Hvorfor LYTIX?
Har tenkt å opprette ny tråd, stort sett faglig og fakta-basert, dele nyheter, med minst bassing/haussing :)
Etter ULTI-fiasko har jeg tenkt å begrunne min interesse for LYTIX:
Som en med litt kunnskap om kreft har jeg ved flere anledninger uttalt meg om min pessimisme om "Universale kreft vaksiner"!
Enkelt sagt: akkurat som om å drømme om å produsere universale bildeler som passer til alle merker fra Rolls-Royce til Tesla :D
Hvorfor LYTIX?
- Den er ikke systemisk (som cellegift behandling), men har stor systemisk effekt pga bred T-celle stimulering... Derfor lar lav toksisk-profil!
- Den har ikke biologisk interaksjon som ved "onkolytic viruser". De er "nesten levende" partikler, og er avhengig av kroppens mekanisme etter injeksjon.
- Robust akademisk styre bla medisinsk Nobelpris vinner.
- Allerede med kommersielle avtale ... hvor Radforsk bukett-selskaper er milevis unna!
- Amerikansk partner som kjører BCC, og har klart å gjennomføre Phase2 studien i kun 4 mnd! Fase 2 resultater kommer når som helst ila Q2
- Ikke snakk om lang perspektiv å se effekten. LYTIX kommer i aksjon nesten umiddelbart etter injeksjon (både direkte og indirekte).
- Amerikansk finans-partner med representant i styre.
- God kontroll på Økonomi.
Del gjerne din mening om innlegget mitt :)
Etter ULTI-fiasko har jeg tenkt å begrunne min interesse for LYTIX:
Som en med litt kunnskap om kreft har jeg ved flere anledninger uttalt meg om min pessimisme om "Universale kreft vaksiner"!
Enkelt sagt: akkurat som om å drømme om å produsere universale bildeler som passer til alle merker fra Rolls-Royce til Tesla :D
Hvorfor LYTIX?
- Den er ikke systemisk (som cellegift behandling), men har stor systemisk effekt pga bred T-celle stimulering... Derfor lar lav toksisk-profil!
- Den har ikke biologisk interaksjon som ved "onkolytic viruser". De er "nesten levende" partikler, og er avhengig av kroppens mekanisme etter injeksjon.
- Robust akademisk styre bla medisinsk Nobelpris vinner.
- Allerede med kommersielle avtale ... hvor Radforsk bukett-selskaper er milevis unna!
- Amerikansk partner som kjører BCC, og har klart å gjennomføre Phase2 studien i kun 4 mnd! Fase 2 resultater kommer når som helst ila Q2
- Ikke snakk om lang perspektiv å se effekten. LYTIX kommer i aksjon nesten umiddelbart etter injeksjon (både direkte og indirekte).
- Amerikansk finans-partner med representant i styre.
- God kontroll på Økonomi.
Del gjerne din mening om innlegget mitt :)
Redigert 11.03.2024 kl 13:43
Du må logge inn for å svare
davrab
03.12.2024 kl 10:13
3193
Fantastisk presentasjon 🤩
Også økt respons gruppe med tumor reduksjon til 86% (vs. tidligere 81%) 🤩
Har dere lagt merke på da han nevnte at fra «SOMMER 25 «starter de dialog med BF? 🤩
Også økt respons gruppe med tumor reduksjon til 86% (vs. tidligere 81%) 🤩
Har dere lagt merke på da han nevnte at fra «SOMMER 25 «starter de dialog med BF? 🤩
Redigert 03.12.2024 kl 11:45
davrab
03.12.2024 kl 10:21
3174
Har noen oversikt på siste bevegelser på top 50?
Kan noen dele info plz?
Kan noen dele info plz?
HarryP
03.12.2024 kl 11:13
3121
Nordnet Livsforsikring (Topp 20) har lettet seg med ca 80k siste mnd, tilsv ca 0,15% av totalt, vel 10% av egen beholdning.
Topp 20 sitter ellers i ro som før.
Topp 20 sitter ellers i ro som før.
Redigert 03.12.2024 kl 11:15
davrab
03.12.2024 kl 11:19
3116
Formidler det Jeg har lest også på «shareville»:
«According to the e24 investor list (T+2 days), Mikinvest by Dr. Tore Hind Fagerlund has acquired more of Lytix
Exciting times! 👏👏
https://e24.no/bors/investorlistene/selskap/NO0010405780?date=2024-12-02&utm_source=iosapp&utm_medium=share «
«According to the e24 investor list (T+2 days), Mikinvest by Dr. Tore Hind Fagerlund has acquired more of Lytix
Exciting times! 👏👏
https://e24.no/bors/investorlistene/selskap/NO0010405780?date=2024-12-02&utm_source=iosapp&utm_medium=share «
davrab
03.12.2024 kl 11:46
3120
Dialog med stor farma SOMMER 2025 🤩
Kjøp og hold på disse latterlig lave nivåer!🤩
Kjøp og hold på disse latterlig lave nivåer!🤩
Redigert 03.12.2024 kl 11:59
davrab
03.12.2024 kl 15:40
2988
Bare vent til dagens presentasjon blir ‘fordøyet’ etter at folk har satt seg på og fått anbefalinger fra meglerhus !
Ta plass: kjøp og hold! 🤩
Ta plass: kjøp og hold! 🤩
Molbre
03.12.2024 kl 16:15
2950
Er så lite interesse at den kan manipuleres i hel dessverre, Nykode og Ultimovacs har ødelagt hele markedet for biotek selskapene!Alle nyheter blir tatt med ett gjesp dessverre!
davrab
03.12.2024 kl 16:50
2916
For de som kjenner selskapet er penger på gate på disse nivåer!
Bare benytt anledningen og plukk ved kursfall!
En god del avventer til emisjon, men de risikerer å få emi. til høyere enn dagens nivå.
Snart står folk i kø for å få LYTIX på titals kroner 🤩
Bare benytt anledningen og plukk ved kursfall!
En god del avventer til emisjon, men de risikerer å få emi. til høyere enn dagens nivå.
Snart står folk i kø for å få LYTIX på titals kroner 🤩
Molbre
03.12.2024 kl 21:27
2884
Ikke Lytix jeg kritiserer men som du sier mangelen på kunnskap hos investorene på OB, men kanskje ikke annet å forvente etter alle tilbakeslagene biotek har fått! Nå får vi håpe Lytix lykkes så vi får litt blest igjen 😀!
davrab
03.12.2024 kl 22:39
2840
Som du nevner RADFORSK med sine startuper (Nykode,Ulti, trafo, PCIB, osv) og DNB biotek-gjengen har ødelagt hele sektoren! Interessant at INGEN snakker om LYTIX på biotek-forumer!
Bare for LTX-315 pipeline er jeg ganske sikker på kurs 50+ ila 2025 og 100+++ ila 2026 ved gode resultater på BCC! Tør ikke å gjette oppkjøpspris hvis melanomstudien gir like gode resultater som BCC!
LTX-401 er bonusen 😎😏
Bare for LTX-315 pipeline er jeg ganske sikker på kurs 50+ ila 2025 og 100+++ ila 2026 ved gode resultater på BCC! Tør ikke å gjette oppkjøpspris hvis melanomstudien gir like gode resultater som BCC!
LTX-401 er bonusen 😎😏
Redigert 03.12.2024 kl 22:59
Molbre
04.12.2024 kl 08:40
2693
Ja den gjengen der oppe er noe for seg selv og Einarsson er jo den desidert verste. Har hauset og hauset og hva har enden på visen vært.
HarryP
04.12.2024 kl 12:33
2553
Spennende tider. Det blir interessant å se om de ca 60k som ble omsatt mellom 16 og 1630 i går skal brukes til å selge ned aksjen, eller om det er noen som laster.
60k rekker langt med dagens volum for de som vil selge ned, desto mer utfordring for de samme dersom noen laster...
Antall aksjonærer hos Nordnet kryper opp etter noe gevinstsikring forrige uke (litt over 100k ble omsatt over 8 på torsdag), antall aksjonærer hos Nordnet falt litt.
Interessen for denne tråden burde også tilsi et visst tilsig.
Det var liten interesse for å diskutere Lytix sine muligheter t å lykkes på bakgrunn av den siste mld fra selskapet om redusert utviklingsrisiko. Det tolker jeg positivt, ingen vil vel diskutere det utenom de av oss som er fullastet?
60k rekker langt med dagens volum for de som vil selge ned, desto mer utfordring for de samme dersom noen laster...
Antall aksjonærer hos Nordnet kryper opp etter noe gevinstsikring forrige uke (litt over 100k ble omsatt over 8 på torsdag), antall aksjonærer hos Nordnet falt litt.
Interessen for denne tråden burde også tilsi et visst tilsig.
Det var liten interesse for å diskutere Lytix sine muligheter t å lykkes på bakgrunn av den siste mld fra selskapet om redusert utviklingsrisiko. Det tolker jeg positivt, ingen vil vel diskutere det utenom de av oss som er fullastet?
davrab
04.12.2024 kl 13:33
2495
LYTIX er nå så deriskert at man må være total uvitende eller målrettet baisser/manipulator å snakke ned aksjen for å plukke billige aksjer.
Vi har vært uheldige og straffet ufortjent for:
- biotek kaoset og skuffelser i OB
- usikkerheten rundt Verrica
- Og ikke minst manglet en opplegg som DNB bak ryggen
Ellers vi kunne stått laaaangt over dagens nivå.
Store krefter ønsker ikke høy aksjekurs for å delta billigst på emisjon (hvis det skjer!). Jeg har ca 300k++ altpå kurs 5-6 ( unde r 7kr) og fortsatt benytter anledningen å plukke ved hver fall.
Sterk tro på 50kr ila H1 og 150-200kr ila 26!
Min anbefaling: kjøp og hold!
Jeg tør ikke å trade siden jeg ikke er sikker å klare få dem tilbake billig. Med min andre jobb orker ikke stresse og risikere å miste livsmuligheten jeg har nå. Big Farma (tror på J&J) kan komme med bud tidligere enn vi tror.
Vi har vært uheldige og straffet ufortjent for:
- biotek kaoset og skuffelser i OB
- usikkerheten rundt Verrica
- Og ikke minst manglet en opplegg som DNB bak ryggen
Ellers vi kunne stått laaaangt over dagens nivå.
Store krefter ønsker ikke høy aksjekurs for å delta billigst på emisjon (hvis det skjer!). Jeg har ca 300k++ altpå kurs 5-6 ( unde r 7kr) og fortsatt benytter anledningen å plukke ved hver fall.
Sterk tro på 50kr ila H1 og 150-200kr ila 26!
Min anbefaling: kjøp og hold!
Jeg tør ikke å trade siden jeg ikke er sikker å klare få dem tilbake billig. Med min andre jobb orker ikke stresse og risikere å miste livsmuligheten jeg har nå. Big Farma (tror på J&J) kan komme med bud tidligere enn vi tror.
Redigert 04.12.2024 kl 13:43
HarryP
05.12.2024 kl 07:58
2317
I dag har vi gleden av å lese en oppdatert analyse fra Redeye, etter at Verrica har hentet penger.
Var det noen som sa at de ville få problemer med å få tak i kapital?
Jeg har før sagt at de burde ha gjort det for lenge siden, for å unngå situasjonen som oppstod inkl kursras.
Jeg tenker det samme angående Lytix, dersom det er/blir behov for emisjon, bør den settes FØR det er tvingende nødvendig, noe som ellers skaper unødig uro rundt selskapet.
Som før sagt, en emi vi være penger på gaten for aksjonærene. Lytix er fortsatt et utviklingsselskap, og det må aksjonærene finansiere så lenge det er nødvendig. Vinn-vinn!
Var det noen som sa at de ville få problemer med å få tak i kapital?
Jeg har før sagt at de burde ha gjort det for lenge siden, for å unngå situasjonen som oppstod inkl kursras.
Jeg tenker det samme angående Lytix, dersom det er/blir behov for emisjon, bør den settes FØR det er tvingende nødvendig, noe som ellers skaper unødig uro rundt selskapet.
Som før sagt, en emi vi være penger på gaten for aksjonærene. Lytix er fortsatt et utviklingsselskap, og det må aksjonærene finansiere så lenge det er nødvendig. Vinn-vinn!
davrab
05.12.2024 kl 09:18
2224
Enig enig!
Hverken Verrica eller LYTIX kommer til å få finanstrobbel.
Som jeg gjentatte ganger har sagt, blir jeg glad å høre andres kritikker og mot-meninger, men en som bare baisser LYTIX uten begrunnelse (på denne positive situasjonen som de er nå) må være:
- enten uvitende om biotek… som må unngå investere på sektoren
- eller bevist sprer frykt og usikkerhet for å benytte konsekvenser!
Hverken Verrica eller LYTIX kommer til å få finanstrobbel.
Som jeg gjentatte ganger har sagt, blir jeg glad å høre andres kritikker og mot-meninger, men en som bare baisser LYTIX uten begrunnelse (på denne positive situasjonen som de er nå) må være:
- enten uvitende om biotek… som må unngå investere på sektoren
- eller bevist sprer frykt og usikkerhet for å benytte konsekvenser!
Foksen
05.12.2024 kl 09:31
2196
Legger ved link til Ø.Rekdal sin opptreden på Redeye sin messe - Resultatene til nå er ganske utrolig imponerende og når 51% av pasientene blir kreftfrie/tumorene forsvinner er dette helt enestående når vi tenker på at dette er pasienter som er "gitt opp"!
https://www.redeye.se/video/event-presentation/1063169/lytix-biopharma-ceo-oystein-rekdal-presents-at-redeye-technology-life-science-day-2024-december-3?utm_source=video&utm_medium=email
Tekst fra Redeye i dag med ny vurdering!
Forrige uke samlet Verrica inn rundt 42 millioner dollar eller 39 millioner dollar etter kostnader, eller 45 millioner dollar hvis den ekstra overtildelingen utøses. Serie A- og B-tegningsretter inngår i forholdet mellom en halv tegningsrett per aksje. Serie A-tegningsrettene utløper ett år fra utstedelsesdatoen og vil ha en utøvelseskurs tilsvarende 1,07 dollar per aksje, slik at de kan gi selskapet ytterligere 25 millioner dollar, som finansierer en del av driften i 2026. Serie B utløper fem år fra utstedelsesdatoen og vil derfor ikke ha noen innvirkning på den kortsiktige finansieringen.
Paul Manning, den største aksjonæren, tok sin pro-rata-andel og eier 49,9 % av alle aksjene etter emisjonen (og ytterligere 0,3 % gjennom PBM og 9,4 % gjennom BKB). Han er styreleder og administrerende direktør i PBM Capital, som også er den største aksjonæren i Lytix (rundt 9 %).
Finansieringen er ment å støtte driften i 2025 og inn i Q1 2026, hovedsakelig bestående av salgsutvidelse av YCANTH i bløtdyrkontagiosum. I 2025 vil Verrica også presentere immunologiske data fra fase II-studien av LTX/VPN-315 og holde et møte på slutten av fase II i H1 2025, som vi forventer vil resultere i en vei for å fortsette med et fase III-program.
Vi var tydelig altfor pessimistiske med hensyn til Verricas evne til å finansiere driften i vår Q3-oppdatering hvor vi risikojusterte Verricas lisensavtale med 50 %. Vi har bestemt oss for å endre dette til 90 %. Grunnen til at vi ikke setter det til 100 % er fordi Verrica fortsatt trenger ytterligere midler for å gjennomføre et fase III-program med LTX-315. Likevel er vi optimistiske med hensyn til Verricas evne til å videreutvikle LTX-315 i basalcellekarsinom, hvor vi tror det kan være en game changer.
Vår nye base case er 14 kroner med et oksebjørneområde på 6-22 kroner.
https://www.redeye.se/video/event-presentation/1063169/lytix-biopharma-ceo-oystein-rekdal-presents-at-redeye-technology-life-science-day-2024-december-3?utm_source=video&utm_medium=email
Tekst fra Redeye i dag med ny vurdering!
Forrige uke samlet Verrica inn rundt 42 millioner dollar eller 39 millioner dollar etter kostnader, eller 45 millioner dollar hvis den ekstra overtildelingen utøses. Serie A- og B-tegningsretter inngår i forholdet mellom en halv tegningsrett per aksje. Serie A-tegningsrettene utløper ett år fra utstedelsesdatoen og vil ha en utøvelseskurs tilsvarende 1,07 dollar per aksje, slik at de kan gi selskapet ytterligere 25 millioner dollar, som finansierer en del av driften i 2026. Serie B utløper fem år fra utstedelsesdatoen og vil derfor ikke ha noen innvirkning på den kortsiktige finansieringen.
Paul Manning, den største aksjonæren, tok sin pro-rata-andel og eier 49,9 % av alle aksjene etter emisjonen (og ytterligere 0,3 % gjennom PBM og 9,4 % gjennom BKB). Han er styreleder og administrerende direktør i PBM Capital, som også er den største aksjonæren i Lytix (rundt 9 %).
Finansieringen er ment å støtte driften i 2025 og inn i Q1 2026, hovedsakelig bestående av salgsutvidelse av YCANTH i bløtdyrkontagiosum. I 2025 vil Verrica også presentere immunologiske data fra fase II-studien av LTX/VPN-315 og holde et møte på slutten av fase II i H1 2025, som vi forventer vil resultere i en vei for å fortsette med et fase III-program.
Vi var tydelig altfor pessimistiske med hensyn til Verricas evne til å finansiere driften i vår Q3-oppdatering hvor vi risikojusterte Verricas lisensavtale med 50 %. Vi har bestemt oss for å endre dette til 90 %. Grunnen til at vi ikke setter det til 100 % er fordi Verrica fortsatt trenger ytterligere midler for å gjennomføre et fase III-program med LTX-315. Likevel er vi optimistiske med hensyn til Verricas evne til å videreutvikle LTX-315 i basalcellekarsinom, hvor vi tror det kan være en game changer.
Vår nye base case er 14 kroner med et oksebjørneområde på 6-22 kroner.
HarryP
05.12.2024 kl 09:38
2178
Dobbelposting
Redigert 05.12.2024 kl 09:41
HarryP
05.12.2024 kl 10:44
2113
Jeg ser at du problematiserer emisjonsmuligheten som negativ på Shareville. Hvorfor det? Alle vet og har erfart at TTT, og i de fleste tilfelle lengre tid enn antatt. Kanskje var det en feilvurdering å hente bare 50 mill i april, men samtlige som deltok på emien da har nå nærmere +50% på emiaksjene på under et år, og kunne ha solgt dem enda høyere. Aksjen har ikke vært under emi-kurs etter emien. M a o penger på gaten.
Muligheten for emi er mest negativ for de som ikke har aksjer, og som ikke vil få muligheten til å tegne aksjer med rabatt? Enhver aksjonær står fritt til å tegne, men ingen av de som kunne ha tegnet, kan klage på utvanning når/hvis det skyldes at de ikke har tegnet.
Så lenge det er positivt sentiment rundt selskapet, og selskapet fortsatt er et utviklingsselskap, vil aksjonærene stille opp når det er nødvendig. Kanskje også, og enda viktigere! i en krisesituasjon. Det vi vet til nå er at "krise" er svært usannsynlig på kort og mellomlang sikt.
Nesten samtlige av Topp20 deltok i april, og nesten samtlige har ikke solgt en eneste aksje. Min forventning er at de samme stiller opp neste gang, noen evt som garantister om det er nødvendig. Slik bygges et selskap, og verdier skapes for aksjonærene. M a o vinn-vinn. I motsatt fall ville selskapet bli overlatt til gribbene.
Muligheten for emi er mest negativ for de som ikke har aksjer, og som ikke vil få muligheten til å tegne aksjer med rabatt? Enhver aksjonær står fritt til å tegne, men ingen av de som kunne ha tegnet, kan klage på utvanning når/hvis det skyldes at de ikke har tegnet.
Så lenge det er positivt sentiment rundt selskapet, og selskapet fortsatt er et utviklingsselskap, vil aksjonærene stille opp når det er nødvendig. Kanskje også, og enda viktigere! i en krisesituasjon. Det vi vet til nå er at "krise" er svært usannsynlig på kort og mellomlang sikt.
Nesten samtlige av Topp20 deltok i april, og nesten samtlige har ikke solgt en eneste aksje. Min forventning er at de samme stiller opp neste gang, noen evt som garantister om det er nødvendig. Slik bygges et selskap, og verdier skapes for aksjonærene. M a o vinn-vinn. I motsatt fall ville selskapet bli overlatt til gribbene.
heilo888
05.12.2024 kl 11:05
2079
Helt enig Harry!
I Norge er "angstnivået" for emisjoner generelt usedvanlig høyt sammenlignet med i andre land.
I et utviklingsselskap som Lytix med suverene resultater, stor sannsynlighetsgrad for å lykkes, og med et gigastort potensiale har jeg overhode ingen betenkeligheter med å delta i en emisjon.
Dessuten har Lytix kapitalsterke investorer med PBM Capital i spissen som helt sikkert vil garantere for en vellykket emisjon i tilfelle selskapet skulle behøve mer kapital.
I Norge er "angstnivået" for emisjoner generelt usedvanlig høyt sammenlignet med i andre land.
I et utviklingsselskap som Lytix med suverene resultater, stor sannsynlighetsgrad for å lykkes, og med et gigastort potensiale har jeg overhode ingen betenkeligheter med å delta i en emisjon.
Dessuten har Lytix kapitalsterke investorer med PBM Capital i spissen som helt sikkert vil garantere for en vellykket emisjon i tilfelle selskapet skulle behøve mer kapital.
Redigert 05.12.2024 kl 11:07
Foksen
05.12.2024 kl 11:20
2060
Glemte visst å legge til at innlegget er ment som en åpning for at Lytix kanskje kan få/leter etter en Partner i en eller annen for på LTX-401/315 - Partner-ordet nevnes stadig i Qx og på messer... Det vil jo sannsynligvis forandre fremtidig økonomi til det eventuelt kommer utbetalinger fra Verrica! Er ikke mer negativ til emisjoner enn andre - De er nødvendige når de er nødvendige!
Redigert 05.12.2024 kl 11:22
davrab
05.12.2024 kl 12:08
2006
For de som gjentatte ganger skriver at «fase3 er dyrt og LYTIX trenger penger» minnes om at det er VERRICA som skal kjøre fase3! Det har 0 kostnader for LYTIX, dog de faktisk tjener ved å leveranse LTX-315 til VERRICA!
Som tidligere nevnt (spådd) at milliardæren Paul Manning som eier PBM capital og stor eier av VERRICA og LYTIX mest sannsynlig skulle finansiere VERRICA. Viser til meldingen fra Redeye:
«Paul Manning, the largest shareholder, took his pro-rata share and owns 49.9% of all shares after the share issue (and a further 0.3% through PBM and 9.4% through BKB). He is the chairman and CEO of PBM Capital, which is also the largest shareholder of Lytix (around 9%).»
Som tidligere nevnt (spådd) at milliardæren Paul Manning som eier PBM capital og stor eier av VERRICA og LYTIX mest sannsynlig skulle finansiere VERRICA. Viser til meldingen fra Redeye:
«Paul Manning, the largest shareholder, took his pro-rata share and owns 49.9% of all shares after the share issue (and a further 0.3% through PBM and 9.4% through BKB). He is the chairman and CEO of PBM Capital, which is also the largest shareholder of Lytix (around 9%).»
HarryP
05.12.2024 kl 12:21
1982
Mens vi venter...
f eks på jul?
...eller at store aktører skal ta plass?
...eller at kursen skal passere MC ved notering i 2021?
...eller at all risiko er borte?
...kan vi selge beholdningen på 6 aksjer.
Topp 20 vil neppe røre på seg (selge), kanskje noen vil øke... De fleste vil ikke røre på seg. Noen vil utvilsomt selge fordi de har nådd kursmålet, andre vil ta plass, om enn ikke så stor plass.
Det er åpenbart ikke poppis å selge ned av betydning (volum).
f eks på jul?
...eller at store aktører skal ta plass?
...eller at kursen skal passere MC ved notering i 2021?
...eller at all risiko er borte?
...kan vi selge beholdningen på 6 aksjer.
Topp 20 vil neppe røre på seg (selge), kanskje noen vil øke... De fleste vil ikke røre på seg. Noen vil utvilsomt selge fordi de har nådd kursmålet, andre vil ta plass, om enn ikke så stor plass.
Det er åpenbart ikke poppis å selge ned av betydning (volum).
HarryP
05.12.2024 kl 12:24
1973
Selvfølgelig finnes det andre muligheter enn emi.
Det er i tilfelle upside risk for de som surrer i kulissene.
Det er i tilfelle upside risk for de som surrer i kulissene.
davrab
06.12.2024 kl 11:33
1610
Interessant på dagens ordreliste!
Det ser ut at det er identisk/samme agent(er!) som på kjøper/selger siden med identiske poster!
Folkens: ta godt vare på aksjene med begge hender!
KJØP og HOLD 🤩
Det ser ut at det er identisk/samme agent(er!) som på kjøper/selger siden med identiske poster!
Folkens: ta godt vare på aksjene med begge hender!
KJØP og HOLD 🤩
Redigert 06.12.2024 kl 12:18
HarryP
06.12.2024 kl 12:09
1580
Hei R, har du skiftet side?
Kjøperne må vel opp hvis vi skal få noe volum. Neppe poppis å selge ned nå.
Kjøperne må vel opp hvis vi skal få noe volum. Neppe poppis å selge ned nå.
bulleye
06.12.2024 kl 23:25
1428
davrab skrev Kan noen oppdatere oss om bevegelser på top 50?
Ingen bevegelse av betydning, Nordnet kjøpt og solgt noen poster. Det mest interessante er at Herseth as har kjøpt 25.000 aksjer.
Han har nå litt over 258.000. Per Herseth som eier selskapet har jobbet i Nycomed (Amersham) og kjenner bransjen godt.
Han har nå litt over 258.000. Per Herseth som eier selskapet har jobbet i Nycomed (Amersham) og kjenner bransjen godt.
Redigert 06.12.2024 kl 23:25
davrab
06.12.2024 kl 23:29
1421
Thanx man 🙏
Spennende dager!
Første trigger før jul tillatelse for oppstart klinisk forsøk LTX-401 🤩
Spennende dager!
Første trigger før jul tillatelse for oppstart klinisk forsøk LTX-401 🤩
HarryP
07.12.2024 kl 11:00
1297
Takk Bulleye.
Aksjelistene ligger under Aksjelive, men man må ha abb for å få tilgang til bevegelsene. Fint at du oppdaterer Topp 50 av og til. Jeg spurte for en tid tilbake siden om totalt innehav på Topp50 har endret seg siden august? Tror ikke jeg fikk svar på det.
I slutten av aug lå kursen fortsatt rundt 10, Topp 20 omtrent som nå med ca 61,9% og Topp 21-50 med ca 15% og 7,5 mill aksjer.
Aksjelistene ligger under Aksjelive, men man må ha abb for å få tilgang til bevegelsene. Fint at du oppdaterer Topp 50 av og til. Jeg spurte for en tid tilbake siden om totalt innehav på Topp50 har endret seg siden august? Tror ikke jeg fikk svar på det.
I slutten av aug lå kursen fortsatt rundt 10, Topp 20 omtrent som nå med ca 61,9% og Topp 21-50 med ca 15% og 7,5 mill aksjer.
davrab
09.12.2024 kl 13:23
967
Tynt på selgersiden, kun 3 poster (til sammen 13500 aksjer!) før 8 og deretter 9 kr 🤩
Selveste algo/manipulatorer tør ikke sette store bremseposter da de risikerer å miste aksjene hvis det plutselig dukker opp en ivrig kjøper eller godmelding 🤩
KJØP og HOLD aksjene med begge hender 🤩😎
Selveste algo/manipulatorer tør ikke sette store bremseposter da de risikerer å miste aksjene hvis det plutselig dukker opp en ivrig kjøper eller godmelding 🤩
KJØP og HOLD aksjene med begge hender 🤩😎
Redigert 09.12.2024 kl 13:41
HarryP
09.12.2024 kl 14:56
909
Redusert risiko = større sjanse for at Lytix lykkes.
Vi kan lene oss tilbake og nyte adventstiden.
Det er i grunnen fint at noen gidder å snurre aksjen med dette volumet. Fint for skattepliktig formue at den ikke stiger ukontrollert før nyttår.
Jeg er ikke i tvil om at flere vil ta plass i løpet av H1-25.
Den startet på ca 5 i januar etter grusing før nyttår, nå er vi 40%+ og fortsatt er MC godt under det den var v børsnotering...tiltross for betydelige fremskritt.
For langsiktige er 40% på et år pent, og mye risiko er ryddet av veien.
Jeg tiltreder Davrab, kjøp (gjerne litt) og/eller hold på aksjene med begge hender. De blir ikke billigere i 2025.
Vi kan lene oss tilbake og nyte adventstiden.
Det er i grunnen fint at noen gidder å snurre aksjen med dette volumet. Fint for skattepliktig formue at den ikke stiger ukontrollert før nyttår.
Jeg er ikke i tvil om at flere vil ta plass i løpet av H1-25.
Den startet på ca 5 i januar etter grusing før nyttår, nå er vi 40%+ og fortsatt er MC godt under det den var v børsnotering...tiltross for betydelige fremskritt.
For langsiktige er 40% på et år pent, og mye risiko er ryddet av veien.
Jeg tiltreder Davrab, kjøp (gjerne litt) og/eller hold på aksjene med begge hender. De blir ikke billigere i 2025.
HarryP
I går kl 08:33
712
Følg Gjest på LinkedIn.
https://www.linkedin.com/mwlite/profile/in/gjest-andreas-breistein-a913522/recent-activity
https://www.linkedin.com/mwlite/profile/in/gjest-andreas-breistein-a913522/recent-activity
Rassen
I går kl 09:25
652
Blir billigere og billigere for hver dag som går ser det ut som. Under 7,- i dag.
davrab
I går kl 13:33
494
Tør å si at 99% av dagens action vært robothandel!
Forsøkte å bunnfiske ved flere anledninger, uten hell.
Umiddelbart etter å ha lagt en order, flyttet selgerposten et hakk opp over! Umiddelbart etter at jeg trakk mine ordre, ble solgt en post langt under min order 😡
Forsøkte å bunnfiske ved flere anledninger, uten hell.
Umiddelbart etter å ha lagt en order, flyttet selgerposten et hakk opp over! Umiddelbart etter at jeg trakk mine ordre, ble solgt en post langt under min order 😡
davrab
I går kl 14:36
415
Gjerne PLEASE 5 🙏
Da folk som FORSTÅR biotek, har anledning å kjøpe mer 🤩😎
Håper at du selger på 5! Typisk Tassen 😂😂😂😂
Da folk som FORSTÅR biotek, har anledning å kjøpe mer 🤩😎
Håper at du selger på 5! Typisk Tassen 😂😂😂😂
Rassen
I går kl 14:46
399
Gjerne 4,- også? 3,-? 🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Her har dere altså en hauser deluxe som ønsker at kursen skal ned!! 😂😂😂😂
Her har dere altså en hauser deluxe som ønsker at kursen skal ned!! 😂😂😂😂
Redigert i går kl 14:52
Lodge
I går kl 15:23
354
Sånn er det Davrab, i går var det 90% 500 aksjer ganger ett eller annet og så det alltid viktig å få den ned noen øre før close. Vi sitter jo frivillig her, men noe mer gjennom manipulert har jeg knapt sett før! Samme mønster på ordre bildet stort sett hver dag, hvis det passer så senkes kursen dramatisk med noen hundrelapper. Er det omsetning, så er kursen to øre under på ett mikrosekund og så trykkes det nedover, se bare i dag.. men vi får se fremover, vi har jo trua. Det hadde vært et eventyr om Veronica kunne «forskuttert» noe penger til Lytix så hadde emisjonsspøkelset vært borte.