BCS inn i 2024 - veien videre.
Ny trÄd, nye muligheter.
TrÄd om BCS inn i 2024. Kurs i skrivende stund 6,60-7 kr etter nytt kvartalspresentasjon med lite substans, men heller ikke rÞde flagg.
TrÄd om BCS inn i 2024. Kurs i skrivende stund 6,60-7 kr etter nytt kvartalspresentasjon med lite substans, men heller ikke rÞde flagg.
Redigert 10.05.2024 kl 09:07
Du mÄ logge inn for Ä svare
FarGem
I dag kl 15:31
288
Hvilken sannhet sitter du pÄ? Sannheten om fremtiden? Har du et stÞrre innblikk i hva som er iferd med Ä skje, enn alle de som niholder pÄ aksjene sine?
Hva kan de ha skjĂžnt, og ikke du?
Jeg har en anelse om at du lever ganske sÄ ufrivillig i nuet, og ikke har rare resonnementet om hva fremtiden innebÊrer, pÄ alle nivÄ. Jeg vil gjerne at du fremlegger grafer om nedskalering av CNT- og grafitt-behovet, samt hvordan du mener CO2-regnskapet skal se ut i 2030-2050?
PÄ forhÄnd, tusen tusen takk, for at du poengterer at du selv er helt pÄ jordet.
Hva kan de ha skjĂžnt, og ikke du?
Jeg har en anelse om at du lever ganske sÄ ufrivillig i nuet, og ikke har rare resonnementet om hva fremtiden innebÊrer, pÄ alle nivÄ. Jeg vil gjerne at du fremlegger grafer om nedskalering av CNT- og grafitt-behovet, samt hvordan du mener CO2-regnskapet skal se ut i 2030-2050?
PÄ forhÄnd, tusen tusen takk, for at du poengterer at du selv er helt pÄ jordet.
ArntEgil
I dag kl 16:28
185
Sikkert Kent som sendte oss ned pÄ 3,51 i ettermiddag med sine 200 akjer. Nok en gang solgt pÄ bunnen. Sist 3,505. 5 Þre mer i dag.
Hva skjer om vi teknisk har hatt test av dobbeltbunn?
Hva skjer om vi teknisk har hatt test av dobbeltbunn?
CarbonKent
I dag kl 16:37
158
StrĂ„lende reflektert innlegg đ Jeg som sendte dere ned? Gleder meg til de fabelaktige nyhetene du besitter đ€Ł
FarGem
I dag kl 17:28
64
Hva er et halvt Ă„r i din verden? En uoversiktlig evighet, nĂŠrmere en bekmĂžrk oddyse?
Hvis du ikke tror det finnes lyspunkter pÄ veien, det har aldri har skjedd fÞr og at det er totalt urealistisk vil skje igjen, la nÄ oss som tror det motsatte fÄ et snev av fred.
De som holder, de holder;
Uansett hva du lirer fra deg, er det totalt uinteressant og hjernedĂždt slik jeg ser det.
Du har null pÄvirkningskraft.
Nuet kan vĂŠre en evighet stĂžrre enn hva du evner Ă„ se i det selv. Da er det godt Ă„ vite at fremtiden har en tendens til Ă„ slĂŠppe deg rett i trynet med sine fremtidige fakta.
Jeg gleder meg! â°
Hvis du ikke tror det finnes lyspunkter pÄ veien, det har aldri har skjedd fÞr og at det er totalt urealistisk vil skje igjen, la nÄ oss som tror det motsatte fÄ et snev av fred.
De som holder, de holder;
Uansett hva du lirer fra deg, er det totalt uinteressant og hjernedĂždt slik jeg ser det.
Du har null pÄvirkningskraft.
Nuet kan vĂŠre en evighet stĂžrre enn hva du evner Ă„ se i det selv. Da er det godt Ă„ vite at fremtiden har en tendens til Ă„ slĂŠppe deg rett i trynet med sine fremtidige fakta.
Jeg gleder meg! â°