ALLE PENGA BLE BORTE !!!

Moosewhisper
LAVO 29.11.2018 kl 01:22 3496

Hva skal Lavo.tv betale for sitt innhold.Ser at andre her på forumet nevner amerikansk fotball osv. Ser jo ut som andre betaler mange millioner for dette, Avtalen mellom Disney og Amazon er jo enorm 178 mrd kroner for sports innhold.

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan Lavo.tv skal få innhold til en pris som gjør at de kan tjene penger. Når de ikke har brukere eller inntekt av noe slag.
Hehe de skal tjene penger hvordan, Kan noe utdype dette. Dere prater jo om dette,Som om de sal få innhold gratis??
At de skal få penger fra innholds leverandør høres enda fjerner ut

Sikkert derfor de ikke kan kjøpe noe innhold fordi de faktisk ikke har noen å selge innhold til.

TIl LAVO.TV dere må F... meg skjerpe dere. ALLE KAN SE AT DEN APPEN IKKE BLIR BRUKT. SE ANTALL VIEWS PER VIDEO.

Vis noen vil bruke 100 mil på en tilsvarende app kan jeg levere. min avanse blir rundt 99,9% så da kan du skjønne hva APP er verdt.
Den er laget av standard maler osv. Kode som er skrevet av Lavo.tv er minimal om til stede.


EN VIDEO/AVSPILLER OG EN INNLOGGING MODUL ER ALT SOM SKAL TIL.. DERE ER BLITT BONDEFANGET SÅ DET HOLDER!!!!!
SKULLE NESTEN TRO DET VAR 1999 IGJEN. FINNES UNGDOM SOM LAGER BEDRE APP/SOFTWARE EN DETTE.

Aksjetips= KONKURS DVS ALLE PENGA BORTE

Redigert 19.01.2021 kl 12:02 Du må logge inn for å svare
Børshavfruen
10.01.2019 kl 03:49 1950

Hvor mange lavo-aksjer har du moosewhispern og hvor mange har du kjøpt nå siste dagene?
Greit å vite lissm
Børshavfruen
08.01.2019 kl 16:11 2220

Bra vi har moosewisper som kan advare oss mot alt mulig.
Slettet bruker
08.01.2019 kl 13:55 2357

Enig; og dette er jo ikke helt bra i forhold til børsmelding som ble sendt ut for en måned siden - dessverre. Direkte villedende.
aristokraten
08.01.2019 kl 11:56 2504

Hei

Ingen kan ta fra deg at du ser best ut idag, og ingen kan ta fra deg at du har advart. Det er klinkende klart. Men det er noe som heter å være en god vinner/taper og der synes jeg ikke du scorer særlig høyt da du i ett av dine innlegg mer eller mindre gir meg skylden for at folk har tapt penger. Ref: når man har folk som kaller seg aristokraten... Visst deg gleder deg at jeg har tapt penger så deg om det. Men jeg har ikke hauset, og jeg har bedt folk tenke selv, og gjøre seg opp sin egen mening. Hva kan man melde om her inne, og hvilken saklighetsgrad skal man ha for å ikke ende opp med beskyldninger?

Jeg tar tapet som en mann da jeg mente oppsiden var så stor i forhold til risikoen. Så får jeg trekke meg tilbake og se hvilken lærdom jeg kan trekke ut av dette, akkurat nå er jeg sikkert som andre LAVO-TV aksjonærer tatt litt på sengen.

Mvh aristokraten.
Børshavfruen
08.01.2019 kl 11:48 2539

Ja jeg tenkte det samme, så jeg har kjøpt en del mer i dag
Moosewhisper
08.01.2019 kl 11:48 2540

Ja for det er akjser som er selve varen som selges. Ikke produktet eller en kundeopplevelse. Men Aksjer som selges til folk som ikke har innsikt
badkrukan
08.01.2019 kl 11:44 2576

selv har jag fyllt på litt i dag...
Moosewhisper
08.01.2019 kl 11:38 2611

Jeg har gjort alt jeg kan for å advare mot dette. Det mange må ta med seg fra dette

Personen bak firma burde omsette mer en lønningen sin= Research sjekk opp alle rundt daglig leder osv.
Hvordan har dem tjent penger før. Eller er det mange drømmer?

Se om folk har betalt for aksjer eller fått dem. Dette er det mest viktige av alt. Har man betalt eller fått dem gratis. Invester heller der hvor folk har kjøpt aksjer som igjen blir egenkapital. DVS HAR NOEN BETALT 3 KRONER PER AKSJE ELLER ER DET BARE VERDSATT FOR EN ANNEN DUST HAR KJØPT DEN TIL 3 KRONER
aristokraten
08.01.2019 kl 11:09 2698

Jeg har i vært eneste innlegg poengtert at folk må tenke selv, og poengtert at jeg ikke ønsker å hause. Det kan se ut som om jeg går ned med skuta. Men jeg har kun luftet egne tanker og har mest sannsynlig tapt pengene mine i LAVO-TV. Så her synes jeg du er råfrekk. Jeg har poengtert hva som var mitt syn, og holdt meg til det som var av fakta. Slike folk som rakker ned på og godter seg på andres bekostning med fasit i hånd gir jeg ingenting for. Ja det kan se ut som jeg har tatt feil. Men les meldingene (rimelige ferske) som sier at LAVO-TV ikke har økonomiske utfordringer så kan du heller rette skytset ditt mot selskapet.

mvh aristokraten.
Børshavfruen
08.01.2019 kl 11:08 2706

Jaja jeg var vel bare en naiv børshavfrue på ville eventyr. Selger allikevel ikke da jeg ennå har troen.
Moosewhisper
08.01.2019 kl 11:01 2749

Børshavfruen skrev Krise!!! Bør jeg selge nå
Du burde ha sluttet å kjøpe når folk skrek det. Men når man har sånne som han som kaller seg Aristokraten kan man skjønne at andre blir lurt med.
Kan virke som han har noe å komme med. Men fakta er at han kostet folk mye penger med sine spådommer
Børshavfruen
08.01.2019 kl 10:58 2776

Krise!!! Bør jeg selge nå
Moosewhisper
08.01.2019 kl 10:57 2790

Hmmm ca 1 måned og noe HMMMMMMMMMMM
lagersjef
30.11.2018 kl 17:12 3190

Dettehar vel vært uttalt tidligere og jeg mener det kanskje sto i prospektet for børsnotering: Det er en revenue share modell. Innholdseier og Lavo deler annonseinntekter. Med andre ord tilbyr Lavo innholdseierne en ny type grenseflate (som kan tiltrekke seg et nytt type publikum) og en ny inntektsstrøm. Win win. ganske fornufig forretningsmodell.
badkrukan
29.11.2018 kl 06:53 3376

noen kanske skulle blåst i promilledingsen før "on" på pcen? Enten er den karen dement eller 12 år. han har solgt med tap og er bitter som få.
Vårherre
29.11.2018 kl 03:18 3444

En som som er på fylla i Thailand?