Hvorfor LYTIX?
Har tenkt å opprette ny tråd, stort sett faglig og fakta-basert, dele nyheter, med minst bassing/haussing :)
Etter ULTI-fiasko har jeg tenkt å begrunne min interesse for LYTIX:
Som en med litt kunnskap om kreft har jeg ved flere anledninger uttalt meg om min pessimisme om "Universale kreft vaksiner"!
Enkelt sagt: akkurat som om å drømme om å produsere universale bildeler som passer til alle merker fra Rolls-Royce til Tesla :D
Hvorfor LYTIX?
- Den er ikke systemisk (som cellegift behandling), men har stor systemisk effekt pga bred T-celle stimulering... Derfor lar lav toksisk-profil!
- Den har ikke biologisk interaksjon som ved "onkolytic viruser". De er "nesten levende" partikler, og er avhengig av kroppens mekanisme etter injeksjon.
- Robust akademisk styre bla medisinsk Nobelpris vinner.
- Allerede med kommersielle avtale ... hvor Radforsk bukett-selskaper er milevis unna!
- Amerikansk partner som kjører BCC, og har klart å gjennomføre Phase2 studien i kun 4 mnd! Fase 2 resultater kommer når som helst ila Q2
- Ikke snakk om lang perspektiv å se effekten. LYTIX kommer i aksjon nesten umiddelbart etter injeksjon (både direkte og indirekte).
- Amerikansk finans-partner med representant i styre.
- God kontroll på Økonomi.
Del gjerne din mening om innlegget mitt :)
Etter ULTI-fiasko har jeg tenkt å begrunne min interesse for LYTIX:
Som en med litt kunnskap om kreft har jeg ved flere anledninger uttalt meg om min pessimisme om "Universale kreft vaksiner"!
Enkelt sagt: akkurat som om å drømme om å produsere universale bildeler som passer til alle merker fra Rolls-Royce til Tesla :D
Hvorfor LYTIX?
- Den er ikke systemisk (som cellegift behandling), men har stor systemisk effekt pga bred T-celle stimulering... Derfor lar lav toksisk-profil!
- Den har ikke biologisk interaksjon som ved "onkolytic viruser". De er "nesten levende" partikler, og er avhengig av kroppens mekanisme etter injeksjon.
- Robust akademisk styre bla medisinsk Nobelpris vinner.
- Allerede med kommersielle avtale ... hvor Radforsk bukett-selskaper er milevis unna!
- Amerikansk partner som kjører BCC, og har klart å gjennomføre Phase2 studien i kun 4 mnd! Fase 2 resultater kommer når som helst ila Q2
- Ikke snakk om lang perspektiv å se effekten. LYTIX kommer i aksjon nesten umiddelbart etter injeksjon (både direkte og indirekte).
- Amerikansk finans-partner med representant i styre.
- God kontroll på Økonomi.
Del gjerne din mening om innlegget mitt :)
Redigert 11.03.2024 kl 13:43
Du må logge inn for å svare
HP17
12.02.2025 kl 10:54
6209
Ingen grunn til å stresse. Kursen og interessen kommer når den kommer. Selskapet gjør alt rett og leverer, før eller siden vil markedet prise det inn og da blir kursen en helt annen.
HarryP
12.02.2025 kl 16:43
6112
Jeg må innrømme at jeg tok feil ang rally før QR. Jeg er litt overrasket. Jeg ser også at børsen har falt i dag, Equinor mye, så noe har skjedd.
Det er en stund siden vi har sett over 300k omsatt, det er bra, og jeg har tro på at noen har benyttet sjansen til å laste.
Lykke til i morgen!
Det er en stund siden vi har sett over 300k omsatt, det er bra, og jeg har tro på at noen har benyttet sjansen til å laste.
Lykke til i morgen!
10PS
13.02.2025 kl 08:18
6126
Lytix Biopharma publiserte i dag resultatene for fjerde kvartal 2024.
Året ble avsluttet med sterke kliniske resultater, en validert teknologi som adresserer de
store manglene i dagens kreftbehandlingsalternativer, og en robust
kapitalbase som satte scenen inn i et sentralt 2025 for selskapet.
I løpet av kvartalet rapporterte lisenspartner Verrica Pharmaceuticals en
imponerende 97 prosent beregnet objektiv responsrate ved behandling av pasienter
med basalcellekarsinom, den vanligste krefttypen globalt. Dette
demonstrerer styrken og effektiviteten til LTX-315 som en potensiell førstelinjebehandling
. Verrica forbereder FDA-diskusjoner i H1 2025 for å skissere veien
mot en fase III-studie.
"De eksepsjonelle kliniske resultatene forsterker vår tillit til LTX-315s
potensiale. Med økende validering fra våre kliniske studier er Lytix Biopharma
nærmere enn noen gang å oppnå en milepæl få norske onkologiselskaper har
nådd - på vei inn i fase III-studier," sier Dr. Øystein Rekdal, administrerende direktør i
Lytix Biopharma.
Året ble avsluttet med sterke kliniske resultater, en validert teknologi som adresserer de
store manglene i dagens kreftbehandlingsalternativer, og en robust
kapitalbase som satte scenen inn i et sentralt 2025 for selskapet.
I løpet av kvartalet rapporterte lisenspartner Verrica Pharmaceuticals en
imponerende 97 prosent beregnet objektiv responsrate ved behandling av pasienter
med basalcellekarsinom, den vanligste krefttypen globalt. Dette
demonstrerer styrken og effektiviteten til LTX-315 som en potensiell førstelinjebehandling
. Verrica forbereder FDA-diskusjoner i H1 2025 for å skissere veien
mot en fase III-studie.
"De eksepsjonelle kliniske resultatene forsterker vår tillit til LTX-315s
potensiale. Med økende validering fra våre kliniske studier er Lytix Biopharma
nærmere enn noen gang å oppnå en milepæl få norske onkologiselskaper har
nådd - på vei inn i fase III-studier," sier Dr. Øystein Rekdal, administrerende direktør i
Lytix Biopharma.
Rassen
13.02.2025 kl 09:06
6069
Ingen betydning for kursen med denne meldingen heller 😂😂😂🤦🏻🤦🏻🤦🏻 Virkelig ingen som bryr seg om denne?? 5,960 nå og skal ned igjen….skjer vel ingen ting her før de eventuelt får ferdig produkt ut på markedet…Ser det er en som vil kaste neste 60.000 aksjer til 5,80. Han kan ikke ha særlig tro på dette!
Redigert 13.02.2025 kl 09:15
heilo888
13.02.2025 kl 11:28
6071
Meget sterk presentasjon som gir grunn til betydelig optimisme fremover!
https://channel.royalcast.com/landingpage/hegnarmedia/20250213_13/
https://www.lytixbiopharma.com/uploads/financial_reports/2024-Q4%20-%20Lytix%20Biopharma_Quarterly_Presentation%20-%20Final.pdf
Rassen; Lite formålstjenelig å kommentere kursen kortsiktig fra dag til dag da det i Lytix`s tilfelle er snakk om en aksje med et langsiktig perspektiv. Men man vil nok oppleve høyere kursnivåer før et produkt er i markedet (som du skriver).
Om ikke noe overaskende skjer så er det mest trolig at man ser et betydelig høyere kusnivå et stykke ut i 2026 da mye til den tid har materialisert seg og selskapet trolig vil ha en solig datapakke å presentere.
Blir nå i første rekke meget spennende å se de endelige resultatene fra Verrica-studien nå i februar/mars, men generelt sett anbefales det å ta de lange brillene på.
https://channel.royalcast.com/landingpage/hegnarmedia/20250213_13/
https://www.lytixbiopharma.com/uploads/financial_reports/2024-Q4%20-%20Lytix%20Biopharma_Quarterly_Presentation%20-%20Final.pdf
Rassen; Lite formålstjenelig å kommentere kursen kortsiktig fra dag til dag da det i Lytix`s tilfelle er snakk om en aksje med et langsiktig perspektiv. Men man vil nok oppleve høyere kursnivåer før et produkt er i markedet (som du skriver).
Om ikke noe overaskende skjer så er det mest trolig at man ser et betydelig høyere kusnivå et stykke ut i 2026 da mye til den tid har materialisert seg og selskapet trolig vil ha en solig datapakke å presentere.
Blir nå i første rekke meget spennende å se de endelige resultatene fra Verrica-studien nå i februar/mars, men generelt sett anbefales det å ta de lange brillene på.
Redigert 13.02.2025 kl 11:33
Tricky77
13.02.2025 kl 19:19
5996
Mange småfisker i denne, pröver og tjene noen hundrelapper per dag. Dem hade vel forventet et byks idag, som aldrig kom 😆 nej denne er "langsiktig" om man mener at sitte i aksjen 1 år er langsiktig, nej la dem.pröve på sine hundrelapper.
Redigert 13.02.2025 kl 19:19
Rassen
13.02.2025 kl 21:36
5919
Rævva utvikling med så mange gode meldinger på rad. Men ja, dette er ingen aksje for de som vil bli rik over natten :)
davrab
14.02.2025 kl 20:13
5497
ChatGPT mener dette om dagens utvikling:
As of February 14, 2025, Verrica Pharmaceuticals Inc. (VRCA) is trading at $0.7369, up approximately 13% from the previous close.
However, there are no recent news reports or official announcements explaining today’s stock price increase. Given the lack of new information, the rise could be attributed to market speculation, investor sentiment, or technical factors. It’s also possible that the stock is experiencing a rebound from its recent lows, as it has been trading near its 52-week low of $0.70 as of December 16, 2024. 
Investors should exercise caution and consider the inherent volatility in the stock market, especially with micro-cap stocks like Verrica Pharmaceuticals. It’s advisable to conduct thorough research or consult with a financial advisor before making investment decisions.
As of February 14, 2025, Verrica Pharmaceuticals Inc. (VRCA) is trading at $0.7369, up approximately 13% from the previous close.
However, there are no recent news reports or official announcements explaining today’s stock price increase. Given the lack of new information, the rise could be attributed to market speculation, investor sentiment, or technical factors. It’s also possible that the stock is experiencing a rebound from its recent lows, as it has been trading near its 52-week low of $0.70 as of December 16, 2024. 
Investors should exercise caution and consider the inherent volatility in the stock market, especially with micro-cap stocks like Verrica Pharmaceuticals. It’s advisable to conduct thorough research or consult with a financial advisor before making investment decisions.
Redigert 14.02.2025 kl 20:34
HarryP
15.02.2025 kl 15:12
5301
Pen oppgang i går, men volumet er fortsatt lavt, selv om det er flere x opp ifht tidligere i år.
Det kan være snakk om shortinndekning før QR. Noen som vet hvor mange aksjer som er shortet?
Det kan være snakk om shortinndekning før QR. Noen som vet hvor mange aksjer som er shortet?
HarryP
15.02.2025 kl 22:52
5168
https://www.marketwatch.com/investing/stock/vrca?mod=search_symbol
Short interest 2,02 mill...betyr det at det er så mange aksjer som er shortet i selskapet?
I så fall kan 15-20% være dekket inn på fredag?
Short interest 2,02 mill...betyr det at det er så mange aksjer som er shortet i selskapet?
I så fall kan 15-20% være dekket inn på fredag?
HarryP
16.02.2025 kl 12:28
4932
Det er en sjanse for at oppgangen fredag skyldtes shortinndekning. Det kan kanskje sees på MW over helgen hvis short er redusert?
davrab
16.02.2025 kl 14:45
4876
Husker at short-andelen var på ca 20% i desember!
Siden da har Verrica tatt grep med barbere bort utgifter, forbedret cash med emi. og økt inntekt/salg av vortemiddelen.
Det er stor sannsynlig at positive utviklingen fortsetter hos Verriva.
Nesten alle analyser peker på 12-14 dollars kursmål
Også når det gjelder byisiness partner for fase3 med Verrica, kan det bli den fremtidige« partneren» LYTIX også har snakket om.
Husk at Verrica sin CEO er styremedlem på LYTIX og PBM Capital. Det blir kompliser med 4 kokker og en produkt (LTX-315) hvis hver får sin egen partner (Verrica+partner, LYTIX+ partner) 😵💫
Siden da har Verrica tatt grep med barbere bort utgifter, forbedret cash med emi. og økt inntekt/salg av vortemiddelen.
Det er stor sannsynlig at positive utviklingen fortsetter hos Verriva.
Nesten alle analyser peker på 12-14 dollars kursmål
Også når det gjelder byisiness partner for fase3 med Verrica, kan det bli den fremtidige« partneren» LYTIX også har snakket om.
Husk at Verrica sin CEO er styremedlem på LYTIX og PBM Capital. Det blir kompliser med 4 kokker og en produkt (LTX-315) hvis hver får sin egen partner (Verrica+partner, LYTIX+ partner) 😵💫
davrab
17.02.2025 kl 18:52
4528
Verrica fortsetter med pluss-trenden med god volum! 🤩
Det blir mest sannsynlig 2 gode quartaler på rad etter drastiske pregene som ble satt i kraft for en stund siden!
Det blir mest sannsynlig 2 gode quartaler på rad etter drastiske pregene som ble satt i kraft for en stund siden!
Redigert 17.02.2025 kl 18:56
HarryP
18.02.2025 kl 22:23
4237
Flatt for Verrica i dag, på lavt volum.
Les
https://www.baystreet.ca/articles/marketwatch.aspx?id=3631&mod=mw_quote_news
Les
https://www.baystreet.ca/articles/marketwatch.aspx?id=3631&mod=mw_quote_news
davrab
20.02.2025 kl 20:06
3802
Fra chatGPT:
What can we expect from Q4 rapport of Verrica 26the February?
Analysts anticipate an EPS of -$0.26 for the upcoming earnings release, which would represent an improvement from the previous quarter’s EPS of -$0.49.  Investors will be closely monitoring the company’s progress in addressing its financial challenges and the impact of the new leadership on its strategic direction.
What can we expect from Q4 rapport of Verrica 26the February?
Analysts anticipate an EPS of -$0.26 for the upcoming earnings release, which would represent an improvement from the previous quarter’s EPS of -$0.49.  Investors will be closely monitoring the company’s progress in addressing its financial challenges and the impact of the new leadership on its strategic direction.
HarryP
21.02.2025 kl 13:45
3607
Jeg ser at det spekuleres om kursutviklingen på Shareville.
Nordnet Livsforsikring (topp20) snurrer +/- 50 k over noen dager, og vi vet at BOFA har mekka m kursen siden november. Selvfølgelig er det småfisk i vannet også, men det er ikke de/vi som har regien.
Jeg ser også at noen av bidragsytere på Shareville snur kappa (hadde antakelig solgt før Q4) og dersom man skal trade, er man nødt til det. For tradere er kursnivået uinteressant, marginene og volumet er desto viktigere. Får man flere til å selge på lave kurser og kjøpe på høyere, så tjener man penger!...men det er definitivt større aktører som bestemmer om kursen skal opp eller ned, og jeg tror det er stor interesse for selskapet. Da er også store aktører ute etter å lirke ut aksjer fra småfisken.
Kanskje på tide med en oppdatering av topp 50, Bulleye?
Nordnet Livsforsikring (topp20) snurrer +/- 50 k over noen dager, og vi vet at BOFA har mekka m kursen siden november. Selvfølgelig er det småfisk i vannet også, men det er ikke de/vi som har regien.
Jeg ser også at noen av bidragsytere på Shareville snur kappa (hadde antakelig solgt før Q4) og dersom man skal trade, er man nødt til det. For tradere er kursnivået uinteressant, marginene og volumet er desto viktigere. Får man flere til å selge på lave kurser og kjøpe på høyere, så tjener man penger!...men det er definitivt større aktører som bestemmer om kursen skal opp eller ned, og jeg tror det er stor interesse for selskapet. Da er også store aktører ute etter å lirke ut aksjer fra småfisken.
Kanskje på tide med en oppdatering av topp 50, Bulleye?
heilo888
22.02.2025 kl 14:53
3205
Jeg mener det er for tidlig å tro at noen store "lurer i buskene" og kjøper i det små. Det må mer data på bordet før det skjer.
Og om noen store er på vei inn hadde daglig volum vært et helt annet enn den mikro-omsetningen vi nå er vitne til.
Men når det er sagt er det fult mulig at noen "store" er interessert i å komme inn ila. 2025 når mer data er publisert, så således ikke dumt å kjøpe nå forutsatt at man ha tro på at Lytix/Verrica vil fortsette å presentere overbevisende resultater.
Og om noen store er på vei inn hadde daglig volum vært et helt annet enn den mikro-omsetningen vi nå er vitne til.
Men når det er sagt er det fult mulig at noen "store" er interessert i å komme inn ila. 2025 når mer data er publisert, så således ikke dumt å kjøpe nå forutsatt at man ha tro på at Lytix/Verrica vil fortsette å presentere overbevisende resultater.
Redigert 22.02.2025 kl 14:57
HarryP
23.02.2025 kl 09:53
3027
Det er mange måter å påvirke kursutviklingen på.
I en situasjon med mikrovolum er det selvfølgelig ikke noen stpre aktør som laster, men de kan enkelt ha regi på kursutviklingen ved å snurre de samme aksjene i den retningen de ønsker. Kursutvikling på tross av fundamentale forhold gir signaler. Interessen for å sitte med aksjer dempes når aksjen faller til tross for gode resultater...og det er en topp situasjon for tradere.
Vi har sett en rekke ganger at aksjen har falt etter gode nyheter, så det er nærmest blitt en regel. Kortsiktige selger alltid med gevinst, men vi vet at de aller fleste på Topp50 sitter i ro utenom emisjoner.
Dette skaper muligheter for aktører som har interesse av å holde kursen nede, og det er det jeg mener større aktører har, både for å svekke interessen for aksjen og selskapet, og lirke ut aksjer fra småfisken.
Potensialet blir deretter for alle som holder på aksjene.
I en situasjon med mikrovolum er det selvfølgelig ikke noen stpre aktør som laster, men de kan enkelt ha regi på kursutviklingen ved å snurre de samme aksjene i den retningen de ønsker. Kursutvikling på tross av fundamentale forhold gir signaler. Interessen for å sitte med aksjer dempes når aksjen faller til tross for gode resultater...og det er en topp situasjon for tradere.
Vi har sett en rekke ganger at aksjen har falt etter gode nyheter, så det er nærmest blitt en regel. Kortsiktige selger alltid med gevinst, men vi vet at de aller fleste på Topp50 sitter i ro utenom emisjoner.
Dette skaper muligheter for aktører som har interesse av å holde kursen nede, og det er det jeg mener større aktører har, både for å svekke interessen for aksjen og selskapet, og lirke ut aksjer fra småfisken.
Potensialet blir deretter for alle som holder på aksjene.
davrab
25.02.2025 kl 13:09
2618
En påminnelse om Q4 presentasjon hos Verrica som kan påvirke LYTIX :
What can we expect from VERRICA Q4 rapport?
Verrica Pharmaceuticals is scheduled to release its fourth-quarter 2024 earnings report on March 6, 2025. Analysts anticipate an improvement in the company’s financial performance, with projections indicating a loss of $0.23 per share, representing a 52.08% year-over-year increase. 
In the third quarter of 2024, Verrica reported a net loss of $22.9 million, or $0.49 per share, missing the consensus estimate of a $0.37 loss per share. The company recognized negative net product revenue of $1.9 million, primarily due to increased return reserves from certain distributors. Operating expenses were reduced following a restructuring of commercial operations on October 1, 2024, which aimed to cut expenses.
Investors will be closely monitoring the upcoming earnings release for indications of the company’s progress in enhancing its financial health and operational efficiency.
What can we expect from VERRICA Q4 rapport?
Verrica Pharmaceuticals is scheduled to release its fourth-quarter 2024 earnings report on March 6, 2025. Analysts anticipate an improvement in the company’s financial performance, with projections indicating a loss of $0.23 per share, representing a 52.08% year-over-year increase. 
In the third quarter of 2024, Verrica reported a net loss of $22.9 million, or $0.49 per share, missing the consensus estimate of a $0.37 loss per share. The company recognized negative net product revenue of $1.9 million, primarily due to increased return reserves from certain distributors. Operating expenses were reduced following a restructuring of commercial operations on October 1, 2024, which aimed to cut expenses.
Investors will be closely monitoring the upcoming earnings release for indications of the company’s progress in enhancing its financial health and operational efficiency.
Redigert 25.02.2025 kl 13:10
davrab
26.02.2025 kl 11:05
2251
Etter nytt norskbiotek-fiasko, ser det ut at Rekdal/LYTIX faktisk blir redningsmannen for norsk biotek som var omtalt for 6 mnd. siden.
https://www.finansavisen.no/finans/2024/08/21/8168770/rekdal-kan-redde-norsk-biotek
https://www.finansavisen.no/finans/2024/08/21/8168770/rekdal-kan-redde-norsk-biotek
Redigert 26.02.2025 kl 12:52
Rassen
28.02.2025 kl 12:13
1855
Ned ned ned….. hver dag. Ingen lyspunkter i sikte. Kommer vel snart med avlyst studie eller ikke penger til videre forskning…..
davrab
28.02.2025 kl 12:23
1839
Hvis du virkelig mener det du skriver, kan man bedømme om din IQ-nivå!!!!!!!!!
HarryP
28.02.2025 kl 12:26
1828
Det er tydeligvis noen som misfornøyde m salgsviljen i dag.
Redigert 28.02.2025 kl 12:26
Tricky77
28.02.2025 kl 17:25
1727
Hahahahaha...du Rassen du Rassen :-) mer og mer som en komiker :-) hvis du omger deg med clowner hvorfor blir du overrasket at livet dit blir til en circus?
davrab
04.03.2025 kl 11:15
1217
Rassen skrevInnlegget er slettet
Hvis du ikke forstår at børsfallet rundt verden har ingen ting med LYTIX fundamentalet, må du da holde kjeft!
Nå virkelig skårer du under 90 på IQ!!!
Nå virkelig skårer du under 90 på IQ!!!
Rassen
04.03.2025 kl 13:02
1148
Det fundamentale…. 😂😂😂 kursen hadde ikke halvert seg på 6 mnd hvis det fundamentale hadde vært i orden. Nei dette er nok en ny fiasko i bransjen. Hjelper ikke å bare ha trua. Kursen går ikke ned fordi det finnes mange interesserte kjøpere i denne… lav omsetning hver dag, og pilene peker under bakken. Veldig lite nyheter som slippes, så det er ingen som fatter interesse for denne da den blir liggende som en død rotte i slummen.
davrab
04.03.2025 kl 13:14
1127
ALLE vet hvor DUM du er! Du trenger ikke å åpne munnen for å bevise til folk 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Rassen
04.03.2025 kl 13:33
1105
Dum….? 🤦🏻🤦🏻😂😂 Skjønner du er skuffet når du ser på papirtapet ditt. Det må være enormt mye penger som er barbert bort. Husk at du får igjen nesten 38% av tapet. Kanskje lurt å selge nå, sånn at du i hvert fall får råd til mat i helgen OG penger igjen på skatten? Dumt om det samme skjer her som i de andre selskapene, ned 90% eller verre.
HarryP
04.03.2025 kl 14:00
1085
Med mindre vi ser at nye større aktører er på vei ut, så er det de samme aksjene som snurres...også for å gi inntrykk av nedsalg. 50k snurret flere ganger nedover på noen dager gir fort inntrykk av at man har mistet troen/interessen for selskapet...og det er tilnærmet 0 risiko hvis de samme aktørene sitter på begge sider.
Det svir når kursen gruses, men veien opp t akseptabelt nivå trenger ikke å være lang. Kjøp og hold.
Det svir når kursen gruses, men veien opp t akseptabelt nivå trenger ikke å være lang. Kjøp og hold.
davrab
04.03.2025 kl 15:27
1022
Du trenger ikke streve med dine idiotiske innlegg å bekrefte så dum du er! Alle vet at du er veldig DUM!
HarryP
05.03.2025 kl 08:38
851
Jeg ønsker meg en oppdatering av Topp50.
Det har vært litt grusing av aksjekursen de siste ukene, i likhet med flere ganger tidligere.
Topp20 sitter som vanlig helt i ro utenom Nordnet Livsforsikring, som snurrer opptil +/- 0,1% (50-70 k) av totalt antall aksjer. Med så lavt volum er det nok til å gi utslag på flere % på kursen.
Antall eiere hos Nordnet har falt med ca 25 siden emisjonen, men jeg mener det fortsatt er knapt 100 flere nå enn før emien. Noen har kanskje mistet troen, andre forsøker å trade, andre igjen venter på billigere inngang.
Vi kan også takke de som sørger for at vi har et
mikroskopisk volum, mens vi venter på milepælene.
Ellers er det en del ting på makronivå som sikkert påvirker børsen generelt. Jeg holder likevel fast på hold, evt kjøp og hold.
Det har vært litt grusing av aksjekursen de siste ukene, i likhet med flere ganger tidligere.
Topp20 sitter som vanlig helt i ro utenom Nordnet Livsforsikring, som snurrer opptil +/- 0,1% (50-70 k) av totalt antall aksjer. Med så lavt volum er det nok til å gi utslag på flere % på kursen.
Antall eiere hos Nordnet har falt med ca 25 siden emisjonen, men jeg mener det fortsatt er knapt 100 flere nå enn før emien. Noen har kanskje mistet troen, andre forsøker å trade, andre igjen venter på billigere inngang.
Vi kan også takke de som sørger for at vi har et
mikroskopisk volum, mens vi venter på milepælene.
Ellers er det en del ting på makronivå som sikkert påvirker børsen generelt. Jeg holder likevel fast på hold, evt kjøp og hold.
davrab
05.03.2025 kl 08:54
822
Hvis alle er enige, fortsetter vi med nye tråden som er lettere å få opp. Vi prøver også å holde tråden unna skam og usakelige innlegg 😊
davrab
05.03.2025 kl 09:18
768
Ser at ULTI har byttet ticker til ZELLUNA!
Har du ikke noen klare planer å bli Z-millionær og kjøpe hele LYTIX? 🤪 Si fra hvis du har slike planer! Det blir morsomt å følge din portfølge med popkorn 🍿 😂🤣
Har du ikke noen klare planer å bli Z-millionær og kjøpe hele LYTIX? 🤪 Si fra hvis du har slike planer! Det blir morsomt å følge din portfølge med popkorn 🍿 😂🤣
davrab
05.03.2025 kl 10:24
688
Hvis du er så følsomt å bli fornærmet å få tilbakemeldinger, må du slutte å sende tulle innlegg rettet mot meg etter hvert kursfall!!!!!!!!!