virkelig penger på gaten.
Noen av disse ønsker å fylle opp lavere, det har lyktes gang på gang.
Hold på aksjene.
thypoon
I dag kl 10:53 172

Litt kjøpere og aksjen vil eksplodere, stille før stormen!
bulleye
I dag kl 11:33 122

De tre siste dagene (26/11-28/11), dvs. 22/11-26/11 med 3 dager forsinkelse i VPS/oppgjør har Eikestad AS kjøpt 25.000 aksjer hver dag i Lytix og har nå 75.000 aksjer. Tror at de vil øke ytterligere de neste dagene, de har for vane å gå rimelig tungt inn i enkeltselskaper (ut fra posisjonene de besitter).
davrab
I dag kl 11:48 100

Kjenner du om de pleier være long eller kortsiktige med gevinstsikring ved kurshopp?
Redigert i dag kl 11:49 Du må logge inn for å svare