BCS inn i 2024 - veien videre.

Slettet bruker
BCS 02.04.2024 kl 09:20 229403

Ny tråd, nye muligheter.
Tråd om BCS inn i 2024. Kurs i skrivende stund 6,60-7 kr etter nytt kvartalspresentasjon med lite substans, men heller ikke røde flagg.
Redigert 10.05.2024 kl 09:07 Du må logge inn for å svare
rockpus
I går kl 12:59 1157

Hva var grunnen til at du byttet fra Heggøyen til dette nye nicket?
ArntEgil
I går kl 14:10 1084

Kjøper du Rockpus? 🎸😼
Bilentusiasten
I går kl 15:46 989

Cashbeholdning etter Q3 2024 = NOK 173 536 000. Verdsettelse av BCS på kurs kr. 3,84, som den står i no = NOK 161 165 000. Altså er BCS no likevel verdsatt til under EK. Teknologien og framtidsutsikter er ikkje prisa inn. Kommer det en fin-fin avtale inn no snart, vil kursen garantert stige markant.
Redigert i går kl 17:30 Du må logge inn for å svare
ArntEgil
I går kl 16:14 949

Ja ganske innlysende.
ArntEgil
I går kl 16:19 936

Vi får vel 20-50 mill på bok 31.12 rente inntekter.
Solid State
I går kl 20:05 796

« Nå har en av de store gitt lyd fra seg i helgen. Og det er BULL den info som der fremgikk»

Hva er det snakk om ?
rockpus
I går kl 21:10 727

"Hva er det snakk om ?"

Antagelig samme som alle de andre gangene..
CarbonKent
I går kl 21:27 703

Som vanlig bare fjas fra den karen.
ArntEgil
I går kl 21:57 661

Nei, det kan nok flere her bekrefte, OM de vil.
Jeg vet at noen må på med joggeskoene når den infoen er kjent. Men det skjer ikke i dag eller i morgen.

«Som vanlig - når ikke Kent’n» får nyss i hva.
Redigert i går kl 21:58 Du må logge inn for å svare
Solid State
I går kl 22:13 640

det er greit Heggis. Stoler på deg.
Solid State
I går kl 22:50 587

BERGEN CARBON SOLUTION AS

We have been accepted as a member of the ECGA (European Advanced Carbon and Graphite Materials Association) 🎊 🎉

As a new member of the European Carbon and Graphite Association (ECGA), we’re excited to join Europe’s leading voices in carbon and graphite production.

Founded in 1995 and based in Brussels, ECGA represents the full spectrum of EU-based production, including natural graphite, graphite electrodes, and battery anode materials—critical components for the steel and foundry industries, aluminum and ferroalloy sectors, as well as the growing European battery market.

We look forward to collaborating with the industry!
—————————-

Bergen Carbon Solution as
Odd Strømsnes

The importance of a sustainable circular battery value chain is a key topic in Europe. BCS is developing a novel CO2 consuming technology for carbon production to meet this huge challenge.
Redigert i dag kl 04:40 Du må logge inn for å svare
CarbonKent
I dag kl 09:03 425

Bare til info før dere blir våte i trusene deres, så er dette er en nyhet fra fredag forrige uke. Siden den gang har aksjen falt betraktelig så dessverre ikke noe markedet ser på som positivt. Ser vi ATL i dag?
FarGem
I dag kl 09:08 410

Du må nok være forumets desidert dårligste og gjennomsiktige baisser gjennom tidene. Ta det som et kompliment!
Du skulle nok gjerne likt å vite hvem jeg snakket med i helgen, og hva som ble sagt der.
Til dere andre, hold på aksjene deres! :-)
FarGem
I dag kl 09:21 387

I mellomtiden mens vi venter, kan folk sloss sammen med algoritmene om å selge på ATL. Hvem blir den "heldige" vinneren om å føle seg lurest da kursen plutselig snur?
Let the game begin! 🥳
Molbre
I dag kl 09:27 373

Dette bør du ha belegg for å kommunisere.
Hvis infoen stemmer her bør det ikke ta mange dagene før dette bør bli kjent, kan ikke påberope deg at du visste noe allerede nå om det blir kommunisert uker/måneder frem i tid!! Håper for din del at det er hold i det du skriver!
Redigert i dag kl 09:28 Du må logge inn for å svare
ArntEgil
I dag kl 09:33 361

Klart det er hold i det. Men dette er ikke noe som blir «kjent». Det er inside info om ståa og hvor nært vi er.

Det er ikke mer å si om det - her.
FarGem
I dag kl 09:36 349

Som jeg har poengtert siden start, kjører jeg mitt eget løp, har min egen tankegang, stoler på kun det jeg ser med egne øyne, jeg har mitt eget nettverk, jeg bruker voldsomt mye tid på min investering... Hva alle andre gjør, har jeg også kommunisert siden start at det driter jeg en lang marsj i. Vi er alle våre egne herrer.
Ikke stol på meg, stol på deg selv. Er du usikker, kanskje du ikke har lagt nok tid i jobben din og gjort de riktige grepene.
Jeg er meg, du er deg. "Jeg tenker, altså er jeg."
solb
I dag kl 09:37 347

Er det idag eller imorgen Odd skal uttale seg på "Future Battery Forum"?
FarGem
I dag kl 09:42 334

Han er i allefall i Berlin nu as we speak. Usikker, men kan godt tenkes at han uttaler seg både i dag og i morgen.
Her skal nettverket utvides! ;-)
CarbonKent
I dag kl 09:44 332

Det vil altså ingen ende ta med deg. Selv om BCS skulle gå til skifteretten vil du stå hardnakket på at denne skal snu og at du hadde gode dialoger sist helg. Ren løgn er hva du farer med, akkurat som Heggs.
CarbonKent
I dag kl 09:45 331

Ble Heggs nicket så skittent at du måtte starte med blanke ark? Mannen som kaster stein i glasshus er hva du er.
FarGem
I dag kl 09:48 321

Hva vet du? Er det ikke litt ergelig å være så uviten og liten?
Ta med deg den negative spåkula di og legg den på hodeputa di og drøm deg bort i all elendighet.
Positivitet finnes, det kan sjokkere deg en dag. ⏳⏰
FarGem
I dag kl 09:56 301

Det du bør se på og legge merke til.. Topp20 sitter som støpt. Og har GOD TID! Ikke noe stress..
Da spør jeg deg, CarbonKent: hvorfor i svarte helvete skal folk høre på deg, en random nauver, negativ fyr på et forum som trader og baisser fra seg med småpenger?

Bare det i tankene gir INGEN logikk. Hva du gjør, bare fortsett med det, jeg driter i det! Rett og slett!
rockpus
I dag kl 10:07 272

Dersom det virkelig var sant at BCS jevnlig forer et par av deltakerne i denne tråden med ulovlig innsideinfo, så er det svært useriøst og bidrar ikke til å øke tilliten til selskapet.
FarGem
I dag kl 10:12 255

Det er ikke BCS. Nå spekulerer du fælt her, og det er lov! ;-)
FarGem
I dag kl 10:16 245

Hva om bare folk tenkte likt, gjorde det samme, så hadde alle hatt det samme svaret og den samme konklusjonen mellom fingrene. Men slik er det altså ikke. Hvorfor er det ikke sånn, det kan man spørre seg selv om. Hva gjør man da feil, hvilke grep skal man gjøre? Først og fremst bør man endre holdningene sine, være mer på tå fremoverlent. Oppsøke, informasjonen ligger der hvis du har interesse nok.
CarbonKent
I dag kl 10:53 196

Akkurat! Det som hevdes av Heggs og Far (eventuelt samme person) faller på sin egen urimelighet. De vet ingenting som ikke markedet vet.
FarGem
I dag kl 10:59 184

😏 Spekuler deg grønn, som sagt, du har ikke interesse nok, og er kun opptatt av å mele din egen kake i baisse-virksomheten din.
Jeg er ikke din Far, kom deg ut i verden og gjør ting på egenhånd.
CarbonKent
I dag kl 13:10 17

Du har aldri visst noe andre ikke vet så du kan spare deg. Det beviste du for noen uker siden med en solid skivebom. Når det er sagt er det også lite troverdig at du bytter nick etter alle dine løgner. Du prøver jo ikke å skjule det engang. Jeg har forøvrig fått rett i mine spådommer om at den faller tilbake til 3 tallet uten fundamentert nytt. BCS har ingen teknologi, blør penger på bok og en ledelse som ikke evner å lande avtaler. Mørkt kapittel på børs for min del dette og skal ut så snart den stiger 1-2 kr på et blaff, hvis ikke tar jeg tapet før nyttår.