"Den glemte børsjuvelen" - skriver Kapital
Siste mulighet for å få med seg utbytte i undevurderte AKER SOLUTIONS i dag.
Les deg opp om den undervurderte juvelen her ; https://www.finansavisen.no/finans/2024/04/08/8111674/den-glemte-borsjuvelen
Les deg opp om den undervurderte juvelen her ; https://www.finansavisen.no/finans/2024/04/08/8111674/den-glemte-borsjuvelen
Redigert 12.04.2024 kl 13:13
Du må logge inn for å svare
ibyx
I går kl 16:58
366
Klarte ikke å bryte 50 idag.
Da er det 5 dager igjen.
Må ikke hausse for mye forventninger til videre oppgang nå i forkant? Kan trigge "Robbie" dersom for mange "feil" investorer har tatt posisjon?
Som alltid følger "vi" med på volumet...
Som ser ganske lovende ut?
VOLUME: 1.53M
65 DAY AVG: 788.48K
194% VS AVG
Da er det 5 dager igjen.
Må ikke hausse for mye forventninger til videre oppgang nå i forkant? Kan trigge "Robbie" dersom for mange "feil" investorer har tatt posisjon?
Som alltid følger "vi" med på volumet...
Som ser ganske lovende ut?
VOLUME: 1.53M
65 DAY AVG: 788.48K
194% VS AVG
Garcia
I går kl 19:30
228
Følger dere med på Aker ?
IPC vil også satse på grønt fremover og AKH er omtrent ute av spill..
Det blir nok Akso som vil styre dette showet.
Norges beste kompetanse og ingeniør selskap som prises som ei pølsebod....
Jeg sier fortsatt beste aksjen å kjøpe på Oslo børs, bare synd jeg er så ensom 😅
Bare for å nevne :
For ca 4 år siden greide dnb marked det flotte kunststykket å regne seg frem til ett kursmål på hele 5 kr..
Nå får jeg snart 21 kr I bare utbytte, jaja sier jeg bare ...
IPC vil også satse på grønt fremover og AKH er omtrent ute av spill..
Det blir nok Akso som vil styre dette showet.
Norges beste kompetanse og ingeniør selskap som prises som ei pølsebod....
Jeg sier fortsatt beste aksjen å kjøpe på Oslo børs, bare synd jeg er så ensom 😅
Bare for å nevne :
For ca 4 år siden greide dnb marked det flotte kunststykket å regne seg frem til ett kursmål på hele 5 kr..
Nå får jeg snart 21 kr I bare utbytte, jaja sier jeg bare ...
Redigert i går kl 19:41
Du må logge inn for å svare
nhydro
I går kl 21:20
139
De "regnestykkene" og kursmålene til DnB markets er nok generelt litt farget av hvilken retning de ønsker aksjekursen
10PS
I går kl 22:09
100
Skjønner en kan føle seg litt alene i AKSO men er sikker på at aksjen vil snu solid oppover med en nå mer synlig Røkke . Dritt banken som hele tiden ødelegger for opptur vil nok merke at meglerne deres gjør en forferdelig dårlig jobb med andres kapital og blir nok forhåpentlig erstattet etter hvert. Dritt banken er heller ikke kjent for å ha de beste hodene.i aksjeverden, det er jo denne aksjen et godt bevis på.