Salget i access har startet

rosgun
ZWIPE 27.03.2024 kl 16:59 23536

https://www.linkedin.com/posts/zwipe_biometriccards-accesscontrol-credentials-activity-7185964529770532864-AQuE?utm_source=share&utm_medium=member_ios
KURSMÅL : 3,30 kr- REF Carnegie(https://youtu.be/P-Uy08a1boo?si=flDVwD91oeB5nZ9g)


Enkelt å kopiere kort, men ikke med fingeravtrykk💪🏼💪🏼

https://youtu.be/cxxnuofREcM?si=v-cjkadiJ4kHCGUN

🥰🥰🥰🥰 (cashburn reduksjon fra 100 til 40 mill pr år)
Partnere:
*
How many countries is Schneider Electric in?
With a workforce of more than 130,000, the company operates in 190 countries worldwide, including Argentina, Brazil, Chile, Colombia, Mexico, Peru and Venezuela.
https://www.se.com/dk/da/

*

CERTEGO streber etter å bli den ledende europeiske eksperten innen adgangskontroll og overvåkningsløsninger. En viktig del av CERTEGOs strategi er å kjøpe opp selskaper for å utvide sin posisjon i sikkerhetsmarkedet og kunne tilby ytterligere tjenester til sine kunder.

https://www.certego.no/

*
AWT-

Vårt spesialiserte Professional Services-team lever og ånder sikkerhet og tilbyr globale tjenester, støtte og ekspertise på de mest avanserte sikkerhetsplattformene i verden
https://awt.com/



How big is M.C. Dean?
Company type Family-owned
Services Critical power, life safety, telecommunications, security systems
Revenue $1.3 Billion in 2021
Owner Family owned
Number of employees

https://www.mcdean.com/customers/
*

Matrix Security Watchdog is the World's trusted provider of digital pre-employment and background screening services: Global Digital Screening Solutions that promise your best and safest candidate experience yet.

https://www.matrixsecurity.ca/

🥰🥰🥰🥰

Zwipe har partnere omtalt som «blue chip companies»

"Blue chip" is an informal term for the most reliable and valuable companies on the market. These are usually companies with a long track record of financial stability. They are usually leaders within their industry. For that reason, they are often sought after and considered low-risk investments.

☀️☀️☀️☀️☀️
Vi tror biometriske kort kan representere en betydelig andel av de nesten 500 millioner smarte tilgangskortene som forventes å bli sendt årlig i årene som kommer. Vårt verdiforslag er tydelig, med partnere og sluttbrukere som anerkjenner de betydelige fordelene med biometrisk tilgangskontrollteknologi når det gjelder sikkerhet, bekvemmelighet og GDPR-overholdelse, sier Zwipe-sjef Robert Puskaric.
🐣
«Beslutningen om å fokusere på Zwipe Access er et naturlig resultat av trekkraften som ble sett i 2023. Men all innsatsen som gikk med å utvikle og sertifisere Zwipe Pay er det som la grunnlaget for suksess med Zwipe Access. Våre Access-partnere og sluttkunder forteller oss at de får tillit ved å bruke teknologi som er utsatt for de strenge testingene som kreves for sertifisering i betalingsmarkedet, sier Puskaric. Zwipe vil fortsette å betjene og oppfylle innkjøpsordrer fra Zwipe Pay-kunder som allerede er sertifisert.
🐣🐣
Zwipe har mer enn 60 proofs of concept i gang med sluttbrukere, inkludert en topp 3 global skytjenesteleverandør, et velkjent svensk forbrukerteknologiselskap, Berkshire Hathaway Energy Group, Fortune 100-selskaper og enheter inkludert offentlige etater, flyplasser, kritiske infrastrukturoperatører, datasentre og helsetjenester.
🐣🐣🐣🐣🐣
Case: Hva selger zwipe et access kort for?

Jeg tenker at Idex skal ha 30 kr og produsenten av kortet kr 40, og at zwipe skal ha kr 30,-. Kan utsalgspris pr kort ligge på kr 300-400. Isåfall vil Zwipe tjene mellom kr 100 og 200 pr kort.

La oss si kr 200,-

Hvis zwipe selger 250 000 kort vil de tjene 50 millioner som dekker driftskostnadene.

Jeg tenker dette vil gi et bra overskudd for 2024…med en cashburn som reduseres gradvis fra 6 til 3 mill pr mnd i 2024(Q3)…

Med 60 mill på bok og warrants som kan løses inn senere, ser det ganske bra ut for Zwipe sin del…

De har nå svært mange kort som er ferdig med piloter og nå er det kun avtaler som gjelder…..

Ekstra gledelig at den første i Frankrike kom idag😌.

De er også potensielt inne på 100 flyplasser i USA, og prosessen vil gå sim gang her og gi jamn og fin stigning utover året.
( Dette kan dreie seg om totalt 300 000 ansatte, direkte og indirekte tilknyttet flyplassen)… Ikke alle bytter på en gang, men et jamnt sig vil skje utover 2024.

(Around 11.3 million people work in the aviation industry directly. These jobs are: Airport operators: 648,000 (work for the airport operator) Other airport-based roles: 5.5 million (retail, car rental, customs and immigration, freight forwarders and catering)

EU vil fra oktober 2024 stramme yttterligere inn på å obnevare oersonopplysninger. Dette er en stor trigger for Zwipe, da de gjennom Visa og Mastercard har en svært unik og høy godkjenningsgrad og legge en helt ny standard for konkurrerende og eksisterende sikkerhetskort…..

Jeg mener at Zwipe vil være svært konkurransedyktig på sikkerhet og at EU kravet vil sette fortgang på kommende ordre frem mot oktober…

Det første beviset kom idag på melding fra et firma i Frankrike, som allerede plasserte første ordre med Zwipe.

At accesskortene kan brukes på eksisterende systemer er også en trigger som gir rask utrullering og penger raskt på konto😎
Redigert 26.04.2024 kl 03:55 Du må logge inn for å svare
rosgun
11.04.2024 kl 11:00 2019

Det er helt utrolig hvor mye tull enkelte har kommet med siste dagene.

Kursen drives fortsatt på lite volum og av noen som absolutt vil selge på kjøpskurs….

Dette er vanlig blant amatører som pisser i buksa om det skulle bevege seg litt ned før meldinger bekreftes.

Jeg holder iallefall, og er optimistisk til Q2 som nå er godt igang😌. Det er guidet at fokus nå er ordre….. og jeg forventer akkurat dette, muligens ila denne uka eller neste…..

Jeg minner om dette:

« EUs NIS2-direktiv for krav til cybersikkerhet i kritisk infrastruktur driver ytterligere etterspørselen, ettersom biometriske adgangskort hjelper bedrifter med å bli kompatible med direktivet.

Partnere inkluderer Assa Abloy/HID, Schneider Electric, MC Dean, Certego, AWT, Sintesi og selskaper som tester Zwipes biometriske kort inkluderer Berkshire Hathaway Energy Group og en av verdens tre største cloud- og datasenterleverandører.»

Fristen for bytte av godkjent gpdr system er oktober i 2024, og uten lagring av personlige data. Zwipe har dette klart, da alle opplysninger er på kortet og blir derfor ikke lagret i skyen….. blir spennende å se hvilken kritisk infrastruktur som blir meldt ordre på først…..
Redigert 11.04.2024 kl 12:29 Du må logge inn for å svare
Bullfight
11.04.2024 kl 11:49 1997

Ser ut som 0.50 nærmer seg
FunHouseComp
11.04.2024 kl 11:59 1993

Det går jo bare en vei, og det er nedover. Som forventet.
rosgun
11.04.2024 kl 12:30 1968

Flere gode og velargumenrerte innspill?
rosgun
11.04.2024 kl 12:31 1970

Du som elsker å snakke ned, hva med Polight siste tre dager. Du er en baissetulling av dimensjoner- GJØK!!!
rosgun
11.04.2024 kl 12:55 1955

KONKURSPRISING😂😂😂

Er det da man skal fylle på tro😂💪🏼💪🏼

KOMIKVELD😂😂
Redigert 11.04.2024 kl 12:56 Du må logge inn for å svare
FunHouseComp
11.04.2024 kl 12:57 1957

PLT er ned 80 prosent siden nyåret. De som hørte på dine kjøpsanbefalinger da ville ha tapt mye penger. Ingen tvil om det.
Redigert 11.04.2024 kl 12:58 Du må logge inn for å svare
Mammon
11.04.2024 kl 13:08 1955

men Rosgun er opp 100% da han dumpet møkka til sauene :)
FunHouseComp
11.04.2024 kl 13:18 1941

Rosgun er etter eget utsagn langsiktig, og er selvsagt også med ned i dypet. Går ut fra at vedkommende taler sant.
Mammon
11.04.2024 kl 13:20 1940

hvis noen dager kvalifiserer som langsiktighet :)
modus operandi er å hausse som en galning oxo dumpe møkka over til naive sauer som ikke kan enkel verdivurdering

håper han er gjennomskuet nå!
iTRADER09
11.04.2024 kl 13:32 1934

Synes vi ser rosgun effekten på Zwipe idag. Ned 80% før sommeren, på samme måte som de andre aksjene hen har krampe-hausset?
rosgun
11.04.2024 kl 13:37 1922

Jeg anbefaler folk til å bruke hue, så kan de selv velge hva de gjør… Trenger ikke hjelpe voksne med å ta egne beslutninger håper jeg- hør heller på Carnegie hvis du trenger ytterligere råd….

Å være langsiktig vil aldri si at man sitter i ro uten å kjøpe eller selge underveis…..

Enkelt å kjøpe og selge…. når man selv ønsker…

Visse personer bør kanskje holde seg unna og sette pengene i banken.

Redigert 11.04.2024 kl 13:39 Du må logge inn for å svare
rosgun
11.04.2024 kl 13:52 1898

Det var voldsomt til baisserstorm her da- snakk om å skremme uvitende om å selge unna….

Tydelig at aktivitetsnivået er på topp i baisserhjørnet idag, som i sin tur jobber som proffe meglere, men oppfører seg som cowboyer….

Voldsomt så førnøyd de er, om 1-2 dager er de borte… mottatt sine bestillnger på kjøp. Meg blir dere ikke kvitt, og sitter i hele porteføljen med mye vekting i zwipe og venter på oppturen som kommer hvert øyeblikk….

Det lave volumet skremmer ikke meg😌

Det ligger så mye kjøpsanbefalinger og underprisingskalkyler på denne at om man selger er man mentalt forstyrret…..

Det kan virke som den snur kraftig opp allerede imorgen på økende volum.
Redigert 11.04.2024 kl 13:55 Du må logge inn for å svare
Jotech
11.04.2024 kl 14:30 1853

En lettere pullback på lavt volum ganske normalt, men vi vil neppe se noen dump nå som verdsettelsen er komisk lavt under 70 millioner. Det har blitt buy the dip i dag, tror vi ser bunnen i dag og at aksjen vil etablere seg over krona om kort tid. Med en god pressemelding kommer aksjen sikkert gå amok
iTRADER09
11.04.2024 kl 14:34 1845

Det er nok definisjonen på å være langsiktig
Pump med krampehaussing, dump og hopp videre til neste taper-aksje flere ganger i samme selskap
rosgun
11.04.2024 kl 17:00 1768

Polight, Ensu, Idex og Thor er ikke taperaksjer, heller ikke Zweip. Hvis du ikke tåler å være mer langsiktig enn en døgnflue- gå videre🚀🥸…

Du er en grinebiter som ikke klarer å ta egne avgjørelser- du må ikke skrive noe som helst. Du er jo bare ondsinnet.
FunHouseComp
11.04.2024 kl 17:06 1767

Det er helt klart en fordel å vite hvilke selskaper man er inne i. F.eks heter Zwipe ikke Zweipe så vidt meg bekjent. Ikke uventet ned nærmere 10 prosent på dagen. Selskapet Thor er ukjent for meg. Er det panikk i skrivestua?
Redigert 11.04.2024 kl 18:16 Du må logge inn for å svare
FunHouseComp
11.04.2024 kl 20:14 1685

Blir sikkert enda trangere ut døren i morgen. Tror ikke folk biter på krampaktig haussing lengre. Den tid er over.
kaunis
11.04.2024 kl 20:38 1659

Takk Rosgun for ditt mot til å stå i mot alle disse bedreviterne, det kan gå noe lengere tid en en først trodde i mange nye oppgangstider. Du baserer jo deg på direktiver som trer i kraft senere i år og som vil kreve akkurat det Zwip er rustet for. ikke bruk for mye tid på disse små nissene som ikke klare selv å komme opp med noe som er på siden en gang, av det vi ZWIP kan klare å levere. Jeg har mange tusen aksjer alle rede og kjøper mer hele tiden. Både ENSU og IDEX har vi måtte vente på lenge, men du verden for en nytelse det er å håve inn med begge hender på få dager. Da er ventetiden glemt og mye av fortjenesten er allerede plassert i et nytt fremtidig eventyr hvor pengestrømmen må plasseres når den er i9 boks om noen mnd. Det er en fryd å få god tid til å selge ut for å kunne overfører gode overskudd til nye glimrende alternativer. ZWipe kan bli større en vi ser i dag, det er de andre som skal konkurrere, som ikke enda er kommet ut av nattøyet og vil prøve å en dal av kaka. Men de er i seneste laget for å kunne gjøre det store.
rosgun
11.04.2024 kl 21:15 1639

Tror absolutt på sjefen i Q4 presentasjonen når han forteller at «salget er igang», og at de nå allerede i1,5 år har snudd seg mot access markedet, og ikke minst kommet godt igang med rammeavtaler med de aller største i verden…

At de har guidet at Microsoft, Google eller Amazon «på kroken» , er rimelig sensasjonelt….. Synes aksjen er rimelig undervurdert…… Mener allikevel at kursutviklingen har vært rimelig tragisk, og at kursen for øyeblikket kjøres av noen få sjeler som selvsagt spekulerer i for hver dag at annonserte meldinger i Q2 ikke ramler inn….

Jeg synes virkelig synd på de som føler seg tvunget til å selge pga kursras og som tror at virkeligheten er den baissernissene beskriver…. Jeg har til dags dato IKKE hørt et saklig argument som går på aksjen….det er IKKE tilstede…mye pga at de aldri setter seg inn i casene….

Grunnleggende hersketeknikk er å gå på person for å dempe og umyndiggjøre saklig argumentasjon…

Vær i tillegg klar over at disse baisserne er profesjonelle som får i oppdrag å kjøpe billigst mulig og evt selge dyrest mulig for oppdragsgivere.. De vil aldri gi seg før kursen går mangegangeren, da hører du ikke mer fra disse…. Jeg er overbevist om at flere har baissernick og haussernick og at enkelte jobber i gruppe for å få mangedobbel negativ effekt…. Det beste er å ignorere og av den grunn vil jeg overse disse og fortsette å følge aksjer jeg mener har størst potensiale på Oslo Børs….. Som flere har sett bør man være litt tålmodig og gi disse selskapene tid…..

Har du dårlig tid gå til shipping, feks Frontline….eller hva med Kongsberggruppen…Valget er ditt basert på psyke og magefølelse…

Jeg har skikkelig tro på alle aksjene jeg skriver om, men garantier for gjennombrudd og at cash kommer inn vet man aldri 100%.

Når det feks guides Q2 og man har et direktiv i oktober 2023 som sikkert mange vil løse, er det en svært konkret trigger med forhodsvis kort horisont…. Mao MÅ slike ordre meldes i god tid FØR oktober,… derfor mener jeg at de første ordre MÅ komme i Q2, med påfølgende ordre senest ila august 2024….

Hvis noen mener noe annet enn meg, må det være demsp bussiness….

I 2020 gikk kursen 700% fra august til oktober…Hvis nedgangen fortsetter, vil det som jeg sier raskt gå opp igjen på høyere volum som vil følge en kursdrivende melding…

Jeg holder, og venter….. kursnivået er øreteilling på lavt volum, og ikke noen målestokk på reell markedsverdi….

Mulig vi går mer ned i morgen, men det kommer jo an på kjøp og salg….

Baissernissene er villig til å legge inn lave kjøpsordre for å ta kursen ned, så enten må du selge til disse blodtørstige hundene eller holde…

Valget er ditt❤️
Redigert 12.04.2024 kl 10:06 Du må logge inn for å svare
FunHouseComp
12.04.2024 kl 00:09 1594

Sikkert mange som skal selge seg ut i morgen, og sove godt i helgen. Tenker det blir nye 10 prosent ned før børsen stenger. Ingen liker å tape penger. Moroa og raske penger er over i denne omgang for dette selskapet. Til og med småsparere som kjeder seg på hjemmekontoret skjønner at festen er over. Teknisk ser det elendig ut..
Redigert 12.04.2024 kl 00:52 Du må logge inn for å svare
Bulldog
12.04.2024 kl 01:00 1581

Nok et synse innlegg.
Jotech
12.04.2024 kl 08:10 1453

Aksjen ser ut til å ha nådd bunnen i går på 0,70 kr, fine dipkjøp nå før rekylen mot kronen begynner. Med litt volum kan det gå lynraskt. Børsverdien er latterlig lavt 71 Mkr eller en syvendedel av sektorgjennomsnittet..Teknisk positiv med stigende trend og kjøpssignal, Fib 62 til 0,71 kr, ekstremt sterk støtte.
Natig
12.04.2024 kl 08:11 1458

"Teknisk ser det meget bra ut, man vet aldri når raketten fyres av: Fra Investtech:
"Aksjen har støtte ved cirka 0.40 kroner og motstand ved cirka 3.90 kroner. Positiv volumbalanse, med høy omsetning på dager med oppgang og lav omsetning på dager med nedgang, styrker aksjen på kort sikt."
Det ligger vel i kortene at her fyker vi snart oppover!
FunHouseComp
12.04.2024 kl 08:22 1437

Som du sikker skjønner. Nedsiden er betydelig.
kaunis
12.04.2024 kl 08:25 1446

Hadde det vært så bra at mange selger så får jeg laste opp mye mer til konkurspriser. Bare du å selge ut alle du sitter med, for du må jo være inne her siden du er så illsint på rosgun, som har forledet deg til å kjøpe "katta i sekken", den vil jeg overta veeeeeeeeeeeeldig billig, som du sier, ikke er verdt noe.
Jotech
12.04.2024 kl 08:32 1422

FunHouseComp du babler i vei uten noen som helst kunnskap om selskapet eller sektoren, helt patetisk
FunHouseComp
12.04.2024 kl 08:59 1377

Markedet tar aldri feil. Selvsagt er det sårt for de som sitter fast, og ikke ønsker å ta realitetene inn over seg. Det verste er ikke over.
Redigert 12.04.2024 kl 09:42 Du må logge inn for å svare
stimar
12.04.2024 kl 09:08 1360

Er jo bare svadameldinger fra deg. Ikke noe konkret nyttig bidrag om selskapet Zwipe. Din sykelige fiksering på denne rosgun forsøpler det som vi andre fokuserer på angående et spennende case på ose. Vennligst FO !!
FunHouseComp
12.04.2024 kl 09:30 1320

Null omsetning så langt. Det blir trangt ut døren i dag. Ingen tvil om det.
Redigert 12.04.2024 kl 09:33 Du må logge inn for å svare
Jotech
12.04.2024 kl 09:47 1298

haha du gjør deg selv til narr, åpenbart vil aksjen gå opp
FunHouseComp
12.04.2024 kl 09:53 1282

Har du sjekket volumet? Omsatt for noen 10 kroninger. Hvem narrer hvem?
Redigert 12.04.2024 kl 09:54 Du må logge inn for å svare
Jotech
12.04.2024 kl 10:03 1256

Et tips om du vil gjøre det litt enklere for deg selv, fokuser på et annet selskap enn kanskje aksjemarkedets mest feilvurderte hvis du vil prøve å baisse. Zwipe er for tiden ekstremt undervurdert, nest på linje med cash.
Lynmann
12.04.2024 kl 10:04 1262

Synspunktet er notert, la oss koma tilbake til marked, teknologi, økonomi - og bort frå tidstjuveri.
aklm
12.04.2024 kl 10:12 1247

Du lurer deg selv. Du er ikke den eneste med hjerne, selv om du tror det.
kaunis
12.04.2024 kl 10:40 1180

Som du skjønner så er oppsiden stor i dag. Det må jo være feil, du visste jo hva det riktige skulle bli. Ja selv den mest vise kan ta feil. Du er herved unnskyldt, din visdom kan ingen overprøve.
FunHouseComp
12.04.2024 kl 16:54 1124

Utrolig liten omsetning. De som ønsker å selge har ingen mulighet å komme seg ut, uten å måtte dumpe. De som ønsker å manipulere kursene har all mulighet til det. Både på børs, og på dette forumet. Ikke vanskelig å forstå at "noen" plukker seg ut et slikt selskap og Hauser hals over hode.