BCS inn i 2024 - veien videre.
Ny trÄd, nye muligheter.
TrÄd om BCS inn i 2024. Kurs i skrivende stund 6,60-7 kr etter nytt kvartalspresentasjon med lite substans, men heller ikke rÞde flagg.
TrÄd om BCS inn i 2024. Kurs i skrivende stund 6,60-7 kr etter nytt kvartalspresentasjon med lite substans, men heller ikke rÞde flagg.
Redigert 10.05.2024 kl 09:07
Du mÄ logge inn for Ä svare
Ikke_viktig
26.07.2024 kl 18:53
2799
Hvordan kan du si at de har arbeidet i 1 Är forgjeves? Hva aner vi om hvilke resultater de har oppnÄdd dette Äret? Ser du pÄ gamle bilder sÄ hadde de CNF med 60%+ CNF og 80%+ karbon. Resten var annet. SÄ kan man jo lure pÄ hvor mye nÊrmere man er etter ett Är med massiv testing hvor man i det siste har kommet med milestone om referanse-test-celler som sikkert blir sendt til batteriselskapene for testing. Du lager jo problemer som fanden syr kattunger. Om du er aksjonÊr sÄ mÄ jeg si at du er jo totalt nervevrak i forhold til din investering. Du snakker som om de ikke klarer noen verdens ting og som om ting ikke gÄr fremover. Om det er sÄpass vanskelig Ä sitte pÄ utsiden sÄ ville jeg sÞkt jobb i selskapet og heller bidratt den veien enn Ä sitter her pÄ forum og spy ut problemer som kanskje ikke engang finnes, og som kanskje selskapet allerede har lÞst. Om jeg var sÄ nervevrak som deg Rule sÄ hadde jeg solgt for veldig lenge siden og heller funnet noe annet Ä sette pengene i for du kan jaggu ikke sove godt om natten slik du sitter og lager problemer i ditt hode...
Ikke_viktig
26.07.2024 kl 18:41
2683
Cnt metal purification
Metal impurities are a common issue in Carbon Nanotube (CNT) production, affecting their quality and usability. Based on the search results, here are some techniques and methods used for CNT metal purification:
Oxidation: A common method for removing metal impurities, including metal catalysts. Oxidation damages impurities more than CNTs, making it a preferable technique for removing metal catalysts.
Acid treatment: Specifically, treatment with HNO3 or HCl can selectively remove metal impurities without damaging CNTs. For example, HNO3 only affects metal catalysts, leaving CNTs unaffected.
Fentonâs reagent: This method uses a combination of iron and hydrogen peroxide to efficiently remove metals and non-nanotube impurities from raw CNT materials. The iron present as an impurity can even be used as a catalyst for purification.
High-temperature treatment: High temperatures can melt and remove metal impurities, while also graphitizing carbon particles and short fullerenes.
These techniques are often combined to achieve better purification results. For instance, oxidation followed by acid treatment or Fentonâs reagent can be used to remove different types of impurities.
Key Takeaways
Metal impurities are a common issue in CNT production, affecting their quality and usability.
Various techniques, including oxidation, acid treatment, Fentonâs reagent, and high-temperature treatment, can be used for CNT metal purification.
Combination of techniques can lead to better purification results.
Effective purification methods are crucial for unlocking the full potential of CNTs in various applications, including conductive and high-strength composites, electrode materials, and functional nanoscale devices.
Ha en fortsatt fin dag :) Regner med de klarer Ä sÞke opp dette pÄ nettet selv slik enhver ingeniÞr klarer...
Metal impurities are a common issue in Carbon Nanotube (CNT) production, affecting their quality and usability. Based on the search results, here are some techniques and methods used for CNT metal purification:
Oxidation: A common method for removing metal impurities, including metal catalysts. Oxidation damages impurities more than CNTs, making it a preferable technique for removing metal catalysts.
Acid treatment: Specifically, treatment with HNO3 or HCl can selectively remove metal impurities without damaging CNTs. For example, HNO3 only affects metal catalysts, leaving CNTs unaffected.
Fentonâs reagent: This method uses a combination of iron and hydrogen peroxide to efficiently remove metals and non-nanotube impurities from raw CNT materials. The iron present as an impurity can even be used as a catalyst for purification.
High-temperature treatment: High temperatures can melt and remove metal impurities, while also graphitizing carbon particles and short fullerenes.
These techniques are often combined to achieve better purification results. For instance, oxidation followed by acid treatment or Fentonâs reagent can be used to remove different types of impurities.
Key Takeaways
Metal impurities are a common issue in CNT production, affecting their quality and usability.
Various techniques, including oxidation, acid treatment, Fentonâs reagent, and high-temperature treatment, can be used for CNT metal purification.
Combination of techniques can lead to better purification results.
Effective purification methods are crucial for unlocking the full potential of CNTs in various applications, including conductive and high-strength composites, electrode materials, and functional nanoscale devices.
Ha en fortsatt fin dag :) Regner med de klarer Ä sÞke opp dette pÄ nettet selv slik enhver ingeniÞr klarer...
Rule
26.07.2024 kl 18:30
2600
De har arbejdet 1Är forgÊves pÄ at mÞde specs i (4) og vi har ingen info om hvor nÊr de er mÄlet - ingen gladmelding her. Metal urenheder og uens (ulike) partikel stÞrrelser er problem og vi har ikke hÞrt nogen plan for hvordan de kan adressere det. Metal urenheder mÄ komme fra elektroderne de bruger i processen deres.
Redigert 26.07.2024 kl 18:31
Ikke_viktig
26.07.2024 kl 17:48
2600
Du mener som i at de jobber mot batteriindustrien(1) og tester internt i batterilabben(2) og ved hjelp av Universitetet i Bergen(3), og at de snart er nĂŠr Ă„ oppfylle alle parametere som trengs(4) for kommersielle samtaler Ă„ kunne fullfĂžres(5)?
Steg 1,2 og 3 har de vel allerede pÄ plass. Mer info om nummer 4 som vi hÄper snart er i boks og 5 er vel mest Þnskelig. Men om de har gjort betydelig fremgang pÄ 4 og 5 sÄ gÄr kursen kraftig og fort opp. SÄ dere fÄr selv bestemme nÄr dere vil vÊre inne... Selgerne er few og far between for tiden. Kan gÄ fort oppover neste uke...
Steg 1,2 og 3 har de vel allerede pÄ plass. Mer info om nummer 4 som vi hÄper snart er i boks og 5 er vel mest Þnskelig. Men om de har gjort betydelig fremgang pÄ 4 og 5 sÄ gÄr kursen kraftig og fort opp. SÄ dere fÄr selv bestemme nÄr dere vil vÊre inne... Selgerne er few og far between for tiden. Kan gÄ fort oppover neste uke...
Rule
26.07.2024 kl 17:44
2578
solb skrev Tar gjerne en slik vill melding!
Vi mÄ vÊre mye sikker at her ikke kommer noe fÞr Q report 21/8.
Tar gerne en Q report hvor de fremviser klart og tydeligt hvor de stÄr og hvad deres plan er.
Nu mÄ vi have kortene pÄ bordet.
Tar gerne en Q report hvor de fremviser klart og tydeligt hvor de stÄr og hvad deres plan er.
Nu mÄ vi have kortene pÄ bordet.
Redigert 26.07.2024 kl 17:44
Ikke_viktig
26.07.2024 kl 16:29
2672
Det hadde vel vÊrt ok om det kom en melding om innsidekjÞp av noen 100K aksjer. Da hadde ledelsen vist at de satser egne penger pÄ suksess. Og med tanke pÄ hvor tom ordreboken er sÄ hadde det nok gÄtt fort oppover ja. Skal lite til fÞr aksjen knekker 5 og sÄ lenge ingen vil selge sÄ vil det kunne gÄ fort nÄr kjÞperne biter...
solb
26.07.2024 kl 16:28
2664
Slettet brukerskrev En vill melding sÄ kan du si 60,-
Tar gjerne en slik vill melding!
En vill melding sÄ kan du si 60,-
solb
26.07.2024 kl 16:17
2656
En godmelding i helga hadde gjort seg. Ă
pning pÄ 6kr til mandag er en vill drÞm.
Ikke_viktig
26.07.2024 kl 15:53
2677
Selgersiden bygger seg opp? Du mener de tre robot selgerne pÄ 4,285? Det er bare Ä nappe noen tusen av de aksjene sÄ forsvinner resten som dugg for solen. Mulig de klarer Ä lure noen lettlurte til Ä selge ned under 4 kroner igjen men alt fra 3,5 og opp ble slukt rimelig kjapt nÄ. Hvor fort tror du de aksjene forsvinner nÄr forlÞsende meldinger kommer. Du rekker aldri Ä trykke inn antall kroner du Þnsker Ä betale fÞr den er langt der oppe. MÄ vÊre tungt Ä sitte Ä nistirre pÄ newsweb hele tiden i hÄp om Ä fÄ kjÞpt nÄr melding kommer. Tenk om melding kommer pÄ kvelden utenom Äpningstid. Da sitter du pent uten aksjer og surmuler. Men vi som eier aksjer sitter og storkoser oss over bullshitbaissingen som nÄ foregÄr fra de tre musketerer her inne. Bare Ä fortsette...
Igjen se bildet. Kursen er 4,15 og selgersiden bygger seg opp. Tipper den er pÄ 3 tallet mandag sÄ bare Ä ha is i magen. Det skjer ikke stort fÞr i august nÄr Odd skal prÞve Ä prate engelsk igjen.
Redigert 26.07.2024 kl 15:48
Ikke_viktig
26.07.2024 kl 15:44
2552
Slettet brukerskrev Under 1 mill i omsetning er ikke mye. Du mÄ lÊre deg Ä se hele bildet.
Nei, men nÄr ingen vil kjÞpe pÄ grunn av en stÞrre selger(som nÄ nok blir tÞmt relativt raskt) sÄ er det ikke sÄ verst at noen kjÞper kursen opp fra 3,65 til 4,38... Det finnes jo nesten ikke selgere ellers i aksjen annet enn den ene...
Under 1 mill i omsetning er ikke mye. Du mÄ lÊre deg Ä se hele bildet.
Ikke_viktig
26.07.2024 kl 14:52
2626
Det vet vi vel enda ikke. Datoen er jo ikke passert enda. Og det kan godt vÊre at det kommer en forlengelse av MoU. Mer spent pÄ hva disse utenlandske trading husene som har begynt Ä smÄplukke BCS har sett for noe jeg da... Kan jo vÊre bare litt smÄtrading for alt jeg vet. Sikkert ikke noe spennende...
Rule
26.07.2024 kl 14:48
2584
Ja og vi kan alle blive enige om at de ikke lykkes med at opnÄ HuChems specs inden for MoU'ens tidsramme. AfhÊngig hvordan man lÊser det sÄ slutter den vel 31/8. Her vil jeg sige 1 mÄned fra at vi fÄr et helt klokke klart "red flag". Og kommer det "red flag" - hvad skal der sÄ ske...?
Redigert 26.07.2024 kl 14:50
Ikke_viktig
26.07.2024 kl 14:48
2580
Har steget 13% i dag sÄ noen kjÞpere er det da. MÄ huske pÄ at med den totale ramblingen om at BCS er verdilÞs og ikke har produkter og null oppside har sikkert hatt en ok effekt pÄ de fleste som kunne vÊrt interessert. De vil ikke kjÞpe fÞr fÞrste kontrakt er i boks. Vel og merke om de finner tak i noen som er villige til Ä selge. Om BCS lykkes sÄ bÞr man vel sitte pÄ aksjene i 10+ Är eller noe sÄnt og bare rake inn stigningen som vil komme. Og lykke til med Ä finne noen stÞrre nedsider pÄ dagens kurs.
Citi bikket millionen for to dager siden. Hvor lavt kan de ha kommet til nÄ? Tipper rundt 500K igjen... SpÞrs ogsÄ om de skal ut med alt...
KjÞperen tok pause nÄ. MÄlet var nok Ä kjÞpe det som lÄ ute under forventet cash beholdning. Vi fÄr vite hvem det var om et par dager...
Citi bikket millionen for to dager siden. Hvor lavt kan de ha kommet til nÄ? Tipper rundt 500K igjen... SpÞrs ogsÄ om de skal ut med alt...
KjÞperen tok pause nÄ. MÄlet var nok Ä kjÞpe det som lÄ ute under forventet cash beholdning. Vi fÄr vite hvem det var om et par dager...
Det vi maser om er at interessen for aksjen er 0 og en av de stÞrste selger seg ut. I mellomtiden har kursen droppet 40% siste mÄneden og nesten 60% siden mai. ForstÄ det den som kan, men for meg betyr det litt at investeringen min forvitrer.
Ikke_viktig
26.07.2024 kl 14:20
2597
Du fÄr nok statusoppdatering pÄ Q2. Enn sÄ lenge har du fÄtt bÄde informasjon om at batterilabb er ferdig og at en milestone er oppnÄdd der. SkjÞnner ikke hva du maser om. Selskapet har da masse penger pÄ bok og ting gÄr fremover
Rule
26.07.2024 kl 14:11
2564
nej, som jeg skrev er min egen synsing at det kunne mÄske vÊre et greb de kan tage... - I don't know !
men sÄ mÄ de SSS se af at komme ud og forklare os hvordan det hÊnger sammen sÄ vi kan forstÄ hvad for en plan de opererer efter - vi er sÄ meget pÄ overtid og bliver spist af med ingen ting - jeg er led og ked og trÊt af det ! ! !
har ogsÄ sendt en pÄklage pÄ email til BCS for pÊnt lang tid siden - intet svar ! ! !
men sÄ mÄ de SSS se af at komme ud og forklare os hvordan det hÊnger sammen sÄ vi kan forstÄ hvad for en plan de opererer efter - vi er sÄ meget pÄ overtid og bliver spist af med ingen ting - jeg er led og ked og trÊt af det ! ! !
har ogsÄ sendt en pÄklage pÄ email til BCS for pÊnt lang tid siden - intet svar ! ! !
Redigert 26.07.2024 kl 14:14
Rule
26.07.2024 kl 14:10
2537
for ca. 1 Ă
R siden fik vi denne besked som del af MOU announcement:
....Following our quantum leap in product quality over the summer, ....
og noget om at der ikke var red-flags. Senere er kommet til med metal urenheder og ulike partikel stĂžrrelser ifht HuChems specs.
det er 1 à R siden vi har fÄet andet end en "operational update",som en del af Q-reporting.
INGEN kurspÄvirkende nyheder er sendt ud.
....Following our quantum leap in product quality over the summer, ....
og noget om at der ikke var red-flags. Senere er kommet til med metal urenheder og ulike partikel stĂžrrelser ifht HuChems specs.
det er 1 à R siden vi har fÄet andet end en "operational update",som en del af Q-reporting.
INGEN kurspÄvirkende nyheder er sendt ud.
Ikke_viktig
26.07.2024 kl 14:08
2529
Du mener seriĂžst at det er helt umulig, fysisk, for BCS Ă„ klare Ă„ rense metallrester ut av sitt karbonmateriale? Klarer man ikke dette i andre segmenter? Silisium klarer det vel rimelig greit. Kanskje se litt pĂ„ andre proven renseteknologier fĂžr man Ă„pner kjeften og bastant deklarerer at man ikke skal kunne klare det i BCSâŠ
Rule
26.07.2024 kl 14:00
2466
Jeg har fortsat aktier og hepper pÄ BCS. Jeg tror de har fat i en mulig disruptive opfindelse.
De er ikke lykkes med at skabe forretning pÄ den.
MÄske et problem er ogsÄ at de ikke har patentet endnu, de har sÞgt om. Muligvis en roadblok for dybere diskussioner og mulige JV's.
Jeg skrevet i tidligere indlÊg hvorfor min tvÊrsum er at jeg ikke tror pÄ kommercielt interessante nyheder i den nÊrmest fremtid.
Jeg tror at de skal face-the-facts og fÄ taget greb og se at fÄ justeret retningen en smule - fÄ fokus pÄ nogle af de andre ben i deres strategi.
Bring en business case der viser at de kan lave forretning i segment-X.
Dagens pris/kurs viser jo det samme, men det kan vĂŠre en aktĂžr's udsalg der driver det.
Mit bud pÄ den bedste positive overraskelse der kan ske short term:
*ny MOU med HuChems - 6 mÄneder forlÊngelse ( inden udlÞb September 2024 )
Men jeg tror sandsynligheden er stÞrst for at de mÄ erkende at de ikke kan opnÄ specs.
Hvorfor ellers begynde at sige at BCS CNT har andre "Features" og det er hvor godt det virker i ulike batteri kemi der tĂŠller...?
- ja fint nok, men en materiale producent ( HuChems ), der skal fÞde et stort marked med ulike kunder, skal da kunne levere pÄ envelope specs.
-skal det vÊre mere "tailored" sÄ skal BCS jo sÊttes i direkte forbindelse med HuChems kunder her.
TTT og BCS er ikke lykkes med at accelerere pÄ noget i tid. Den berÞmte email korrespondance bare understÞtter dette...
De er ikke lykkes med at skabe forretning pÄ den.
MÄske et problem er ogsÄ at de ikke har patentet endnu, de har sÞgt om. Muligvis en roadblok for dybere diskussioner og mulige JV's.
Jeg skrevet i tidligere indlÊg hvorfor min tvÊrsum er at jeg ikke tror pÄ kommercielt interessante nyheder i den nÊrmest fremtid.
Jeg tror at de skal face-the-facts og fÄ taget greb og se at fÄ justeret retningen en smule - fÄ fokus pÄ nogle af de andre ben i deres strategi.
Bring en business case der viser at de kan lave forretning i segment-X.
Dagens pris/kurs viser jo det samme, men det kan vĂŠre en aktĂžr's udsalg der driver det.
Mit bud pÄ den bedste positive overraskelse der kan ske short term:
*ny MOU med HuChems - 6 mÄneder forlÊngelse ( inden udlÞb September 2024 )
Men jeg tror sandsynligheden er stÞrst for at de mÄ erkende at de ikke kan opnÄ specs.
Hvorfor ellers begynde at sige at BCS CNT har andre "Features" og det er hvor godt det virker i ulike batteri kemi der tĂŠller...?
- ja fint nok, men en materiale producent ( HuChems ), der skal fÞde et stort marked med ulike kunder, skal da kunne levere pÄ envelope specs.
-skal det vÊre mere "tailored" sÄ skal BCS jo sÊttes i direkte forbindelse med HuChems kunder her.
TTT og BCS er ikke lykkes med at accelerere pÄ noget i tid. Den berÞmte email korrespondance bare understÞtter dette...
Redigert 26.07.2024 kl 14:02
Ikke_viktig
26.07.2024 kl 13:51
2472
Lite interessant med et selskap som BCS som forbruker CO2 og produserer verdifulle produkter som graphene, CNF, CNT med langt lavere strĂžmforbruk og kostnader enn konkurrentene⊠Ser den jaâŠ
Redigert 26.07.2024 kl 13:52
Solid State
26.07.2024 kl 13:49
2480
ingen utlendinger vil ta i et firma uten et ferdigprodukt og uten visjoner
Ikke_viktig
26.07.2024 kl 13:31
2464
Vi vet at batterilabben er pÄ plass og at de har nÄdd en egenerklÊrt milestone med Ä produsere referans-test-celler.
Det er vel siste nytt offisielt fra selskapet. Alt annet er stĂžy fra visse andre som jobber hardt med Ă„ spĂ„ tvil om selskapet vil lykkesâŠ
Det er vel siste nytt offisielt fra selskapet. Alt annet er stĂžy fra visse andre som jobber hardt med Ă„ spĂ„ tvil om selskapet vil lykkesâŠ
Se dette litt i perspektiv er dere snill. Kursen har droppet 40% pÄ en mÄned relativt ubegrunnet. Litt av Ärsaken er at Citibank selger seg ut. NÄ henter den seg litt inn igjen. Det er fortsatt lang vei til der vi var senest i juni. Den kan fort droppe til 3 kr igjen i morgen for alt vi vet. Det er russiske prosenter vi snakker om her sÄ ikke gÄ helt bananas pÄ spekulasjoner for vi aner ingen verdens ting.
Ikke_viktig
26.07.2024 kl 13:23
2467
Det er bare Ä selge om du mener dette ikke er liv laga. Men litt synd i han dansken som hadde hÄp om Ä fÄ kjÞpt pÄ 2-tallet nÄ. Kan godt hende at vi er forbi bunnen allerede. Fortsetter kjÞperen pÄ denne mÄten sÄ er vi pÄ 5 tallet snart...
Broadpitt oj dette bakgÄrdsfirmaet i Finland. NÄ mÄ BCS slutte med dette tullet. De har absolutt ingenting Ä komme med. Dessuten snakker de om kull ikke BCS sitt Carbon. Se linken disse batteriene innholdet NULL % carbon
https://www.elbil24.no/nyheter/her-er-batteriene-som-vil-sette-en-helt-ny-elbil-standard/80853484
https://www.elbil24.no/nyheter/her-er-batteriene-som-vil-sette-en-helt-ny-elbil-standard/80853484
Ikke_viktig
26.07.2024 kl 12:17
2582
Du veit at partnere gjerne vil ha tredjeparts testing av resultater ogsĂ„ fĂžr de Ă„pner lommebokenâŠ
Rule
26.07.2024 kl 12:14
2493
jeg forholder mig til hvad de har informeret og lÊser imellem linierne. Jeg forventer at de informerer om hvad de laver af udviking for at nÄ nogle mÄl.
jeg mener ogsÄ at BroadBit samarbejde blev annonceret efter de besluttede at lave egen batteri lab.
Milestone alert / Next Gen:
*This milestone marks a new chapter in our journey toward advancing our green carbon products into next generation battery chemistries.*
Batteri lab Timing ( ingen dato pÄ website for denne 'nyhed' :-O ) :
*Approved by our board last year, this fully equipped facility marks a significant advancement in our ability to streamline testing and enhancement of CNTs internally.*
Broadbit:
technology development agreement with BroadBit Batteries Oy
As part of the agreement, we will conduct rigorous battery coin cell testing at the BroadBit Batteries lab in Finland.
ergo, er batteri lab beslutning er taget for over 1 Ă„r siden ( mye vand er lĂžbet i Ă„en - der nĂŠvnes kun "NEXT GENERATION" )
ergo, de skal ikke bruges deres eget lab til Broadbit samarbejde.
jeg mener ogsÄ at BroadBit samarbejde blev annonceret efter de besluttede at lave egen batteri lab.
Milestone alert / Next Gen:
*This milestone marks a new chapter in our journey toward advancing our green carbon products into next generation battery chemistries.*
Batteri lab Timing ( ingen dato pÄ website for denne 'nyhed' :-O ) :
*Approved by our board last year, this fully equipped facility marks a significant advancement in our ability to streamline testing and enhancement of CNTs internally.*
Broadbit:
technology development agreement with BroadBit Batteries Oy
As part of the agreement, we will conduct rigorous battery coin cell testing at the BroadBit Batteries lab in Finland.
ergo, er batteri lab beslutning er taget for over 1 Ă„r siden ( mye vand er lĂžbet i Ă„en - der nĂŠvnes kun "NEXT GENERATION" )
ergo, de skal ikke bruges deres eget lab til Broadbit samarbejde.
Redigert 26.07.2024 kl 12:17
Ikke_viktig
26.07.2024 kl 12:05
2508
Min personlige konklusion:
* BCS er pÄ delvis fejl kurs
* de skal omstille til et andet segment som 1 prioritet og have batterier som 2. prioritet
* alternativt - kan de processere ( filtrerere ) deres produkt fri for metal og opdele i partikel typer/stĂžrrelser
- de er en materiale producent med kundskab pÄ samme --> se at komme igang med at producere, processere og levere
- hvorfor satser de ikke R&D pÄ at udvikle deres filtrering videre ...?
Hvor i alle dager fÄr du det i fra at de er pÄ feil kurs? Hva tror du er hele meningen med Ä investere i en batterilabb? Hvorfor skulle de ville endre kurs noen fÄ uker etter at denne er oppe Ä gÄr og de kommer med en viktig milestone i fra denne?
Og hvem sier at de ikke parallelt jobber med Ä forbedre filtreringen? Det er da vel en selvfÞlge at de jobber med dette ogsÄ sÄ lenge det visstnok skal vÊre en akilleshÊl, ifÞlge deg/din info. à tro noe annet er da helt pÄ jordet.
Hvor fÄr du disse tankene i fra?
* de skal omstille til et andet segment som 1 prioritet og have batterier som 2. prioritet
* alternativt - kan de processere ( filtrerere ) deres produkt fri for metal og opdele i partikel typer/stĂžrrelser
- de er en materiale producent med kundskab pÄ samme --> se at komme igang med at producere, processere og levere
Hvor i alle dager fÄr du det i fra at de er pÄ feil kurs? Hva tror du er hele meningen med Ä investere i en batterilabb? Hvorfor skulle de ville endre kurs noen fÄ uker etter at denne er oppe Ä gÄr og de kommer med en viktig milestone i fra denne?
Og hvem sier at de ikke parallelt jobber med Ä forbedre filtreringen? Det er da vel en selvfÞlge at de jobber med dette ogsÄ sÄ lenge det visstnok skal vÊre en akilleshÊl, ifÞlge deg/din info. à tro noe annet er da helt pÄ jordet.
Hvor fÄr du disse tankene i fra?
Rule
26.07.2024 kl 11:54
2524
Det kan aldrig udelukkes helt. Jeg har baseret min nedvÊgtning pÄ at der kommer skuffelse eller bekrÊftigelse af skuffelse pÄ nÊste Q. Fordi:
* BCS har metal urenheder der forhindrer at mÞde HuChems specs ( som jeg forstÄr det )
* BCS har partikel stÞrrelse variation der forhindrer at mÞde HuChems specs ( som jeg forstÄr det )
* CEO omtaler at BCS produkt har andre features end konventionelt CNT og det der er vigtig er hvordan BCS CNT performer i ulike batteri kemier
* BCS har fokus pÄ at kvalificere op imod performance - i eget batterilab ? ( kanske tror de at de kan overbevise nogen :-O )
* Mye arbejde ( alt ? ) peger imod Next Generation batterier
* berĂžmte email korrespondance vedr. Ting-Tager-Tid
Mit hÄb:
* at de ligger kortene pÄ bordet og erkender at de skal justere retning eller gÞr det lysende klart for os udefra at de er pÄ rette kurs
* deres kommunikation er sÄ psyko elendig pÄ at give os pejling hvor vi er og om vi er pÄ rigtig vej / retning
* kom med en forretningsplan der viser at de stadig er fuld finansieret - emi spÞgelset begynder at presser sig pÄ nu ! ! !
* de har en lille organisation, sÄ de bÞr kunne vÊre ret agile og justere raskt (rense ud i dem der ikke bidrager) og de har relativt smÄ udgifter
* BCS har metal urenheder der forhindrer at mÞde HuChems specs ( som jeg forstÄr det )
* BCS har partikel stÞrrelse variation der forhindrer at mÞde HuChems specs ( som jeg forstÄr det )
* CEO omtaler at BCS produkt har andre features end konventionelt CNT og det der er vigtig er hvordan BCS CNT performer i ulike batteri kemier
* BCS har fokus pÄ at kvalificere op imod performance - i eget batterilab ? ( kanske tror de at de kan overbevise nogen :-O )
* Mye arbejde ( alt ? ) peger imod Next Generation batterier
* berĂžmte email korrespondance vedr. Ting-Tager-Tid
Mit hÄb:
* at de ligger kortene pÄ bordet og erkender at de skal justere retning eller gÞr det lysende klart for os udefra at de er pÄ rette kurs
* deres kommunikation er sÄ psyko elendig pÄ at give os pejling hvor vi er og om vi er pÄ rigtig vej / retning
* kom med en forretningsplan der viser at de stadig er fuld finansieret - emi spÞgelset begynder at presser sig pÄ nu ! ! !
* de har en lille organisation, sÄ de bÞr kunne vÊre ret agile og justere raskt (rense ud i dem der ikke bidrager) og de har relativt smÄ udgifter
Redigert 26.07.2024 kl 11:55
Taycon
26.07.2024 kl 11:52
2509
solb skrev Hva skjer?
Kan godt vÊre bussen fra Bergen. Greit Ä vite hvilken holdeplass man bÞr gÄ av.
Redigert 26.07.2024 kl 11:53
Mr Big
26.07.2024 kl 11:48
2505
solb skrev Hva skjer?
Folk posisjonerer seg fĂžr meldingen som skal komme ilĂžpet sv august.
Ikke_viktig
26.07.2024 kl 11:21
1066
Det er under 1 mÄned til Q2. Se for dere at de kommer med nyheter om hvor nÊrt de er i forhold til Ä kunne produsere forventet kvalitet fra Huchems og at de nÄ er i utvidede samtaler (hypotetisk eksempel, du veit, drÞmmerier ifÞlge baisserne)...
Trur ikke prisen surrer rundt 4 kroner sĂŠrlig lenge da nei...
Trur ikke prisen surrer rundt 4 kroner sĂŠrlig lenge da nei...
solb
26.07.2024 kl 11:14
1070
Det skulle vel ikke vÊre sÄ gÊli at det nÊrmer seg en melding nÄ vel?