Ender det med oppkjøp av STB ?
Ender det med oppkjøp av STB ? Ryktene og spekulasjonene har pågått en stund nå. La de bare holde på. Så lenge kursen tikker og går og STB leverer varene er vi aksjonærer fornøyd. Fredag tok vi en ny toppnotering, men her er mye å gå på. En premie på STB må bli høy. Svært høy. Selv regner jeg med at STB vil stå i 150 om ca 2 år.
spider
19.03.2025 kl 11:07
222
DownLight skrev STB i fint driv om dagen. Bare å laste inn.
Q1 snart over. Blir spennende å se om de klarer å opprettholde veksten når Q1 kommer i begynnelsen av mai.
Vet ikke om det er noen logikk i det men jeg tenker at AUM vil øke mer etter Q2 da økte lønnstillegg som resulterer i økte pensjonsinnbetalinger i andre halvår.
Uansett så ser jeg på et godt konservativt langsiktig case. Så langt med økte marginer, utbytte og tilbakekjøp av aksjer tilsier det.
Per nå er det 436 mill aksjer etter de som ble slettet i fjor. STB har nå 15 millioner egne aksjer som etter hvert også skal slettes.
Vet ikke om det er noen logikk i det men jeg tenker at AUM vil øke mer etter Q2 da økte lønnstillegg som resulterer i økte pensjonsinnbetalinger i andre halvår.
Uansett så ser jeg på et godt konservativt langsiktig case. Så langt med økte marginer, utbytte og tilbakekjøp av aksjer tilsier det.
Per nå er det 436 mill aksjer etter de som ble slettet i fjor. STB har nå 15 millioner egne aksjer som etter hvert også skal slettes.