Salget i access har startet

rosgun
ZWIPE 27.03.2024 kl 16:59 26012

https://www.linkedin.com/posts/zwipe_biometriccards-accesscontrol-credentials-activity-7185964529770532864-AQuE?utm_source=share&utm_medium=member_ios
KURSMÅL : 3,30 kr- REF Carnegie(https://youtu.be/P-Uy08a1boo?si=flDVwD91oeB5nZ9g)

Enkelt å kopiere kort, men ikke med fingeravtrykk💪🏼💪🏼

https://youtu.be/cxxnuofREcM?si=v-cjkadiJ4kHCGUN

🥰🥰🥰🥰 (cashburn reduksjon fra 100 til 40 mill pr år)
Partnere:
*
How many countries is Schneider Electric in?
With a workforce of more than 130,000, the company operates in 190 countries worldwide, including Argentina, Brazil, Chile, Colombia, Mexico, Peru and Venezuela.
https://www.se.com/dk/da/

*

CERTEGO streber etter å bli den ledende europeiske eksperten innen adgangskontroll og overvåkningsløsninger. En viktig del av CERTEGOs strategi er å kjøpe opp selskaper for å utvide sin posisjon i sikkerhetsmarkedet og kunne tilby ytterligere tjenester til sine kunder.

https://www.certego.no/

*
AWT-

Vårt spesialiserte Professional Services-team lever og ånder sikkerhet og tilbyr globale tjenester, støtte og ekspertise på de mest avanserte sikkerhetsplattformene i verden
https://awt.com/

How big is M.C. Dean?
Company type Family-owned
Services Critical power, life safety, telecommunications, security systems
Revenue $1.3 Billion in 2021
Owner Family owned
Number of employees

https://www.mcdean.com/customers/
*

Matrix Security Watchdog is the World's trusted provider of digital pre-employment and background screening services: Global Digital Screening Solutions that promise your best and safest candidate experience yet.

https://www.matrixsecurity.ca/

🥰🥰🥰🥰

Zwipe har partnere omtalt som «blue chip companies»

"Blue chip" is an informal term for the most reliable and valuable companies on the market. These are usually companies with a long track record of financial stability. They are usually leaders within their industry. For that reason, they are often sought after and considered low-risk investments.

☀️☀️☀️☀️☀️
Vi tror biometriske kort kan representere en betydelig andel av de nesten 500 millioner smarte tilgangskortene som forventes å bli sendt årlig i årene som kommer. Vårt verdiforslag er tydelig, med partnere og sluttbrukere som anerkjenner de betydelige fordelene med biometrisk tilgangskontrollteknologi når det gjelder sikkerhet, bekvemmelighet og GDPR-overholdelse, sier Zwipe-sjef Robert Puskaric.
🐣
«Beslutningen om å fokusere på Zwipe Access er et naturlig resultat av trekkraften som ble sett i 2023. Men all innsatsen som gikk med å utvikle og sertifisere Zwipe Pay er det som la grunnlaget for suksess med Zwipe Access. Våre Access-partnere og sluttkunder forteller oss at de får tillit ved å bruke teknologi som er utsatt for de strenge testingene som kreves for sertifisering i betalingsmarkedet, sier Puskaric. Zwipe vil fortsette å betjene og oppfylle innkjøpsordrer fra Zwipe Pay-kunder som allerede er sertifisert.
🐣🐣
Zwipe har mer enn 60 proofs of concept i gang med sluttbrukere, inkludert en topp 3 global skytjenesteleverandør, et velkjent svensk forbrukerteknologiselskap, Berkshire Hathaway Energy Group, Fortune 100-selskaper og enheter inkludert offentlige etater, flyplasser, kritiske infrastrukturoperatører, datasentre og helsetjenester.
🐣🐣🐣🐣🐣
Case: Hva selger zwipe et access kort for?

Jeg tenker at Idex skal ha 30 kr og produsenten av kortet kr 40, og at zwipe skal ha kr 30,-. Kan utsalgspris pr kort ligge på kr 300-400. Isåfall vil Zwipe tjene mellom kr 100 og 200 pr kort.

La oss si kr 200,-

Hvis zwipe selger 250 000 kort vil de tjene 50 millioner som dekker driftskostnadene.

Jeg tenker dette vil gi et bra overskudd for 2024…med en cashburn som reduseres gradvis fra 6 til 3 mill pr mnd i 2024(Q3)…

Med 60 mill på bok og warrants som kan løses inn senere, ser det ganske bra ut for Zwipe sin del…

De har nå svært mange kort som er ferdig med piloter og nå er det kun avtaler som gjelder…..

Ekstra gledelig at den første i Frankrike kom idag😌.

De er også potensielt inne på 100 flyplasser i USA, og prosessen vil gå sim gang her og gi jamn og fin stigning utover året.
( Dette kan dreie seg om totalt 300 000 ansatte, direkte og indirekte tilknyttet flyplassen)… Ikke alle bytter på en gang, men et jamnt sig vil skje utover 2024.

(Around 11.3 million people work in the aviation industry directly. These jobs are: Airport operators: 648,000 (work for the airport operator) Other airport-based roles: 5.5 million (retail, car rental, customs and immigration, freight forwarders and catering)

EU vil fra oktober 2024 stramme yttterligere inn på å obnevare oersonopplysninger. Dette er en stor trigger for Zwipe, da de gjennom Visa og Mastercard har en svært unik og høy godkjenningsgrad og legge en helt ny standard for konkurrerende og eksisterende sikkerhetskort…..

Jeg mener at Zwipe vil være svært konkurransedyktig på sikkerhet og at EU kravet vil sette fortgang på kommende ordre frem mot oktober…

Det første beviset kom idag på melding fra et firma i Frankrike, som allerede plasserte første ordre med Zwipe.

At accesskortene kan brukes på eksisterende systemer er også en trigger som gir rask utrullering og penger raskt på konto😎
Redigert 26.04.2024 kl 03:55 Du må logge inn for å svare
BlackPearl
04.04.2024 kl 23:23 3215

.Å tippe 20% ned er patetisk men det er helt ok å tippe den flere 100% opp!? …..aksjen er nede 80% på ett år, .det er ikke uten grunn det
Vi ser neste uke om jeg tar feil. Kjøper gjerne rundt 0,7 da er den 15% over siste emi kurs. SixSix konto selger nok mer etterhvert

1. SIX SIS AG. -912 106. ↓ -0,9185%. 69 594 175. 70,08% over 5,5 mil solgte siden pumpen startet, (2 mil omsatt den dagen)

2,6 mil aksjer omsatt i siste to dager, begynner å minke litt på omsetning også som viser at pumpen er over
tipper mellom 500-600K imorgen og enda mindre neste uke.

rosgun
04.04.2024 kl 23:35 3220

Hvis pumpen har startet så har jeg opplevd dumpen på 30%,... så hvis du mener pumpen har vært tror jeg vi sitter i to forskjellige aksjer..... At den skal gå ned ytterligere 20-30% så har pumpen din vært 50% for min del. I mine øyne ser det ut som dumpen er i megadumpens bunn akkurat nå, så da kommer pumpen etter dumpen for min del altså....:):)....

Pytt, pytt-hvem bryr seg med så lav mcap... noe lavere nekter jeg å tro at noen er villige til å selge... ærlig talt - nå må du gi deg..... dette er et produkt i tiden, og tilbud og etterspørsel er det som til slutt bestemmer kursen- ingen andre.... Får vi et signifikant volum etterhvert kan jo de som vil selge-selge.... jeg kjøpte for å gå til minst kr 6-8... så mine aksjer får du iallefall ikke..... her er kun 3-4 dobling godt nok på 2 mnd sikt......

Husk: Denne er ikke som andre bioaksjer- her vil de faktisk konkurrere med andre totalleverandører på kort og plattform, og ikke alle konkurrentene har bestått både Visa og Mastercard sertifisering......og det gjelder altså hele Zwipe kortet.... Idex har f.eks ikke Visa godkjenning og ligger minst 1 år bak i løypa om de skulle satse mer på en totalløsning som Zwipe... Tror heller ikke Idex gidder å konkurrere med sin viktigste partner i access for øyeblikket- det sier seg selv.....

Fingerprint har også rotet det til ved bare å levere sensorer til produkter, og er fortsatt en komponentleverandør....... Precis ligeså......Next leverer maskin til fingeravtrykk, men også til produkter.

Zwipe har derfor så godt som monopol på en totalløsning, noe som lover godt både for topp og bunnlinje med en kortpris på 250-300 kr og en grossmargin på 30-50%....

En genistrek som skal belønnes hardt i Q2, når dette blir svart på hvitt for de uinnvidde og som faktisk ikke tror på "skrønene" til Rosgun..... At det kan tilkomme abonement for plattform og bruk er en gitt mulighet som vil trigge aksjonærer noe så gæli villt.........

Hilsen

Rosgun :)
Redigert 04.04.2024 kl 23:43 Du må logge inn for å svare
BlackPearl
04.04.2024 kl 23:35 3219

For håpe på at du har da….lykke til
Følger med litt fremover, fredag mandag er fine kjøpsdager 😃

BlackPearl
04.04.2024 kl 23:39 3205

Jeg tror at 1,35 er det som har vært topp for denne gang….husk TR og maks 1,2 aksjepris i desember for noen…..gjenstår å se
Om jeg bommer litt er ikke så farlig
rosgun
05.04.2024 kl 12:47 3139

🚀🚀🚀🚀🚀😎😎😎😎😎↗️↗️↗️↗️

Nå blir det smørgåsar etter lunsj——- nå skal vi straka vegen nordover….

Avtaler ramler på nå——-Q2 er igang- « nu kjør vi»🥳🥳🥳🥳↗️↗️↗️🪐🪐🪐

DOBBEL BUNN PÅ 0,77🚀🚀🚀🚀Nu kjør vi🪐🪐🪐😎😎😎🧐😆😆
Redigert 05.04.2024 kl 12:53 Du må logge inn for å svare
rosgun
05.04.2024 kl 13:40 3137

NÅ SKAL VI OPP- 0,77=Dobbel bunn😇😇😇🚀🚀🚀
rosgun
05.04.2024 kl 15:33 3089

Tydelig at Zwipe velges fremfor konkurrenter pga lavere pris:

Lee Guill, direktør for Schneider Electric Security Solutions Group , understreket: "Å redusere risikoen for kundene våre ved å implementere løsninger som bare lar autoriserte personer komme inn i lokalene deres, er kjernen i Schneider Electric. Zwipe Access er den ideelle passformen for å gi sterk multifaktorautentisering gjennom biometri til en brøkdel av prisen for alternative teknologier. Vi er sikre på å tilby våre kunder denne fantastiske kortløsningen, som også tar opp dagens hygieneproblemer, ettersom bare korteieren noen gang berører den, i motsetning til biometriske lesere hvor flere brukere berører de samme enhetene daglig."
rosgun
05.04.2024 kl 15:52 3091

Like før oppturen så er handlingen over for idag🚀🚀🚀🚀….

Bare å selge billigere, dess fortere kommer 100%en, og det vil gå fort🚀🚀🚀
Redigert 05.04.2024 kl 15:54 Du må logge inn for å svare
Peter Sellers
05.04.2024 kl 16:51 3045

@FunHouseComp,Hei hva feiler det denne rosgun? Makan til haussing finnes ikke på hele debattforumet noen sinne!! Jeg har ikke aksjer i Zwipe men så på forumet her nå at han dukket opp i denne aksjen også!! Jeg har vært innom og lest hvordan han har holdt på både i Polight og Bergenbio, jeg er heller ikke aksjonær i noen av disse! Jeg bet meg merke til han på Sharewille hvor flere var meget frustert over skrivekløen som fyren innehar....må si jeg blir fasinert og samtidig bekymret for aksjonærer som sitter i aksjene han opererer, PLT og Bergebio har hittil ikke vært mye å skryte av, begge med varslede emisjoner! har han noen diagnose av noe slag og opererer han kun i aksjer som sliter tungt?
rosgun
05.04.2024 kl 17:40 3025

Hei Peter.

Takk for tilbakemeldingene🚀🚀🚀…. Vil si at både Polight, Bergenbio, Ensu og Idex med flere aksjer er jeg veldig fornøyd med fortjenesten på…..

At du er enige om at potensialet i Zwipe er dårlig kan du jo finne en aksje som har større potensial for øyeblikket….

Så får vi se hvem som får rett til slutt🚀🚀🚀😁

Nå starter oppturen fom neste uke… Noe lavere enn nåværende kurs er umulig å komme nå, før ordremeldingene tikker inn her….ila Q2.
700% stigning har skjedd i aksjen tidligere, og det vil selvsagt skje igjen, noe jeg spår ila Q2.

Regner med at du av alle IKKE skriver det du gjør akkurat nå, FOR Å FØLE sympati med andre…det er jo du som lager spillets regler og vil ha enda flere til å selge aksjer billig!!!!

Velger å tolke deres reaksjon på at bunnen er nådd for denne gang og at dere styrer aksjen nordover etter å ha lurt dere til billige aksjer siste 14 dagene på lavt volum.

Lykke til videre🚀🚀🚀🚀
Redigert 05.04.2024 kl 18:13 Du må logge inn for å svare
Peter Sellers
05.04.2024 kl 17:55 3024

@rosgu, ja jeg kan finne en aksje med muligens børsens største potensial og her har du svaret: Questerre som sitter på enorme verdier i Lowlands verdi 65 milliarder hvor de venter på enten pilot/utvinning eller erstatning fra myndighetene! Erstatningen er innrømmet myndightene pga Bill21 som hindrer utvinning noe høyesterett opphevet i Februar mnd i år, så enten pilot med full utvinning eller en klekkelig erstatning, så ja Questerre er nok mitt valg!!
rosgun
05.04.2024 kl 18:15 3014

Ja, har vært der mye ihåp om at ting skjer, men dessverre skjer det fint lite der…..
Slettet bruker
05.04.2024 kl 18:15 3015

Fyren har spesialisert seg på selskaper med lavt volum, hvor han driver panisk hausing for å manipulere kursene i disse selskapene. ingenting av det han skriver henger på greip, men han kastet seg på selskaper med momentum . I de fleste selskaper han Hauser går det stort sett rett til skogen. Svært lite av det vedkommende skriver er troverdig, men livsløgnen er fullt til stede. Vedkommende ødelegger forumet og burde uten tvil vært kastet ut. Operer ofte under ulike profiler.
Slettet bruker
05.04.2024 kl 18:50 2983

Enig i at han går til overdrivelser, men nettopp med tanke på Zwipe har han faktisk rett. Det er helt åpenbart at selskapet er totalt feilvurdert, Carnegie deler også den oppfatningen med kursmål 400% opp. Zwipe kan definitivt bli årets vinner med tanke på den ekstremt lave vurderingen. Spennende case.
rosgun
05.04.2024 kl 22:02 2923

Til uka skjer det🚀🚀dobbelbunn etablert- alle vet hva det betyr🍾🍾🍾🚀🚀🚀🥂🥂🥂🥂↗️↗️↗️
rosgun
06.04.2024 kl 06:21 2855

Lenge siden sist fun- forsiktig med språket nå ellers så ryker du ut igjen😌
rosgun
06.04.2024 kl 06:34 2848

« Zwipe har tecknat mer än 35 partnerskap. Dessa partners i sin tur bedriver mer än 65 fysiska tester med Zwipes kort. De som har testat korten inkluderar en av världens tre största moln- och datacenterleverantörer, en av USA:s största energigrupper – Berkshire Hathaway Energy – och Prosegur i Brasilien.»

https://borsvarlden.com/finwire/CRF0099D6D

🚀🚀🚀
Berkshire hathaway energy:(warren buffet selskap)

https://www.macrotrends.net/stocks/charts/BRK.B/berkshire-hathaway/number-of-employees

400 000 ansatte
🚀🚀🚀
Prosegur:

The company is a global security leader operating in 26 countries, with over 165,000 employees and 26 command centers spread around the globe.

Jeg tror virkelig at utenforstående ikke vet hva som er iferd med å skje i Zwipe….

Et globalt nettverk på fingeravtrykk på kort som i tillegg vil ta bort dyre installasjoner med kompliserte id løsninger….

Jeg må si at jeg er imponert over hvem de jobber med.

Et zwipe accesskort til kr 200-300 kroner pr ansatt…. Alt handler om å veie pris mot nytte, og akkurat prisen er viktigst for de fleste bedriftseiere idag…

🚀🚀🚀

…..og så kommer selve gulroten- en av de 3 største global datasenterleverandørene i verden:

Da står det mellom disse 3:

(https://datacentremagazine.com/top10/top-10-data-centre-companies-in-the-world-2024)

3. Google Cloud
Google fortsetter å utvide sin globale datasentertilstedeværelse, og oppsøker en rekke nettsteder rundt om i verden for å utvikle sammenkoblede datasentre og støtte økende kundeetterspørsel i en tid med digital transformasjon. Selskapet tilbyr et bredt spekter av tjenester i sine anlegg, og kombinerer store stasjoner, datanoder organisert i gangene med rack, internt og eksternt nettverk, miljøkontroller og driftsprogramvare.
Som en del av sin nylige ekspansjonsinnsats, har selskapet annonsert en investering på USD 1 milliard i et nytt britisk datasenter for å utvide veksten i regionen, samt bidra til lokalsamfunnet.

2. Microsoft Azure

Microsoft Azure er nettskytjenesten til Microsoft og er den nest største skytjenesteleverandøren og datasenterselskapet globalt. For øyeblikket jobber det med en rekke selskaper for å utvide datasenterfunksjonene sine i 62 skyregioner og 120 tilgjengelighetssoner.
Globalt har Microsoft Azure mer enn 200 datasenterfasiliteter som er koblet sammen med mer enn 175 000 miles med fiberoptiske linjer. Mange selskaper har brukt Azure for å utvide datasentertransformasjonene sine, og Vodafone har sist inngått samarbeid med selskapet.

1. AWS

Amazon Web Services (AWS), cloud computing-tjenesten til Amazon.com , er den største skytjenesteleverandøren og datasenterselskapet over hele verden. Organisasjonen har 32 skyregioner og 102 tilgjengelighetssoner i drift, med planer om å lansere 4 flere skyregioner og 12 flere tilgjengelighetssoner.
I følge Dgtl Infra utgjør datasenterporteføljen til AWS totalt 33,5 millioner kvadratfot, hvorav selskapet leier 18,0 millioner kvadratfot (54 % av totalen) og eier 15,4 millioner kvadratfot (46 % av totalen).
Organisasjonen fornyer kontinuerlig sine design og systemer for å beskytte dem mot både menneskeskapte og naturlige risikoer. I tråd med økt etterspørsel etter kunstig intelligens og skytjenester, har AWS nettopp annonsert en investering på USD 15 milliarder i Japan for å konsolidere sin skyinfrastruktur.

🚀🚀🚀🚀

Nå har altså ha Google, Microsoft eller Amazon hatt kortene på testing. Om melding kommer om salg, vil dette igjen gir uante muligheter for samarbeid i flere vertikaler pså belønnes Zwipe med en mcap på snaue 80 millioner 😂😂😂

Konklusjon:

Jeg må virkelig le av «nissefolket» i Norge og Sverige med grøt og lua trukket langt ned i øya, som faktisk ikke kjøper aksjer med bein og armer. Kursen er et ran på åpen gate om dagen….😂😂😂

Og igjen: Zwipe er en totalleverandør av kort !!!

De har pr idag de eneste tilbyderne av biometrisle kort med visa og mastercard godkjenning!!!!

Dette er «first runners» som første firma i verden som tilbyr slike referanser til sikkerhetsbransjen!!!!

Glem Fingerprint, Idex, Precise og evt andre….

Akkurat nå leder Zwipe med minst 1 år og kan i ro og mak bugge sten på sten i dette attraktive markedet med de to beste salgsargumentene i verden:

Verdens «sikreste» acsess kort og verdens «billigste»…….

…..Og som i tillegg kan brukes på alle eksisterende «terminaler»…. Dette vil si 0 kr i etablering i infrastruktur….

ADVARSEL: Her skal det smelle noe så grønngæli ila Q2 2024 at rakettene på nyttårsaften bare blir en rosin i pølsa å regne🚀🚀😌🍾🍾

1 mill kort=200 mill i inntekter pr år🙀🙀🙀

Grossmargin=30-50%, dvs 60-100 mill igjen til faste og variable kostnader……og evt overskudd🚀🚀🚀

Velkommen til det første nordiske biometriselskapet som vil bli cashpositive… «The name is Zwipe»
Redigert 06.04.2024 kl 08:31 Du må logge inn for å svare
rosgun
06.04.2024 kl 07:33 2819

Her er prisen pr år fra «en konkurrent» i consumer på et annet sikkerhetskort :

https://www.cardsentry.com/

Dette firmaet er også kunde på sensor fra Idex….

Redigert 06.04.2024 kl 08:29 Du må logge inn for å svare
rosgun
06.04.2024 kl 08:36 2801

Precise har nå gått 128% på tre dager pga denne beskjedne meldingen:
(mcap 200 millioner)

Avtalet kommer ge Flowscape rätt att sälja Precise Biometrics besökshanteringssystem Youniq Visit globalt. Det innebär dessutom att bolagets internationella återförsäljarnätverk utökas.
Precise har sedan 2023 ett strategiskt samarbete med Flowscape i Nordamerika, och det utökade avtalet kommer att innefatta marknader som Norden, Storbritannien och Mellanöstern.
Redigert 06.04.2024 kl 08:37 Du må logge inn for å svare
rosgun
06.04.2024 kl 09:00 2775

Hva tror folket om Zwipe når de annoserer et «hav av» guidede konkrete salg med ovennevnete glibale selskaper som google, microsoft eller amazone????

Eller sky alliance, Warren Buffets energi selskap, eller et av verdens største sikkerhetsselsskap med hoveskontor i Brasil???

Jeg skjønner at de siste 14 dagers manupulering av kursen og ned snart 40% mye lenger kan gå upåaktet hen, MEN folkens stol på dere selv og HOLD på aksjene… dere vil bli rikelig belønnet ila Q2…..

Precise har verken visa eller mastercard godkjenning og spiller i lavere divisjoner enn Zwipe bare så det er sagt….hva gjelder sikkerhetsgidkjenninger…..

Zwipe vil hvilken dag som helst eksplodere i omsetning og gå veienmot Carnegies kursmål på 2,50-3,70….

HOLD ON- BE STRONG💪🏼💪🏼💪🏼

Buy on the dip…

Dobbelbunn på 0,77 er etablert og teknisk skulle det nå bety at bunnen endelig er nådd…..

Nå skal kursen dippe opp og ned i dette området før vi evt får flere kursdrivende meldinger fra 8.4 til 30.6(Q2)….

Det blir 85 børsdager…… hvor resultatet av 35 skal meldes…

Skulle alle 35 gå i ordre snakker vi om en fantastisk reise…..
Hvis kun 10% skulle gå i boks vil dettevære mer enn nok til å gå cashpositive ila 2024/Q2 2025🚀🚀

Hvis en storfisk som google, microsoft eller amazon skulle bite på ville Zwipe få en referanse som ville blitt sinnsyk og endre hele selskapet og markedsverdi…

Som en kurositet nevner jeg at Zwipe allerede har avtale med HID for innlogging med Microsoft…..

Det er vel derfor ikke så usannsynlig at de har hoppet over et ledd og gått rett «i foret» på Microsoft💪🏼🚀💪🏼↗️
rosgun
06.04.2024 kl 09:03 2774

Isåfall snakker vi om denne gjengen som sist kjent inngikk nok et samarbeid med Vodafone og er nr 2 i verden:

2. Microsoft Azure

Microsoft Azure er nettskytjenesten til Microsoft og er den nest største skytjenesteleverandøren og datasenterselskapet globalt. For øyeblikket jobber det med en rekke selskaper for å utvide datasenterfunksjonene sine i 62 skyregioner og 120 tilgjengelighetssoner.
Globalt har Microsoft Azure mer enn 200 datasenterfasiliteter som er koblet sammen med mer enn 175 000 miles med fiberoptiske linjer. Mange selskaper har brukt Azure for å utvide datasentertransformasjonene sine, og Vodafone har sist inngått samarbeid med selskapet.
rosgun
06.04.2024 kl 09:09 2770

In a recent report from Microsoft, Azure generated a revenue of about $75.3 billion in 2022. The number of Azure users worldwide is approaching the 1 billion mark. According to the Azure Active Directory, there were 722.22 million Azure users.
BlackPearl
06.04.2024 kl 09:14 2767

Lavere omsetning, fortsatt fallende selv om den rykket litt opp er Zwipe ikke helt friskmeldt enda….ble ikke noe kjøp på meg i går, venter til over helga…...TA sier bunn rundt 0,69
Den er tross alt pdd doblet seg for noen siden sitt laveste kurs.
God helg!

P.S.
Er du nå helt ute fra PLT?
Redigert 06.04.2024 kl 09:18 Du må logge inn for å svare
rosgun
06.04.2024 kl 09:22 2769

Mulig at mcap på Zwipe skal opp en del på mandag😁😆💪🏼💪🏼💪🏼

Noen må vel lese og forstå at dette blir en skikkelig helomvending?

Her må da større aktører kjenne sin besøkelsestid hbert øyeblikk….

Når meldingen på denne kommer, dvs indirekte har den jo kommet, og lurer egentlig på om de som har solgt siste 14 dagene IKKE vet hva de har solgt??🥸🧐😅😅😅🥹🥹😅😅 eller for den saks skyld hva de kjøpte….

NB: Aksjemarkedet er 90% psykologi iallefall på vekstaksjer og dem er det mange av……

Mange amatører på lave volumer og kynisme +panikksalg og forspvidt kjøp….

Stol på Rosgun- jeg har 35 års erfaring og gått i alle fellene du kan klare å gå i….. Siste 7 mnd har porteføljen vokst enormt og årsaken er enkel: Timing 🥂

Vil du mangedoble pengene er Zwipe tingen de neste 80 børsdager…..

At mcap går til 2-3 mrd her når omsetning øker blir det en skikkelig pådrager…..

Et eksempel:

50 000 kan bli verdt 100-200-400-800-1600

1.6 millioner på 80 dager🥳🥳🥳
rosgun
06.04.2024 kl 09:29 2759

Historien gjentar seg?

https://e24.no/boers-og-finans/i/wP7Lp1/boersraketten-zwipe-har-steget-nesten-700-prosent-siden-mars

Sist var det i 2020 mellom mars-august stigningen var 700%…..

Lykke til 😚
Redigert 06.04.2024 kl 09:30 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
06.04.2024 kl 09:33 2753

Rosgun nå er d greit eller. Du spammer ned alt av tråder og fremstår rett og slett helt panisk. Ro deg ned litt nå. Du har motsatt effekt på d du prøver åpnå. God helg
rosgun
06.04.2024 kl 09:37 2739

Polight med flere er definitivt på min watchlist, som jeg sier er TIMING viktigste faktor for min del…..

Akkurat nå er det Zwipe som har overlegent mest vekt i min portefølje.
rosgun
06.04.2024 kl 09:39 2733

Så hyggelig at du får litt lesestoff i helgen.

Engasjement, saklig innhold og relevante linker med spekulasjoner er alltid kjærkomment…..

Har du flere ting på hjertet- del det gjerne på denne tråden her som er min❤️
Redigert 06.04.2024 kl 09:39 Du må logge inn for å svare
BlackPearl
06.04.2024 kl 10:08 2641

takk for svar

Litt om Zwipe her i podkasten

https://podcasts.apple.com/no/podcast/aksjesladder/id1483894849?l=nb&i=1000651578894

den nevnes PLT også, blir interresant fremover mulig at den går litt opp mot EGF 18.04.24 EX dag 19.04.
det åpner seg mulighet for å hope inn før det
Redigert 06.04.2024 kl 11:15 Du må logge inn for å svare
Bulldog
06.04.2024 kl 10:32 2648

Fra november:
Zwipe AS - key information relating to the proposed rights issue of NOK 35 million

Maximum number of new shares: 58,413,732

Maximum number of new warrants: 58,413,732

Subscription price per share: 0.60 per share

Fra 2. halvårsrapport 2023:

Total equity as of 31 December 2023
amounted to NOK 61.1 million. Liabilities
totaled NOK 34.1 million, comprising solely
short-term liabilities.

The underlying average monthly operating cash flow in H2 2023 was NOK -9.8 million

Emisjonspengene går dermed til kortsiktig gjeld. Warrants fra emisjonen holdes her utenfor.

Zwipe har kun "avtaler" i Q1-2024 men ingen nye kontrakter. Innsparingene på Pay gjelder fra midten av Q2-2024.

Zwipe kan bli bra men da må de få opp inntektene og det raskt. En ny emisjon vil atter en gang gruse kursen til ny all time low.

Jeg er positiv til Zwipe men aksjen er absolutt en risk/reward kandidat av de største.
Redigert 06.04.2024 kl 10:35 Du må logge inn for å svare
Intravenøsiu
06.04.2024 kl 11:08 3824

"Zwipe har kun "avtaler" i Q1-2024”

Fra nestsiste børsmelding:

"As a testimony of SCAP commitment and to fulfil immediate demand from early
adopters, SCAP has placed its first purchase order to Zwipe already and launched
the first Zwipe Access starter pack in French language”

Intravenøsiu
06.04.2024 kl 11:10 3829

Dette er “early” adaptors.

Det som blir spennende er om det kommer flere børsmeldinger i tiden fremover, enig i at man trenger flere ordre.

Potensialet er der definitivt, og navnene de har knyttet til seg tilsier at noe stort potensielt er på gang.

Redigert 06.04.2024 kl 11:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.04.2024 kl 11:59 3785

Jeg tror NIS 2 kan være en utrolig god verdidriver, og de som ikke kjøper Zwipe til et børsverdi på 80 millioner kr vil nok skynde seg inn i aksjen når den er over 2 kr i stedet. Størst tenbagger-potensjale på børsen 2024.
Bulldog
06.04.2024 kl 18:22 3709

Det kan faktisk være bedre å kjøpe over to kroner. Må da være drivere i aksjen som utelukker emisjon. Da er det ikke lengre en risk/reward aksje men kun en reward aksje og to kroner blir fort 10.
heiltfint
07.04.2024 kl 01:07 3600

Jeg vil inn i Zwipe på kurs 35øre, det var innen rekkevidde frem til aksjen begynte å stige 25 mars
- regner med den faller til 0,5 til slutten av neste uke
rosgun
07.04.2024 kl 08:00 3548

Ja, det skjønner jeg svært godt….

Får håpe det går heilt fint😂😂😂
rosgun
07.04.2024 kl 08:01 3547

Du kan vel ikke snakke emisjon før TR har blitt løst inn fra den forrige😂😂😂

Akkurat det baisser kortet blir feil å bruke nå, du må nok prøve noe annet😂😂😂
Redigert 07.04.2024 kl 08:03 Du må logge inn for å svare
rosgun
07.04.2024 kl 08:07 3546

Spennende blir det ikke……Microsoft er allerede med Zwipe via HID, Microsoft med nesten 1 mrd brukere i skyen, er 90% sikkert den av er av de top 3 global som guidet. Disse er ferdig med testing av kortene og når første ordre meldes går aksjen bananas, så enkelt er det, men spennende, nei😇💪🏼↗️

Det som IKKE stemmer er jo at aksjen har dalt 40% siden jeg kjøpte på 1,20😂😂😂, men men….. man må regne med krusninger på lave volum i en slik aksje, og sitte i stoisk ro og vente på slike meldinger som man vet kommer i Q2 er jeg faktisk komfortobal med…..

Dette vil gå strake veien til «ganske» høyt😚

At noen våkner og ser det samme er uunngåelig😇

Teknisk mener jeg at 0,77 lagde dobbel bunn på fredag, så tror muligens Zwipe bli en børsvinner neste uke….kanskje hjulpet av en melding om ordre, tikk takk… tror noe positvt vil skje her nå😜… logisk å vende opp nå..
Redigert 07.04.2024 kl 12:20 Du må logge inn for å svare
rosgun
07.04.2024 kl 13:39 3419

Heisann:

Kom over denne, kan virke som om Zwipe skal masseprodusere egne kort, og ikke utvikle spesifikke kort for den enkelte kunde.

Vi er veldig glade for å være fransk distributør av biometriske kort fra vår partner Zwipe!

Nous sommes très heureux d'être le distributeur français des cartes biométriques de notre partenaire Zwipe !

DIREKTE OVERSATT:

Det blir altså «egne» Zwipe kort med zwipe logo. Dette vil isåfall være en styrke med tanke på merkevarebygging world wide….

Dvs det samme som at zwipe faktisk i større grad kan bestemme service og vedlikeholdsavtaler direkte med sluttkunde….

Diistributører vil derfor få en provisjon, mens zwipe vil ha all oppfølging indirekte med sluttkunde selv.

Dette betyr mer penger i kassa og muliggjør en abonementsordning med passiv inntekt de neste årene.

Isåfall vil dette være en kjempetrigger på sikt for å få stabilt økende faste inntekter hvert år.

Caset er mulig eksplosivt- rett og slett😇
Redigert 07.04.2024 kl 14:29 Du må logge inn for å svare
rosgun
08.04.2024 kl 22:16 2959

While Face ID may not pose catastrophic security risks, accidental unlocking between family members remains a possibility. Ultimately, facial recognition is less reliable than fingerprint scanning for device security.

https://sekur.com/blog/face-id-vs-fingerprint-which-is-safer/

Acsess er samme plattform som Pay og kort fra Zwipe er godkjent både fra Visa og Mastercard. Når markedet kommer vil Zwipe fylle sine forpliktelser og gire igjen opp Pay……

Zwipe vil da ha to solide nisjer å stå solid på….

https://www.mastercard.com/news/perspectives/2024/biometrics-will-soon-replace-passwords-once-and-for-all/

At de nå vil ta føringen og få verdifulle erfaringer som first runner i acess som totalleverandør er derfor enormt verdifullt og vil gjøre Zwipe til en vinner allerede før godstoget med Pay begynner å rulle for alvor…..

Med litt flaks så vil Zwipe være økonomisk uavhengig ila Q4 2024( tegningsretter kan da innløses også), og unngå flere emisjoner… og om de virkelig lykkes med gjentakende inntekt i access ( som Sentry gjør) vil de ligge et kvantesprang foran de andre biometrikonkurrentene når det smeller i Pay💪🏼💪🏼💪🏼….

Zwipe er aksjen å sitte i både på kort, mellomlang og lang sikt hvis du vil se en dramtatisk økning i kurs og mcap…

Med Microsoft på laget ( evt google ) vil veksten bli gedigen og muligens på kort sikt. Umulig å spå kurs, men forutsatt 0 emisjoner så er aksjen derisket på et svært lavt mcap nivå iforhold til svært mange andre aksjer med lignende verdivurdering pr dags dato….. Om kursen går opp/ned 50% er det fortsatt ubetydelig i forhold til det som kan komme av % er ila 2024 og iallefall ila 2025…. I 2026 tør jeg ikke tippe kurs, men må si at jeg sjelden har hatt en så stoisk ro i en aksje som har gått ned 40% fra jeg kjøpte den…..

Min intuisjon er en bra egenskap jeg har, og sjelden har jeg vært så sikker på at dette vil bli en av de store vinnerne de kommende årene. Det er svært lite som skal til for at mcap/kurs går til 1 mrd /kr 10, sammenlignet med hvilke medlinger om komkrete ordre som kan meldes allerede i Q2….

Så mitt råd er nå å sitte stille i båten og vente….det gjør jeg selv, og råder andre til det samme….

Plutselig kommer en BULLSEYE melding…:..som vil gi forståelse for de uinnvidde en beviselig stor gross margin og evt abonementspriser pr år…..

Et beskjedent antall kort vil gi svært gode penger på bunnlinja….. og du verden hvor jeg gleder meg til den dagen🚀🚀🚀💪🏼💪🏼💪🏼↗️↗️↗️

Husk også at svenskene begynner å lukte lunta allerede og tar interessen seg opp ytterligere vil kursen kunne gå raskt oppover…..og da snakker vi mer enn 50% opp på en uke↗️🚀💪🏼. Precise gikk 145% på 3-4 dager, som er en absolutt sammenlignbar aksje…..
Redigert 08.04.2024 kl 23:03 Du må logge inn for å svare
iTRADER09
09.04.2024 kl 02:21 2863

Rosgun er like sikker på at Zwipe blir en vinner som hen var for to år siden.
https://www.finansavisen.no/forum/thread/148784/view/4428422/0?page=1
Fasit siden da: -96%, selv med de siste dagers bounce
Eller like sikker som hen har vært på de andre taper-aksjene hen har vært inne å hausset vilt, feks. Ensu, Plt, og Idex har blitt desimert på samme måte etter hussing fra rosgun
Redigert 09.04.2024 kl 02:22 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.04.2024 kl 02:28 2865

Alle skjønner jo at hen prøver å manipulere ved å Hauser vilt, og kanskje ta en kjapp gevinst. Zwipe er forøvrig et nytt selskap for Rosgun. Han kastet seg på bølgen forrige uke, siden har det gått rett ned, slik det bruker å gå for denne Rosgun figuren.
Redigert 09.04.2024 kl 02:29 Du må logge inn for å svare
iTRADER09
09.04.2024 kl 02:35 2870

Nytt i denne omgang. Rosgun hausset vilt med klipp og lim fra google og andre tråder mens kursen var over 20 for to år siden. Men, hen var vel "long" i et par uker den gangen også.
Redigert 09.04.2024 kl 02:43 Du må logge inn for å svare
rosgun
09.04.2024 kl 07:53 2791

Du kan heller skylde på han der i aksjesladder som er trader- ironisk at tradere skal få fritt spillerom til å manipulere personer de er dritredde for. Verken itrader eller funhause er noen andre enn meglere som jobber for kunder som kun tenker maks 1-3 dager frem pga grove provisjoner ….. barnslige er dere…..

Dere prøver å ta bort fokus fra aksjen over på person noe som sikkert var et triks dere lærte av noen useriøse meglere på 80 tallet….

Håper dagens aksjonærer er smarte nok til å se realiteten i aksjene jeg snakker varmt om…..

Dere triller ører som ble nevnt i aksjesladder ved å kjøre den norske og svenske kursen opp og ned mot hverrandre annenhver dag. En fin hobby det, men jeg går for høyere kurs, så enkelt er det.

Lykke til med spillet, men tror igår var siste dagen med rampestreker….
Redigert 09.04.2024 kl 07:54 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.04.2024 kl 17:15 2690

Det sikreste tegnet på at hen er ute, er når det blir stilt i fjøset. Virker ikke som om Rosgun har noe suksess med hausingen sin. Må ha tapt utrolig mye penger denne vinteren. Troverdig er hen i alle fall ikke.
YNWA250505
09.04.2024 kl 17:28 2677

Du kan skrive han. Ingen kvinner oppfører seg sånn
Slettet bruker
09.04.2024 kl 18:54 2616

Mangler bare å høre at tyskerne kommer, det er få frie aksjer tilgjengelig og tutt, tutt, toget går. Såpass bør det være i en hausetråd. Kongen av hausing må være rosgun. Aldri har jeg heller sett noen tape så mye som hen, når man leser trådene til vedkommende.
stimar
09.04.2024 kl 20:54 2555

Kan ikke dere to siste opprette en egen anti rosgun tråd. Dette skal handle om selskapet Zwipe og er ikke en arena for personlig vendetta. Tar selv ikke part på noen side av sandkassen , for å være klinkende klar om den saken.
4580
09.04.2024 kl 21:18 2545

Tilsluttes.😎