BCS inn i 2024 - veien videre.

Heggøyen
BCS 02.04.2024 kl 09:20 75301

Ny tråd, nye muligheter.
Tråd om BCS inn i 2024. Kurs i skrivende stund 6,60-7 kr etter nytt kvartalspresentasjon med lite substans, men heller ikke røde flagg.
Redigert 10.05.2024 kl 09:07 Du må logge inn for å svare
Greenlook
14.05.2024 kl 10:53 3153

Jeg lurer på om jeg bør selge eller investere mer i denne. Synes dere mye tyder på et snarlig gjennombrudd i teknologien? Hvorfor er det ingen som kjøper? Hvorfor faller den videre hver dag? Tanker?
Redigert 14.05.2024 kl 10:53 Du må logge inn for å svare
kruna
14.05.2024 kl 11:02 3167

Recsi er forsvunnet fra Discord kontoen min. Noen som vet hva som skjer eller å få den tilbake. De andre er uberørt...
Mvh
nopetter
14.05.2024 kl 11:22 3152

tok en titt på denne gamle traveren som jeg satt i for ca 90 kr siden. de taper fortsatt penger 4 mill mer enn i forrige q, det lille de leverer er heller ikke rent nok til kundene som gjenstår og ledelsen følger vel i skoene til sagmo og driver med villedende informasjon til markedet, fabrikk konseptet på høyanger var garantert en bløff som egentlig skulle stå i mo i rana, den skulle vært ferdigstilt en gang i 2023/24 etter at alt ble utsatt med 12 mnd av en eller annen grunn. hvor lenge de kan holde på før en ny emisjon kommer er vel bare et tidsspørsmål.
Redigert 14.05.2024 kl 11:30 Du må logge inn for å svare
elnomi
14.05.2024 kl 11:51 3122

5.95?
Tenk at denne aksjen var over kr 80 for få år tilbake, utrolig. Hvor langt ned kan det gå?
Greenlook
14.05.2024 kl 11:59 3155

Det har vel vært en emisjon siden 80kr så den sammenligningen blir vel ikke helt rett. Vi er nå på nivå med penger de har på bok, men det prises jo til konkurspris. Jeg begynner seriøst å lure på om vi bare blir fortalt deler av sannheten her. Hva skjer med alle Loi og Mou som de har meldt om, er det slik at det ikke er meldeplikt når avtaler går i vasken?
Molbre
14.05.2024 kl 12:36 3095

Har spurt de mange ganger om disse LOI og MOU ene, men de unnlater å svare i det hele tatt på disse spørsmålene. Nanoshell avtalen svarer de heller ikke på.
Så kan en lure på hvorfor de ikke gjør dette? Det vi kan konkludere med er at det i hvert fall ikke har kommet noen avtaler ut av disse enda.
Om de ikke forteller sannheten, at de ikke vet noe, at de fortrenger ting jeg vet ikke. Men at de ikke har det snev av tillit i markedet er i hvert fall klart. For noen år siden sa vel Sagmo at de skulle rundt å ha investor prestasjoner for alt og alle, men om de hadde dette så fikk de i hvert fall ikke noen nye investorer eller aksjonærer :-). Jeg personlig snitter i hvert fall ikke ned med den infoen som er per nå!
Nei er så masse som stinker her, så å kjøpe nå er lotto. Mer enn nok tid til å vente om de lykkes og kjøpe seg inn da selv om en må opp noen kroner i forhold til dagens kurs. Stigningen ved en kontrakt vil nok ikke bli så kraftig som den ville blitt for noen år siden, så om en bare er litt om seg den dagen de melder en avtale så er nok sjansen for en lav inngang fortsatt mulig!
Redigert 14.05.2024 kl 12:38 Du må logge inn for å svare
Heggøyen
14.05.2024 kl 12:43 3085

Du glemte bare å korrigere for at de 4 mill utgjør renteinntektene godskrevet 31.12 - blir litt penger av det på 250 mill i cash.

Forventer selvsagt ikke at baissere leser regnskap 😅
digitalnaboen
14.05.2024 kl 13:19 3041

forventer vel heller ikke haussere leser regnskap. De har ikke 250 mill i cash . ved årsikftet hadde de ca 230 mill og brenner over 20 mill i kvartalet. Rentene får de vel siste kvartal? Dvs de pr juni vil de ha ca 180 milll i cash, Selskapet er verdsatt til nesten 300 mill Det som er spørsmålet, er hvor lang tid kan det ta før de tjener penger. Mitt tips det skjer neppe i 2024. Det tar tid å starte opp en fabrikk og det krever store investeringer. Etter oppstart av fabrikk, er det langt frem. Til syvende og sist, er det spørsmål om det er lønnsomt og at de er et hestehode foran andre..
Jeg glemmer aldri at Carioca duden skal ha sagt til sine studenter at å kjøpe BCS er som å stjele godteri fra barn. Da var kursen ca 11.
Heggøyen
14.05.2024 kl 14:09 2978

Haussere sitter ikke med regnskapet på farten til jobb, men du forstod sikkert poenget.
nopetter
14.05.2024 kl 14:14 2973

du la på 40 mill hadde lite å gjøre og har ikke tenkt å kjøpe noen som helst i dette selskapet, derfor er jeg ikke baisser

Kontant- og kontantekvivalenter var 212,5 millioner kroner ved utgangen av perioden.

«Kontantekvivalenter» er kortsiktige, svært likvide investeringer som lett kan omgjøres i kjente kontantbeløp og som har ubetydelig risiko for verdiendringer. «Kontantstrømmer» er strømmer av kontanter og kontantekvivalenter til og fra foretaket.
Redigert 14.05.2024 kl 14:15 Du må logge inn for å svare
Heggøyen
14.05.2024 kl 15:38 2876

Du kommenterer fremdeles ikke bommerten med renteinntekt, vs 4 mill «mer brukt» i Q1.

Det er bedre å finne andre feil. Tro meg, jeg memorerer ikke alle BCS tall, men husker det viktigste.
Rule
14.05.2024 kl 20:57 2728

Hvis BCS pludselig hiver en væsentlig kontrakt op af hatten - offtake - så bliver indgang umuligt - det vil bare sige bang. Hvis det sker så har deres business case PoC og fået vinger. Fra Broadbit announcement:
...follows promising initial results with BCS material in BroadBit LFP-batteries,...
...Our joint objective is to showcase the beneficial effects of incorporating BCS Green Carbon Nanotubes as a conductive additive in Lithium Iron Phosphate batteries (LFP)....

Og LFP er netop hvad der er ret hot i batteri segmentet idag. Et lithium-jern-fosfat batteri, også kendt som et LFP batteri.
Vi vet at BCS "slider" med metal "urenheder" i deres CNT. Der skal ikke mye til at ligge 2+2 sammen her. Initial promising results i LFP. Metal "forurening" i CNT.

Google:
LFP-batterier er efterhånden blevet ret udbredte. Tesla, MG, BYD og mange andre producenter anvender i dag LFP-batterier.
LFP-batterierne er bedst kendste for at have højere sikkerhed, længere holdbarhed, være mere miljøvenlige og ikke mindst, at de er billigere at producere.
Rule
14.05.2024 kl 22:33 2630

CEO indledende kommentar til Q1 (frit oversat):
-de producerer 2-3 tons pr år
-de er i en pre pilot produktions fase

Midt i sessionen(frit oversat):
-vores CNT virker godt i batteri celler
-vi kan ikke sige at vi lever op til alle specifikationer
-performance af vores CNT i batterierne er det afgørende

Outlook:
Extensive market activity in the quarter, with several ongoing partnership discussions
Our focus and strategy remains .... and on concluding ongoing partnership discussions
Redigert 14.05.2024 kl 22:46 Du må logge inn for å svare
Heggøyen
14.05.2024 kl 22:34 2638

MacT - har du lister ?
MacT
14.05.2024 kl 22:51 2616

.
MEGLERKONTO INNLAND DNB BANK ASA - KONTO #75
+58 530 +779,78% 66 036 0,1573%
2.
VESTPARK AS - KONTO #2
+14 000 +8,16% 185 522 0,442%
3.
SJUR RUNNANE (f. 1973)
+6 000 +19,48% 36 808 0,0877%
4.
MORGAN STANLEY & CO. INT. PLC.
+3 972 +3,63% 113 461 0,27%
5.
LONGSTREET SECURITIES AS
+1 000 +0,41% 246 752 0,59%
6.
INGER SOLBERG (f. 1943)
+300 +0,12% 244 800
MacT
14.05.2024 kl 22:51 2620

.
BARCLAYS CAPITAL SEC. LTD FIRM
-58 923 -37,16% 99 630 0,2374%
2.
TOR HENNING HEGNA (f. 1991)
-11 881 -100% 0 0%
3.
BOFA SECURITIES EUROPE SA - KONTO #1E
-10 269 -73,95% 3 618 0,0086%
4.
NORDNET LIVSFORSIKRING AS
-6 169 -0,23% 2 733 861 6,5138%
5.
CLEARSTREAM BANKING S.A. - KONTO #10A
-2 500 -0,26% 944 781 2,25%
6.
VERDIPAPIRFONDET NORDEA AVKASTNING - KONTO #4
-419 -0,04%
FaderGem
14.05.2024 kl 23:06 2597

"Ingen" som tenker slik den dag i dag, folk er blendet av kursen og blir påvirket av hverandre, dette vet selvfølgelig shorterne å utnytte. Og vi er ikke ferdig her, flere vil kaste seg utfor stupet, og bli liggende igjen blødende i juvet da det en gang snur.

Det er jo klinisk umulig å oppnå noenting, teknologien er ikke verdt en dritt, fremtiden eksisterer ikke, behovet og etterspørselen etter MWCNT og grafitt er lik null i årene som kommer, BCS gjør ikke fremskritt hverken med teknologi eller for å imøtekomme specs, det er totalt uoppnåelig (når kursen er der den er...)

Er dette som går igjennom hodet til folk?
Men hvorfor kjøper f.eks. Heydi og Solberg mer? Og hvorfor i svarte helvette sitter toppen av kransekaka stødig som fjell? Hm, litt av en glasur!
De har mest å tape, eller ser de noe som ikke du ser i bak dine rødsprengte briller av panikk og følelser?

Denne psykologien har klare likhetstrekk med noe vi alle har vært igjennom for ikke lenge siden, og er så deilig gudommelig synelig for de få som ser den.
En form for massepsykose, men viruset er byttet ut med røde tall og røde kurser. Her er det bare å slenge seg på, men det ser kanskje nødvendigvis ikke så jævlig glupt ut i ettertid hvis BCS drar flaggermusa opp fra Korea-hatten.
Da kommer det mest sannsynligvis en ny pandemi av det positive slaget, og flertallet vil slenge seg etter hverandre igjen mens kursen skyves lengre og lengre opp, fra da de som solgte lot seg få panikk i sin egen usikkerhet.
⏳⏳⏳
Greenlook
14.05.2024 kl 23:10 2606

Håper du har rett, men er ikke poenget med å være på børs at du skal skape merverdi for aksjonærene? Hva gjør BCS ledelse og styre på denne fronten?
FaderGem
14.05.2024 kl 23:17 2647

Ifølge pipeline har fokuset vært teknologi og imøtekomme specs. Kan ikke si noe annet enn at det er nettop det de fokuserer på?
Med 99% gjenbruk av elektrolytt, og endelig fått til diameteren Huchems etterspør, det kaller jeg store skritt og en prestasjon etter pipeline. De er på rett spor, de er ihvertfall ikke på villspor.
FaderGem
14.05.2024 kl 23:26 2636

De som selger mater shorterne. Er det noe vits? Du taper penger, mens du gjør andre en tjeneste.. det er jo helt bak mål. Helt ufattelig faktisk.
Hold eller kjøp, og du tvinger shorterne ut og trenden har snudd. Helt til neste gang.. osv. osv
Men for å få dette til trengs det en aldri så liten eller stor melding fra BCS. Ikke helt utenkelig at de tvil skje, mener nå jeg i alle fall.
Heggøyen
15.05.2024 kl 09:22 2428

Noen som sender mailer til Odd og ledelsen og spør litt om ståa som kan dele noen svar ?
Greenlook
15.05.2024 kl 09:35 2411

Tror ikke de er hjemme, men hvilke spørsmål har du så kan jeg godt sende for deg.
Heggøyen
15.05.2024 kl 09:51 2403

1. hvor mange dager Odd i snitt har i Bergen pr mnd ?
2. Om Odd har «trua» på aksjonærverdier innen kassa er tom.
Greenlook
15.05.2024 kl 10:27 2355

Akkurat. Tanken om å sende spørsmål synes jeg var god, men skjønner nå at det ikke var helt gjennomtenkt fra din side.
FaderGem
15.05.2024 kl 10:33 2355

Odd og gjengen har trua, ellers hadde de nok holdt på med helt andre saker. Ganske logisk, spør du meg.
Og noe mer kan man ikke forvente av svar før resultater foreligger.
Greenlook
15.05.2024 kl 10:42 2344

Ok, da droppes den tanken.
al-tei
15.05.2024 kl 12:32 2223

Ny styreleder
https://newsweb.oslobors.no/message/618777

Løkke har jo ikke akkurat fulle dager med å få bcs til å levere, så fint han kan bruke mere tid på annet.
Heggøyen
15.05.2024 kl 13:18 2203

https://www.finansavisen.no/nyheter/kommentar/2022/11/09/7958456/hva-er-det-jon-andre-lokke-har-rotet-seg-inne-i-na

😅 - ja mon tro…..?


Hva er det Jon André Løkke har rotet seg inn i nå?
Å bli styreleder i Bergen Carbon Solutions var som å gå rett inn i et brennende hus. Aksjen er ned 70 prosent på drøye tre måneder.

Jon André Løkke sluttet som toppsjef i Nel før sommeren for å få mer «fleksibilitet i hverdagen». Men noen styreverv kunne han selvsagt ta på seg, og ett av dem var i Bergen Carbon Solutions.
Men han burde nok ha gjort en liten «due diligence» av Bergen Carbon Solutions først – akkurat som han burde gjort en «due diligence» av Trevor Milton og Nikola for noen år tilbake som Nel-sjef.
For hvis det finnes ett selskap på Oslo Børs som gir litt «Trevor Milton-vibber» nå om dagen er det definitivt Bergen Carbon Solutions. Fra før har vi vært vitner til forsinkelser, en konsernsjef/gründer som solgte aksjer og sluttet, samt endrede planer for første fabrikk.
Les også
Spetalen kastet kortene

I dag presterer selskapet å melde at grunnet «teknologifremskritt» så føler de seg nødt til å utsette byggingen av fabrikken på Høyanger som skal produsere karbonnanofibre av CO2 – på ubestemt tid!
Sist sa de «midten av 2023». Nå har de ingen tidsplan. I spørsmålsrunden på dagens kvartalspresentasjon ble ledelsen spurt av desperate aksjonærer om et lite hint. «Hva med første kvartal eller andre kvartal 2024», var et av spørsmålene. Svaret fra ledelsen var at dette nok er litt tidlig, og at de må først få tid på seg til å jobbe med de teknologiske fremskrittene.
«Den teknologiske utviklingen i BCS stopper aldri. Vi har nå fått en mulighet til å øke energieffektiviteten til kjerneteknologien ytterligere med blant annet implementering av en ny separasjonsteknologi. Dette har potensial til å redusere risiko og produksjonskostnader betydelig», var Jon André Løkkes kommentar til utsettelsen.
Men markedet lar seg ikke lure. Aksjen dundrer ned 20 prosent på nyheten. Det er jo litt pussig, for det store teknologigjennombruddet ble da børsmeldt rett før jul i fjor. Børsmeldingen hadde for øvrig tittelen: «Major Technological Breaktrough». Dagen etter hadde de planene klare for fabrikk både på Mosjøen og Høyanger. På Mosjøen skulle byggingen startet i årets andre kvartal, med produksjonsstart i første halvår 2023.

Hva er det som foregår i dette selskapet? Vil disse fabrikkene noensinne bygges? Vil de klare å finansiere byggingen? Er det i det hele tatt kommersielt forsvarlig å bygge noe som helst? Skjønner ledelsen og styret hva det innebærer å være et børsnotert selskap og ta vare på aksjonærverdier? Det er spørsmål investorer stiller seg nå, og ingen kan klandre dem.
Fra utsiden skilte Bergen Carbon Solutions seg ut fra alle de andre loddene på Euronext Growth fordi selveste Øystein Stray Spetalen-kontrollerte Saga Pure var blant eierne. Er det to menn som gjør sin due diligence er det vel Spetalen og Saga Pure-sjef Bjørn Simonsen, ikke sant? Selskapet klarte seg godt gjennom fjorårets boblesprekk i markedet, og nådde en topp så sent som i januar i år. Børsverdien var oppe i 3 milliarder kroner.
Det må svi for Spetalen og Simonsen at de først begynte å selge aksjer lenge etter at kursen stupte. De kunne innkassert opptil én milliard i gevinst. Det ble litt gevinst uansett fordi de kjøpte seg inn på rundt 6 kroner – lenge før børsnoteringen, men det er noe som skurrer når Spetalen blir med nedover i et slikt type selskap. Suksessoppskriften var jo å spekulere kortsiktig i disse boblete vekstaksjene.
Ledelsen ble i dag spurt om hva de synes om at Saga Pure har solgt seg ut, men hadde ingen kommentar til det. Men alle skjønner jo hva aksjonærene tenker, eller bør tenke, når de selger seg ut først etter et kursfall på 80 prosent.
Jon André Løkke, Spetalen (eks-Nel-aksjonær) og Simonsen (eks-finansdirektør i Nel) har sin historie og det kan tenkes at det var Spetalen og Simonsen som overtalte Løkke til å ta styrevervet. Nå er Løkke der alene og må forsvare styrets og ledelsens handlinger overfor aksjonærene. Mon tro om han angrer.
Molbre
15.05.2024 kl 13:28 2187

Og etter denne artikkelen så har det gått enda mer til helvete for å si det mildt. Men vi sitter igjen med de samme folkene i ledelsen, tro det den som vil! Ikke en av de som tar beslutninger som har tatt sin hatt og gått, ikke en som tar på seg ansvaret for kursnedgangen og stadige brutte lovnader. Finnes det folk med integritet eller ydmykhet i dette selskapet? Er det styret, CEO, de ansatte som er problemet her?
Heggøyen
15.05.2024 kl 13:32 2245

Holder Løkke, Odd og Finn/Håvard ansvarlig, samt Øksnes.
Greenlook
15.05.2024 kl 14:12 2218

Nå var det mye negativt her, jeg er heldigvis ikke inne med så mye som dere slik det høres ut, men jeg trodde det var liten nedside på 8-9kr mtp cash. Nå er man jo faktisk priset som et konkursbo. Det er jo ingen motstand nedover heller her. Skjønner ikke helt greien. Er det noe vi ikke får vite? Utrolig frustrerende når vi ikke hører noe.
Molbre
15.05.2024 kl 14:33 2271

Jeg er nok inne med en liten slump i forhold til mange her, men ett snitt på 21 gir ett tap på godt over 200k. Vet ikke om det er noe vi ikke får vite, for det kommer jo veldig lite fra selskapet som er konkret. Etter hver eneste Q rapport så er det noen få som finner noe positivt, mens de fleste blir oppgitt og føler at en går flere skritt tilbake. Alt det de kommer med gjør bare at folk synser og gjør opp sin egen mening. Når i tillegg de nye styremedlemmene ikke har aksjer og det ikke er innsidekjøp så tolker jo markedet dette som særdeles negativt virker det som!
Redigert 15.05.2024 kl 14:39 Du må logge inn for å svare
Heggøyen
15.05.2024 kl 14:56 2285

Short, algoer og en tømt kjøperside. Enklere blir det ikke for shorting.
FaderGem
15.05.2024 kl 15:40 2276

BCS har god utvikling og fortsatt et enormt potensial. At de fokuserer på strategi og utvikling iforhold til den suppa som har vært tidligere, ser jeg ikke på som negativt. Her må man akseptere å ta på seg lange briller, og ta av seg de blodsprengte, desperate og usikre brillene sine først som sist. Reisen er så vidt i gang sett i et lengre perspektiv, men selvfølgelig vanskelig ta innover seg for de fleste som vil tjene raske penger her og nå.
Det store, skumle usikre spøkelset som brer rundt seg som et livsfarlig virus har skapt en aldri så liten pandemi, bare på grunn av at en ikke vet mer enn man gjør.
Dette liker shorterne godt! Men mine aksjer skal de få slite med å skvise ut av meg. Har de ikke klart det til nå, hopper jeg ihvertfall ikke av nå på ATL i denne dødsspiralen av uvitenhet.
Redigert 15.05.2024 kl 17:38 Du må logge inn for å svare
FaderGem
15.05.2024 kl 20:06 2143

Du har igrunn ikke tapt en dritt, med mindre du selger med tap.. da er penga borte vekk og muligens godgjør seg i hånden på noen andre. Veldig leit og teit å tenke på..
Det finnes faktisk et realistisk håp om at BCS kommer glidende ut en vakker dag, og æsj så ergelig det må være å sitte der med et surt og jævlig tap og samtidig se at andre gjør god business av DINE penger som du har forlatt og tapt. Da kjenner man virkelig på hva følelser er..
Men du kan ikke med hånden på hjertet si og mene, her og nå, at BCS ikke har en fremtid, det veit du ingen verdens ting om.. og det i seg selv, er jo også litt teit og leit hvis du har fått innprentet denne smittsomme tanken, og det skulle vise seg i ettertid det stikk motsatte av man trodde der og da.
Ikke mist motet, hørte jeg en klok og oppegående herremann si en gang. Kanskje det kan vise seg å være lurt?
Heggøyen
15.05.2024 kl 21:17 2062

Om vi skal være litt seriøse og konstruktive:


Bull
Vi har ventet siden august 2023, på at de neste mnd kan det "når som helst" komme en melding om at spec nås. Vi vet dette har drøyet. Vi vet at nå er vi snart 1 år etter august, jallefall 9-10 mnd siden Odd var rimelig positiv.
Noe fremskritt må de ha fått til. Vi er nærmere og den gang snakket de ikke om flere år, men snakket i måneder.


Videre vet vi at cash ikke går tom med det første. Vi vet og at den dagen de har produkt, og teknologi, samt patent, da har de store verdier i seg selv basert på dette. Da stiller man følgelig mye sterkere opp mot bank for lånefinansiering, opp mot obligasjonslån, JV, eller annet. Jeg håper og tror at noen emisjon hvor man snakker med ØSS, Fredly og Skorstad er så lite tema, at de heller går til tingretten / skifteretten å slår hele driten konk.

Med teknologi, oppskrift og planer, så går resten av seg selv.


 


Bear


Ting drøyer og peng brukes opp, de kommer ikke i mål innen pengene brukes opp. Det tror jeg ikke på for vi snakker om tre år med cash enda, gitt at Øksnes & Co ikke får reise verden rundt før man har noe å selge.

Så lenge de kommer i mål med produkt før pengene går tom, så vil resten kunne finansieres som nevnt over.


Ellers må ledelsen, Løkke og andre bli tydeligere, prøve å forklare (vet fra flere mail at Odd sier han ikke vil forklare, fordi han ikke tror "vi" forstår budskapet og det tekniske. Dette mener jeg er en undervurdering av oss, og vi har flere tekniske her som forstår, feks Rule. I tillegg synes jeg de bør være mer tilgjengelige, mer på i medier, og ellers på ved fremleggelser. Odd har tid til dette, mener jeg.

Rule
15.05.2024 kl 21:41 2040

En rigtig god opstilling af BCS case'n. Giver god klarhed.
På Bull siden ville jeg have nævnt:
* BCS mener (Odd, Q1-24) at de kan producere til kost der er på niveau med konventionel teknologi (preliminary vurderinger).

Bear:
*BCS produktion teknologien gør at partikel størrelse har en større variation end konventionel teknologi. Odd ser denne feature som en mulig styrke. (Q1-24)
- jeg mener at det umiddelbart må være en risk ifht. entry barriere at man ikke kan sammenligne 1-1 med "klassisk" CNT
FaderGem
15.05.2024 kl 21:42 2052

"vet fra flere mail at Odd sier han ikke vil forklare, fordi han ikke tror "vi" forstår budskapet og det tekniske. Dette mener jeg er en undervurdering av oss, og vi har flere tekniske her."

Bare for å skyte inn: forstår vi oss virkelig på denne teknologien om hvordan å finjustere denne til ønsket specs på nanonivå, riktig diameter, riktig struktur, riktig styrke og gudene vet hva? Hva gjør man, hvordan gjør man det, hvor tidkrevende er det og hvorfor gjør ikke alle dette hvis det er så jævlig enkelt? 😅
* De kommer nok i mål til slutt, om vi må igjennom en emisjon om 2-3 år. De har kommet langt på vei allerede. Kanskje dette oppnås lenge før et emisjonsbehov.
Redigert 15.05.2024 kl 22:54 Du må logge inn for å svare
Heggøyen
16.05.2024 kl 08:35 1827

Noe snadder på listene MacT ?
Hjelpalaus
16.05.2024 kl 09:06 1787

Herlig start på dagen. Ny ATL🍾