BCS inn i 2024 - veien videre.
Ny tråd, nye muligheter.
Tråd om BCS inn i 2024. Kurs i skrivende stund 6,60-7 kr etter nytt kvartalspresentasjon med lite substans, men heller ikke røde flagg.
Tråd om BCS inn i 2024. Kurs i skrivende stund 6,60-7 kr etter nytt kvartalspresentasjon med lite substans, men heller ikke røde flagg.
Redigert 10.05.2024 kl 09:07
Du må logge inn for å svare
ArntEgil
07.11.2024 kl 16:40
1451
Erdna Invest skrev Har de ikke bilder fra laben og området?
Hjelper lite med bilder. Man trenger forklaring på kompleksiteten og få se det selv. Håvard kan jo forklare oss.
Mammon
07.11.2024 kl 16:43
1447
Finnes ingen lab 🤣
Odd hever kun feita lønn til dritten går dukken
Ryktes at han leter etter ny jobb 😂
Odd hever kun feita lønn til dritten går dukken
Ryktes at han leter etter ny jobb 😂
Erdna Invest
07.11.2024 kl 16:54
1423
Er Heggøyen her enda? Han/hun som pleide å publisere kjøp/salg
ArntEgil
07.11.2024 kl 17:36
1367
Erdna Invest skrev Ryktes om mye blant folk som ikke er skrudd riktig sammen
Som regel slike som får det til, om vi ser bakover i historien.
elnomi
07.11.2024 kl 17:58
1345
Mange som sitter med store potensielle tap i denne aksjen. Det vil ikke overraske meg om flere vil selge (skattemotivert) for å få igjen penger på skatten ved fradrag for tap innen nyttår.
Hvis det skjer vil kursen drives videre nedover!
Hvis det skjer vil kursen drives videre nedover!
FarGem
07.11.2024 kl 18:03
1332
Det kan så være, dem om det. De kommer nok raskt tilbake på nyåret igjen, helst samtidig.
ArntEgil
07.11.2024 kl 18:09
1325
Noen må få batterier i kalkisen til jul.
Hvem faen selger feks en post på 1 mill for å få 385,000 i fradrag, for så å kjøpe igjen og betale 38,5% i gevinst. Det gir ikke mening. Det er bare å sitte, enten til Green sin lovnad om bud 500,- pr aksje.
Hvem faen selger feks en post på 1 mill for å få 385,000 i fradrag, for så å kjøpe igjen og betale 38,5% i gevinst. Det gir ikke mening. Det er bare å sitte, enten til Green sin lovnad om bud 500,- pr aksje.
Erdna Invest
I går kl 09:30
891
Handles under cash beholdning, en rentebærende inntekt innkommende og muligens støtte fra staten. I tillegg ryktes det om gode nyheter innenfor rimelig tid. Noen kjøper opp på disse nivåene av en grunn. Spennende å se om det kommer en kraftig prisdrivende nyhet før jul 👍
ArntEgil
I går kl 10:32
828
Tenk hvor selvfinansierende en jurist kunne vært x 1000 som kun jobbet mot grønne støtteordninger. Hadde lett hentet 1 mrd nok første året og koster 2 mill i lønn inkl sosiale kostnader.
https://arbeidsplassen.nav.no/stillinger/stilling/eabf3c7b-d9b8-431e-bef4-52624bc8e025
https://arbeidsplassen.nav.no/stillinger/stilling/eabf3c7b-d9b8-431e-bef4-52624bc8e025
FarGem
I går kl 11:30
749
Min dypeste medfølelse går til Rule. Om han bare hadde holdt seg i BCS, og ikke rota seg bort i RECSI. Ned nesten 50% på en uke.
Selger med tap her, forså tape enda mer, mens han ser BCS er på vei oppover igjen. Tragisk.
Igjen, hold på aksjene deres. Lysere tider kommer.
Selger med tap her, forså tape enda mer, mens han ser BCS er på vei oppover igjen. Tragisk.
Igjen, hold på aksjene deres. Lysere tider kommer.
Redigert i går kl 11:33
CarbonKent
I går kl 12:51
666
1. Hvilke rykter er det rundt gode nyheter før jul?
2. Hva mener du med at noen kjøper seg opp? Det er omsatt aksjer for 59k i dag og ellers i november og oktober er snittet på rundt det samme som i dag.
2. Hva mener du med at noen kjøper seg opp? Det er omsatt aksjer for 59k i dag og ellers i november og oktober er snittet på rundt det samme som i dag.
FarGem
I går kl 12:56
651
Hvorfor har du så mye imot BCS? Why? Noe som plager deg? Har du det bra om dagen, CarbonKent?
Erdna Invest
I går kl 13:15
621
Er nok flere som lurer på det. Hvorfor henge rundt i forum bare for å snakke drit? Det er en oppførsel kun ustabile, folk som sitter å sturer eller folk med mye anger inni seg som kan gjøre. Han har nok tapt mye penger og ønsker å dra med seg flere som en bismak.
Det er hvertfall ikke en investor med mye kunnskap og profitt (generelt i livet) som sitter bak tastaturet til dette nicket. Men vi må alle forholde oss til personer som ikke klarer seg godt her i livet…. Enten det er i et forum eller live.
Vi får hvertfall være snille på motsatt side så han IKKE låner tauet av naboen og finner på noe i garasjen til sin huseier.
Det er hvertfall ikke en investor med mye kunnskap og profitt (generelt i livet) som sitter bak tastaturet til dette nicket. Men vi må alle forholde oss til personer som ikke klarer seg godt her i livet…. Enten det er i et forum eller live.
Vi får hvertfall være snille på motsatt side så han IKKE låner tauet av naboen og finner på noe i garasjen til sin huseier.
Redigert i går kl 14:01
ArntEgil
I går kl 13:53
574
Du bommer. Du sa 2 kr i dag. Jeg ser nesten 4 kr nå pr aksje.
Mulig ryktene kan ha nådd Aker Brygge siden det kjøpes tungt denne uka. Enhver med aksjer ville være fornøyd med grønne tall, bare ikke BarbieKent i ett av friminutta.
Var det GreekLock som sa 500,- kr aksjen ?
Mulig ryktene kan ha nådd Aker Brygge siden det kjøpes tungt denne uka. Enhver med aksjer ville være fornøyd med grønne tall, bare ikke BarbieKent i ett av friminutta.
Var det GreekLock som sa 500,- kr aksjen ?
Redigert i går kl 13:54
CarbonKent
I går kl 14:00
562
Jeg har ingenting imot BCS, jeg er aksjonær her og ønsker resultater. Synes du mine spørsmål er urimelige gitt hans påstander?
CarbonKent
I går kl 14:04
555
Nei, det var Heggs aka Arnt som hevdet 500 kr var realistisk. #manneniglasshus Kjøpes tungt? Antar det er en spøk.
Grønne tall? Russiske prosenter med null volum er null verdt. Her trengs resultater. Du fremstår som svært lite kompetent.
Forresten, fått svar på omvisningsanmodningen hos Odd i brakken på Flesland?
Grønne tall? Russiske prosenter med null volum er null verdt. Her trengs resultater. Du fremstår som svært lite kompetent.
Forresten, fått svar på omvisningsanmodningen hos Odd i brakken på Flesland?
Redigert i går kl 14:04
ArntEgil
I går kl 14:12
532
Nei, det var GreenLock som regnet seg frem til 500,- aksjen.
Håper du kan svare på Invest sitt innlegg. Der var det mye bra.
Har du det bra ?
Håper du kan svare på Invest sitt innlegg. Der var det mye bra.
Har du det bra ?
FarGem
I går kl 15:29
431
Synes igrunn holdningen din er totalt ute og kjører, hvis du eier akjser. Hva faen? Selg, gi deg sjøl litt sjelefred, problem løst.
FarGem
I går kl 19:19
286
Skal bli moro å se hvor vi er hen om 14 år. Husker dere f.eks. den satans dusten som kjøpte to pizzaer for 10 000 bitcoins, ja, for 14 år siden? Han betalte vel da 41 dollar eller noe sånt i verdi.. den dag i dag er tarmfyllet verdt den nette sum av 8,4 milliarder norske kroner. Må være surt å drite ut det greiene der den dag i dag.
Det sier meg bare en ting, hvis BCS lykkes med å bli det industrieventyret det kan bli, jeg selger ihvertfall ikke på ATL den dag i dag.
Bare som et lite eksempel på hvor ille det kan bli å selge på ATL for spytt og ingenting da man ikke helt forstår hvor stort det kan bli, mens tiden går sin vante, stille gang.
Det sier meg bare en ting, hvis BCS lykkes med å bli det industrieventyret det kan bli, jeg selger ihvertfall ikke på ATL den dag i dag.
Bare som et lite eksempel på hvor ille det kan bli å selge på ATL for spytt og ingenting da man ikke helt forstår hvor stort det kan bli, mens tiden går sin vante, stille gang.
ArntEgil
I går kl 21:26
205
BCS skal heftig opp. Brytes 15,40 så er neste motstand 45,-
Finansavisen skriver:
Mye tyder på at Oslo Børs skal kraftig opp frem mot jul. Det betyr i så fall lukrative tider for mange av børsens mindre selskaper, som tradisjonelt stiger aller mest når børsoptimistene virkelig våkner til liv.
Finansavisen skriver:
Mye tyder på at Oslo Børs skal kraftig opp frem mot jul. Det betyr i så fall lukrative tider for mange av børsens mindre selskaper, som tradisjonelt stiger aller mest når børsoptimistene virkelig våkner til liv.
upsidedown
I går kl 21:51
179
Akkurat nå er det større sannsynlighet for at de følger Novelda om det ikke kommer inn en hovedaksjonær som tror på prosjektet.
FarGem
I går kl 21:55
175
Det er sant, det! Ingen motstand til 45 kr etter 15 kr. Motstanden er de av oss som takker seg selv med kjapp gevinst, og de som "endelig" har kommet i null og ikke har tid til å bli feitere med større gevinst ettersom tiden kommer til å gå. Og det gjør den. Finnes det ikke et ord som heter for "ergelig" her i verden? Jo, det gjør det. Vent å se! Ikke for meg da, jeg har tid til å vente, jeg! :-)
FarGem
I går kl 21:58
170
Sammenligninger... Kjedelig! 🥱
Enten så tror du, eller så gir du faen. Heidy Blydt Svendsen sitter som støpt, Frank Tessem selger ikke. De med nære relasjoner tenker annerledes enn deg? De tenker selv, hva tenker du? Må du ha hjelp til å tenke? Er det det eneste du klarer og komme med, sammenligninger? Hva hjelper det deg hvis du sitter utenfor og kommer til å ta feil?
Tenk litt til! Du klarer det du også, 20% av oss gjør det. Come on!
Enten så tror du, eller så gir du faen. Heidy Blydt Svendsen sitter som støpt, Frank Tessem selger ikke. De med nære relasjoner tenker annerledes enn deg? De tenker selv, hva tenker du? Må du ha hjelp til å tenke? Er det det eneste du klarer og komme med, sammenligninger? Hva hjelper det deg hvis du sitter utenfor og kommer til å ta feil?
Tenk litt til! Du klarer det du også, 20% av oss gjør det. Come on!
Redigert i går kl 22:10
ArntEgil
I går kl 22:07
163
Hørte Skansen ukentlig hadde beilere for oppkjøp på tråden. Han måtte tidligere ta dette opp med daværende Næringsminister Vestre.
Bare vi ikke selges under 500,- kr aksjen slik Greenlock forespeilet oss, er jeg fornøyd. De skal da få kjøpe mine under tvil.
Bare vi ikke selges under 500,- kr aksjen slik Greenlock forespeilet oss, er jeg fornøyd. De skal da få kjøpe mine under tvil.
FarGem
I går kl 22:13
162
Drit i det fokuset rundt 500-tallet. Fremtiden har svaret, og jeg vet at 3-4 kr er ikke svaret mitt. Jeg skal ikke bli stemplet som en retard, det er mitt mål. Og jeg vet jeg greier det, med glans! ;-)
Redigert i går kl 22:13
FarGem
I går kl 22:45
121
Da du kjenner at du begynner å bli usikker, da har du gått ut på tynn is, helt selv. Velbekomme. Begynn og skjelv, bli engstelig, bli nervøs. Takk deg sjøl. Jeg driter i deg! Berg deg selv! 😏
Hvorfor gjør du det mot deg seg selv, da du, som alle andre, har en viss form for en strukturert tankesmie i toppetasjen?
Hvis du drukner, jeg har ingen sympati for deg, du lot deg selv tape. Fuck deg! Er det lov å si? 🤷
Tikk-takk ⏰
Hvorfor gjør du det mot deg seg selv, da du, som alle andre, har en viss form for en strukturert tankesmie i toppetasjen?
Hvis du drukner, jeg har ingen sympati for deg, du lot deg selv tape. Fuck deg! Er det lov å si? 🤷
Tikk-takk ⏰
Redigert i går kl 22:52
Erdna Invest
I går kl 22:57
106
Et bud på selskapet hadde vært spennende det, så lenge vi får over 50,- pr. Aksje 😄 Men vil heller bli med på høyere kurs, produksjon og utbytter i fremtiden
FarGem
I går kl 23:03
98
Du virker som en veldig fornuftig mann/dame! Like barn, leker best; er det ikke det man sier? :-)
Redigert i går kl 23:07
FarGem
I går kl 23:41
56
Vi må også iløpet av de fire neste årene erkjenne at det "grønne skiftet" ikke er så bærekraftig som det en gang var. "The New World Order" i stram regi av World Economic Forum, ikke vil bli så innlysende likevel, heldigvis (hvis man tenker menneskelig).
Men kritiske råvarer og CNT-behovet VIL leve like enerådende, fortvil ei! :-)
Men kritiske råvarer og CNT-behovet VIL leve like enerådende, fortvil ei! :-)