Targovax - faglig nivå på ansatte

JordanBelfort
28.11.2018 kl 21:40 1828

Er det noen som har oversikt eller kjennskap til hvilket faglig nivå det er på de som jobber på "gulvet" i Targovax (altså de som ikke fremgår av management team på nettsiden)?

Er det topp-prosenten innenfor sine respektive felt (typ immunonkologi, peptider) / folk som har veldig tro på det selskapet driver (vanskelig å vite med mindre man faktisk kjenner folk der selvfølgelig) osv.?

Har forsøkt å søke litt på google for å se om det dukket opp noen linkedin-profiler og ser at blant annet Jon Amund Eriksen, en av initiativtakerne bak Targovax og grunnpillarene bak TG-satsingen, fortsatt er med som Chief Operating Officer - som jo må være et godt tegn.
focuss
28.11.2018 kl 21:49 1811

Det jeg opplever som det viktige er at CMO er Magnus Jadeberg. Bakgrunn bl.a som CMO for Bristol Meyer Squibb ved utvikling av den første CPI, Yervoi. Kanskje det største fremskritt i kreftbehandling på gud vet hvor lenge. Bedre CV finnes ikke.
SomSa
28.11.2018 kl 22:37 1749

Magnus Jadeberg er stjernen i Targovax og samtidig ser jeg på ham som en bløffmaker nå. I USA og presentasjonen av Oncos-102 + CPI data ble spurt når godkjenningen fra FDA er klar (det nye vaksineregimet) . Magnus sa innen noen uker. Soug var på Podcast og svaret på samme spørsmålet var at de gikk gjennom papirmølla for å sende søknaden. Fra Nano vet at det kan ta lang tid for å godkjenne slike søknader etter å ha sendt søknaden. I verste fall kommer ikke noe data før 1H 2021. Jeg kan nevne mange eksempler der Magnus har ikke klart å gjøre sin jobb, blant annet alle forsinkelser, ikke startet prekliniske studien av TG + CPI for lenge siden, og forstår heller ikke hvorfor Magnus bruker penger og tid og fortsetter Oncos-102 + kjemoterapi studien når han har antydet at Oncos-102 + CPI for behandling av Mesothelioma kreft kan bli løsningen. Targovax burde starte prekliniske studien av Oncos-102 + CPI for behandling av Mesothelioma kreft nå ...............

Dersom man hører på PCIB´s 3Q presentasjonen en ansatt fra Targovax har gått over til PCIB. Hun jobbet tidligere hos Algeta.

"JordanBelfort" dersom du vil vite hvor gode er ledelsen i Targovax er det jævla dårlig etter min mening. Jeg hevder dette basert på alle utsettelse, forsinkelser og uklarheter. Og etter min mening skulle TRVX sende minst 2 børsmeldinger og de ikke har gjort:

- TG-03 preklinisk studien er endt i fiasko. I 2016 var i prekliniske fase, i 1Q 2018 endret til oppdagelsesfase, i 2Q 2018 forsvant fra pipeline
- Full data fra TG02 + CPI skulle komme i 2H 2018, blir utsatt til 1H 2019 og nå sier de at det skal komme mono data (kun data fra TG02 og ikke TG02 +CPI) og ennå pasienter for behandling med CPI er ikke rekruttert. Basert på hvor raskt gikk rekruttering for TG02 mono studien kan denne studien være forsinket opptil 2-2,5 år.

Folk lurer på hvorfor aksjekursen har gått rett i dassen, svaret er hos ledelsen.... Bør ikke Soug slutte frivillig slik Costa gjorde? Investorene har mistet både sin tålmodighet og tillit.

Redigert 28.11.2018 kl 22:41 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.11.2018 kl 22:44 1720

Somsa ... tror ikke det er mange som tar deg seriøst lenger.
focuss
28.11.2018 kl 22:56 1693

Somsa
Virker som du graver deg ned i detaljer og ikke fokuserer på det som gjelder. Status så langt er at TG-01 viser bivirkningsfri overlevelse og Oncos 102 gir immunrespons som peker mot noe veldig bra. Oncos 102 er det beste agnet en kan tenke seg til BP. Mye rart skal skje om ikke TRVX blir oppkjøpt.
focuss
28.11.2018 kl 23:04 1667

Somsa
Hvem taper på at ikke TG-01 sendes sporenstreks ut i markedet. Jo det kan være 20 % av pancreas pasientene som kanskje ville blitt friske. Ikke fire ekstra måneder, men friske. Har det en verdi? Ja det har en voldsom verdi. Så må TRVX gjøre ting riktig og hva som er riktig vet de bedre en meg...og bedre enn deg.

Parallelt med det så vil nå alle BP ha sitt eget virus. Det er vel snart bare TRVX igjen som har et virus av interesse.
SomSa
29.11.2018 kl 00:38 1582


focuss

"Virker som du graver deg ned i detaljer og ikke fokuserer på det som gjelder."
Detaljer er viktige når man skal forstå hvorfor aksjen falt fra toppen på 32-34 til under 7, og man skal revurdere risikoen i aksjen. Les liste over kliniske studiene og tidslinjen fra 1Q 2016 ( side 7 og 8) og sammenlikn den med 3Q 2018 (side 25). Etter presentasjonen av 3Q 2018 gikk jeg gjennom ulike presentasjonene. Mye har gått galt her. TG + CPI studien er ikke i samsvar med hva Magnus sa (3Q 2018) etter min oppfatning som ikke er en biotek ekspert. De har startet prekliniske studien TG + CPI nå. Kan de starte kliniske studiene TG02 + CPI og TG01 + CPI så lenge prekliniske studien ikke er ferdig? De kan kalle en spade for en spade og si i hvert fall at TG02 + CPI studien er forsinket med 1,5 -2,2 år og de skal ikke starte TG01 + CPI studien når prekliniske data er klar. Jeg forstår ikke dette, man begynner fra preklinisk studie (rotter) og går over klinisk studier (mennesker) og ikke omvendt. Targovax har et kommunikasjonsproblem over sin investorer.

1Q 2016 side 7 og 8 (legg spesiell merke til TG02 og TG03 studiene)
https://s21.q4cdn.com/825317772/files/doc_financials/quarterly_reports/2016/747294.pdf

3Q 2018 side 25 (les 1Q og 2Q 2018 og legg spesiell merke til TG02 og TG03 studiene)
https://s21.q4cdn.com/825317772/files/doc_financials/quarterly_reports/2018/q3/1810-3Q-2018-presentation-v7.pdf

Jeg forstår ikke hvorfor Soug skal slippe billig unna når han ikke har sendt børsmeldinger om TG03 (fiasko) og TG02 (kraftig forsinkelse). Husk at Targovax skal hente penger og investorene må stole på selskapet, ledelsen, det som gjøres, sies, meldes og oppnås. Detaljene er viktige. Jeg håper på at dersom targovax bestemmer seg for å fortsette TG01 studien forteller samtidig hvordan studien skal finansieres. Jeg håper på minst 80% sponsing og 200-300 pasienter i studien....

TG01 er fantastisk men studien må finansieres. Med dagens aksjekurs og med en dårlig sponsoravtale kan aksjekursen kjøres rett i dassen dersom de gjennomfører en emisjon. Data fra Oncos-102 + CPI hjalp ikke aksjekursen. De må komme med gode nyheter før de gjennomfører en emisjon. Targovax skal komme med flere nyheter innen 1H 2019. Vi må håpe på at det ikke blir ytterligere forsinkelser, de presentere dataene og nyhetene forståelig og gjennomtenkt og data blir gode.....


My69Toy
"Somsa ... tror ikke det er mange som tar deg seriøst lenger."

Stol på Soug, neste år skal ledelsen få bonus. I år fikk bare Soug og Magnus. Jeg kjøper aksjer for å tjene penger og masse penger og ikke bli forelsket i selskapet. Det er lov til å være kritisk når ting ikke stemmer, jeg var enn av de som hadde mest tro på targovax men ting har ikke gått veldig bra med selskapet. Dersom du leser 1Q 2016 forstår du hva jeg mener. .

quattro
29.11.2018 kl 09:55 1423

SomSa, jeg forstår din frustrasjon
men vedrørende TG-03 er den nok 'parkert' da selskapet kun for måneder siden sa de 100% skulle satse på Oncos da FFN så ut til å overgå TG-01 - DET er nå tilbakevist da FFN har for store bivirkninger og dertil så alvorlige at pasienter helst vil velge et annet produkt dersom de har mulighetene - NÅ er TG-01 plutselig i fokus igjen og det skal vi være glade for, men kapital tilgangen for å drive TG videre er en 'nøtt' for selskapet det er riktig, men her vet nok ledelsen at KUN samarbeid og partnerskap hvor brorparten av kostnadene bæres av den andre part er eneste vei å gå videre p.t - derfor er jeg fremdeles optimistisk m.h.t økonomien og mulighetene der - når det gjelder pipeline som sådan er jeg betydelig mer optimistisk enn tidligere selv om TTT...… SomSa, jeg tror du må svelge dine 'skuffelser' og se på det reelle potensialet i TRVX
vedrørende info på 'ask and reply' sessions kan det oppstå feilaktigheter og burde blitt rettet opp der og da - men så er det den menneskelige natur da og hvordan spørsmål oppfattes av avsender og mottaker

håper du med tider bli med videre ………...