BCS inn i 2024 - veien videre.
Ny trÄd, nye muligheter.
TrÄd om BCS inn i 2024. Kurs i skrivende stund 6,60-7 kr etter nytt kvartalspresentasjon med lite substans, men heller ikke rÞde flagg.
TrÄd om BCS inn i 2024. Kurs i skrivende stund 6,60-7 kr etter nytt kvartalspresentasjon med lite substans, men heller ikke rÞde flagg.
Redigert 10.05.2024 kl 09:07
Du mÄ logge inn for Ä svare
StĂžrste kjĂžp i selskapet
Privatperson
Organisasjon
AksjonĂŠr
Endring
Endring i %
Aksjebeholdning
Eierandel
1. NORDNET LIVSFORSIKRING AS
+13 919
â 0,0332%
2 763 455
6,58%
2. SĂNSTEBY, ĂRJAN (f. '82)
+7 654
â 0,0182%
7 654
0,02%
StĂžrste salg i selskapet
Privatperson
Organisasjon
AksjonĂŠr
Endring
Endring i %
Aksjebeholdning
Eierandel
1. SANDVIK, MORTEN (f. '68)
-10 000
â -0,0238%
90 000
0,21%
2. BOFA SECURITIES EUROPE SA
-4 680
â -0,0112%
2 570
0,006%
Privatperson
Organisasjon
AksjonĂŠr
Endring
Endring i %
Aksjebeholdning
Eierandel
1. NORDNET LIVSFORSIKRING AS
+13 919
â 0,0332%
2 763 455
6,58%
2. SĂNSTEBY, ĂRJAN (f. '82)
+7 654
â 0,0182%
7 654
0,02%
StĂžrste salg i selskapet
Privatperson
Organisasjon
AksjonĂŠr
Endring
Endring i %
Aksjebeholdning
Eierandel
1. SANDVIK, MORTEN (f. '68)
-10 000
â -0,0238%
90 000
0,21%
2. BOFA SECURITIES EUROPE SA
-4 680
â -0,0112%
2 570
0,006%
Dette har ikke vÊrt en overraskelse for oss som vet at fornyelsen gÄr fra nÊrmest dato Är til Är. Husk nÄr utlÞpet av denne MoU "gÄr ut".
De har et produkt Ä vise til, et spennede, CO2-negativt produkt, hvis alle parametrene strammer seg til. Er vi ikke pÄ god vei? Er vel strengt tatt ikke mye som gjenstÄr?
Men hvor komplisert det er Ă„ fullfĂžre, det vil det neste Ă„ret vise til.
à fy faen, nÄ begynner det virkelig Ä bli spennende, eller er det feil ord Ä bruke?
Nei! Ă fy faen! đł
De har et produkt Ä vise til, et spennede, CO2-negativt produkt, hvis alle parametrene strammer seg til. Er vi ikke pÄ god vei? Er vel strengt tatt ikke mye som gjenstÄr?
Men hvor komplisert det er Ă„ fullfĂžre, det vil det neste Ă„ret vise til.
à fy faen, nÄ begynner det virkelig Ä bli spennende, eller er det feil ord Ä bruke?
Nei! Ă fy faen! đł
Redigert 28.09.2024 kl 01:04
Rule
28.09.2024 kl 00:54
2787
Jeg vil sige at forlĂŠngelse af MoU med HuChems er en positiv overraskelse.
Lignede at de bare tie det ihjel.
Lignede at det var dĂždt - BCS har fundamentale forskelle i sin teknologi - andre "features" end konventionel teknologi.
Det vÊsentlige er en stÞrre spredning pÄ partikel stÞrrelse og metal urenheter ( mÄ komme fra elektroderne ).
SÄ jeg tror ikke at de kan opnÄ standard specs og jeg tror at bÄde HuChems og BCS ved det. Derfor at aftale forlÊngelse er svÊrt overraskende og positivt.
Jeg har vĂŠgtet mig mye ned fordi jeg er mye nervĂžs om de bare kĂžrer R&D for evigt ind til der ikke er flere pengar....
Hvorfor ikke fÄ gang i pilot produktion i et mindre vanskeligt segment....?
"Entry barrier" er super hĂžj i batteri segmentet. Er det umuligt uden at de har noget pilot produktion..? Proven scale...?
Lignede at de bare tie det ihjel.
Lignede at det var dĂždt - BCS har fundamentale forskelle i sin teknologi - andre "features" end konventionel teknologi.
Det vÊsentlige er en stÞrre spredning pÄ partikel stÞrrelse og metal urenheter ( mÄ komme fra elektroderne ).
SÄ jeg tror ikke at de kan opnÄ standard specs og jeg tror at bÄde HuChems og BCS ved det. Derfor at aftale forlÊngelse er svÊrt overraskende og positivt.
Jeg har vĂŠgtet mig mye ned fordi jeg er mye nervĂžs om de bare kĂžrer R&D for evigt ind til der ikke er flere pengar....
Hvorfor ikke fÄ gang i pilot produktion i et mindre vanskeligt segment....?
"Entry barrier" er super hĂžj i batteri segmentet. Er det umuligt uden at de har noget pilot produktion..? Proven scale...?
Redigert 28.09.2024 kl 00:57
Er vi da tilbake til begrepet Ambivalens.
Det er jo helt greit for meg, det. Hvorfor skulle det ikke vĂŠre det? đ
Det er jo helt greit for meg, det. Hvorfor skulle det ikke vĂŠre det? đ
Han vet hvordan det er Ă„ bli med ned fra 15 i BCS, eller var det 50. I VOW ble han med ned fra 50. Og har enda trua đ
CarbonKent vet ikke hvordan ei svett truse er Ă„ ha pĂ„ seg riktig enda.. bare vent, min venn! Dette skal bli gĂžy etter hvert! đ
Det var det du trodde. Du har enda ikke fĂ„tt svar pĂ„ hva jeg visste. đ
Uansett gikk kursen fra 3,505 der du solgte til 8,40 i den perioden đđŁđ„
Uansett gikk kursen fra 3,505 der du solgte til 8,40 i den perioden đđŁđ„
Du hausset LOI med Morrow som om det var oppkjĂžp for et par uker siden.
Slettet brukerskrev HÄller med, helt rÀtt!
Kanskje vi lever i en vrangforestilling, men en vrangforestilling skapt av... Hvem?
Jeg fÞlger de mektige herrene, og hÄper det gÄr veien for min del og alle andres del som deler det samme synet til syvende og sist.
Den siste, minste, lille dvergen skal kveles og mates til haiene fĂžr jeg skifter innstilling, og det skal vel kanskje mye til? Eh, ja, jeg tror faktisk det!
PrĂžv og skift mitt syn; lykke til, baissegjengen..
Skip'o'hoi!
Jeg fÞlger de mektige herrene, og hÄper det gÄr veien for min del og alle andres del som deler det samme synet til syvende og sist.
Den siste, minste, lille dvergen skal kveles og mates til haiene fĂžr jeg skifter innstilling, og det skal vel kanskje mye til? Eh, ja, jeg tror faktisk det!
PrĂžv og skift mitt syn; lykke til, baissegjengen..
Skip'o'hoi!
HÄller med, helt rÀtt!
Helt sant, sÄ kan man jo i samme tilvenning spÞrre seg selv om hva et eventuelt bud pÄ teknologien vil bli fra Huchems' side i de gale, dystopiske CO2-tider vi er inne i den dag i dag.
Jeg tenker et eventuelt bud vil smake rimelig godt, hvis en skulle fragmentert dette scenarioet i sĂžmmene i den verden vi lever i.
Jeg tenker et eventuelt bud vil smake rimelig godt, hvis en skulle fragmentert dette scenarioet i sĂžmmene i den verden vi lever i.
Krav och specifikationer frÄn Huchems ligger pÄ samma höga nivÄ som hos de övriga signifikanta aktörer inom branschen, har Odd sagt. Bara det Àr oerhört viktigt. TillfredstÀller man krav frÄn Huchems dÄ Àr vÀgen kort till mÄnga andra kunder.
Det Odd ocksÄ sÀger Àr att Huchems Àr en vÀldigt viktigt kund. De gör oss bÀttre, har han sagt, tror att det var i den sista presentationen, eller under frÄgestunden.
Det Àr inget tvivel att bÄda parter önskar komma i mÄl och att man försöker göra det tilsammans. Det finns inte en bÀttre kund Àn den som försöker jobba med sina leverantörer.
Detta var vÀldigt viktigt och positivt!
Det Odd ocksÄ sÀger Àr att Huchems Àr en vÀldigt viktigt kund. De gör oss bÀttre, har han sagt, tror att det var i den sista presentationen, eller under frÄgestunden.
Det Àr inget tvivel att bÄda parter önskar komma i mÄl och att man försöker göra det tilsammans. Det finns inte en bÀttre kund Àn den som försöker jobba med sina leverantörer.
Detta var vÀldigt viktigt och positivt!
Redigert 27.09.2024 kl 21:42
Har du plutselig snudd igjen nĂ„, Rule? Merkelig a gitt đ
Men legg ogsÄ merke til at verden blir styrt i en bestemt retning, sÄ lenge det rekker av overtroiske virkelighetsfjerne politikere ved roret, og allmuen nikker og smiler og klapper hemningslÞst med pÄ narrativet.
Har sagt det 1000 ganger, og jeg sier det en gang til:
Stikkordet i BCS er og vil bli: CO2-fotavtrykk.
Det smaker orgasmisk i alle bauger og kanter i den bestemte retningen vi er i ferd med Ă„ gli styrt inn i.
Jeg har stor tro pÄ BCS, selvom alt rundt en legger til rette for at de skal strikke seg inn i mÞnsteret i fremtiden, pÄ "magisk" vis.
Har sagt det 1000 ganger, og jeg sier det en gang til:
Stikkordet i BCS er og vil bli: CO2-fotavtrykk.
Det smaker orgasmisk i alle bauger og kanter i den bestemte retningen vi er i ferd med Ă„ gli styrt inn i.
Jeg har stor tro pÄ BCS, selvom alt rundt en legger til rette for at de skal strikke seg inn i mÞnsteret i fremtiden, pÄ "magisk" vis.
Rule
27.09.2024 kl 20:34
2964
Enig, det er en svĂŠrt positiv aftale pĂ„ nuvĂŠrende tidspunkt. Huchems og BCS ved idag mye mere om hvilke begrĂŠnsninger BCS teknologi har og alligevel vil de gerne samarbejde. Kan ikke helt finde ud af om 1Ă„r sĂ„ er positiv eller negativ twist. Alt-i-alt ser jeg det som svĂŠrt positivtâŠ.
Alt er lov i denne verden! Det er vi nok ikke uenige om.
Er det ikke litt spennende da? ;-)
Er det ikke litt spennende da? ;-)
McSlu1
27.09.2024 kl 20:11
2951
Hmm, forsÄvidt ikke helt urimelige spÞrsmÄl det.
Svaret pÄ de fleste er vel mest underholdning. Jeg har en liten bunke aksjer kjÞpt pÄ alt for hÞye kurser som jeg brenner inne med, men kommer ikke hit for Ä Þke kunnskapsnivÄet nei.
Sitter jo stort sett og kun leser uten Ä kommentere noe, men nÄr selverklÊrte eksperter med pÄstÄtt innsidekunnskap lirer av seg bare fjas og rakker med pÄ andre er det pÄ sin plass med litt korreksjon.
Jeg er skeptisk til selskapet, hvorfor har jeg forklart tidligere. Du er ikke det, og det er en ĂŠrlig sak det.
Svaret pÄ de fleste er vel mest underholdning. Jeg har en liten bunke aksjer kjÞpt pÄ alt for hÞye kurser som jeg brenner inne med, men kommer ikke hit for Ä Þke kunnskapsnivÄet nei.
Sitter jo stort sett og kun leser uten Ä kommentere noe, men nÄr selverklÊrte eksperter med pÄstÄtt innsidekunnskap lirer av seg bare fjas og rakker med pÄ andre er det pÄ sin plass med litt korreksjon.
Jeg er skeptisk til selskapet, hvorfor har jeg forklart tidligere. Du er ikke det, og det er en ĂŠrlig sak det.
Karbon Kent mente denne skulle i 3 kr, og ba karen i gÄr om Ä ikke kjÞpe fÞr det om MOU en ikke blir fornyet. Den ble fornyet, slik jeg sa, og da mÄtte stakkaren ut med 5,50 i dag. Tragisk for han.
MOU`en var Ärsaken. Ingen her trodde pÄ hÞyere kurs ved fornying. Jeg mener dette er en viktig avtale for BCS nÄr de er ferdig med spec pÄ sine produkt. Du og andre mener MOU og LOI ikke er viktig, jeg mener at dette har sin verdi, ellers ville ingen brukt tid og penger pÄ slike avtaler. Slikt koster juridisk ogsÄ, sÄ noen egenverdi har disse. Det er ikke MOU`ens fornyelse som Londonmannen mener sender denne i 500,- Det er helt andre forhold som gjÞr, sier han.....!
MOU`en var Ärsaken. Ingen her trodde pÄ hÞyere kurs ved fornying. Jeg mener dette er en viktig avtale for BCS nÄr de er ferdig med spec pÄ sine produkt. Du og andre mener MOU og LOI ikke er viktig, jeg mener at dette har sin verdi, ellers ville ingen brukt tid og penger pÄ slike avtaler. Slikt koster juridisk ogsÄ, sÄ noen egenverdi har disse. Det er ikke MOU`ens fornyelse som Londonmannen mener sender denne i 500,- Det er helt andre forhold som gjÞr, sier han.....!
Du er sikkert en real og kjempefin fyr selv, det tviler jeg ikke pÄ. Men det er en hensikt her som jeg vil ha svar pÄ. Hva er formÄlet ditt?
McSlu1
27.09.2024 kl 20:05
1833
FarGem, du virker som en helt ok fyr som har tro pÄ dette prosjektet til BCS og det er helt i orden det.
Du vet imidlertid ingenting om meg, sÄ den psykoterapien kan du gjerne kutte ut.
Du vet imidlertid ingenting om meg, sÄ den psykoterapien kan du gjerne kutte ut.
Enkle spÞrsmÄl.. forventes enkle svar.
Hvorfor er du her? Hva er formÄlet ditt? Hva vil du? Hva Þnsker du? Og hvorfor Þnsker du det?
Hvorfor er du her? Hva er formÄlet ditt? Hva vil du? Hva Þnsker du? Og hvorfor Þnsker du det?
Redigert 27.09.2024 kl 20:05
McSlu1
27.09.2024 kl 20:02
1840
Og det jeg sier er at det ikke betyr spesielt mye, og i motsetning til deg begrunnet hvorfor i svaret mitt. Dersom du mener det betyr mye, sÄ fÄr du kanskje ogsÄ forklare hvorfor?
Jeg har aldri skrevet at LOI og MOU gir enorm oppgang. Det var kun mellom 2020-2022 slikt fungerte i grĂžnne aksjer.
Det jeg sier, er at MOU sÄ klart betyr noe, enn Ä ikke ha en slik avtale. Du fÄr lese over igjen selv.
Det jeg sier, er at MOU sÄ klart betyr noe, enn Ä ikke ha en slik avtale. Du fÄr lese over igjen selv.
" "Ambivalens" kan beskrive fÞlelsen av Ä bÄde Þnske Ä delta (for eksempel i hevn eller straff) samtidig som man er tvilende eller usikker. Ambivalens innebÊrer motstridende fÞlelser eller tanker rundt et tema, hvor man bÄde Þnsker og vegrer seg for handlingen."
Jeg er ingen psykolog, men jeg kunne ikke funnet en bedre passende forklaring, mulig du kjenner deg igjen?
Jeg er ingen psykolog, men jeg kunne ikke funnet en bedre passende forklaring, mulig du kjenner deg igjen?
Er du her igjen? SĂ„ innlysende da gitt!
Ikke sant.. men det som er sÄ greit i alt dette, vi er alle vÄr egen lille lykkes smed, eller skomaker, jeg blir i alle fall ved min lest.
Uansett hvor negativ man gir uttrykk for Ä vÊre iforhold til caset, sÄ vil man ihvertfall bli totalt sÞnderknust den dagen noe tar av i BCS,
hvis man da befinner seg pÄ ei hengemyr, skraklende langt faen i voll, ramlende og stressende med Ä dra pÄ seg joggeskoa.
Oi oi, moro a gitt! Er sÄ greit Ä kunne slippe den tanken, og vil tro det er mange som er enige i det.
Og ogsÄ mange som vil og skal mÞte den totalt motsatte fÞlelsen av hva lykke er.
Let the game begin! Det har allerede begynt, for lenge siden!
Uansett hvor negativ man gir uttrykk for Ä vÊre iforhold til caset, sÄ vil man ihvertfall bli totalt sÞnderknust den dagen noe tar av i BCS,
hvis man da befinner seg pÄ ei hengemyr, skraklende langt faen i voll, ramlende og stressende med Ä dra pÄ seg joggeskoa.
Oi oi, moro a gitt! Er sÄ greit Ä kunne slippe den tanken, og vil tro det er mange som er enige i det.
Og ogsÄ mange som vil og skal mÞte den totalt motsatte fÞlelsen av hva lykke er.
Let the game begin! Det har allerede begynt, for lenge siden!
McSlu1
27.09.2024 kl 18:28
1881
Tok en kjapp voksenopplÊring med deg litt lengre opp i trÄden, Smarten. Les det sÄ forstÄr du at en LOI/ MOU ikke er noe som gir den voldsomme oppgangen.
Rart du ikke vet dette, du som er sĂ„ tett pĂ„ ledelsenâŠ
Rart du ikke vet dette, du som er sĂ„ tett pĂ„ ledelsenâŠ
Stakkars Kent bommer pÄ alt. BÄde kurs kjÞp, at den skal i 3, og at vi skulle glemme Huchem fornying av MOU. Videre har han garantert utvanning og emi, men han glemmer alle mulighetene BCS har nÄr produktet er klart (les oppskriften).
Da blir hverken salg av teknologi, lisensiere teknologi, JV, obl lÄn eller andre alt noe problem. Problemet hans da er at aksjen er 3 siffret og han vrir seg over Ä se vi tjene rÄtt pÄ aksjen.
Da blir hverken salg av teknologi, lisensiere teknologi, JV, obl lÄn eller andre alt noe problem. Problemet hans da er at aksjen er 3 siffret og han vrir seg over Ä se vi tjene rÄtt pÄ aksjen.
Hvorfor sÄ negativ vinklet pÄ disse trÄdene, hvis du tilsynelatende ikke er "interessert" i Ä investere i BCS?
Du skjĂžnner selv at dette blir alt for lysende suspekt og teit?
Invester, hold og vent pÄ fremtiden, du, som alle oss andre.
Dine personlige kriger er like interessant Ä se pÄ som gresshoppesex pÄ Discovery Channel.
Ro ned, og finn frem stresslessen. Det er rimelig behagelig, det finner du kanskje ut en dag du og, forhÄpentligvis.
Du skjĂžnner selv at dette blir alt for lysende suspekt og teit?
Invester, hold og vent pÄ fremtiden, du, som alle oss andre.
Dine personlige kriger er like interessant Ä se pÄ som gresshoppesex pÄ Discovery Channel.
Ro ned, og finn frem stresslessen. Det er rimelig behagelig, det finner du kanskje ut en dag du og, forhÄpentligvis.
Igjen, ingen fundament.
đ
jeg forstÄr at du ikke har noe bedre svar.
KarbonKent: bare 2,5 mill innvestert uten Ă„ vite i hva. Den er herlig - ukas beste đ
KarbonKent: bare 2,5 mill innvestert uten Ă„ vite i hva. Den er herlig - ukas beste đ
Du aner faktisk ikke hva du har investert i du. Jeg har lest mange av dine innlegg og det er jo ingen substans i noe av det. Kun pÄstander som "Denne er verdt 500kr om kort tid", "Jeg vet noe ikke dere vet", "Jeg har kontakter og nettverk" ...zzzz.....zzzz
Hva med Ă„ bringe noe til bordet?
Hva med Ă„ bringe noe til bordet?
Slettet brukerskrev Och folk sover, đŽ! Haha, ok!
Tror verkligen folk att de kommer att fÄ nÄgot nere pÄ 5 kroner? Nej du, hÀr kommer inte folk slÀppa nÄgot, inte förran vi Àr över 6 kroner. Ja, de som försöker manipulere kursen kommer att slÀppa nÄgra aktier sjÀlvklart.Huchems Àr viktig för oss och det kommer visa sig pÄ kursen vÀldigt snart.
Huchems
Morrow
Beyonder
VÀntar tÄlmodigt pÄ nÀsta pm!
Patent?
Huchems
Morrow
Beyonder
VÀntar tÄlmodigt pÄ nÀsta pm!
Patent?
Jeg har mine tanker om det. Men jeg utfordrer deg til Ä utdype, for det fremstÄr litt merkelig. Men tolker deg slik at du heller svarer med Ä sende spÞrsmÄlet i retur - det sier meg at du ikke har noe svar og begrunnelse pÄ dette. Det var vel det som var min hypotese. BCS eller Huchem gidder ikke bruke tid pÄ avtaler som ikke betyr noe. Noe annet ville vÊre veldig rart.
Redigert 27.09.2024 kl 14:51
McSlu1
27.09.2024 kl 14:44
1897
Hmm, dersom du trenger meg til Ä forklare det sÄ er du kanskje ikke sÄ flink som du liker Ä gi inntrykk av?
En LOI eller MOU (begrepene brukes endel over hverandre) er en forstÄelse mellom to aktÞrer om at de har en gjensidig interesse for hverandre. I motsetning til en kontrakt er det lite juridisk bindende i en LOI/MOU. For Huchems sin del sÄ har de interesse av BCS sitt produkt dersom det en dag skulle bli slik alle hÄper. De har, uten at jeg har sjekket antallet, sannsynligvis flere 10-talls LOI/MOU'er med andre selskap som utvikler noe de synes er interessant og kanskje kan bruke i sine egne prosesser. En LOI brukes ofte ogsÄ som et strategisk redskap, hvor Huchems i dette tilfellet ber BCS sin forskning/utvikling gÄ i en retning som er formÄlstjenlig for dem.
En teknologiutvikler vil signere alle LOI/MOU de kan fÄ hendene pÄ i hÄp om at det vil fÞre til avtaler/kontrakter/kapitaltilfÞrsel, egentlig hva som helst. En teknologiutvikler har ikke en kÞ av selskap som skraper pÄ dÞra fÞr de har noe med litt substans i. I LOI/MOU'en sÄ spesifiseres det gjerne krav (i dette tilfellet krav til stÞrrelse, maks prosent urenheter etc), og fÞr disse kravene er innfridd sÄ betyr papiret ingenting. Dersom kravene oppnÄs, vet BCS at de har en mulig avtager for produktet sitt, noe som er en fordel for dem mhp finansiering, markedsfÞring, omdÞmme, derisking etc
Poenget er at for et selskap som Huchems sÄ har de ingenting Ä tape, men mye Ä vinne, pÄ Ä inngÄ LOI/MOU'er med selskap som kan komme opp med teknologi som forbedrer deres egne prosesser/produkter. For BCS hjelper en LOI/MOU ingenting fÞr de har noe produkt Ä vise til. SÄ BCS mÄ kunne klare dette selv, uansett om de har en eller flere LOI/MOU med en drÞss med selskaper.
Ettersom BCS opererer i et landskap med en teknologi som kan ha stor betydning for batteriutviklingen, er det klart at selskap som Huchems finner det FERDIGE produktet deres interessant. Noe annet ville vÊrt rart. Men det er det ferdige produktet de vil ha, og det mÄ BCS klare Ä fÄ til selv.
Da tror jeg vi sier at voksenopplĂŠringen er over. Bruk Google dersom du fremdeles er usikker.
En LOI eller MOU (begrepene brukes endel over hverandre) er en forstÄelse mellom to aktÞrer om at de har en gjensidig interesse for hverandre. I motsetning til en kontrakt er det lite juridisk bindende i en LOI/MOU. For Huchems sin del sÄ har de interesse av BCS sitt produkt dersom det en dag skulle bli slik alle hÄper. De har, uten at jeg har sjekket antallet, sannsynligvis flere 10-talls LOI/MOU'er med andre selskap som utvikler noe de synes er interessant og kanskje kan bruke i sine egne prosesser. En LOI brukes ofte ogsÄ som et strategisk redskap, hvor Huchems i dette tilfellet ber BCS sin forskning/utvikling gÄ i en retning som er formÄlstjenlig for dem.
En teknologiutvikler vil signere alle LOI/MOU de kan fÄ hendene pÄ i hÄp om at det vil fÞre til avtaler/kontrakter/kapitaltilfÞrsel, egentlig hva som helst. En teknologiutvikler har ikke en kÞ av selskap som skraper pÄ dÞra fÞr de har noe med litt substans i. I LOI/MOU'en sÄ spesifiseres det gjerne krav (i dette tilfellet krav til stÞrrelse, maks prosent urenheter etc), og fÞr disse kravene er innfridd sÄ betyr papiret ingenting. Dersom kravene oppnÄs, vet BCS at de har en mulig avtager for produktet sitt, noe som er en fordel for dem mhp finansiering, markedsfÞring, omdÞmme, derisking etc
Poenget er at for et selskap som Huchems sÄ har de ingenting Ä tape, men mye Ä vinne, pÄ Ä inngÄ LOI/MOU'er med selskap som kan komme opp med teknologi som forbedrer deres egne prosesser/produkter. For BCS hjelper en LOI/MOU ingenting fÞr de har noe produkt Ä vise til. SÄ BCS mÄ kunne klare dette selv, uansett om de har en eller flere LOI/MOU med en drÞss med selskaper.
Ettersom BCS opererer i et landskap med en teknologi som kan ha stor betydning for batteriutviklingen, er det klart at selskap som Huchems finner det FERDIGE produktet deres interessant. Noe annet ville vÊrt rart. Men det er det ferdige produktet de vil ha, og det mÄ BCS klare Ä fÄ til selv.
Da tror jeg vi sier at voksenopplĂŠringen er over. Bruk Google dersom du fremdeles er usikker.
Redigert 27.09.2024 kl 15:11
Se der ja. NĂ„r gutten mĂžter seg selv i dĂžra gang pĂ„ gang, da tys det til personangrep. Hva vet du om mine trader. Har 100k aksjer. Noen kommer, noen gĂ„r. Jobber 150% i tillegg. Snakk om Ă„ bomme. «PĂ„ seg selv kjenner man andre» đđ
Solid State
27.09.2024 kl 14:16
1801
Det kan du spÞrre om. Jeg tror dette drar veldig ut i tid. De har penger til Ä holde pÄ et par Är til fÞr de mÄ kjÞre emisjon. I mellomtiden fÄr vi ta frem popcornet og se pÄ at Heggs ydmyker seg selv med fant og fjas. En trygdet lÞgner med pÄstander uten fundament i virkeligheten. Cash har han heller ikke Ä stÞtte opp sine lÞgner med, for da hadde han vel kjÞpt hvis dette var sÄ bra?
Redigert 27.09.2024 kl 14:07
elnomi
27.09.2024 kl 13:55
1831
MOU og forlengelse av MOU, nÄr skal BCS melde om en virkelig avtale som kan gi salg og inntekter?
Blir det i 2025, 2026 eller?
Blir det i 2025, 2026 eller?
McSlu1 skrev Er du tett?
Nei, du kan fÄ svare dette ut siden du mener MOU ikke betyr noe sÊrlig. BCS mÄ vÊre av en annen oppfatning, samme med Huchem.
Hvorfor gÄr Bcs inn pÄ MOU om det ikke betyr noe ?
Hvorfor gidder dem det all den tid 400 beilere venter pÄ teknologien nÄr de siste to knepp er i boks ?
Hvorfor gidder dem det all den tid 400 beilere venter pÄ teknologien nÄr de siste to knepp er i boks ?
KarbonKent: Stakkars han du lurte til Ă„ slette kjĂžpsordrene i gĂ„r med anbefaling 3,â NĂ„ mĂ„ han ut med 5,50 kr aksjen istedenfor.
Redigert 27.09.2024 kl 13:32
McSlu1
27.09.2024 kl 13:10
1946
Hvorfor skulle de ikke det? Ingen risiko overhodet i denne MOU'en for Huchems. Klarder BCS det, sÄ er det gull for Huchems, klarer de det ikke sÄ har de ikke investert eller tapt noe som helst.
Folk mÄ forstÄ at en LOI eller en MOU ikke er spesielt forpliktende. Det betyr bare at noen finner et eller annet interessant, men ikke interessant nok til Ä f.eks gÄ inn med midler i form av kapital eller andre ressurser.
All risiko forblir pÄ teknologileverandÞren, i dette tilfellet BCS.
Folk mÄ forstÄ at en LOI eller en MOU ikke er spesielt forpliktende. Det betyr bare at noen finner et eller annet interessant, men ikke interessant nok til Ä f.eks gÄ inn med midler i form av kapital eller andre ressurser.
All risiko forblir pÄ teknologileverandÞren, i dette tilfellet BCS.
Nei, absolutt ikke. To parametre đ„đŁđđđ