BCS inn i 2024 - veien videre.

Slettet bruker
BCS 02.04.2024 kl 09:20 233888

Ny tråd, nye muligheter.
Tråd om BCS inn i 2024. Kurs i skrivende stund 6,60-7 kr etter nytt kvartalspresentasjon med lite substans, men heller ikke røde flagg.
Redigert 10.05.2024 kl 09:07 Du må logge inn for å svare
FarGem
I går kl 15:31 1124

Hvilken sannhet sitter du på? Sannheten om fremtiden? Har du et større innblikk i hva som er iferd med å skje, enn alle de som niholder på aksjene sine?
Hva kan de ha skjønt, og ikke du?
Jeg har en anelse om at du lever ganske så ufrivillig i nuet, og ikke har rare resonnementet om hva fremtiden innebærer, på alle nivå. Jeg vil gjerne at du fremlegger grafer om nedskalering av CNT- og grafitt-behovet, samt hvordan du mener CO2-regnskapet skal se ut i 2030-2050?
På forhånd, tusen tusen takk, for at du poengterer at du selv er helt på jordet.
solb
I går kl 15:36 1119

Har noen lest hva Odd snakket om igår/idag?
FarGem
I går kl 15:42 1097

Ligger litt på Facebook-gruppa
ArntEgil
I går kl 16:28 1020

Sikkert Kent som sendte oss ned på 3,51 i ettermiddag med sine 200 akjer. Nok en gang solgt på bunnen. Sist 3,505. 5 øre mer i dag.

Hva skjer om vi teknisk har hatt test av dobbeltbunn?
CarbonKent
I går kl 16:37 992

Strålende reflektert innlegg 👍 Jeg som sendte dere ned? Gleder meg til de fabelaktige nyhetene du besitter 🤣
FarGem
I går kl 17:28 899

Hva er et halvt år i din verden? En uoversiktlig evighet, nærmere en bekmørk oddyse?
Hvis du ikke tror det finnes lyspunkter på veien, det har aldri har skjedd før og at det er totalt urealistisk vil skje igjen, la nå oss som tror det motsatte få et snev av fred.
De som holder, de holder;
Uansett hva du lirer fra deg, er det totalt uinteressant og hjernedødt slik jeg ser det.
Du har null påvirkningskraft.
Nuet kan være en evighet større enn hva du evner å se i det selv. Da er det godt å vite at fremtiden har en tendens til å slæppe deg rett i trynet med sine fremtidige fakta.
Jeg gleder meg! ⏰
Molbre
I går kl 18:51 793

Handler ikke om å joine noen flokk her, men konstantere at vi er på ATL, på grunn av elendig guiding fra en ledelse som ikke har levert noe som helst av verdier til aksjonærene. Odd har kommet med mange utsagn som hele tiden hvor tidslinjen er blitt flyttet på. Mannen har null troverdighet og jeg tror ikke på ett ord av hva han sier, før han har levert noe konkret. At han fortsatt sitter der med det han har levert, er egentlig helt sinnsykt, kan ikke se at det ikke har noen annen grunn enn at de ikke vil betale han ut av kontrakten! BCS kan godt ha livets rett men, men jeg kan ikke se at de er tjent med å ha Odd som øverste leder!Dette har rett og slett med at han ikke er i nærheten av å ha levert på hva han har kommunisert! Nytt selskap, ny teknologi har ingenting med dette å gjøre, han burde bare ha holdt kjeft fra starten av!
Redigert i går kl 18:58 Du må logge inn for å svare
elnomi
I går kl 18:59 780

BCS er meget svak nå, kan det gå ned på 2 tallet?
FarGem
I går kl 19:04 772

Det er din personlige mening, og den har du all rett til å ha. Mer trenger jeg ikke si. Jeg har som alle vet min egen mening.
Jeg tror du glemmer lyspunktene, de er godt bevart i mitt minne i alle fall, og de faller ikke lett fra. Hva andre gjør, føler, mener, I don't care! 🤷
FarGem
I går kl 19:08 765

Eneste logikken i det er at selgerne i så fall er totalt ute å kjører med, altså, INGEN logikk! Hjernen fungerer ikke, helt avslått, hjernedødt. Helt bak mål. Forundrer meg ikke, det finnes slike mennesker og. Selvfølgelig! 🤦‍♀️
FarGem
I går kl 19:17 753

Så lenge jeg får et bilde av den siste personens grimase som selger på ATL i det ting setter fyr igjen, så er jeg veldig fornøyd! Jeg ser for meg at det blikket er satans hjernedødt og tomt. Et minne for livet, for oss begge 🫶
Redigert i går kl 19:20 Du må logge inn for å svare
Rule
I går kl 19:44 706

Jeg skrev til dem mange gange for at få info om hvorfor de ik tog greb og satset på en anden branche først eller i parallel for at bygge noget lille produktion op.
Der er konkurrenter der ude - Tullball - tror jeg de hed. Fik Ingen svar.
FarGem
I går kl 19:56 683

Jeg ser poenget, men jeg ser også poenget med å helfokusere på det området der det er mest å vinne i det lange løp.
Hvis du f.eks. øver på å bli god på gitar, så tar du faen ikke opp blokkfløyta og legger fokus på den...
Så kan du jo tenke deg selv hvor mange mails de fikk/får inn kontinuerlig, daglig, av desperate, ufine småaksjonærer som ikke forstår at børsen har risiko ved seg. Svingninger er det, store svingninger, moro!
CarbonKent
I går kl 19:59 679

Dette ser syltynt ut ja. Vi kan fort se 2 tallet i morgen. Trist med en apatisk ledelse som ikke evner å hverken bygge eller formidle.
Redigert i går kl 19:59 Du må logge inn for å svare
ArntEgil
I går kl 20:05 670

Når var Odd i Bergen sist ? Er han på Granca på hjemmekontor ?

Hvor lenge har Dag Skansen og styret tillit til gamle Odd?

Hvilken kurs hadde BCS når han tok over roret ?

Odd har pesonlig sagt til meg at jeg ikke skal frykte, det blir enorme aksjonærverdier om ikke langt frem. 🧨💣💥
FarGem
I går kl 20:17 647

Nå er vel Odd akkurat ferdig i Berlin, der han leverte god figur!
Redigert i går kl 20:22 Du må logge inn for å svare
elnomi
I går kl 21:21 570

Hvordan ser en god figur ut?
FarGem
I går kl 21:31 555

Hva kan du tenke deg selv, hvis du legger godviljen til?
Ikke_viktig
I dag kl 11:50 261

Hva skjer med BCS for tiden? Noe nytt? Har lappet til og kjøpt meg opp til 55K i denne i dag. Håper det kommer gode nyheter i tiden fremover. Det er i alle fall ikke noen fare for større fall i aksjekursen =)
Molbre
I dag kl 12:09 229

Det som skjer er at Odd til stadighet utsetter hva han har kommunisert. Med andre ord så er det ingen som har tro på det han kommer med. Han er positiv og detgjør fremskritt både her og der, men ikke på det som er viktigst som å nå tekniske specs og kontrakter. Nå har han ropt ulv ulv så lenge jeg kan huske, og alt går etter planene i følge han, men det gjør jo ikke det :-)! Eneste jeg kan godta er at han sier at ting har endret seg i verdensbildet, det er vi enig om, men resten?
Igjen så gjentar jeg meg til det kjedsommelige, men at ingen i BCS kjøper aksjer er nok og en grunn til at vi er der vi er. Dette er det samme som at de sier at de ikke har troen på selskapet!
Redigert i dag kl 12:11 Du må logge inn for å svare
Ikke_viktig
I dag kl 12:16 217

Så intet nytt for tiden. Ok, får vente 3 måneder og revurdere posisjonen... De er priset til under cash så risk versus reward er vel ok antar jeg...
Molbre
I dag kl 12:21 210

Det har vi sagt lenge, men bare fortsatt å falle :-)! Intet nytt nei, men Oddemann mener sikkert noe annet :-)!
FarGem
I dag kl 12:28 199

Det er nok mye de fleste av oss ikke vet, desverre, ellers hadde vi ikke vært her vi er nå. Overraskelser bruker å komme fra intet, helt reint plutselig!🧏‍♂️
FarGem
I dag kl 12:47 165

Og det å skifte beite da man først sitter i klisteret, kan bli enda verre enn fatalt. Vet ikke når Rule solgte, men han har iallefall kjøpt seg opp i RECSI, ned 26,47% i dette øyeblikk.
Et skikkelig kukstykke med andre ord.
Her holdes hver bidige aksje med hardt grep, logikken er på min side, selvom mye kan føles ulogisk til tider.
Molbre
I dag kl 12:56 145

Det har du nevnt i flere år nå, mens aksjen har fortsatt å falle og falle og falle. Odd har fortsatt å utsette og utsette og utsette.
Ja lett å være etterpåklok og ting kan komme fort, men historien til BCS viser at det ikke er akkurat det som skjer. Så å bruke det at nå er vi nærmere enn noen gang, det er brukt opp dessverre!
Selskapet og Odd har levert til i beste fall stryk, det er fakta!!!
De fleste sitter med tap på over 90% i denne på grunn av Odd har lovet mye mer enn han er i nærheten av å holde, de beste lederne ser fremover i tid, dette kan ikke sies å være tilfelle med Oddemann som også skylder på alle andre forhold enn selskapet og seg selv!
Redigert i dag kl 12:58 Du må logge inn for å svare
FarGem
I dag kl 13:03 130

Å bli god og best i noe tar tid. Kan ikke regne med å få servert gormé-middag, hvis du har dårlig tid og satser alle penga dine på en Fjordland, det sier seg selv. Du er med fra start i noe som kan bli gigantisk stort med årene. Ikke regn med at noen andre enn deg selv syr puter under armene dine. Har du nål og tråd, gjør noe med det.
Det er mange baller i lufta nå, hvis du tar deg bryet med å se litt etter.
FarGem
I dag kl 13:08 118

Da kursen skyggelegger fremtidsutsiktene, da er man kanskje på god vei til å overstimmulere amygdala. Det blir ikke så lett å tenke rasjonelt lengre, og se videre forbi kan virke som en uovervinnelig bragd.
Ikke for topp20, de har enda hodet på rett plass. Hvorfor det, tror du? Tror du de baserer handlekraften sin på frykt og handler deretter? Jeg tror de er rimelig slack og tar livet med ro og ser lengre enn som så. Det er ganske digg, det burde du prøve du også! :-)
ArntEgil
I dag kl 13:51 50

Godt å se at regjeringens skolepolitikk med innlåste mobiler virker i praksis. #kent #skole #ung #mobil
ArntEgil
I dag kl 13:52 48

Noen som kan høre med Odd om å ta imot 10-20 aksjonærer en formiddag på Flesland for en visning og gjennomgang på hva de styrer med ?