BCS inn i 2024 - veien videre.

Slettet bruker
BCS 02.04.2024 kl 09:20 232640

Ny tråd, nye muligheter.
Tråd om BCS inn i 2024. Kurs i skrivende stund 6,60-7 kr etter nytt kvartalspresentasjon med lite substans, men heller ikke røde flagg.
Redigert 10.05.2024 kl 09:07 Du må logge inn for å svare
FarGem
I dag kl 15:31 492

Hvilken sannhet sitter du på? Sannheten om fremtiden? Har du et større innblikk i hva som er iferd med å skje, enn alle de som niholder på aksjene sine?
Hva kan de ha skjønt, og ikke du?
Jeg har en anelse om at du lever ganske så ufrivillig i nuet, og ikke har rare resonnementet om hva fremtiden innebærer, på alle nivå. Jeg vil gjerne at du fremlegger grafer om nedskalering av CNT- og grafitt-behovet, samt hvordan du mener CO2-regnskapet skal se ut i 2030-2050?
På forhånd, tusen tusen takk, for at du poengterer at du selv er helt på jordet.
solb
I dag kl 15:36 486

Har noen lest hva Odd snakket om igår/idag?
FarGem
I dag kl 15:42 465

Ligger litt på Facebook-gruppa
ArntEgil
I dag kl 16:28 389

Sikkert Kent som sendte oss ned på 3,51 i ettermiddag med sine 200 akjer. Nok en gang solgt på bunnen. Sist 3,505. 5 øre mer i dag.

Hva skjer om vi teknisk har hatt test av dobbeltbunn?
CarbonKent
I dag kl 16:37 361

Strålende reflektert innlegg 👍 Jeg som sendte dere ned? Gleder meg til de fabelaktige nyhetene du besitter 🤣
FarGem
I dag kl 17:28 267

Hva er et halvt år i din verden? En uoversiktlig evighet, nærmere en bekmørk oddyse?
Hvis du ikke tror det finnes lyspunkter på veien, det har aldri har skjedd før og at det er totalt urealistisk vil skje igjen, la nå oss som tror det motsatte få et snev av fred.
De som holder, de holder;
Uansett hva du lirer fra deg, er det totalt uinteressant og hjernedødt slik jeg ser det.
Du har null påvirkningskraft.
Nuet kan være en evighet større enn hva du evner å se i det selv. Da er det godt å vite at fremtiden har en tendens til å slæppe deg rett i trynet med sine fremtidige fakta.
Jeg gleder meg! ⏰
Molbre
I dag kl 18:51 162

Handler ikke om å joine noen flokk her, men konstantere at vi er på ATL, på grunn av elendig guiding fra en ledelse som ikke har levert noe som helst av verdier til aksjonærene. Odd har kommet med mange utsagn som hele tiden hvor tidslinjen er blitt flyttet på. Mannen har null troverdighet og jeg tror ikke på ett ord av hva han sier, før han har levert noe konkret. At han fortsatt sitter der med det han har levert, er egentlig helt sinnsykt, kan ikke se at det ikke har noen annen grunn enn at de ikke vil betale han ut av kontrakten! BCS kan godt ha livets rett men, men jeg kan ikke se at de er tjent med å ha Odd som øverste leder!Dette har rett og slett med at han ikke er i nærheten av å ha levert på hva han har kommunisert! Nytt selskap, ny teknologi har ingenting med dette å gjøre, han burde bare ha holdt kjeft fra starten av!
Redigert i dag kl 18:58 Du må logge inn for å svare
elnomi
I dag kl 18:59 149

BCS er meget svak nå, kan det gå ned på 2 tallet?
FarGem
I dag kl 19:04 141

Det er din personlige mening, og den har du all rett til å ha. Mer trenger jeg ikke si. Jeg har som alle vet min egen mening.
Jeg tror du glemmer lyspunktene, de er godt bevart i mitt minne i alle fall, og de faller ikke lett fra. Hva andre gjør, føler, mener, I don't care! 🤷
FarGem
I dag kl 19:08 134

Eneste logikken i det er at selgerne i så fall er totalt ute å kjører med, altså, INGEN logikk! Hjernen fungerer ikke, helt avslått, hjernedødt. Helt bak mål. Forundrer meg ikke, det finnes slike mennesker og. Selvfølgelig! 🤦‍♀️
FarGem
I dag kl 19:17 122

Så lenge jeg får et bilde av den siste personens grimase som selger på ATL i det ting setter fyr igjen, så er jeg veldig fornøyd! Jeg ser for meg at det blikket er satans hjernedødt og tomt. Et minne for livet, for oss begge 🫶
Redigert i dag kl 19:20 Du må logge inn for å svare
Rule
I dag kl 19:44 75

Jeg skrev til dem mange gange for at få info om hvorfor de ik tog greb og satset på en anden branche først eller i parallel for at bygge noget lille produktion op.
Der er konkurrenter der ude - Tullball - tror jeg de hed. Fik Ingen svar.
FarGem
I dag kl 19:56 52

Jeg ser poenget, men jeg ser også poenget med å helfokusere på det området der det er mest å vinne i det lange løp.
Hvis du f.eks. øver på å bli god på gitar, så tar du faen ikke opp blokkfløyta og legger fokus på den...
Så kan du jo tenke deg selv hvor mange mails de fikk/får inn kontinuerlig, daglig, av desperate, ufine småaksjonærer som ikke forstår at børsen har risiko ved seg. Svingninger er det, store svingninger, moro!
CarbonKent
I dag kl 19:59 49

Dette ser syltynt ut ja. Vi kan fort se 2 tallet i morgen. Trist med en apatisk ledelse som ikke evner å hverken bygge eller formidle.
Redigert i dag kl 19:59 Du må logge inn for å svare
ArntEgil
I dag kl 20:05 38

Når var Odd i Bergen sist ? Er han på Granca på hjemmekontor ?

Hvor lenge har Dag Skansen og styret tillit til gamle Odd?

Hvilken kurs hadde BCS når han tok over roret ?

Odd har pesonlig sagt til meg at jeg ikke skal frykte, det blir enorme aksjonærverdier om ikke langt frem. 🧨💣💥
FarGem
I dag kl 20:11 24

Etter mitt kjønn så er det vel akkurat det de gjør? Hvilken planet lever du på? Er du født i feil kropp? Er du egentlig en hest, har du satt på det skylappene selv?
Nettverket og innflytelsen spirer og gror, ting går i riktig retning med teknologien. At du er både blind, døv og glemsk og ikke får med deg en damn shit, det får stå på din egen..sal🎠
FarGem
I dag kl 20:17 15

Nå er vel Odd akkurat ferdig i Berlin, der han leverte god figur!
Redigert i dag kl 20:22 Du må logge inn for å svare