Vi følger NOM mot fremtiden.

kaunis
NOM 22.03.2024 kl 15:41 19444

Da er kapittelet om tvister og gruveslam , deponi og økonomi for NOM over, men fremtidig økonomi avhenger av markedet. Vi er vinnere og kan feire og vet at gruven vil bli ferdigstilt i 2Q-24 og utskipingen kan starte. Når det gjeldet aksjekursen i dag, så skulle en tro at ingenting hadde hent og at alt var det gamle. Men vi kan være helt sikre på at aksjene våre vil være etterspurte i markedet . Hva gjelder kursen så reflekterer ikke den noe som helst om fremtiden, for den er veldig lys for NOM. Alt tilsier at aksjen skal minst doble seg, om ikke uventede ting inntreffer. Jeg vil kjøpe jevn og trutt i lang tid fremover og vi kan vente utbytter ganske snart , om markedet holder etterspørselen oppe og at prisene holder seg ,eller stiger fremover. No er det slik, som mange av oss vet, at all produksjon for en 5års-periode , er allerede solgt. Vi kan gratulere ledelsen med godt arbeid og alle de som har jobbet der og vil gjøre det i fremtiden, for at de holder tidspunktene og gir oss aksjonærene overskudd for lang og tro tilhørighet til NOM.
dr_noclue
I går kl 10:34 514

Araber, det nytter ikke å ta et brevkurs i baising, og tro du skal kunne komme inn billig, eller sabotere det her. NOM er bunnsolid, og gjennomarbeidet i flere runder. Kan du ikke holde sånne useriøse påstander på egen maskin, trenger ikke dele.
Araber
I går kl 10:44 496

Pyritt (kubisk FeS2) er det mest tallrike metallsulfid i naturen og også hovedvertsmineralet for giftig kvikksølv (Hg). Frigjøring av kvikksølv i sur gruvedrenering som følge av oksidativ oppløsning av pyritt i kull og malm og bergarter som følge av gruvedrift, prosessering, avfallshåndtering, gjenvinning og store anleggsaktiviteter er en pågående miljøutfordring

Kilde NIH Gov / USA

PST.... Jeg setter ikke penger i denne aksjen. Før meg er det galskap da det blir ny avgjørelse i EU. De som har eierposter bryr seg ikke om hva jeg skriver. De har nok større IQ enn meg.
Redigert i går kl 11:08 Du må logge inn for å svare
kaunis
I går kl 13:44 348

Utrolig at så mange ikke har andre formål med sine innlegg en skal drite ut dette selskapet like før det skal starte opp som det første nye gruveselskap på over 30 år. Tenker noen stadig må finne på noe for å kunne få tilfredstille sin naturlig legning mot alt nytt. Det er ingenting som er helt perfekt, og vi må bare tåle at kan være noen negative sider med ALT som blir bygget eller revet. MEN Å KOMME MED KVIKKSØLV som et farevarsel , er syltynt at det heller mot ren ONDSKAP og ikke dokumenterbar virkelighet. Dette fjellets bergarter er så gjennomanalysert som mulig for å kunne finne alt av salgbart materiale. TROR ikke noe vil ha brukt så mange hundre mill. på denne gruven om det var noe KVIKKSØLV å spore i bergartene som skal skipes ut. Mener selskapet må gå til anmeldelse om på de personene som legge slike påstander ut offenlig uten noen beviser på sine påstander. SLUTT MED ALT TULL mot dette prosjektet.
Redigert i går kl 13:46 Du må logge inn for å svare
fma
I dag kl 09:26 148

Takk for at du bruker av din tid til å advare oss.

I tilegg til ditt store hjerte, så har du helt sikkert veldig stoooor IQ. Personer med lav IQ forstår ikke at man sier stor og liten IQ. Du er bare beskjeden og blir belønnet med ufortjent lav troverdighet.
Audietron
I dag kl 09:28 142

Kjedelig handel lenge no. Hadde håpa på eit løft no når alt ser ut til å være i rute.
Araber
I dag kl 10:21 71

T. Dale publiserte om Engebø : avgangsmasser med betydelig (>25%) andel sulfider


Sagamesser har pene bilder og tekst som alle forstår som bla:

Pyritt eller jernpyritt, også kjent som Fools gold, er et jernsulfid med den kjemiske formelen FeS2. Pyritt regnes som den vanligste formen for sulfidmineraler. Pyritts metalliske glans og blek messinggule fargetone gir den en overfladisk likhet med gull, derav det kjente kallenavnet til narrens gull.



A Manceau · 2018 ·
Release of mercury in acid mine drainage resulting from the oxidative dissolution of pyrite in coal and ore and rock resulting from mining, ...
Redigert i dag kl 10:57 Du må logge inn for å svare