Spennende tider!

Lim Gordon
PLT 10.04.2024 kl 15:27 320

Min favorittaksje i øyeblikket er denne, men jeg må jakte på fem forskjellige steder for å få tilfredsstilt mitt behov for å bli noenlunde oppdatert. Derfor starter jeg en ny tråd her, i håp om at mange kloke hoder finner veien hit, Finansavisen er det mange som svinger innom og fortsetter med å skrive eller lese på forumet. Men jeg har intet behov for verken å eie noe eller styre noe, den jobben håper jeg FA kan ta seg av på en skikkelig måte, det er nøkkelen til alt. Overlat spaltene til fjortisenes umettelige behov for oppmerksomhet, og løpet er kjørt. Til dere som skriver, følg vanlige regler, og la stjernene oppe til høyre, over innlegget, guide dere.

Her er en beskrivelse fra Copilot, Microsofts kunstige intelligens: I 2024 har Vuzix Shield® AR-smartbrillene gjort en betydelig innvirkning på det industrielle bedriftsmarkedet. Disse smarte brillene er ikke bare verdens første smarte kikkertbølgelederbrille designet for industriell bruk, men de har også banebrytende teknologi. Her er noen nøkkelfunksjoner til Vuzix Shield: Stereoautofokuskameraer: Vuzix Shield har to frontvendte stereo RGB-autofokuskameraer. Disse kameraene utnytter TLens®-teknologi fra poLight ASA, som muliggjør robust, rask, lavt strømforbruk og autofokusfunksjonalitet med konstant synsfelt. Dette er avgjørende for å ta bilder og videoer av høy kvalitet i industrielle omgivelser1. Ekstern streaming: Arbeidere som bruker Vuzix Shield kan streame visningen sin eksternt. Denne funksjonen muliggjør samarbeid i sanntid, tilgang til arbeidsinstruksjoner og effektiv arbeidsflytoptimalisering ved hjelp av AI-verktøy. Avansert bildebehandling: De avanserte kameraene til smartbrillene kan ta bilder og videoer, samt skanne strekkoder. Denne funksjonaliteten øker produktiviteten og effektiviserer oppgaver for industriarbeidere. State-of-the-art design: Vuzix Shield er lett, stilig og reseptbelagt. Den har også en Z87.1 sikkerhetsglassvurdering. Kraftig prosessering: De smarte brillene drives av en kraftig 8-kjerners CPU som kjører Android 11 OS med Wi-Fi og Bluetooth-tilkobling2. Dr. Øyvind Isaksen, administrerende direktør i poLight ASA, understreket viktigheten av å bygge sin posisjon i AR/MR-området. Å bli valgt som AF-kamerateknologipartner for Vuzix er en betydelig prestasjon for poLight ASA1. Oppsummert kombinerer Vuzix Shield AR-smartbrillene banebrytende teknologi, praktiske funksjoner og en elegant design for å øke produktiviteten og sikkerheten i industrielle miljøer.
Dette er det 5. firmaet som produserer AR briller med polights linser, TLens, og flere blir det.

Jeg advarer om emisjonen, som skal settes den 18ds. Det virker som om hestene er urolige og ivrige etter å komme igang, det er mye som venter der fremme. Håper en gluping kan forklare emisjonsprogrammet, slik at det blir tydelig og riktig for alle.Lykke til!

Redigert 10.04.2024 kl 15:31 Du må logge inn for å svare