CEO Martin Olin blir intervjuet på Radforsk episode 297

BioBull
BGBIO 12.03.2024 kl 15:38 20500

Lytt og glede dere til fortsettelsen 👏👏👏

Her blir det Fase 2 A studier i mange akademiske Europeiske / Amerikanske Universitetssykehus både for å spare penger, men også få et best mulig utvalg av pasienter , iflg CEO Martin Olin.


https://open.spotify.com/episode/7tmOJNaVBwrFijVBvXDBpl?si=gc3R5eh0QO6YnSRrAZxk0Q&context=spotify%3Ashow%3A19CqqI9b5AV0t04yRcPNiq

Husk å benytte tegningsretter innen de første 2 ukene av april 2024.
Les mer om emisjonen på BerGenBio’s web sider.
Redigert 12.03.2024 kl 22:03 Du må logge inn for å svare
kongkveite
23.03.2024 kl 10:45 2695

Selskapet leverer så ingen grunn til å disse fremdriften då langt… hadde melding kommet på Q4 ( som mange forventet)
hadde kursen sannsynligvis eksplodert. Dessverre får negative krefter altfor stort spillerom og skremmer bort små investorer.
Det er samme kjøper og selger på nedadgående kurser- noe som vises på ordrebildet. Topp 20 holder
BioBull
23.03.2024 kl 10:51 2681

Dyr hobby, men lykke til til Påske Haren
tobo581
23.03.2024 kl 11:19 2629

Fase II vil ta en stund. Vi runder nok 2024 vil jeg tro. Og det er raskt.
Husk at bemcentinib er en medisin (altså ikke vaksine) som dermed er lettere å se effekten av, siden den gis til syke personer.
Dette kan gå til himmels
omans
23.03.2024 kl 21:00 2376

Hva er disse negative kreftene for noe egentlig? Det er nok heller de større mer seriøse som er skremt bort siden aksjen ble ødelagt I emien. Nå er det mange små også, som plutselig har fått råd til drøssevis av aksjer og drømmer om jackpot. Større tar nok ikke unødvendig i denne, det er høy risiko med store svingninger. De har ikke lykkes med noe enkelt og greit, da er det høy risiko for tap. De som eide før 10 øres emi måtte kjøpe/delta eller tape alt. If trouble then double. Tipper ikke det har kommet så mange nye store opp på topp 20 etter den ferdigstilte emisjonen?

kongkveite
24.03.2024 kl 08:36 2104

Du er vel en av dem?
Så langt har selskapet levert! Så enkelt og…så brutalt er det tydeligvis for enkelte. Vi er i rute🥁
omans
25.03.2024 kl 14:15 1632

Nei, jeg er positivt menneske av natur. Men realist og har null innvirkning på dette selskapet og aksjen. Kan ikke se de har levert noe som noen trenger enda i noe skala. Ser kursen er lavere nå enn før melding om Fase 2, så meldinger fra de blir som d kjente utsagnet, "pisse i buksa for å holde varmen"

Om de hadde hatt en utømmelig kapitalkilde hadde det sikkert vært bra, men de lever på aksjonærers velsignelse, spesielt fra han største.

Selskapet skuffer og skuffer, derfor fortjener de ikke å bli oppsnakka. Jeg vil se levering av noe som holder, værre er det ikke. Trenger ikke "låvende, låvende..."
Redigert 25.03.2024 kl 14:24 Du må logge inn for å svare
Zaih
25.03.2024 kl 15:11 1520

Uansett melding ville det kommet noe negativt fra deg så vi andre får vel være fornøyd til det vi ønsker kommer.
Husk et selskap sender ikke ut meldinger som det passer deg og oss som ønsker det.
De sender når det er et grunnlag som krever det.
At du skriver dette time for time er jo veldig seriøst.
De som har aksjer lar være å hyle om noe slik du gjør og det er seriøst da det ikke er noe man kan gjøre før meldinger kommer.
Om det er positivt eller ikke vet man faktisk ikke før.
Men du produserer negativt av absolutt alt og litt til.
Og husk du burde være den mest tålmodige her inne av alle :):)
omans
25.03.2024 kl 15:26 1470

Så du hadde ikke noe annet å skrive idag enn at jeg er negativ til selskapet time til time? Lenge siden jg skrev noe nå. Husk at Gråsteinen anbealte Strong Buy på 20 øre og ingen tar han for det. Trenger vel ikke gjenta at jeg sa det v ar positivt at det ikke var negativt, men var jo en non-event at de får fortsette å holde på. Alternativet ville vært kroken på døra.

Det er bra med litt realisme innimellom all drømming her, det er markedet som dømmer. Ingen overraskelse at de dømmer det ned, når de ikke leverer noe det liker. De har holdt på lenge, men det tar mye lengre tid å komme frem til noe bra her antakelig.
tobo581
25.03.2024 kl 15:45 1425

Enig i at det er bra å belyse en sak fra flere sider. Tommel opp fra meg.
Jeg har en middels årslønn som min risiko i bgbio. Har tro på fase II. Dels overbevisning dels håp.
God påske
Zaih
25.03.2024 kl 15:57 1393

Jeg er helt enig med deg om det.
Selv er jeg nok inne med en god årslønn men ikke fra annet enn gevinst fra andre aksjer slik at jeg anser det som null risiko.
Jeg håper på at selskapet får dette til og da tenker jeg ikke på egen vinning men på pasientene som får et nytt håp.
Men følgelig er en gevinst og mitt ønske
ctrlaltdel
25.03.2024 kl 16:02 1372

Det omsettes omtrent 0.1% av aksjene daglig og alle top 20 sitter muse stille. Her er det ikke markedet som bestemmer kursen, det er helt andre krefter.
omans
25.03.2024 kl 16:10 1348

Hvilke "krefter" er dette ?
Top 20 innser vel ståa og ser vel samme som mange andre, vinn eller forsvinn. Selv om forsvinn scenariet er overhengende, har man ikke så mye å tape når en først har sittet frem til nå og deltatt i emien. Men om det blir en Ultimovacs i enden, vet en aldri.
GulbranGråstein
25.03.2024 kl 21:16 1089

Det har ikke vært veldig givende siste måneder kursmessig, det har vært en fallende kniv lenge nå.
Pesimismen rår og man kan fort bli skeptisk til caset kursmessig og noen av andre grunner, som er forstålig. Men man må se fremover, det er alltid en risiko for at man bommer noe eller mye, eller treffer tilnærmet spot on, men som nevnt tidligere er biotec ren spekulasjon og flaks på lik linje som annen gambling.
Men treffer man på det neste selskapet som oppnår suksess har man skutt gullfuglen.
Usikker på om jeg skal driste meg til å si at det må vel nærme seg en fin inngang for noen, må vel være grenser på hvor mye tilbake denne skal uten negative resultater, tvert om heller indikasjon på at det kan bli noe her.
Igjen, høy risk høy gevinst. Enn så lenge har vi stort sett tre faktorer å gå etter, tekniske signaler, magefølelse og det vi har av info til dags dato.
Hvor førstnevnte sannsynligvis spiller største rolle til vi får mer kjøtt på beina.
Hva om, tenk hva om de faktisk får dette gjennom, oppkjøp, partner eller salg helst ved lengst mulig utvikling og fungerende produkt. Da snakker vi absolutt annen kurs, husk det. Ja et lite glimt av positivitet og håp er vel låv innimellom konstruktive og negativt ladede kommentarer. Kun tiden her og ditt eget ønske om risiko/gevinst som bestemmer hvor du vil, eget valg.

Jeg er fortsatt med videre og troen er der fortsatt.
Gjerdesitting, kjøp og salg på egen risiko.

Gg
omans
25.03.2024 kl 21:53 1021

Som noen sa, trolig litt høyere odds enn en lotto-kupong. Hadde vært fint om de kunne fått til noe innen "tidsfristen". Som er frem til utløpet av tom kasse.
Skal ikke trekke frem bank som f.eks DNB mer her og deres 5 øres mål, etter som de ikke tror de kommer i mål før "fristen". Men undere har skjedd før, bare at historien er litt brokete mhp utviklinga frem til nå. Hvis de leverer noe som er så bra at partner ønsker være med, kan de komme over kneika her. En annen "trøst" får være at TrondM taper mer, om det går åt skogen. Husker han begynte å støttekjøpe/snitte ned lenge før 10 øre emisjonen. Det er vel nå eller "aldri" Kan bare ønske lykke til, kursen vil sikkert svinge fortsatt. Målet til tilretteleggeren var 25 øre, men biotec har fått skudd for baugen etter Ultimovacs kollapsen. Gjenreisning krever tillitsbygging.
Redigert 25.03.2024 kl 21:54 Du må logge inn for å svare