Hvorfor LYTIX?

StockWizard
LYTIX 11.03.2024 kl 09:27 199472

Har tenkt å opprette ny tråd, stort sett faglig og fakta-basert, dele nyheter, med minst bassing/haussing :)

Etter ULTI-fiasko har jeg tenkt å begrunne min interesse for LYTIX:
Som en med litt kunnskap om kreft har jeg ved flere anledninger uttalt meg om min pessimisme om "Universale kreft vaksiner"!
Enkelt sagt: akkurat som om å drømme om å produsere universale bildeler som passer til alle merker fra Rolls-Royce til Tesla :D

Hvorfor LYTIX?
- Den er ikke systemisk (som cellegift behandling), men har stor systemisk effekt pga bred T-celle stimulering... Derfor lar lav toksisk-profil!
- Den har ikke biologisk interaksjon som ved "onkolytic viruser". De er "nesten levende" partikler, og er avhengig av kroppens mekanisme etter injeksjon.
- Robust akademisk styre bla medisinsk Nobelpris vinner.
- Allerede med kommersielle avtale ... hvor Radforsk bukett-selskaper er milevis unna!
- Amerikansk partner som kjører BCC, og har klart å gjennomføre Phase2 studien i kun 4 mnd! Fase 2 resultater kommer når som helst ila Q2
- Ikke snakk om lang perspektiv å se effekten. LYTIX kommer i aksjon nesten umiddelbart etter injeksjon (både direkte og indirekte).
- Amerikansk finans-partner med representant i styre.
- God kontroll på Økonomi.

Del gjerne din mening om innlegget mitt :)
Redigert 11.03.2024 kl 13:43 Du må logge inn for å svare
Rassen
05.03.2025 kl 10:37 1001

Og et eksempel på at jeg retter tullete innlegg direkte mot deg etter kursfall er??? Bortsett fra det i dag hvor jeg skriver «interessant»?
davrab
05.03.2025 kl 11:02 965

Jeg forlater denne tråden, og følger bare den nye som har fokus på nå/fremtid! Virkelig ønsker ikke å få tulle kommentarer der fra deg!!!
Gjerne fortsett bare her hvis du ikke forandrer din atferd, og spar andre tråden for folk som vil ha seriøse og informative samtaler!!!!!
Redigert 05.03.2025 kl 11:02 Du må logge inn for å svare
Rassen
05.03.2025 kl 11:13 948

Altså bare vås og ljug det du kommer med. Haha!! Du skriver ikke særlig mange informative seriøse innlegg!! 😂😂🤦🏻🤦🏻🤦🏻 HVIS du skriver noe som kan minne om noe, så er det jo bare repetisjon av du har skrevet før, eller kopi av det andre har skrevet! 😂😂😂 Du er jo tidenes største hauser! Og du ser selv hvordan det går med kursen…. Du tenker ikke på de du har lurt til å kjøpe her, som bare ser papirtapet blir større og større? Kan virke som du har personlighetsforstyrrelser. Det er det jo noen som har. Men da får du sikkert hjelp. 🤞🏾🤞🏼🤞🏾🤞🏼
HarryP
10.03.2025 kl 14:38 592

Interessant situasjon før Verrica slipper tall.
Jeg ser at salgsviljen er laber, mens det på Shareville spekuleres i at Verrica kommer til å levere dårlige tall...

En påstand må kommenteres, at styreleder i Verrica og så sitter i Lytix' styre, og at de på den måten kan kontrollere Lytix. Dette kan man si er sterkt overdrevet, all den til Lytix ikke har noen dominerende aksjonærer. Største eier har vel 9 %, City Bank/Verrica (antakelig) er nr 2 med 7%. Ellers har nesten alle større aksjonærer vært med i åresvis før Verrica. Jeg kan ikke skjønne hvordan V kan ha bukta og begge endene i selskapet.

Det spekuleres veldig rundt at et svakt Verrica kan føre til nye utsettelser. Mitt inntrykk er at Verrica har innfridd så langt, men ting har konsekvent tatt lengre tid enn guidet, noe som kan tilskrives flere ting enn selskapet som sådan. Forskning skjer ikke ved å trykke på knapper, man må få resultater, analysere dem og få korrekt readout...som til denne tid har vært veldig positiv...og milepælene har kommet senere enn forventet, men de har kommet.
Da blir utfordringen å romme utfordringene i at alle prosesser tar lengre tid enn først antatt. Erfaringen er at store aksjonærer sitter stille og bidrar med ny aksjekapital når det trenges. Det er også forståelig at det for noen aksjonærer tar for lang tid, slik at de selger seg ut, uten at det er noe fundamentalt galt med selskapet.
BillVonka
10.03.2025 kl 15:25 532

Takk Harry p for at du kommer med informativ
informasjon uten å hause Takk
HarryP
13.03.2025 kl 07:32 269

Denne tråden er parkert etter et år, mange innlegg og mye nyttig info.

Ny tråd under Lytix Biopharma/StockWizard