BCS inn i 2024 - veien videre.
Ny tråd, nye muligheter.
Tråd om BCS inn i 2024. Kurs i skrivende stund 6,60-7 kr etter nytt kvartalspresentasjon med lite substans, men heller ikke røde flagg.
Tråd om BCS inn i 2024. Kurs i skrivende stund 6,60-7 kr etter nytt kvartalspresentasjon med lite substans, men heller ikke røde flagg.
Redigert 10.05.2024 kl 09:07
Du må logge inn for å svare
Ikke for å nevne navn, men et cola-tryne med ADHD innbakt i sin egen løgner skal jeg nok tenke meg en gang til før jeg velger å gi min lit til. Man lærer så lenge man lever..
Odd, dette er en helt annen personlighet, med begge bena plantet på jorden. For meg, virker han stødig og profesjonell. Røper ikke for mye, men det mest nødvendigeste da tiden er inne for det. Den RAKE motsetningen, rett og slett. Vi får se hva denne mannen klarer å dra opp av hatten med hjelp fra nerdene og deres hoder og hender trygt langt inn i teknologien for videre finjusteringer.
Odd, dette er en helt annen personlighet, med begge bena plantet på jorden. For meg, virker han stødig og profesjonell. Røper ikke for mye, men det mest nødvendigeste da tiden er inne for det. Den RAKE motsetningen, rett og slett. Vi får se hva denne mannen klarer å dra opp av hatten med hjelp fra nerdene og deres hoder og hender trygt langt inn i teknologien for videre finjusteringer.
Noen av oss har mellom 2-3 mill i dette. Og kjøpte på løgnene til han nordlendingen som lurte døden flere ganger, og folot BCS skuta på like stygg og nedrig måte som kapteinen på Costa Concordia gjorde, ved sine blokksalg og exit. 400 beilere i kø, brød og vann skulle han hatt.
https://youtu.be/wM9sam2u_Tk?si=D-CW98Yojc58am5h
https://youtu.be/wM9sam2u_Tk?si=D-CW98Yojc58am5h
Redigert 14.06.2024 kl 14:52
Er ingen stresset trader, nei, langt der ifra. Hva du gidder og ikke gidder får bli opp til deg, og har vel ingenting med hva jeg gidder og ikke gidder å gjøre. Skal love deg jeg tar livet med ro, til de grader! :-)
2030, ja da har du god tid. Da hadde jeg ikke giddet å bruke så mye tid på forumet her heller som du gjør. Ta heller livet med ro og ikke bare tilsynelatende! ;-)
Hvis BCS blir det industrieventyret jeg tror det kan bli, selvfølgelig velger jeg tålmodighet fremover alt annet. Kursen skremmer meg ikke et sekund, og fokuserer heller ikke på den bortsett fra da jeg fyller på.
Det er hva kursen er i 2030 jeg muligens går ut av dvalen og hiet, og ser hvordan det står til.
Men at verden forøvrig vil kunne bidra med å stikke kjepper i hjulene for min investering, er jeg mer bekymret for.
-Pandemi
-Finanskrise
-WW3
I hvilken rekkefølge det kommer i får vi nok muligheten innen 2030 å ta en nærmere titt på. Det stinker voldsomt allerede.
Det er hva kursen er i 2030 jeg muligens går ut av dvalen og hiet, og ser hvordan det står til.
Men at verden forøvrig vil kunne bidra med å stikke kjepper i hjulene for min investering, er jeg mer bekymret for.
-Pandemi
-Finanskrise
-WW3
I hvilken rekkefølge det kommer i får vi nok muligheten innen 2030 å ta en nærmere titt på. Det stinker voldsomt allerede.
Ja du er tilsynelatende utrolig tålmodig, har veldig mye penger eller så er du lite investert. Få om ingen gir så blanke i om akjsen går ned som deg samtidig som du hyller dine egne investeringer. Imponerende! Håper virkelig du (vi) får betalt for stayerevnen!
Det er lett å være etterpåklok, det skal jeg være enig i. Men det er ikke alltid like lett å være etterpåklok da man ikke vet hva man skal være etterpåklok for enda.
Lykkes BCS så vil nok langtidsperspektivet mitt gi tilbake i bøtter og spann ved å beholde roen.
Lykkes BCS så vil nok langtidsperspektivet mitt gi tilbake i bøtter og spann ved å beholde roen.
Odd har mer enn nok med hytta, båt og nå skal det brukes. Sommeren er kort, som svenskene synger. Bare noen dager til midtsommer og solsnu. Odd nyter dagene etter hva jeg forstår i den svenske skjærgard med denne rolig på i bakgrunnen:
https://youtu.be/wlhY1WEAH8U?si=yLti2stT-Ve3dT7Q
https://youtu.be/wlhY1WEAH8U?si=yLti2stT-Ve3dT7Q
Det er mye synsing ja og som du sier er jo det på grunn av manglende informasjon. Når det er sagt så er det nok ikke et veldig hard bet å påstå at når BCS begynner å se at sparekontoen går tom så må den fylles på i forkant. Vi får håpe ikke Odd allerede har tatt ferie og planlegger en fin nyhetspakke til oss basert på siste års intensive arbeid med tester, 3. parter og kontrakter.
McSlu1
14.06.2024 kl 08:55
4112
Synes du at du har trukket i den riktige tråden de siste tre årene, Fader? Eller ville du kanskje ha trukket i noen andre tråder som kunne gitt deg litt avkastning? Som jeg antar du er på jakt etter, selv om jeg skjønner at spenningselementet er viktig for deg.
Det er jo litt fascinerende hvordan hjernen kan spinne da man egentlig ikke vet stort. Alle mulige utfall har en tråd å trekke i, men trekker vi i den riktige bestandig?
Det er når nerdene har knekt koden Odd skal vise hva han er god for. Frem til dess, bør han få hvile og pille rekene sine.
Vi får håpe det venter gode nyheter, men BCS venter ikke til de går tom for penger. Det vil komme en emisjon første halvår 2025 dersom de ikke har funnet penger/avtaler andre steder.
Mammon
13.06.2024 kl 14:50
4331
la nå parasitusene suge i fred kassen holder til Q2 26 basert på dagens cashburn og da er det game over :)
før den tid skal vel parasitusene finne seg nytt vertsdyr LOL
før den tid skal vel parasitusene finne seg nytt vertsdyr LOL
Er dette børsens Rekdal og Tom Nordlie ? Fra en vert til neste, suge max, vente så neste vert ? De to jeg nevner er jo rå på kriseklubber, feita pakke og sluttavtale når de ikke får det til.
Mammon
13.06.2024 kl 14:20
4356
det eneste pastor løkke er flink til er å ringe pirathusa for å gi dem corporate oppdrag ref. NEL
synd at markedet har gjennomskuet den grønne scammen for lengst
parasitusene i BCS skal nok suge seg mett før evt kroken på døren :)
synd at markedet har gjennomskuet den grønne scammen for lengst
parasitusene i BCS skal nok suge seg mett før evt kroken på døren :)
Tror Løkke og Øksnes er minst like fornøyd. Hva er en Styreleders honorar i BCS for tiden ? Øksnes da, 1,5 mill ?
Mammon
13.06.2024 kl 13:51
4274
Odd takker aksjonærene i BCS for at han kan leve et liv i sus og dus :D
Ryktes at Odd har tatt tresnekka over fjorden til Strømstad, der han nå sitter med caps, hawaii skjorte, brun shortst og blå/hvite seilersko og peller ferske reker fra Strømstads skjærgård.
Odd lever livet.
Odd lever livet.
Molbre
13.06.2024 kl 11:37
4202
Nevnte de ikke 5-8 uker på Q1 rapporten, nå er det gått 5 uker! Men som de sa så oppdaterer de ikke oss på disse svarene, vi får vel vite på Q2 presentasjonen at de har sendt nye prøver!
Redigert 13.06.2024 kl 11:43
Molbre
13.06.2024 kl 10:08
4246
Kursen er en ting, det som bekymrer meg mest er den totale mangelen på informasjonen som kommer fra selskapet. De kommer med noen svada svar på Q&A, med spørsmål som de selv omformulerer til sitt eget beste. De synes ikke noe av infoen de har kommet med de siste 9 månedene er verdt å børsmelde, da tenker jeg at det er ganske svake avtaler(finske selskapet blant annet, dette selskapet har og avtale med Sagmo sitt selskap), de nevner at de skal på konferanser og messer men ingen oppdateringer fra disse. Vet jo at Heggøyen sitter ting på spissen når han spør om Odd har tatt ferie eller bare sitter på hjemmekontor og beiser hytten, men en kan jo snart begynne å lure om dette er sant! Har han god tid kunne han jo kanskje tatt ett engelsk kurs eller noe fr å få tiden til å gå, kunne nok tatt med seg flere ledelsen og! Tiden er overmoden for en melding fra selskapet, men tror som flere her at vi må vente langt om lenge og lengre enn langt før det kommer dessverre!
Vi får håpe Dag Skansen, som har en historikk her på høyere nivå og 300.000 aksjer snart jobber i kullisene omkring denne problematikk. Har sett at han ikke er bekymret for kurs eller fremdrift, så da får vi håpe det faktisk er reelt, og at vi heller ikke trenger å bekymre oss.
Det er ikke uvanlig at skikkelser som Løkke er leder og medlem av mange flere styrer enn fire stykker slik som han. Dette er en helt egen lukrativ geskjeft hvor man kan sjonglere med hatter og snu kappen etter vinden. Om dette er positivt for BCS kan sikkert diskuteres, men vi må nesten anta at Løkke ønsker at selskapet skal lykkes. Om han strekker seg for at BCS skal lykkes tviler jeg derimot veldig på ettersom han sikkert har masse annet på agendaen og han har vel heller ikke de store personlige eierandelene i selskapet. Når det gjelder Odd er jeg svært skeptisk. Hva han egentlig produserer er jeg usikker på. Jeg har sett igjennom alle hans presentasjoner og han fremstår som lite engasjert, usikker og har et ordforråd på nivå med 6. klasse engelsk. Han sier aldri mer enn han absolutt må og avviker fra kritiske spørsmål som sendes Q&A. Han tror jeg neppe er riktig mann for et selskap som trenger karisma, engasjement og selvsikkerhet for å komme seg inn i nye markeder. Jeg håper virkrelig han blir erstattet.
upsidedown
12.06.2024 kl 23:22
4447
Løkkes nykomling falt som et spett på introen i dag, så han blir garantert opptatt på annet hold de neste ukene. Så av oversikten at han er styreleder i fire selskaper fra i dag.
Er BCS tjent med det?
Er BCS tjent med det?
Odd tok vel ferie når siste presentasjon var gjort.
al-tei
12.06.2024 kl 22:58
4401
Det er vel ingen grunn til å anta at det vil komme noe nytt før fellesferien starter, og da er det plutselig august før noe er sannsynlig.
Rule
12.06.2024 kl 21:24
4275
ja, med den rette nyhed flyver vi igennem taget og lander på månen. Vi bør få en opdatering inden længe. Kom så BCS....
Med rette nyhet er denne halvveis tilbake ril ATH, la oss si 50 kr. Den kan sitte 16:30 i dag.
Gambling å vente om man skal inn og gjøre 10 gangen natta over.
Gambling å vente om man skal inn og gjøre 10 gangen natta over.
Ser det spekuleres på diverse forum hvor langt ned denne skal gå nå. Jeg tror ikke nedsiden er særlig stor, men den kan fint falle et stykke ned på 5 tallet før fellesferien uten vesentlige nyheter. For dere som vurdere å kjøpe dere inn eller kjøpe mer så ville jeg avventet et par uker.
Redigert 11.06.2024 kl 15:53
Bare husk en viktig ting. Første regel i TA er at man aldri ser på annet enn sluttkurs. Det er og det eneste meg og denne Hammers er enig om.
Helt sant, det har absolutt ingen verdi hvis en positiv melding skulle komme.
Men så er det jo denne flokken av tradere som gjerne følger disse signalene slavisk, og det er mange av dem.
Men så er det jo denne flokken av tradere som gjerne følger disse signalene slavisk, og det er mange av dem.
Robert Næss i Nordea har sagt flere ganger at Nordea tar ned noe aksjeeksponering nå med børser ATH.
Fond kjøper og selger hele tiden. De sitter ikke som oljefond til evig tid. Skal de ha avkastning må ting realiseres.
Dessuten vet du heller ikke om aksjene er solgt eller lånt ut. De kan også ha byttet VPS / ISIN.
Fond kjøper og selger hele tiden. De sitter ikke som oljefond til evig tid. Skal de ha avkastning må ting realiseres.
Dessuten vet du heller ikke om aksjene er solgt eller lånt ut. De kan også ha byttet VPS / ISIN.
freddiemercury
11.06.2024 kl 11:05
4679
Slettet brukerskrev Nordea kontoen er det private som selger fra, aksjesparerkonto. Ikke Nordea selv.
det er ikke riktig,
jeg tenker på fondskontoen
VERDIPAPIRFONDET NORDEA AVKASTNING
dette er et fond 100% drevet i regi av Nordea
jeg tenker på fondskontoen
VERDIPAPIRFONDET NORDEA AVKASTNING
dette er et fond 100% drevet i regi av Nordea
Slettet brukerskrev Systemene har nå snudd fra stay short til BUY.
Som man har påpekt gjentatte ganger så har ikke systemene noe påvirkning i selskaper som BCS. Her er det kun nyheter fra selskapet som nå gjelder. I det jeg skrev dette så snudde den til stay short igjen.
Nordea kontoen er det private som selger fra, aksjesparerkonto. Ikke Nordea selv.
hva har søndre hellerud gård som eies av en Eckbo, med Wilhelmsen å gjøre.?
freddiemercury
11.06.2024 kl 09:38
4467
solb skrev De større aktørene får nok beskjed først?
pleier å være slik ja.
Nordea kan være tvunget å trimme porteføljen med tanke på uttak av fondet. uansett om Nordea selv vill eller ei.
Clearstram + Gården, de tar avgjørelsen selv.
Derfor liker jeg personlig ikke nødvendigvis å ha fond med i eierstrukturen.
Nordea kan være tvunget å trimme porteføljen med tanke på uttak av fondet. uansett om Nordea selv vill eller ei.
Clearstram + Gården, de tar avgjørelsen selv.
Derfor liker jeg personlig ikke nødvendigvis å ha fond med i eierstrukturen.
Systemene har nå snudd fra stay short til BUY.