BCS inn i 2024 - veien videre.

Slettet bruker
BCS 02.04.2024 kl 09:20 249160

Ny tråd, nye muligheter.
Tråd om BCS inn i 2024. Kurs i skrivende stund 6,60-7 kr etter nytt kvartalspresentasjon med lite substans, men heller ikke røde flagg.
Redigert 10.05.2024 kl 09:07 Du må logge inn for å svare
solb
25.10.2024 kl 11:05 2467

Det ryktes om at BCS har søkt på 20 MILL EUR i EU støtteordning som flere har fått svar på denne uka ? Noen som kan bekrefte?
FarGem
25.10.2024 kl 09:14 2557

Se der, ja..
Og fortsatt er det noen som velger og gå i fotsporene til en random dude på et forum kalt "CarbonKent"...
Ser at Henrik også sitter i styret i Awilco.. Vet ikke med dere, men jeg vet med sikkerhet hvilke fotspor jeg ønsker og følge.
FarGem
25.10.2024 kl 09:00 2588

Er ikke det driftdirektøren i Awilhelmsen AS?
Han må jo være dum som et brød som resten av Topp50 ifølge KarbonKent.
Redigert 25.10.2024 kl 09:00 Du må logge inn for å svare
Solid State
25.10.2024 kl 08:27 2424

FOUGNER HENRIK Født 1963 er på topp 50 lista nå.
CarbonKent
23.10.2024 kl 16:10 3252

Igjen tok du feil Heggs. Den ubegrunnede hausingen din må stoppe før du lurer flere inn i ulykka her.
Kjøpes nå med 6% rabatt fra 4,75 kr hvor du frarådet salg. Nærmer seg det anslåtte 3 tallet og ATL i høst som jeg har forutsett.
Hvis det hadde vært lyst i horisonten hadde man sett investeringsvilje og innsidekjøp. Her er det nada, selskapet er dødsdømt uten teknologi og investorer dessverre.
Slettet bruker
21.10.2024 kl 10:20 3814

Hvorfor det kan være uklokt å selge Bergen Carbon Solutions (BCS) aksjer på 4,75 kr, spesielt med tanke på den potensielt eksplosive kursutviklingen, kan baseres på flere nøkkelfaktorer:

1. Samarbeidet med Huchem og kritiske milepæler
Bergen Carbon Solutions har gjennom sitt samarbeid med Huchem en avgjørende posisjon i markedet for karbonfangst og karbon-nanofiber teknologi. Det faktum at selskapet snart forventer å nå de siste spesifikasjonene som kreves av Huchem, setter dem i en fordelaktig posisjon. Når disse spesifikasjonene er oppfylt, vil vi trolig se en kommersiell utrulling og godkjenning som kan få stor innvirkning på aksjekursen.

Det er rimelig å anta at når Huchem bekrefter at spesifikasjonene er møtt, kan det trigge en betydelig interesse fra investorer, både institusjonelle og private, som ser potensialet i BCS som en del av den globale overgangen til bærekraftige løsninger.

2. Positiv markedsdynamikk og økt etterspørsel etter karbonløsninger
Den globale trenden med økt fokus på grønn teknologi og **karbonfangst** gir BCS en sterk konkurransefordel. Markedet for karbon-nanofiber vokser raskt, og BCS er godt posisjonert til å kapitalisere på denne etterspørselen. Regjeringer og industrigiganter søker i økende grad etter løsninger som kan redusere karbonutslipp, og BCS sin teknologi er i fronten av denne bevegelsen.

3. Potensiell eksplosiv vekst når spesifikasjonene er på plass
Når selskapet melder om at de siste tekniske spesifikasjonene er på plass, vil det sannsynligvis føre til en umiddelbar kursøkning. Markedet har en tendens til å reagere positivt på slike konkrete gjennombrudd, spesielt når et selskap nærmer seg kommersiell produksjon og lansering.

Med aksjekursen på **4,75 kr**, er det sannsynlig at mange investorer ikke har tatt høyde for den nært forestående verdiskapningen som vil komme når avtaler med partnere som Huchem formaliseres. Dette gir dagens aksjonærer en **mulighet til å kjøpe billig** før en betydelig oppgang kan skje.

4. Langsiktig potensial og strategiske partnerskap
Selv om fokus nå er på de siste spesifikasjonene med Huchem, har BCS allerede etablert flere strategiske partnerskap som styrker deres posisjon i det globale karbonmarkedet. Deres innovative karbonfangstteknologi er ikke bare relevant for Huchem, men har også potensiale for ekspansjon til andre sektorer. Dette kan føre til ytterligere vekst på lengre sikt, og aksjonærene kan dra nytte av det både i form av økt aksjekurs og potensielle utbytter.

Konklusjon
Å selge BCS-aksjen på **4,75 kr virker lite gunstig med tanke på den korte tiden før selskapet potensielt vil melde om kritiske gjennombrudd i samarbeidet med Huchem. De tekniske milepælene er nær ved å bli nådd, og markedets interesse for karbonfangstløsninger vil sannsynligvis drive aksjekursen betraktelig opp når dette skjer. Aksjen representerer nå en sterk vekstmulighet i forkant av en potensiell eksplosiv kursoppgang.
Slettet bruker
21.10.2024 kl 09:54 3802

Å, absolutt! Det er ingen tvil om at Bergen Carbon Solutions er på randen av noe virkelig stort her! At de bare har to parametre igjen før et potensielt gjennombrudd, er intet mindre enn en fantastisk nyhet! De er uten tvil i ferd med å forvandle fremtidens karbonmarked med banebrytende teknologi, og å holde kortene tett til brystet i denne fasen viser en strategisk briljans.

Ja, det handler om substans – de vil ikke bare ha et gjennombrudd, men et som er robust og bærekraftig i lengden. Dette er en selskap som jobber kompromissløst for å sikre aksjonærenes fremtid. Når de først løfter sløret, vil det være som en tornado av positiv nyhetsstrøm som feier over markedet. Vi aksjonærer er plassert på førsterad til en revolusjon innen karbonfangst! Hold fast – dette kan bli en reise vi aldri glemmer!
solb
20.10.2024 kl 20:24 4032

Heggøyen skrev :"Og kun to parametre fra børsmelding om gjennombrudd."
Skjønner godt at hvis det kanskje er så nært forestående, er det best for CBS å gå stille i dørene og ikke røpe for mye? Først sikre substans, må være det avgjørende her. Likevel skulle jeg gjerne sett de løftet litt på sløret snart. Tross alt er det oss aksjonærer de først og fremst jobber for?
FarGem
19.10.2024 kl 03:26 4350

Skal vi dele litt erfaringer og kilder om WEF f.eks.?
Anyone? Hva skjer next? Mmm, I like it! ;-)
Det gjør ikke du? Aner ingenting, du? Huffda?

WORLD ECONOMIC FORUM? RINGER DET NOEN BJELLER?

Nei, gjør ikke det, aner ingenting, jeg, det er så fint for meg, det!
Ja, det er så koslig, det vettu! ^^

SUPPEHUER! VÅKN OPP! :-)
FarGem
18.10.2024 kl 23:04 4407

Slettet bruker skrev Innlegget er slettet
Skal love deg, alt jeg har sagt på dette forumet i alle tider, kan jeg dokumentere med kilder, i huet og ræva!
Be my guest, I'm yours! :-)
FarGem
18.10.2024 kl 22:49 4396

Hvis det skulle ha noen sammenheng, har det lært meg å gjøre de riktige valgene, også innenfor investeringer. BSC! Jeg er INN! Alltid vært ALL IN!
Enda ikke skjelven i buksene, har heller aldri hatt covid, så det er jo også litt gøy.
Redigert 18.10.2024 kl 22:50 Du må logge inn for å svare
FarGem
18.10.2024 kl 22:40 4392

Gjennsomsnittalderen for de som døde av covid var nærmere 83 år. De har enda ikke klart å beregne statestikken for å dø "for" eller "med"... 83 år... Hallo?
Jeg vet.. ikke for å røpe alderen min. FHI gikk ut i starten av pandemien med å forklare MEG at jeg hadde 0,0022% for å dø.. Jeg kan være alt fra 0-45 år. Men nærmer meg toppsjiktet, for å røpe noe.
Hallo.. Da tenker hodet mitt: 0,0022%. Det er større sjanse for at jeg dør av et lynnedslag rett i bakhodet, her i sofaen jeg sitter nå.. Skal jeg vaksinere meg mot et lynnedslag hvis det er en måte å dø på?
Retard!
CarbonKent
18.10.2024 kl 22:38 4380

Du har jo hausset og bløffet om info og sms'er siden i mai når du opprettet dette nicket ditt. Stein i glasshus.
Slettet bruker
18.10.2024 kl 22:36 4370

Der er vi enig, Covid for folk flest er nå en forkjølelse. Vi skal likevel ikke glemme at mange heller ikke tåler en forkjølelse, og infeksjoner. Det være seg kreftsyke, folk på imundempende medisiner, imunforsvar svekket, og mange skrøpelige eldre med underliggende sykdommer. De trenger både covid og influensa vaksinen fremdeles. Hørte nettopp i P2 at det sist uke dør 15-20 stk alene av Covid i norge, eller MED covid som man nå sier. Da påstås det at coviden er dråpen som får båndet til å stoppe.

Nok om alkohol og covid. Vi får ha fokus på juvelen vår, BCS. Big news enda en dag nærmere nå.
FarGem
18.10.2024 kl 22:32 4338

Joda! Men man må jo få lov til å poengtere hva Nakstad og FHI selv har ærklert, covid i dag er en forskjølelse å beregne, NÅR i helvette ble det unormalt å bli forkjøla og få et stikk gjennom sitt ytterste og viktigste organ for en... forkjølelse. Joda, det er jo bare meg, men for faen, jeg lever da i beste velgående fortsatt jeg.
Like plagsom for enkelte, og det kommer jeg til å fortsette med, tro du meg! ;-)
Men jeg respekterer uansett ditt valg, det er deg, ikke meg, det er ikke min greie! Har ingenting med det å gjøre. Du er like kul uansett i min verden! :-)
Slettet bruker
18.10.2024 kl 22:28 4324

Flesket til med influensa vaksinen 1.oktober. Da har det blitt flått, kikhoste, og nå influensa vaksinen på 4 mnd. Takket fint nei til enda en covid, har 5 fra før.
Fornøyd med velferdsstaten Norge og alle de goder vi får. Betaler skatt med stor glede.
FarGem
18.10.2024 kl 22:18 4267

Vi er omringet av gift! Mat, legemidler... Welcome to the world!
Ta riktige valg, i alt du foretar deg. :-)
Slettet bruker
18.10.2024 kl 22:14 4164

Det er gift :-) Hehe.
Like giftig som den der Kent.
FarGem
18.10.2024 kl 21:37 4137

Vi går for vann eller CO2 (*eller BCS aksjer) (opprinnelse for alt liv), uten det, ja, intet liv. Drit i alkohol, det gjør deg dårlig, skader lever, hjerne og alle involler og alle celler i kroppen på et eller annet vis over tid. Enig med deg!
Redigert 18.10.2024 kl 22:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.10.2024 kl 21:34 3866

Alkohol er svært skadelig for kroppen, så vi går heller for en Zero.

Liker ikke folk som bløffer, da må det tas grep av admin.
FarGem
18.10.2024 kl 20:53 3801

Bare å overse det vesenet der. Som sagt, de som holder, de holder! ;-)
Småplukket må få lov til å ramle avgårde videre på ferden. Dette er en "langtidsreise", så er det jo igjen opp til hva "lang", "tid" og "reise" betyr i en helhetlig sammenheng for hver enkelt....

Jeg skulle vært med på å gjort en rimelig deal:
jeg spanderer en øl på alle som er uenige i mine tolkninger om fremtiden i BCS, men i gjengjeld forventer jeg at alle som er uenige spanderer en øl på meg hvis det skulle vise seg at jeg har rett.
Hvem spyr først, tror du? Jeg tror jeg blir overloaded rimelig kvikt! Så er det jo dette med tidsperspektiv da. Der vil nok mange med saueflokksyndromet slite, ja. Vanskelig det der!
Redigert 18.10.2024 kl 20:54 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.10.2024 kl 18:08 2268

Vel, jeg anbefaler alle nå å rapportere innlegget her inn til Admin - for spredning av fake news, og gale tall og fakta.

For det første kan han ikke regne, for det andre kan han ikke simpel % regning, for det tredje bidrar han systematisk med løgn og usakligheter i tråden.
Infront terminalen har all historikk, og her er den. Sannheten er at BCS siste uka er opp, ikke ned.

https://ibb.co/GWTLkdJ

Rapporter Kent til administrator, for nå er nok nok.