BCS inn i 2024 - veien videre.
Ny tråd, nye muligheter.
Tråd om BCS inn i 2024. Kurs i skrivende stund 6,60-7 kr etter nytt kvartalspresentasjon med lite substans, men heller ikke røde flagg.
Tråd om BCS inn i 2024. Kurs i skrivende stund 6,60-7 kr etter nytt kvartalspresentasjon med lite substans, men heller ikke røde flagg.
Redigert 10.05.2024 kl 09:07
Du må logge inn for å svare
CarbonKent
11.11.2024 kl 12:31
1806
Når ble dette skrevet? Fint om du kan dokumentere det siden du er så påståelig. Fint om du i samme slengen dokumenterer det med at det er hevdet at aksjen skal til kr 500. Slik jeg opplever deg Heggs så er det løgn og fanteri fra ende til annen.
Redigert 11.11.2024 kl 12:32
ArntEgil
11.11.2024 kl 12:48
1761
Det skrev du flere ganger. Men du rapporterte trådene til forumadmin og så ble alt slettet. Det er jo trikset for å få bort slike tabber fra forum. Brukt i 20 år.
Erdna Invest
11.11.2024 kl 13:04
1723
Beste er vel å ignorere denne kontoen? Hvorfor svare de som kun er ute etter negativ spredning uten en eneste aksje i beholdningen?
CarbonKent
11.11.2024 kl 13:39
1652
ArntEgil skrev 500,- kr aksjen ble lansert av GreenL
Kan du vise til innlegget? Blander du med Londonmannen nå eller?
ArntEgil
11.11.2024 kl 13:48
1630
CarbonKent skrev Ren løgn, gi meg et bevis så skal jeg legge meg flat.
Trengs ikke. Mange her som så og husker det.
Nei, Green har hele tiden snakket om 500,- 💣💥😅
Londonmannen han mente nok 5,- der tok han tapet. 2024 ble ett tungt år for han i aksjemarkedet. Masse skattefradrag venter der.
Nei, Green har hele tiden snakket om 500,- 💣💥😅
Londonmannen han mente nok 5,- der tok han tapet. 2024 ble ett tungt år for han i aksjemarkedet. Masse skattefradrag venter der.
Redigert 11.11.2024 kl 13:49
CarbonKent
11.11.2024 kl 14:43
1549
Tror du må huske å ta medisinen din. Det har aldri blitt sagt av Green. Vis gjerne til innlegget hvis du er så sikker på det.
ArntEgil
11.11.2024 kl 16:36
1420
Kan du ikke lese ? Green slettet og tok forumselvmord. Jeg vet jo bedre enn deg hva Green skrev og ikke. Green sa 500,- før sølvguttene synger julen inn 🎄🌲🧑🎄🤶
Erdna Invest
11.11.2024 kl 17:02
1362
Noen som koste seg med bunnfiske i dag ser det ut som.
En liten gnist og kursen fyrer seg nok godt opp igjen 🦾🏦
Spent på om toppene fortsatt fyller på!
En liten gnist og kursen fyrer seg nok godt opp igjen 🦾🏦
Spent på om toppene fortsatt fyller på!
CarbonKent
I går kl 09:48
971
Ned som en lort i dag. Ingen rykter, bare tull og løgn fra Heggs & Co. Ikke la dere lure.
Erdna Invest
I går kl 10:00
935
Skal du snart kjøpe deg inn igjen?
Eller har du svidd pengene på hockeypulver, melkesjokolade og brus?
Eller har du svidd pengene på hockeypulver, melkesjokolade og brus?
upsidedown
I går kl 10:03
926
Nordnet forsikring økte mest på siste oppdatering (torsdag). Mulig indikasjon på at lånte aksjer for short er levert tilbake.
Erdna Invest
I går kl 10:09
917
Var et lite antall aksjer. Har en mistanke om vesentlig større short enn 40k
McSlu1
I går kl 10:44
860
Er det bare barn her? Denne forumtråden er jo bare søppel.
Til å være en durkdreven invenstor med millardomsetning og flere titalls års erfaring i aksjemarkedet, må jeg si du utrykker deg og framstår som en tenåring. Det må kunne forventes mer av deg enn det du lirer av deg nå for tiden altså.
Til å være en durkdreven invenstor med millardomsetning og flere titalls års erfaring i aksjemarkedet, må jeg si du utrykker deg og framstår som en tenåring. Det må kunne forventes mer av deg enn det du lirer av deg nå for tiden altså.
CarbonKent
I går kl 12:04
755
Tror han har oversolgt seg selv voldsomt. Akkurat som han overselger BCS. Kort vei til 2 tallet nå altså, ingen som vil ta imot. Jeg spår 3,20 i løpet av dagen.
McSlu1
I går kl 12:54
688
Min kommentar til ham kan i stor grad også gjelde for deg også, CarbonKent. Du bidrar ikke i veldig stor grad til å skape en god forumtråd.
rockpus
I går kl 12:59
669
Helt enig! Det har vært en salig blanding av Tuppen og Lillemor sammen med en mildt sagt snodig form for lyrikk fra en bestemt deltager.
Det er i alle fall lenge siden denne tråden hadde noen informativ verdi for potensielle nye investorer.
Det er i alle fall lenge siden denne tråden hadde noen informativ verdi for potensielle nye investorer.
ArntEgil
I går kl 14:20
595
Desseverre kommer jeg ned på nivået til skolebarn, når man gjennom flere nick må diskutere med slike personer. Han bryr seg katten om BCS, eier neppe noe, men som han selv var åpen om, tapte han nok hele konfirmasjonsposten han hadde fra 15 til 3,505 som han solgte. SL er fine greier det, men ville heller lagt den på 13,- enn 3,505.
I går trodde han på 5 kr, i dag 2 kr. Så lenge Kent er her, og ingen tar han for seg eller melder han til admin for spam og lite saklighet, så forblir forum søppel fra ende til annen. Dessverre.
I går trodde han på 5 kr, i dag 2 kr. Så lenge Kent er her, og ingen tar han for seg eller melder han til admin for spam og lite saklighet, så forblir forum søppel fra ende til annen. Dessverre.
ArntEgil
I går kl 14:22
593
Du selv har jo tatt ditt tap, du var jo åpen om det, og er en voksen mann - du skulle og roe ned forumskriveriene her, siden du ikke har aksjer. Ser ikke så mye mer nyttig i det du har skrevet i det siste, enn å være en form for "forumpoliti". Logg av, gå på cafeen og spis wienerbrød slik pensjonister trolig gjør.
CarbonKent
I går kl 15:09
519
Jeg kan være enig i at tråden kunne vært mer matnyttig, men Heggs/Arnt har utspilt sin rolle og apropos det. Siden trådstarter ikke eksisterer lenger, skal det opprettes en ny tråd så skal jeg love å ikke være kritisk til noe av det Arnt skriver, han er jo så veldig hårsår.
ArntEgil
I går kl 15:13
513
Denne tråden ble laget av Greenlock :-)
Vi får lage en hengelås tråd. Det er nok det eneste som fungerer.
Vi får lage en hengelås tråd. Det er nok det eneste som fungerer.
Erdna Invest
I går kl 15:49
467
Er du investor og vil inn i ny BCS tråd? Join en mer ryddig og lukket tråd fra Arnt
upsidedown
I går kl 16:29
417
Lukkede tråder fungerer bare som ekkokammer for egne meninger. De som kommenterer sitter ofte med røde portiser med forhøyet blodtrykk og overser alle varsellys.
Nylig hausset de at innsider Henrik Fougner hadde kjøpt og var inne på topp 50. Han har sittet på samme posten i over to år. Absolutt ingen gikk inn og korrigerte feilen.
Men lykke til med den nye tråden som er opprettet av for tiden Arnt…
Nylig hausset de at innsider Henrik Fougner hadde kjøpt og var inne på topp 50. Han har sittet på samme posten i over to år. Absolutt ingen gikk inn og korrigerte feilen.
Men lykke til med den nye tråden som er opprettet av for tiden Arnt…
rockpus
I går kl 17:15
350
Det er vel legitimt å ha interesse også for aksjer man har solgt seg ut fra? Jeg er fortsatt interessert i BCS og håper de lykkes. Mange leser tråder som dette som ledd i en prosess for å finne interessante investeringsobjekter. Da er det jo litt trist om det eneste de finner er slike krangler som har dominert her? Personlig har jeg fortsatt noe ledig kapital. Hadde jeg funnet info om BCS som ga meg ny tro på at en investering var verdt risikoen, så kunne jeg jo kjøpt meg inn igjen.
upsidedown
I går kl 17:46
318
Har fulgt med på handelen i BCS et par dager og inntrykket er rufsete.
Det er aktører som løfter kursen med «russiske» prosenter med mikkemusposter.
I verste fall jobbes det med å sette en ny short. I beste fall er det fortsatt noen som jobber aktivt med å ta ned posisjonen.
Aktiv short av betydning, som jobbet med inndekning, ville ha gjort motsatt av det handelsbildet viser per nå. De ville også ha tilført volum i aksjen.
Det er aktører som løfter kursen med «russiske» prosenter med mikkemusposter.
I verste fall jobbes det med å sette en ny short. I beste fall er det fortsatt noen som jobber aktivt med å ta ned posisjonen.
Aktiv short av betydning, som jobbet med inndekning, ville ha gjort motsatt av det handelsbildet viser per nå. De ville også ha tilført volum i aksjen.
rockpus
I går kl 18:02
288
Lav interesse og handelsvolum skyldes nok at ingen har peiling på hvor vanskelig det egentlig er for selskapet å komme helt i mål med sin teknologi.
For meg er uteblivelsen av innsidehandel, på tross av stadig "billigere" aksjer, det største røde flagget.
For meg er uteblivelsen av innsidehandel, på tross av stadig "billigere" aksjer, det største røde flagget.
upsidedown
I går kl 18:08
280
Enig i det. Har etterlyst det lenge. Awilco fikk nylig et pent utbytte fra RCL på 0,4 USD og som største aksjonær burde de ta et grep her.
upsidedown
I går kl 18:35
245
Markedet er der ser det ut som hvis man vurderer det som skjer i England.
https://nanographenex.com/about_us
https://nanographenex.com/about_us
Erdna Invest
I går kl 21:21
113
Tror BCS kan produsere varer allerede, men de ønsker vel skalering på et annet nivå:) Spennende før jul!