qec - Kjøpsmuligheter
På tide å småplukke på nedgangen før himmelferden.
Neste bølge bør føre kursen over kr.3
God påske!
Neste bølge bør føre kursen over kr.3
God påske!
trani
12.04.2024 kl 11:16
4669
Virker som denne skal tette gapet, uansett forhold.
Får nå satse på flere aksjer på 1,6kr
Får nå satse på flere aksjer på 1,6kr
smoke
12.04.2024 kl 11:05
4703
Slettet brukerskrev En etterlengtet opptur i dag.
padde flat i 3 uker ville jeg sagt..
smoke
12.04.2024 kl 10:54
4698
kommer helt ann på hva som skjer. En avtale om utvinning, kan komme i dag hvis det blir( m.a.o. når som helst). Hvis det går mot erstattning så er det kansje avgjort inkl. anker osv. 1-2år ca.
Fjellbris
11.04.2024 kl 19:17
5159
At du gidder holde på som du gjør på alle QEC og DNO tråder. DNO var forøvrig nesten på kr 11 i dag, den går og går oppover selv om du messer om at den skal ned.
Redigert 11.04.2024 kl 19:18
Du må logge inn for å svare
SPXL
11.04.2024 kl 17:16
5211
Slettet brukerskrev Hvad ær en «dobbelt spærre» ?
Kommer det ikke noe rundt erstatning i april så vil den fort falle tilbake til 1,20-1,30 og det er mest sannsynelig. Sjelden eller aldri så kommer det noe bra fra binna.
Hvad ær en «dobbelt spærre» ?
Nå har den vel lagt seg i en nedadgående kanal ettersom den brøt ut idag? Eller hva mener eksperten?
Fyret
11.04.2024 kl 16:17
4906
Der må være nogle der ivrige efter at købe, siden de ligger dobbelt spærrer ud
Fjellbris
10.04.2024 kl 20:08
5301
Silver20555 skrev Fjellbris Har du kjøpt noe mer siden vi kjøpte sist? 😊
Ja, ikke mye, men 25 k, mange bekker små 😉
Spirrevippen
10.04.2024 kl 19:42
5363
Jeg er ikke fjellbris. Var ikke min hensikt å svare for noen andre, men skrev bare generelt mine egne tanker rundt selskapet, og trykket desverre med en feil på silver sin post.
Ja
Fluefiskeren
10.04.2024 kl 19:32
4752
Silver20555 skrev Takk FF, jeg så ikke det
Jeg liker forumet veldig bra, men en ting må man få en forandring på. Og det er at man ikke skal kunne bruke mer en ett nick.
Silver20555
10.04.2024 kl 19:30
2532
Fluefiskeren skrev Hvorfor svarer Spirrevippen på er spørsmål til Fjellbris?
Takk FF, jeg så ikke det
Silver20555
10.04.2024 kl 19:00
2591
Bra Fjellbris!
Jeg har egentlig mer tro på erstatning, vi får se hva det blir til. Uansett utfall kan det være 2 forskjellige kjempetriggere.
Jeg har egentlig mer tro på erstatning, vi får se hva det blir til. Uansett utfall kan det være 2 forskjellige kjempetriggere.
Spirrevippen
10.04.2024 kl 18:56
2595
Silver20555 skrev Fjellbris Har du kjøpt noe mer siden vi kjøpte sist? 😊
Jeg kjøper gjevnt og trutt! Nærmer meg en halv mill med aksjer. Lenge siden jeg har vært så overbevist rundt qec som nå, og har derfor kjøpt mer siste tiden. Mine egne tanker er at de får til et kompromiss med myndighetene i Québec. Ser for meg at det blir stilt et krav om at gassutvinning skal gjøres på en skånsom metode som innebærer cc-teknologi. Og her er jo qec allerede godt igang! Tenker at siden de er det selskapet med størst forekomster i Québec samtidig som de går inn for cc teknologi så kommer myndighetene til å åpne opp for utvinning sammen med qec. Da må også de små selskapene i en rettssak senere ta stilling til om de vil utvinne eller bruke masse energi og penger på advokater. Høyesterettsdommer er hvertfall tydelig på at dette skal avgjøres nu!
Jeg skriver hverken at kursen skal opp eller ned.
Men jeg uttaler meg kritisk til den ustanselige hausingen, år etter år, som i ettertid viser seg å være uten substans.
Men jeg uttaler meg kritisk til den ustanselige hausingen, år etter år, som i ettertid viser seg å være uten substans.
Redigert 10.04.2024 kl 18:13
Enig smoke, der hoppede han i egen fælde :-)......akkurat det samme, som han selv praktiserer 24/7, afhængig af om han er inde eller ude af aktien!
Redigert 10.04.2024 kl 18:08
smoke
10.04.2024 kl 18:03
2678
Slettet brukerskrev Han forsøker å lure andre til å kjøpe basert på at aksjen snart skal teste 2.11
Å få andre til å gjøre som en selv gjør, er langt mer sympatisk,enn å lure andre til å gjøre noe en selv ikke gjør.. Forutatt at det i det hele tatt virker.. ser ikke sånn u, hverken den ene eller andre veien :)
Han forsøker å lure andre til å kjøpe basert på at aksjen snart skal teste 2.11
Artige
10.04.2024 kl 17:10
2759
Hvordan går det med intervallet ris. Tror du på dette selvoppdiktede intervallet selv? Aksjen er helt uinteressant uten nyheter. Den lever sitt eget liv til noe skjer. Bare å legge vekk inntil videre. TTT
Man kan få inntrykk av at du eier aksjer i QEC.
rischioso
10.04.2024 kl 15:45
2861
Slettet brukerskrev Det er jo 24 år siden, at vi havde år 2000, så du er lidt bagefter:-)
Ikke enkelt å huske år før man er født...;)
Uansett, 2 skritt frem og eventuelt et museskritt tilbake - eventuelt for dagen er ikke ferdig riktig ennå - om så, det tåler vi...;)
Uansett, 2 skritt frem og eventuelt et museskritt tilbake - eventuelt for dagen er ikke ferdig riktig ennå - om så, det tåler vi...;)
Redigert 10.04.2024 kl 15:59
Slettet brukerskrev Eller 2000.
Det er jo 24 år siden, at vi havde år 2000, så du er lidt bagefter:-)
Eller 2000.
Om den hedder 1,83 eller 2,11 er fløjtende ligegyldigt, når der kommer nyheder, for så taler vi 3, 4 eller 7 kr!!
«Fint driv»?
Og så er det flere enn meg som mener at flere nivåer må passeres før 2.11.
Og så er det flere enn meg som mener at flere nivåer må passeres før 2.11.
Redigert 10.04.2024 kl 12:26
Pepsi
10.04.2024 kl 10:35
3253
Jeg synes vi nå i lange tider har testet motstand på 1,83. Nå får vi håpe at den punkterer 1,85, der ligger det også mange tidligere topper. Så må den på månedsbasis bryte 200 dagers snittet som ligger på 1,88, kan også gå tregt. Etter det venter topper på 1,91, mellom 1,91 og 1,96 er det mye motstand.... Tålmodighet.
oivindl
10.04.2024 kl 10:31
3267
Du skjønte åpenbart ikke dette poenget.
Men jeg skal forklare.
Bare vær obs på at dobbel nektelse ikke er like lett å håndtere; "han er opptatt av at det ikke er noen garanti for at anken ikke går igjennom".
Så til poenget.
Vi hadde en rettsak gående i NODL, hvor det geniale med anken fra Fredriksen var, i følge Rischioso, at den garantert ville gå gjennom, fordi den ikke trengte godkjenning.
Vel nå er begge ankene forkastet, et resultat som var meget sannsynlig basert på all tilgjengelig informasjon.
Rischiosos påstand om at den ene anke muligheten ikke krevde godkjenning, var selvsagt bare tøv.
Så, hva har dette med qec å gjøre.
For det første er det en påminnelse om at enkelte skribenter, i dette tilfellet Rischioso, uttaler seg skråsikkert om ting de ikke har greie på. Dokumentasjon på at han tar feil, nytter ikke.
Da er mitt naturlige spørsmål, hvor stor vekt skal man legge på vurderingene til slike personer, ikke mye etter min mening, men det er fortsatt viktig å korrigere og luke vekk slik feilinformasjon.
Det andre poenget er av mer generell karakter, selv om rettssakene ikke nødvendigvis er sammenlignbare, børe en absolutt være forberedt på et negativt utfall.
Det ser også ut til at enkelte tillegger dommen i januar større betydning enn den virkelig har.
Men jeg skal forklare.
Bare vær obs på at dobbel nektelse ikke er like lett å håndtere; "han er opptatt av at det ikke er noen garanti for at anken ikke går igjennom".
Så til poenget.
Vi hadde en rettsak gående i NODL, hvor det geniale med anken fra Fredriksen var, i følge Rischioso, at den garantert ville gå gjennom, fordi den ikke trengte godkjenning.
Vel nå er begge ankene forkastet, et resultat som var meget sannsynlig basert på all tilgjengelig informasjon.
Rischiosos påstand om at den ene anke muligheten ikke krevde godkjenning, var selvsagt bare tøv.
Så, hva har dette med qec å gjøre.
For det første er det en påminnelse om at enkelte skribenter, i dette tilfellet Rischioso, uttaler seg skråsikkert om ting de ikke har greie på. Dokumentasjon på at han tar feil, nytter ikke.
Da er mitt naturlige spørsmål, hvor stor vekt skal man legge på vurderingene til slike personer, ikke mye etter min mening, men det er fortsatt viktig å korrigere og luke vekk slik feilinformasjon.
Det andre poenget er av mer generell karakter, selv om rettssakene ikke nødvendigvis er sammenlignbare, børe en absolutt være forberedt på et negativt utfall.
Det ser også ut til at enkelte tillegger dommen i januar større betydning enn den virkelig har.
rischioso
10.04.2024 kl 10:14
3334
RE - Når det kommer nyheter eller aksjen begynner å bevege seg, vil seriøse skribenter igjen komme på banen.
* .. med en hale av useriøse skribenter på slep som skal fortelle oss at det vi oppfatter som positivt egentlig er negativt - og slik går no dagan...;)
* .. med en hale av useriøse skribenter på slep som skal fortelle oss at det vi oppfatter som positivt egentlig er negativt - og slik går no dagan...;)
mofi1
10.04.2024 kl 10:11
3278
MC Aksel, for øyeblikket er det stillstand i aksjen, lite å melde, det aller meste er drøftet gjentatte ganger og kursen går sidelengs. Da blir det krangling og useriøse innlegg som overtar fullstendig, som en slags tidtrøyte.
Når det kommer nyheter eller aksjen begynner å bevege seg, vil seriøse skribenter igjen komme på banen.
Når det kommer nyheter eller aksjen begynner å bevege seg, vil seriøse skribenter igjen komme på banen.
Redigert 10.04.2024 kl 10:13
rischioso
10.04.2024 kl 10:09
3275
Ikke helt overraskende så er det et fint driv i riktig retning i dag. Gårsdagens høyeste var på 1,86 så stor sannsynlighet for at den vil passeres. Uansett så er det fint å se at kursen for alvor etablerer seg i det nye og høyere kurs intervallet 1,83 - 2,11 så blir også neste test av motstand på 2,11 - enten man liker det eller ei...;)
rischioso
10.04.2024 kl 10:04
3267
Kverulanten har (igjen) ikke helt forstått hva det dreier seg om - han er opptatt av at det ikke er noen garanti for at anken ikke går igjennom - flott hvis så - for det er ikke Qec som anker, men myndighetene i Quebec og det er jo ikke bare noe helt annet , men også helt omvendt. Når man ikke ser forskjell på epler og pærer og hiver seg inn i diskusjonen med hardnakkede feilaktige argumenter så blir det jo bare komisk. Det som er relevant i denne saken er at domsavgjørelsen blir stående under en eventuell ankebehandling, men det har han jo heller ikke fått med seg og blander inn hummer og kanari fra andre case - kan jo ikke annet enn synes synd på stakkaren, men litt underholdningsverdi er det jo - i det minste ....;)
MC Axel skrev Anyone? ;)
MC Axel, big brother (in all QEC threads) is watching you :-)
Redigert 10.04.2024 kl 09:52