BCS inn i 2024 - veien videre.

Heggøyen
BCS 02.04.2024 kl 09:20 60125

Ny tråd, nye muligheter.
Tråd om BCS inn i 2024. Kurs i skrivende stund 6,60-7 kr etter nytt kvartalspresentasjon med lite substans, men heller ikke røde flagg.
Redigert 10.05.2024 kl 09:07 Du må logge inn for å svare
Heggøyen
08.07.2024 kl 11:46 2069

Jeg har spurt om det samme for mange dager siden. Enda ingen svar fra Odd eller Øksnes. De har satt hue i sanden.
Greenlook
08.07.2024 kl 11:43 2065

Dette finner vi ut av når selskapet t svarer på e-poster som er sendt.
Molbre
08.07.2024 kl 10:07 2178

Kursen nå om dagen er ikke mye å bry seg om, tapet til de fleste her er så stort at om den går opp 20% så er det ett piss i havet! Eneste som betyr noe nå er at gjengen på Flesland begynner å levere på noe av det de har guidet! Om Odd og en del andre snart må ta hatten sin å gå, får vi vel snart svar på og!
Heggøyen
08.07.2024 kl 08:55 2270

Han løy om mye. Om syke barn, syk kone, egen "smell - møtt veggen" kort tid, ja bare uker, så var han ny leder i annet selskap, kommunestyrepolitiker til valg i Bergen Høyre, og ellers lite syk. Toppen av kransekaka var da han lå på Voss sykehus og skrev fra senga at han var på dødsleie, og måtte ta familieråd om å selge siste rest. Påstått Tarmslyng. Espen Teigland skrev nylig at dette var bullshit.

Alle husker vel 400 beilere som knegikk han om kontrakt. Hva kunne de selge den gang som ikke var mulig å produsere som sidevirksomhet disse årene ? Husker fabrikker med produkt den gang som skulle gi nedbetalt fabrikk på 4 mnd. Det er rart dette materialet som het karbon fiber som kunne brukes i alt, ikke gikk ann å produuseres paralelt med det man nå forsker på. Det spørsmålet har jeg aldri nådd igjennom med. Dette ville finansisert videre utvikling av det man påstår skal gi penger i kassa. Hvorfor satse alt på en ting, mens man åpenbart kunne lage fiber av røyk, fiber av Co2 på ny billig måte, men nei, ingenting skjer. Bare vas hele driten.
Gullhaugen
08.07.2024 kl 08:49 2268

Det er nok bare å redde stumpene før kassen er tom. Hvem blir i såfall med på en ny emisjon??
MacT
08.07.2024 kl 08:39 2248

De gikk bort ifra containere da de heller skulle bygge fabrikk.
De skulle sette inn 2-6 diegler i en container som produserte, nå har de vell 6 deigler som produserer ett eller annet på Flesland.
Redigert 08.07.2024 kl 08:41 Du må logge inn for å svare
OZZY
08.07.2024 kl 05:19 2296

……Og JBS viste til noen containere som skulle produsere Carbon. Var de også tomme skall ? Har dere glemt det ? Bare å søke på nettet.
Ha sa kundene stod i KØ og nærmest skrapet på dørene og ville kjøpe. BARE JUG og han solgte BCS aksjer på harde livet mens han klagde på at han hadde møtt veggen og ville bare ut av alt som hadde med næringsliv å gjøre. DET Også BARE JUG fordi det tok ikke mange dagene etter BCS salget før han var igang igjen med nye selvskaper. Det Norske rettsapparatet har en jobb å gjøre her.
Redigert 08.07.2024 kl 05:30 Du må logge inn for å svare
upsidedown
07.07.2024 kl 23:36 2374

Dette er bare trist!
OZZY sammen med Rule er de nickene som har fulgt BCS i tynt og tykt i flere år. Hvorfor skulle OZZY lyve om en e-post?

OZZY: Trevor bedro markedet ved å vise en lastebil han hevdet kunne kjøre som viste seg å være et tomt skall. Det er ingen som har ført bevis for at BCS ikke kan produsere hva de har lovet, men de styrer ikke markedet og heller ikke tiden det tar.

Sier det en gang til, ingen som sitter i denne aksjer ønsker at CEO skal komme med dårlig nytt og da er det bedre han venter til Q2 hvis han øyner at flere brikker faller på plass. Huchems kan blant annet gå videre fra september, det vil fra dagens situasjon være et stort steg fremover da andre potensielle kunder som har vært meldt tidligere bare har forduftet.



Redigert 07.07.2024 kl 23:39 Du må logge inn for å svare
Bilentusiasten
07.07.2024 kl 22:57 2370

Jeg tipper kursen på BCS spretter opp minst 5 prosent i morgen. Hva trur dere? Kursen har falt mye to dager på rad og er ATL. Lite rally på gang i morgen? Jeg håper og trur det.
Rule
07.07.2024 kl 21:35 2428

Helt enig. Der er noe galt med den måde de melder om fremdrift på. De undgår børs meldinger - sikkert fordi de er lidt mere tidskrævende og skal formuleres ret nøje - binder lidt mere.
Så kommer fremdrift på hjemmeside og FB.
Heggøyen
07.07.2024 kl 21:07 2417

Gidd dere si fra om Odd setter på «ferie autoreply» på sin epost ?
OZZY
07.07.2024 kl 19:34 2433

Nå må du gi deg Greenlook. Selvfølgelig juger jeg ikke. Tviler sterkt på om du hører noe som helst fra han. Det er sånn dette fungerer. De driter i aksjeeierne. Sånn er det bare. JBS hausa og hausa og jugde så det rant av han som det heter. Hadde Odd og de andre brydd seg om aksjeeierne hadde vi til stadighet i form av meldinger og oppdateringer blitt informert i detalj om hva som skjer slik at vi slipper å være bekymret for våre verdier. Tiden er nå overmoden for at ledelsen tar jobben sin seriøst og oppdaterer oss eiere hele tiden i detaljnår det skjer noe.
Redigert 07.07.2024 kl 19:35 Du må logge inn for å svare
Bilentusiasten
07.07.2024 kl 19:30 2437

Argumenter: BCS handles nå til kun cashbeholdningen pluss rundt 10 mill. NOK. Avklaringer rundt testing av batteriteknologi med Huchem, Broadbit m.fl. ventes innen kort tid. Ny testlab ved hovedkontoret for raskere avklaring av testing og få ned tiden for levering på spesifikasjonene batteriprodusentene krever etc. Cashbeholdning på rundt 200 mill. som holder noen år til.
Greenlook
07.07.2024 kl 17:54 2486

Hold deg unna denne til det kommer avklaringer. Foreløpig et pengesluk.
Greenlook
07.07.2024 kl 17:52 2480

Jeg sendte epost til selskapet og Odd på kopi i går med spørsmål om eposten har funnet sted. Svaret de gir skal jeg dele her. Inntil vi får svar så lar vi OZZY være i fred, men dersom han har løyet om dette så får det konsekvenser.
Redigert 07.07.2024 kl 17:53 Du må logge inn for å svare
Bilentusiasten
07.07.2024 kl 15:57 2556

Jeg synes bare det virker så rart om en leder av et selskap skal utgi såpass kurssensitiv informasjon til enkeltaksjonærar. Pluss at språket og språkbruken ikke var av ein karakter jeg anser troverdig at en leder kan få seg til å benytte. Men enig i at BCS nå må begynne å børsmelde og oppdatere markedet snart. Bør i alle fall informere om status nå, om status for testingen og den laben de bygger i hovedkvarteret sitt.
Redigert 07.07.2024 kl 15:57 Du må logge inn for å svare
Taycon
07.07.2024 kl 14:58 2550

Klart denne går i taket hvis de klarer å gå fra ide til butikk. Når man leser innleggene her den siste tiden, så er ikke inntrykk av at det nødvendigvis er nært forestående. Skriv gjerne om Hrgi Mr. Heggøyen. Alltids interessant med en god debatt.
Redigert 07.07.2024 kl 15:19 Du må logge inn for å svare
OZZY
07.07.2024 kl 14:38 2538

Hva du tror og ikke tror er ikke viktig for meg. Jeg VET det er riktig. Det er viktig for meg at jeg ikke slenger rundt meg med usannheter. Når en ledelse IKKE tenker på aksjonærene MÅ det komme ut uansett om det får negative konsekvenser for kursen. Husk jeg har aksjer i BCS. Nå er det på tide ledelsen i BCS begynner å tenke på aksjonærene og børsmelde positive ting. De kan jo bare prate litt med JBS. Han hadde masse masse kunder til BCS 🤪🤪
Vi husker godt NIKOLA og gründeren der som bare løy å fant opp ting i hodet sitt om alt mulig og fikk et erstatningssak/rettsak mot seg på mange hundre millioner dollar og han ble vel også fengsla tror jeg.
Redigert 07.07.2024 kl 14:48 Du må logge inn for å svare
Heggøyen
07.07.2024 kl 13:35 2579

Enova tuller bort mye penger på mye rart, og du vet - Enova er til for å fremme teknologi feks. Det HRGI skal gjøre har jeg nemlig null fundamental tro på.
BCS er nær gjennombrudd, det kan og bør komme når som helst. Da vil kurs eksplodere. Å kjøpe på 4,90 som er på øret cash nivå, så er prisingen av alt anner lik 0,- kroner. Da er oppsiden stor ved gjennombrudd.

Noen mente fair pris for noen år siden var 82 kr, uten å være nær noe som helst (svindel av JBS) men slik er det. Så trenger du flere argument, så er det viljen det står på, noe jeg tror. Bare baissing. Tror jeg skal skrive litt mer i HRGI trådene nå som feriemodusen kommer. Det kan jo få futt på salgsordrene vil jeg tro.
Taycon
07.07.2024 kl 13:29 2578

Sikkert de ville ideene som fikk Enova å sponse Hrgi med 482 mill. Prøv å finne noen argumenter for hvorfor man evt. bør gå for Bcs på atl.
Redigert 07.07.2024 kl 13:30 Du må logge inn for å svare
MacT
07.07.2024 kl 13:21 1378

Hadde vi vært interessert så hadde vi vært på hrgi forumet. Har vurdert selskapet og fant ut at det var uinteressant.
Heggøyen
07.07.2024 kl 13:17 1361

Langt bedre forutsetninger enn HRGI har på sine ville ideer.
Taycon
07.07.2024 kl 12:49 1398

He, he. Bra svar. Dere har en ide, en intensjonsavtale og ca. 195 mill. på konto. Noe mer?
Redigert 07.07.2024 kl 12:53 Du må logge inn for å svare
Heggøyen
07.07.2024 kl 12:33 1401

De argumentene vil aldri holde for deg, fordi du er så låst i HRGI, som har null fremtid.
Taycon
07.07.2024 kl 12:16 1389

Mye god underholdning her. Var innom gammel tråd i november og sammenlignet prisingen av Bcs med Hrgi. Ble ikke så godt mottatt. Registrerer at markedsverdien til Bcs nå er halvert. Kjipt. Ingen hemmelighet at jeg mener Hrgi er et langt større potensial til langt lavere/bedre pris, men det er ikke relevant og er totalt inhabil. Hadde vært interessant å få noen gode argumenter for hvorfor man evt. skulle tatt noen atl lodd i Bcs.
Redigert 07.07.2024 kl 12:21 Du må logge inn for å svare
Bilentusiasten
07.07.2024 kl 11:13 1436

Jeg tror du juger. Det språket og alle de skrivefeilene i det såkalte svaret du fikk fra Odd, vitner om at dette er noe tull du har forfattet selv. Jeg tror ikke på deg. Det er ikke greit å spre usannheter, slik som du gjorde her. Hva er agendaen din?
Heggøyen
07.07.2024 kl 10:08 1448

Kanskje Odd var for hissig på hvitvinen i Strømstads skjærgard med rekene sine når han svarte på den mailen.

Send info til Børsens driftsavdeling, Finanstilsynet og spør om slik info (og annen info i det siste som meldes Facebook, og hjemmesider) burde vært sendt via Newsweb, eller om dette er innenfor. Særlig mailen som får akjsen til å rase siste dagene er ett sentralt bevis og punkt.

Så har vi denne Erik Hanøy som skriver mye rart, litt som reirpissing om EK og kursnivå. Spar deg, ingen vits å gni slikt ut, de som kan noe om slikt vet det, og det bidrar bare til at flere finner frem salgsknappen og selger på bunn. Vi har da aldri vært nærmere news enn i dag. Godt news formodentlig.
Mammon
07.07.2024 kl 10:06 1441

Jeg tror odd ikke skjønner at dette er sensitiv info
Han forteller sannheten at det er forsinkelser pga stor aktivitet eller skal vi si konkurranse 🤭

Odd har ferie nå frem til neste rapport så la han være i fred 😆
elnomi
07.07.2024 kl 10:00 1441

Og det er ikke via en officiel info kanal fra BCS til alle.«

Hvis det stemmer må det være BCS ansvar for at lekkasje av kurs sensitiv informasjon har funnet sted?

En annen negativ konsekvens gitt det stemmer er at da vil BCS/ledelsen fremstå som amatører, noe som igjen kan påvirke kursen negativt.

Inntil det evt fremkommer nye opplysninger her anser jeg at både BCS og Ozzy har sitt på det «tørre».
Rule
07.07.2024 kl 01:24 1580

Enig - for mig virker det som om der er kurs sensitiv information i omløb. Og det er ikke via en officiel info kanal fra BCS til alle.
Redigert 07.07.2024 kl 02:01 Du må logge inn for å svare
OZZY
06.07.2024 kl 23:29 1645

Heggøyen…… den dritten du snakker om står BCS for selv ikke jeg. Jeg bare etterlyste informasjon de sa skulle komme om 4 til 6 uker etter Q1 fremleggelsen og som IKKE kom pga «forsinkelser i prosessen pga mye aktivitet i batteri segmentet» hva nå enn det betyr uten at det er forsinkelser IGJEN.
Da må det være lov å etterlyse informasjon om det MEN den informasjonen er forsinket tydeligvis og kommer ved Q2 presentasjonen i august.
Hvis det er noen som «skal tas her må vel det være JBS som proklamerer i en link jeg la ut lenger opp her «to all our costomer». eller…..
Redigert 06.07.2024 kl 23:51 Du må logge inn for å svare
Heggøyen
06.07.2024 kl 19:36 1778

Ei anna oppfordring:

Ozzy - du må ta ansvar for deler av dette. Alle bør og må sortere litt hva man gnir ut av dritt, selv om det måtte stemme. Mye jeg kunne delt som ikke akkurat er gunstig alltid, men man prøver å dele det som kan gi positivitet og oppgang. Alt annet er å pisse i eget reir, og grenser til dumskap. Det er liksom ikke alt man gnir ut her eller andre steder, som kan få saueflokken i sving i en så illikvid aksje som dette.

Tenkt deg om før du deler dritt, i allefall om du samtidig eier aksjen.
Greenlook
06.07.2024 kl 17:38 1859

Jeg sender epost med detaljer nå. Anmoder alle som er opptatt av sine verdier gjør det samme for å skape oppmerksomhet. BCS bør slippe en oppklarende melding uansett årsak. 1/5 av selskapets verdi forsvant uten at enkelte av oss visste årsaken. Skriv gjerne i chatten her om du sender epost
Redigert 06.07.2024 kl 17:38 Du må logge inn for å svare
Heggøyen
06.07.2024 kl 17:23 1881

Jeg har konfrontert Odd med denne mailen. Hverken han eller Øksnes har gitt noen svar. Noen dager siden.
Greenlook
06.07.2024 kl 17:19 1841

Uten at jeg vil avsløre min egen identitet kan jeg si at jeg tapte mellom 70-90k etter at denne nyheten ble sluppet. Antar mange har tapt mye mer enn det. Dette er ikke lenger en spøk på det et forum. IP'er har Hegnar i minimum 2 år. Jeg sier ikke at OZZY har bløffet, dersom BCS har lekket på epost til en enkeltstående aksjonær som OZZY selv skriver 27. Juni og OZZY poster dette i kommentarfeltet som dere ser 2. Juli så har han og kanskje flere hatt tilgang til denne informasjonen 5 dager før andre. Dersom OZZY bløffer er dette økonomisk kriminalitet.
Redigert 06.07.2024 kl 17:20 Du må logge inn for å svare
verdensmester
06.07.2024 kl 17:08 1861

Ja dette er absolutt ikke bra, jeg har lett overalt etter den informasjon, ikke funnet noe, jeg har mange aksjer i dette selskapet og sitter med store tap så dette er fatalt og bør granskes
Greenlook
06.07.2024 kl 16:57 1863

Slik jeg ser det er det to utganger.
1. OZZY bluffer og han gjør da noe straffbart ved å spre falske nyheter.
2. BCS bryter meldeplikten.

Håper på OZZY sin del på det siste.