LIFE care kan gå mange hundre .Gjennombrudd target 50-100kr
mingus7777
24.04.2024 kl 15:41
3547
Robotene herjer på lavt volum. Ser ingen grunn til å ikke kjøpe på disse nivåene?
Ja det er altid “robotene”, når kursen falder😉
Der er emissionsfrygt. Lad os nu bare få den emission på 3,5 NOK, så vi kan få renset luften og komme videre med gode nyheder👍
Alle, der er LONG i LIFE ved, at det her kommer gå🚀🚀🚀
Der er emissionsfrygt. Lad os nu bare få den emission på 3,5 NOK, så vi kan få renset luften og komme videre med gode nyheder👍
Alle, der er LONG i LIFE ved, at det her kommer gå🚀🚀🚀
Redigert 24.04.2024 kl 17:32
Du må logge inn for å svare
Tobias
25.04.2024 kl 09:31
3238
Kommer det en rekyl i Life?
Bør være en kjøpsmulighet på dagens nivåer.
Aksjen steg på høyt volum til kr. 6 for noen uker siden.
Bør være en kjøpsmulighet på dagens nivåer.
Aksjen steg på høyt volum til kr. 6 for noen uker siden.
Tobias
25.04.2024 kl 13:30
3155
Ser ut som Life har bunnet ut.
Algoritmene snur opp.
Kan være en fin kjøpsanledning dette.
Algoritmene snur opp.
Kan være en fin kjøpsanledning dette.
Ærligtalt
25.04.2024 kl 15:24
3093
Kursen nå er helt Kåre banan
Redigert 25.04.2024 kl 15:42
Kaaresve
25.04.2024 kl 23:42
2682
Nytt svalestup mot bunn. Etter å ha hørt et utall av løgner og bortforklaringer om at det ikke var nødvendig med ny emi kom fakta. Vi som har advart mot denne aksjen er blitt hetset og innrapportert. Liso ble sågar kastet ut av forumet for sine kraftige advarsler. Nå går alarmen for fullt - dette selskapet styrer mot avgrunnen.
YNWA250505
25.04.2024 kl 23:54
2668
Hehehehe fulltegnet garantert emisjon sier alt om hvor stor tro de største aksjonærene har på suksess. Heldigvis får vi som sitter på aksjer muligheten til å delta i emisjonen. Kåresvei det er ingen som hetser deg. Ingen hetser tilbakestående personer.
Krølltanga
26.04.2024 kl 08:23
2417
Espen Teigland på X nå:
Det var en smørblid Joachim Holter (CEO) i Lifecare som kunne meddele at selskapet nå er fullfinansiert etter børs i går!
Vi hadde gleden av å høre han i går kveld fortelle om planene fremover!
Gratulerer Lifecare!
Hvem skulle trodd dette når aksjen var død og brakk for 9 mnd siden. Hentet 130 - 140 millioner i kapital siste 9 mnd, med god hjelp av våre nettverk.
En god dag for alle diabetikere, først og fremst!
Gratulerer
@investornytt og gratulerer Lifecare!
Det var en smørblid Joachim Holter (CEO) i Lifecare som kunne meddele at selskapet nå er fullfinansiert etter børs i går!
Vi hadde gleden av å høre han i går kveld fortelle om planene fremover!
Gratulerer Lifecare!
Hvem skulle trodd dette når aksjen var død og brakk for 9 mnd siden. Hentet 130 - 140 millioner i kapital siste 9 mnd, med god hjelp av våre nettverk.
En god dag for alle diabetikere, først og fremst!
Gratulerer
@investornytt og gratulerer Lifecare!
Nubie
26.04.2024 kl 08:54
2335
Teigland var vel med som garantist for 25 av de 75 mill som allerede er på plass, gjenstår å se om de klarer å få tegnings rettighetene registrert for handel nå da..
Ærligtalt
26.04.2024 kl 09:13
2236
Jeg er lunken, mest fordi denne ble satt da kursen nå er det halve av hva den var for to uker siden.
Noen som vet noe rundt brøk på opsjoner i forhold til eksisterende beholdning, eventuelt pris pr. ?
Edit: leste meg opp nå
Pris blir snittet av siste 3 dager før EGM.
Noen som vet noe rundt brøk på opsjoner i forhold til eksisterende beholdning, eventuelt pris pr. ?
Edit: leste meg opp nå
Pris blir snittet av siste 3 dager før EGM.
Redigert 26.04.2024 kl 09:16
Nubie
26.04.2024 kl 09:23
2186
Du kan jo se positivt på det, hvorfor skulle Teigland og de andre betale dobbel pris for rettighetene? Slik det er nå får de jo tegnings rettigheter på nesten 20% av selskapet kontra 2 uker siden hvor dette hadde vært 10%
Noens død er andres brød..osv
Edit: Skal ikke se bort fra at denne blir overtegnet. Men som jeg har nevnt tidligere så er jeg spent på om de klarer å få registrert tegnings rettighetene for handel, da blir det andre boller her..
Noens død er andres brød..osv
Edit: Skal ikke se bort fra at denne blir overtegnet. Men som jeg har nevnt tidligere så er jeg spent på om de klarer å få registrert tegnings rettighetene for handel, da blir det andre boller her..
Redigert 26.04.2024 kl 09:26
Kaaresve
26.04.2024 kl 09:25
2180
Ta nå tid til å google litt rundt Espen Teigland og Investornytt - Dette er totalt useriøst folkens. Selskapet går mot avgrunnen.
Mammon
26.04.2024 kl 09:35
2255
prøvde å advare mot "pump n emi" som er en vanlig praksis i LIFECARE
seff ble jeg og andre som stilte spm mobbet og rapportert til adm LOL
skulle nesten tro at det er JH&co. som kommenterte her dagen lang og hausset denne "svindelen"?!
seff ble jeg og andre som stilte spm mobbet og rapportert til adm LOL
skulle nesten tro at det er JH&co. som kommenterte her dagen lang og hausset denne "svindelen"?!
Nubie
26.04.2024 kl 09:39
2290
Mammon - er ikke dette innlegget en selvmotsigelse?
"Pump" innebærer jo at aksjen skal stige i forkant av emi, ikke halvere seg :-)
"Pump" innebærer jo at aksjen skal stige i forkant av emi, ikke halvere seg :-)
YNWA250505
26.04.2024 kl 09:40
2301
Går mot avgrunnen med 150mill på bok rett før Sencell lanseres på markedet? Mye bra fra KÅRE og Mamma nå.
Mammon
26.04.2024 kl 09:42
2451
sauene er blit ført til slakterhuset av slakteren JH ;(
trist men er man dum nok til å investere i denne "scammen" så fortjener man å bli slaktet!
JH& co. takker dere LOL
trist men er man dum nok til å investere i denne "scammen" så fortjener man å bli slaktet!
JH& co. takker dere LOL
Nubie
26.04.2024 kl 09:47
2490
Tja..er enig i at noe "lukter fisk" men usikker på om det er så negativt...Liten gruppe av eksisterende aksjonærer har allerede garantert for 75 mill med henholdsvis 10 og 9% rabatt på tegnings rettighetene. Så hvis "slakterhuset" er Grand Cafè så smiler nok alle de små grisene hele veien..
Man må jo bare respektere at folk har ulike syn på saken, jeg er verken enig eller uenig med deg her;-)
Neste blir hovedindex`n, da kan de bli fart på sakene her!
Man må jo bare respektere at folk har ulike syn på saken, jeg er verken enig eller uenig med deg her;-)
Neste blir hovedindex`n, da kan de bli fart på sakene her!
Gratulerer til Mammon, Kaare og meg selv. Det er så lett å spå kursutviklingen i Life.
aksjen i 3 kr. JH sa. Gjennombrudd. Aksjen i 6 kroner. Vi skal ha emisjon. Under 4 kr. 10 dager senere, emisjonen kommer raskere enn hva markedet forventet, men ikke raskere enn hva Logistikken skrev.
Pump og dump er et faktum. jeg skriver at jeg er god, og det er jeg faktisk. Og jeg skriver at lederskapet til JH ikke er bra. Det ser aksjemarkedet lett.
Skal derfor komme med en sterk påstand, jeg har fulgt nøye med over lang tid.Hver gang det publiseres børsmelding, går det alltid kort tid så kommer børsmeldingen limt inn på finansforum.
Jeg påstår at nicket Goliaten er JH, og temk dere når noen spør om åpningskurs i morgen, og han svarer kr 6,5
Da er det game over, game over, game over.
Du tror du har laget noe veldig bra, så kursen skal nesten doble seg over natta, men sannheten er at den faller 15-20%. Tenk på det. De gode selskapene som går godt, skyldes godt lederskap eller gode ansatte
Og til alle dere andre. Hvorfor er det ingen som gratulerte Mammon med riktig retning? Ingen. absolutt nada. Den gjengen er akkurat de aksjonærene JH ikke ønsker. God helg lifere
aksjen i 3 kr. JH sa. Gjennombrudd. Aksjen i 6 kroner. Vi skal ha emisjon. Under 4 kr. 10 dager senere, emisjonen kommer raskere enn hva markedet forventet, men ikke raskere enn hva Logistikken skrev.
Pump og dump er et faktum. jeg skriver at jeg er god, og det er jeg faktisk. Og jeg skriver at lederskapet til JH ikke er bra. Det ser aksjemarkedet lett.
Skal derfor komme med en sterk påstand, jeg har fulgt nøye med over lang tid.Hver gang det publiseres børsmelding, går det alltid kort tid så kommer børsmeldingen limt inn på finansforum.
Jeg påstår at nicket Goliaten er JH, og temk dere når noen spør om åpningskurs i morgen, og han svarer kr 6,5
Da er det game over, game over, game over.
Du tror du har laget noe veldig bra, så kursen skal nesten doble seg over natta, men sannheten er at den faller 15-20%. Tenk på det. De gode selskapene som går godt, skyldes godt lederskap eller gode ansatte
Og til alle dere andre. Hvorfor er det ingen som gratulerte Mammon med riktig retning? Ingen. absolutt nada. Den gjengen er akkurat de aksjonærene JH ikke ønsker. God helg lifere
Nubie
26.04.2024 kl 10:10
2574
Gratulerer til dere alle 3, med å bomme på teorien om "Pump `n EMI", kursen har siden den påståtte "Pump`n" gått fra over 6 til 3,40 før meldingen kom..
Og akkurat grunnen til "Pump`n" ligger vel i siste avsnittet ditt.. Og du ser det selv og beskriver det indirekte, flokkmentaliteten lever godt her:-)
Og akkurat grunnen til "Pump`n" ligger vel i siste avsnittet ditt.. Og du ser det selv og beskriver det indirekte, flokkmentaliteten lever godt her:-)
YNWA250505
26.04.2024 kl 10:39
2503
Gutta skryter av at det har vært så lett å forutse utviklingen i Lifecare kursen. Men å kjøpe ned mot 1 krone og selge på kr 6 klarte ingen av dere.
Og hvorfor skal vi som sitter long gratulere et kjøtthue som hyler om svindel og ikke har penger å kjøpe aksjer for?
Det r vel ingen her inne som ikke skjønte at en emisjon måtte komme. Tror dere at det er gratis å bygge fabrikker og skalere for masseutrulling av verdens beste produkt?
Skal bli en sann glede å delta i denne emisjonen og være med til topps med Lifecare. At kursen er her nede nå betyr null, vi får se om disse løkene er like svære i kjeften om et år
Og hvorfor skal vi som sitter long gratulere et kjøtthue som hyler om svindel og ikke har penger å kjøpe aksjer for?
Det r vel ingen her inne som ikke skjønte at en emisjon måtte komme. Tror dere at det er gratis å bygge fabrikker og skalere for masseutrulling av verdens beste produkt?
Skal bli en sann glede å delta i denne emisjonen og være med til topps med Lifecare. At kursen er her nede nå betyr null, vi får se om disse løkene er like svære i kjeften om et år
Alle, der vrøvlede skråsikkert om, at der ikke kom nogen emission før om mange måneder, må føle sig lidt dumme nu😅
Uanset hvad: Dette er ekstremt POSITIVT! Jeg har før sagt “lad os nu bare få den emi overstået og renset luften”, og det er nu sket - med stor tegningsgaranti! De store ryster ikke på hånden, de små går i panik.
Vi er nu tæt på at være fuldt finansieret i forhold til RedEye vurdering. LIFE og JH viser fremsyn og strategisk tænkning.
Ignorer trolls, der kalder dette et scam. Dette er super BULL.
Lad kursen gøre, hvad den vil på kort sigt og slap af. Snup en drink🍸
Redeye er meget negative.
Uanset hvad: Dette er ekstremt POSITIVT! Jeg har før sagt “lad os nu bare få den emi overstået og renset luften”, og det er nu sket - med stor tegningsgaranti! De store ryster ikke på hånden, de små går i panik.
Vi er nu tæt på at være fuldt finansieret i forhold til RedEye vurdering. LIFE og JH viser fremsyn og strategisk tænkning.
Ignorer trolls, der kalder dette et scam. Dette er super BULL.
Lad kursen gøre, hvad den vil på kort sigt og slap af. Snup en drink🍸
Redeye er meget negative.
Redigert 26.04.2024 kl 11:20
Mammon
26.04.2024 kl 11:23
2459
ønsker deg lykke til Nubie får håpe du kommer deg ut før hele markedet avslører "scammen"
håper advarslene til Logistikken og Kaare klarte å redde noen fra å bli lurt av JH & co.
håper advarslene til Logistikken og Kaare klarte å redde noen fra å bli lurt av JH & co.
Sagde Holter ikke i et interview for nyligt, at der ikke ville komme en emission nu…?
Dubois
26.04.2024 kl 11:40
2445
Ja det er åpenbart en ny strategi, som gir mening med børsnotering på høsten, men også et forsøk på å unngå 2,5 som kurs (om de klarer det) med en mer aksjonærvenlig emisjon.
Men argumentet om at lifecare går tom for penger i disse dager er fortsatt usant.
Men argumentet om at lifecare går tom for penger i disse dager er fortsatt usant.
Redeye er meget negative i deres indledende kommentar.
Ærligtalt
26.04.2024 kl 12:08
2607
Problemet er ikke emisjonen, men snarere at de legger opp til kursmanipulering siste 3 dager før EGF...
At den i tillegg settes rundt 3,- når den kunne blitt satt rundt femmeren for få uker siden er også et tankekors
Jaja, sånn går no dagan
At den i tillegg settes rundt 3,- når den kunne blitt satt rundt femmeren for få uker siden er også et tankekors
Jaja, sånn går no dagan
YNWA250505
26.04.2024 kl 12:22
2613
Slettet brukerskrev Redeye er meget negative i deres indledende kommentar.
nei Redeye er ikke meget negative. De hadde allerede satt sine kurser med tanke på en emisjon på 100mil for H2. Nå kom den i H1.
YNWA250505
26.04.2024 kl 12:30
2606
Her sikres altså Lifecare midler til å få på plass alt de trenger. Emispøkelset har hengt over kursen i mange måneder. Nå er katta ute av sekken. Når vi i tillegg får en garantert emisjon hvor de største går inn og garanterer og samtidig kommer det inn to nye store aktører på eiersiden så er det intet mindre en fantastisk. Å hente penger i dagens marked er ikke like lett som det har vært så dette er meget godt jobbet av ledelsen. At det fortsatt finnes noen amøber der ute som ikke tror Sencell kommer til markedet og skal tjene enorme summer er bare fordummende og patetisk støy. Heldigvis har jeg midler til å forsvare min posisjon og det gjør jeg med gleder. Tenk når emi er gjennomført, penger er på bok og straks kommer meldinger om at de første kjæledyrene har Sencell under huden. Kursen skal eksplodere oppover. Skal t.o.m se at kursen i dagene før emi blir høyere og kanskje t.o.m opp mot kr 4. Det er kanskje de 3 siste dagene alle skal kjøpe seg inn slik at emisjonen blir satt på en høyest mulgig kurs.
Pappesken
26.04.2024 kl 12:36
2634
Hvordan går det der borte? Istedenfor å «kjøpe 11k» som du sa skulle du bare ventet ett par dager. Lite rutinert av en som fremstiller seg som en riktig så god ekspert
Pappesken
26.04.2024 kl 12:37
2639
Du har skrevet endel om kjæledyr her, hvilke avtaler besitter de med de store aktørene på veterinærmarkedet? Såvidt meg bekjent er det ingen, men jeg er kanskje ikke helt oppdatert her?
Nubie
26.04.2024 kl 13:24
2588
Nå er du inne på noe....
edit: akkurat nå er det 1 som har trua, ligger 166k inne på kjøp 3,065.... (det er ikke meg)
Som REMA sier "det er sluttsummen som teller.."
edit: akkurat nå er det 1 som har trua, ligger 166k inne på kjøp 3,065.... (det er ikke meg)
Som REMA sier "det er sluttsummen som teller.."
Redigert 26.04.2024 kl 13:27
YNWA250505
26.04.2024 kl 13:35
2587
OK så du har ikke fått med deg at Sencell skal først i markedet på kjæledyr og så mennesker. Har du ikke med deg en eneste melding fra selskapet om dette? Da tenker jeg du overhodet ikke er int i Lifecare og da sier jeg hade bra.
YNWA250505
26.04.2024 kl 13:37
2613
26.04.2024 13:35:32
LIFE: VIL INVESTERE 2M I REMOVEAID
Oslo (Infront TDN Direkt): Lifecare har en intensjon om å investere 2 millioner kroner for å bli hovedaksjonær i RemoveAid AS.
Det fremgår av en melding fredag.
RemoveAid er et ISO 13485-sertifisert selskap som spesialiserer seg på utvikling, produksjon og distribusjon av medisinske enheter for fjerning av subdermale implantater, opplyses det.
LIFE: VIL INVESTERE 2M I REMOVEAID
Oslo (Infront TDN Direkt): Lifecare har en intensjon om å investere 2 millioner kroner for å bli hovedaksjonær i RemoveAid AS.
Det fremgår av en melding fredag.
RemoveAid er et ISO 13485-sertifisert selskap som spesialiserer seg på utvikling, produksjon og distribusjon av medisinske enheter for fjerning av subdermale implantater, opplyses det.