TA Argeo.

auxe
ARGEO 15.03.2024 kl 18:50 1785

Hvis man skal følge naturlig TA mønster nå så skal Argeo fortsette i 3+- nivået en stund og så få en tilnærmet halvering av kursen.
Asta78
15.03.2024 kl 22:55 1678

Utdyp nærmere!
4580
16.03.2024 kl 15:26 1501

Bare tullball av trådstarter
nafa
16.03.2024 kl 16:31 1436

TA, bare reint svada !
Ang Argeo så har «gutta boys» med ressurser for et par måneder kjørt denne opp til nært 5, med påfølgende stort volum da de solgte seg ut.
Så begynte nedturen deres med mål om 2-tallet får så å kjøpe seg opp før ny opptur når de er fornøyd med ny aksjeneholdning.
Dette lik prosess slik som i svært mange andre aksjer.
Derfor utallige TA-skremmeinnlegg for å kunne erverve flest mulige nye aksjer før ny opptur.
Gutta boys vet klart at mange nervøse lar seg skremme av dette TA-skremmebildet.
Bare Reint svindel dette TA-juksetullet.
At noen tror på dette er meg en gåte !!
verbatim
16.03.2024 kl 17:11 1388

Tøft

Da er det vel bare å handle mer da...Mer utbytte å hanke inn.

Blir litt formuesskatt å forholde seg til for de største eierne så de må nok ha litt avkastning på investeringen sin.


Penga renner inn i Argeo i skrivende stund.
auxe
I går kl 17:19 598

Det har jo stemt så langt, og snart kommer halveringen:)
Redigert i går kl 17:19 Du må logge inn for å svare
Knut100
I går kl 19:24 477

Haha for det første! Ha er et "naturlig TA mønster"? Hva ligger i det. Å ja, kursen kan selvfølgelig halveres, men den kan også dobles. Det vet ingen av oss. Skulle tro innlegget var produsert av en 7 åring, eller en som har vært gjennom "livets harde skole". Er ingen substans, ingen emperi, og er bare dratt ut av rompehullet haha. Jeg er fullt åpen for konspirasjoner om opp og nedgang, og vi må være objektive. Men dette er jo håpløst, prøv igjen 😆
IDGAF
I dag kl 07:45 263

Pass deg for trespriten !
Blir rar i hodet da gutt 🤣
PerUlv Den ene
I dag kl 08:26 221

Tja...

Det er svært dumt å fornekte TA. I dagens handel med finansielle instrumenter er det TA som ligger til grunn for algoritmenes kontinuerlige handel. Med andre ord er det matematikken som styrer. De ulike dataprogrammene som styrer algoritmene vekter disse på noe ulike måter. Jeg kunne skrive side opp og side ned om TA men i stede anbefaler jeg alle å sette seg inn i hvordan TA fungerer. Det finnes et utall av nettsteder som tilbyr dette sammen med en rekke videoer på You Tube. Men...

Når det kommer til Argeo skrev jeg et lite innlegg på en annen Argeo side om "De tre små griser" og hva som ville følge. Det ble en "Slegge" etterfulgt av en "Inverted Hammer".

https://www.youtube.com/watch?v=dxthVCHNEc8
https://www.youtube.com/watch?v=yR8PJZR6KIY
nival
I dag kl 09:33 163

Tid til å forklare det . Sier meg ingen ting.
PerUlv Den ene
I dag kl 09:49 145

PerUlv Den ene
04.07.2024 kl 11:30
1379
Inov-8 skrev
Kan du forklare enkelt hva dette i så tilfelle kan bety?
Reversal

De tre små grisene er Japanese Candle Stick mandag, tirsdag og onsdag som alle kan vurderes som en form for "Doji Hybrid" Formasjonen i sin helhet antyder kommende retning opp om dagens "Stick" blir en a) Inverted Hammer b) en normal Doji eller c) En Gravestone Doji

Eneste forskjellen er at vi fikk et "Stick" med kraftig grønt "Bodey" før en "Inverted Hammer" fredag.
Inov-8
I dag kl 10:49 82

Har sett på videoene i linkene om TA og ut i fra det tolker eg det du skriver som et "kraftig" signal opp i aksjen. En kraftig grønn bodey etterfulgt av inverted hammer er positivt for aksjen. Er det rett tolket??