LIFE care kan gå mange hundre .Gjennombrudd target 50-100kr

Star
LIFE 04.04.2024 kl 09:14 56004

Lykke til.
Mammon
05.06.2024 kl 14:50 2893

helt korrekt!

JH & co. skal heve feita lønn så lenge de klarer å lure ola dunk til å spytte inn penger

aksjonærene burde oxo kreve innsyn i regnskapet. mistenker at kassa har blitt brukt til å holde kursen opp ved flere anledninger
oxo melde inn JH til finanstilsynet/ØK for "markedsmanipulsjon" ikke emisjon uten før emisjon LOL
Hans Grosse
05.06.2024 kl 15:02 2904

Jeg fuldtegnet på grund af Warrant. Tænker andre gør det samme.
Ærligtalt
05.06.2024 kl 15:16 2888

...Vel, det må jo være de som ønsker seg 'en warrant til maks kroner 1,942,- pr 2 t-retter de benytter seg av i 2025, det da?

Du kan heller ikke anta at det er fritt frem for alle som ønsker å laste @ 1,5,-... Det blir naivt. Kan selvfølgelig komme stop-loss men 1,5 er tross alt det garantien ligger på fra de som ble bedt med inn i varmen og solgte til 3 ganger så høy kurs som dagens

Hva ligger kursen på i 2025? aner ikke, ingen vet det. Det eneste vi vet er at denne emisjonen ble grisete og grådig

Bullen
05.06.2024 kl 15:18 2889

Ja, sannsynligvis fornuftig det. Må si jeg begynner å bli litt fed up av Lifecare. Har solgt mine tegningsretter for noen dager siden. Vurderer å kjøpe innen fredag og håper på det beste.
Kaaresve
05.06.2024 kl 15:25 2865

Tegnigsrettene setter ny dagsrekord med et fall på over 60%. Problemet er at ingen vil ha dem
Ærligtalt
05.06.2024 kl 15:27 2872

Mange er nok fed up - det er alltid vondt å føle seg lurt/ forbigått som tross alt er tilfellet her

Men skipet er like solid selv om skipperen er full, glem ikke det

Hans Grosse
05.06.2024 kl 15:54 2855

Mærkeligt at blive fed up lige før virksomhedens gennembrud🤷‍♂️
Ærligtalt
05.06.2024 kl 15:56 2876

Hva jeg tror har liten verdi, jeg trodde jo også på guidingen og Holter - og se hvordan det gikk; rett på trynet med massivt tap ;)

Kursfallet vi ser nå vil snart roe seg og vi er helt frakoblet det faktum at Life straks får friske penger inn i kassen. MEN mange selger nok nå som et signal til Holter & Co at nok er nok. Jeg TROR at vi ligger på 2 kroner igjen relativt snart etter emisjonen

Ærligtalt
05.06.2024 kl 16:04 2866

Det var da en merkelig konklusjon. Selvfølgelig vil mange selge i frustrasjon over Holters nylige akrobatikk - det er jo helt menneskelig. Om det er lurt er jo en annen sak (det er ikke lurt)

Hvorfor er det ikke lurt?

Vel;

Lifecare har hatt patenter relatert til sensorer for kontinuerlig glukoseovervåking tidligere. Den nyeste patentsøknaden, som nylig ble godkjent av European Patent Office (EPO), introduserer nye aspekter og forbedringer til deres eksisterende teknologi.

Nytt i den seneste patentsøknaden:
Forbedret sensorfunksjon: Den nye patentsøknaden dekker oppdaterte metoder og systemer for forbedret signalstyrke og nøyaktighet i glukosemålinger under huden.

Robusthet mot miljøforstyrrelser: Den oppdaterte teknologien gir økt robusthet og levetid for sensoren, som er viktig for pålitelig langvarig bruk.

Flerfunksjonell måling: Selv om tidligere patenter omfattet sensorer for glukose, dekker den nye søknaden spesifikke teknologiske forbedringer for samtidig måling av laktat, fruktose og kalsium. Dette betyr at sensoren nå kan overvåke flere markører parallelt, noe som utvider bruksområdene betydelig.


Den forbedrede sensoren fra Lifecare, som nå dekker måling av laktat, fruktose og kalsium, vil sannsynligvis finne anvendelse i flere felter innen helse og medisinsk teknologi. Her er noen av de mest relevante bruksområdene:

1. Diabetesovervåking
Kontinuerlig glukosemonitorering (CGM): Den primære bruken av sensoren er for kontinuerlig overvåking av blodsukkernivåer hos personer med diabetes. Dette bidrar til bedre kontroll og håndtering av sykdommen ved å gi sanntidsdata om glukosenivåer.

2. Sportsmedisin og prestasjonsmonitorering
Laktatmåling: Laktatnivåer i blodet kan indikere muskeltretthet og anaerob metabolisme under intens fysisk aktivitet. Overvåking av disse nivåene kan hjelpe idrettsutøvere med å optimalisere treningen og unngå overtrening.

Fruktose: Fruktosemålinger kan gi innsikt i energimetabolismen og hjelpe med å tilpasse dietter og treningsregimer for bedre ytelse og restitusjon.

3. Kritisk omsorg og intensivavdelinger
Kalsiumovervåking: Kalsiumnivåer er avgjørende for hjertets funksjon, muskelsammentrekning og nevrologiske prosesser. Kontinuerlig overvåking av kalsium kan være viktig i intensivavdelinger for å holde pasienters elektrolyttbalanse under kontroll.

4. Kroniske sykdommer og hjemmediagnostikk
Multianalyt overvåking: For pasienter med flere kroniske tilstander kan en sensor som overvåker flere markører samtidig bidra til en mer omfattende helsestatus og forbedre hjemmebasert diagnostikk og behandling.

5. Forsknings- og utviklingsfelt
Medisinsk forskning: Sensoren kan brukes i kliniske studier for å samle inn data om forskjellige biomarkører, noe som kan gi ny innsikt i sykdomsprosesser og effekten av ulike behandlinger.

Redigert 05.06.2024 kl 20:29 Du må logge inn for å svare
Betonghue
05.06.2024 kl 17:24 2846

Profetiet i hovedinnlegget står absolutt ved lag. Alle dere falske profeter; en lang rekke meget høyt kvalifiserte og profesjonelle mennesker står bak konseptet Sencell, og de tålmodige vil etterhvert bli belønnet rikelig. DET er fakta!
Kaloix
05.06.2024 kl 21:42 2652

Jeg tror noen tenker forbi perioden vi er inne i nå, den må vi bare bli ferdig med. Emisjonen kunne nok vært gjort på en bedre måte, men det er åpnet for muligheter som jeg tror noen ser. Det er også mulig og sende bestilling på aksjer selv om man ikke har retter, retter kan også kjøpes frem til børs stenger 07.06.
Det er forøvrig ikke noe spesielt at kurs vil nærme seg emisjonskurs, det er faktisk slik det er i de fleste emisjoner.
Tenk forbi perioden vi er inne i, det kommer dager og måneder etter dette og les hva som er meldt fra selskapet tidligere, for det er hva dette dreier seg om. Kursutvikling endrer ikke potensialet til Lifecare.
Nå får flere føle hvordan det er å sitte i et biotek selskap, det er ikke for hvem som helst. Flere tror de takler dette fint, i teorien. Det er noe helt annet når man sitter oppe i hele sulamitten selv. Det er ikke for alle uansett hvor sterke man selv tror man er. Har vært gjennom dette flere ganger og kurs nå er irrelevant, det er hva som kommer fremover som er viktig. Hvor står kurs i Lifecare sommer 2025? Når vi kommer dit, hvor mange som sitter inne nå vil tenke så mye på det vi er gjennom nå? For kurs da vil være noe helt annet.
Imorgen er ny dag, og fredag er en ny dag og da er omsetning av tegningsretter ferdig kl 16.30. Da må de brukes ellers er de tapt, så kommer neste uke og når den er ferdig er denne perioden over....belønningen er et fullfinansiert Lifecare. For de som fortsatt er inne.
Redigert 05.06.2024 kl 21:43 Du må logge inn for å svare
elnomi
05.06.2024 kl 21:47 2638

«Million to market» sammen med DD (digital diagnostic) var fakta det også? Hvem var det som hevdet og villedet markedet om «Million to market» ?
Logistikken
05.06.2024 kl 22:06 2623

Goliaten
Som du ser får du ikke mye positiv omtale her. Men du må ikke glemme en ting Joacim. Hvis du logger deg inn på vps investor tjenester, da finner du tegningsblanketten for deg selv og cimter. Totalt har du fått ca 700.000 rettigheter. Dette blir et utlegg av direkte penger, cash, på ca 1,1 million kr
Måten du gjør det på er å signere blanketten, og sende den inn til Carnegie. Når man spør om 90 millioner er det jo hyggelig at sjefen går foran med et godt eksempel og blir med i dugnaden.

Så da sitter alle nickene på finansforum nå og venter i spenning på børsmeldingen at du har signert for alle dine tegningsrettigheter.
Hvis ikke, så taler du med 2 tunger.

Time will show, Logistikken eller Goliaten
Hans Grosse
05.06.2024 kl 23:20 2543

De samme “profesionelle” mennesker, der har gennemført en katastrofal slagte-emission et par uger efter de stod og sagde, at der ikke kom nogen emission…?
Kaloix
05.06.2024 kl 23:53 2573

Hvor mange av dere som er kronisk negative til Lifecare, altså det spiller ingen rolle hva Lifecare gir ut av info, dere er negative uansett. Det er lite konstruktivt og gir ikke noe rom for diskusjon videre, derfor gidder jeg ikke kaste bort tiden på dere.
Spørsmålet er, hvor mange av dere har tatt covid 19 vaksinen? Hvor mange boostere har dere tatt? I motsetning til selskap som Moderna og Pfizer, som hoppet over vesentlig krav til dokumentasjon og fikk 'vaksinene' nødgodkjent. Så kan jeg si at Lifevare aldri har hoppet over flere trinn av dokumentasjon som Pfizer og Moderna slapp. Hva sier dere som har kroppen full av nødgodkjente injeksjoner fra Pfizer og Moderna? Men stiller spørsmål rundt det enorme arbeidet Lifecare har lagt ned rundt Sencell teknologien? For arbeidet som er lagt ned her er helt vanvittig.

Dere som, uten spørsmål, injiserte doser fra en ikke godkjent vaksine. Dere bør tie still, dere stiller ingen krav til det dere har fått injisert. Et nødgodkjent serum med bivirkninger som verden aldri før har sett. Overdødelighet overalt i vesten. Dere har virkelig noe å se frem til. Jeg tok ikke denne 'vaksinen', lev videre i fornektelse og kritiser Lifecare alt dere orker. Dere har gjort deres livs tabbe.
Ærligtalt
06.06.2024 kl 00:33 2541

Du trekker dette aaaalt for langt -og blir usaklig

Du sammenligner med covid og vaksinerte? Er selv ikke vaksinert, men det er da null og niks korrelasjon mellom dette og hvorvidt jeg er investert i Life eller ikke...

Kortversjon: Holter førte oss bak lyset og meldte det ikke skulle komme emisjon, i samme øyeblikk må han ha visst den var under planlegging og bedrev (sannsynligvis) en bookbuilding på bakrommet der sterkt rabatterte aksjer ble lovet bort til noen få utvalgte. Dette, ene og alene... Tipper jeg er årsaken til 50 prosent av kursfallet. Etter mitt syn satt dette selskapets omdømme tilbake til fadesen med covidtester og annet surr; muligens uopprettelig som sådan. Tap av tillit gir tap av verdier - slik er det bare

Resten er en mix av haier som ønsker billigere aksjer og nervøse småaksjonærer som kaster kortene

Denne kan fint gå flere hundre prosent på rett melding, men omdømmet er tapt
Redigert 06.06.2024 kl 00:34 Du må logge inn for å svare
Kaloix
06.06.2024 kl 00:46 2548

Hvis man faktisk forstår hvilke krefter man står overfor innen biotek og alt annet. Lifecare er nobody. Når statsminister i Norge, 2022, ber om 100 års hemmelighold rundt dokumentene som fører til iverksettelse av massevaksinasjon i Norge fra midten av 2021 og fremover. Erna Solberg fikk ikke 100 års hemmelighold, hun fikk 60 år. Det er nok til at hun er død når dette kommer ut. En 'trygg og effektiv' vaksine krever hemmelighold, det må ikke komme ut. Likevel må jeg sitte her og si at 'covid 19 vaksinen' er farlig, dette bør ikke folk ta. Jeg er problemet, jeg er skurken, de som har anbefalt dette er fortsatt de vi skal lytte til.
Her er vi, tall som ikke kan benektes:

* Begravelsesbyrå har aldri hatt mer og gjøre enn nå, folk dør for fote
* Forsikringsselskap - 'vi har aldri hatt mer utbetalinger enn nå grunnet brå dødsfall'
* Blå lys/utrykning - det skjedde en stor endring etter at 'covid 19 injeksjonene' startet
* Helsepersonell - 'vi har ikke samvittighet til og fortsette med vaksineinjeksjoner, vi slutter i jobben'. Dette er altså helsepersonell i første linje som ser hva som skjer.
* Sykepleiere - 'vi har jobbet i dette yrket i 30 år +, 'vi har aldri før sett hjerteinfarkt og død før blant mennesker mellom 15-20 år, nå skjer det hele tiden'.
Dette skjer etter covid 19 injeksjoner. Det er noe folk her inne kan ta inn over seg. Man nødgodkjenner ikke en vaksine under noen omstendigheter. Hvis man ikke vet hvorfor så er du rett og slett kunnskapsløs. Skal kunnskapsløse folk gi råd om Lifecare og Sencell teknologien? De samme folkene som har latt seg injisere av en nødgodkjent 'vaksine'? For alle andre, hvem vil dere stole på?

Kaloix
06.06.2024 kl 00:57 2549

Jeg stoler på statistikken fra begravelsesbyrå, livsforsikringsselskap, overdødelighet. Jeg drar det ikke for langt. Har lest nok av rapporter fra Japan. Storbritannia, USA, Tyskland. De som fortsatt tror Pfizer evnet og utvikle en trygg og effektiv vaksine i løpet av 1 år. Jeg mener, så dum er du ikke Ærligtalt, du kan ikke i din villeste fantasi tro på et ord av det som er fortalt rundt denne 'pandemien'. Katten er ute av sekken for lenge siden enten du tror på det eller ikke.
Det bør være en betryggelse for det at Lifecare ikke går noen snarveier rundt Sencell teknologien som Pfizer og Moderna har gjort.

Du kan jo stille seg selv et enkelt spørsmål, vil du ta neste injeksjon? og den etter der igjen når myndigheter sier 'du skal ta en for laget'? Den er 'trygg og effektiv'? Du må gjerne stille deg i kø, jeg vet jo bedre og det burde flere vist.
Ærligtalt
06.06.2024 kl 00:57 2552

Sorry, men du mater baisserne nå så det holder - jeg logger også av her

Du sporer jo helt av
VIC20
06.06.2024 kl 07:57 2447

Mange snakker om juni som pridemåned, men her i denne tråden dominerer absolutt foliehattmåneden 😅
Goliaten15
06.06.2024 kl 08:20 2399

IFE Sterilization protocol ready for the production line
Bergen, Norway, June 6th, 2024: Today, Lifecare ASA (LIFE), a clinical stage
medical sensor company developing the next generation Continuous Glucose
Monitor (CGM), announces that the company has concluded the sterilization
protocol for production preparations, to be implemented in the automated
sensor production.

The Lifecare organization is working on preparations for automated production
after a successful pilot production at the end of Q1. Part of these
preparations has also been to finalize a procedure for sterilizing the
sensors, including both the advanced chemistry and sensitive electronics. In
our early product development, we have applied Gamma radiation as sterilizing
method, being costly and complex in a logistics perspective.

Lifecare has now concluded on a protocol for a sterilization based on exposing
the implant for UV-light and Ozone. The method is gentle, timesaving and very
cost-effective, compared to alternative sterilization methods.

- This method can easily be implemented in the production line and scaled up
in an automated production. The method of combining UV-light and Ozone is well
proven, cost efficient and only takes a few minutes, says CEO Joacim Holter at
Lifecare.

HJ
YNWA250505
06.06.2024 kl 08:37 2358

Sten for sten legges. Kjøper du ikke Lifecare på disse lave nivå er d bare å holde seg unna børs.
Mammon
06.06.2024 kl 08:43 2330

Kaloix skrev Innlegget er slettet
synd å måtte knuse dine vrangforestillinger men jeg har ikke tatt vaxxen
faktisk når det gjelder vaxxen så er jeg helt enig med deg, men du er blitt helt hjernevasket av JH og hans løgner

ser at JH kommer med jalla dagen etter kursnedgang som er helt vanlig hvis man "pay attention"
JH har sikkert en bag full med haussepiss som han kan bruke LOL

våkn opp Kaloix! du har blitt lurt av JH. eneste han er interessert i er å lure folk til uendelige emisjoner slik at han kan heve feita lønn. arbeidsdagen hans består i å følge med på kursen i LIFECARE og skrive hausseinnlegg og motsi kritikerne

skal JH benytte sine tegningsretter i det hele tatt?! bruke litt eller siden man får warrents oxo? LOL
Zolly
06.06.2024 kl 08:50 2323

Dere har vel fått med dere dagens melding?

Når det gjelder alle som klager over emisjonen og at den ikke var varslet, så er det feil. Holter sa riktignok 3 kvartal på FA tv, men så kom den litt tidligere, i slutten av 2. kvartal. Ikke så mye å sippe over.
rischioso
06.06.2024 kl 09:13 2254

Man burde ikke bli overrasket at det hentes penger for det trengs jo kapital før man genererer overskudd, men om det er tiden for å plukke allerede nå kan jo diskuteres for det er veldig vanlig at kursen først skal ned og krysse eminivået før det eventuelt snur og da kan det nok være bedre å vente litt - klok av skade....;)
Hans Grosse
06.06.2024 kl 09:15 2505

Hvis kursen skal ned under emi-niveau, hvorfor skulle man så tegne aktier? Så er det vel bare at købe stamaktien og vente på, at Holters emission mislykkedes…?
rischioso
06.06.2024 kl 09:28 2534

Sier ikke at den skal, men historien viser at den ofte går ned dit - noen ganger nær og andre ganger under spesielt om det ikke kommer triggende nytt av betydning raskt nok - også fordi det nå sitter mange med profitt som ønsker en kjapp gevinst. Man tegner seg derfor i emisjonen fordi man ikke vet og fordi man får aksjer godt under markedsprisen.
Hans Grosse
06.06.2024 kl 09:32 2537

Tak for svar :)
Hans Grosse
06.06.2024 kl 09:33 2617

Hvorfor tror folk, at nik Goliaten15 er Holter…?
Pappesken
06.06.2024 kl 09:34 2625

Sist du sa noe lignende lå aksjen på 2.40 ish.
Er ikke mye troverdighet igjen bak det nicket der👍🏻

Ellers er det jo spenstig lesning og vaksinasjoner, ett tegn på at dette her har tatt en kraftig u-sving?
Betonghue
06.06.2024 kl 09:53 2567

Dette blir useriøst. Utviklingen av Sencell ble påbegynt for mer enn 15 år siden. JH var ikke med i det hele tatt! Tror ikke JH leser noe av vrøvlet her inne, i motsatt fall burde flere av skribentene vært politianmeldt!
Zolly
06.06.2024 kl 11:10 2588

Tegningsretter selges nå til ca 17 øre som gir rett til aksje til kr 1,524 samt 1 warrant per 2 tr du løser inn. Det blir kr 1,69 som akkurat nå er 4,5% rabatt sammenliknet med aksjen til kr 1,77. Kjøper du aksjen får du ingen warrant. Så jeg fyller på med noen flere tegningsretter!
Redigert 06.06.2024 kl 11:11 Du må logge inn for å svare
Hans Grosse
06.06.2024 kl 11:11 2596

Så du er glad og tilfreds og synes, at emissionen er er “professionelt” håndteret…?
Zolly
06.06.2024 kl 11:15 2642

Det eneste som er irriterende er at «alle» nye har mulighet til å komme inn på svært lav kurs og også tilegne seg warrants i samme slengen via tegningsretter. Rabatten på 35% måtte de ut med i dagens marked.
DenErGrei
06.06.2024 kl 11:41 2597

Eier aksjer samt t.r i selskapet. Men er "hvilende amatør" og uvitende om dette med warrant. Hva / hvor vil disse dukke opp om jeg innløser mine 30k t.r ?
Zolly
06.06.2024 kl 12:05 2559

Da skal det i så fall dukke opp 15000 warrants på kontoen din i løpet av juni om jeg ikke tar helt feil. Sannsynligvis kan disse omsettes eller de kan innløses om ca 12 mnd til ca kr 1,9.
DenErGrei
06.06.2024 kl 12:14 2571

Takk for svar :-)