"Den glemte børsjuvelen" - skriver Kapital

Kaaresve
AKSO 11.04.2024 kl 11:10 98477

Siste mulighet for å få med seg utbytte i undevurderte AKER SOLUTIONS i dag.
Les deg opp om den undervurderte juvelen her ; https://www.finansavisen.no/finans/2024/04/08/8111674/den-glemte-borsjuvelen
Redigert 12.04.2024 kl 13:13 Du må logge inn for å svare
SuperSeven
I dag kl 19:55 436

Du forstår at kursmålene til Barclays og DNB gjelder kursen FØR utbytte?

Jeg har sittet med aksjen lenge og har fulgt med. Ikke her på forumet og jeg har investert tilstrekkelig lenge i aksjer til å tro på kursmålene til diverse meglere.

Alt er perfekt fordi prisen på aksjen er til en hver tid hva kjøpere og selgere blir enige om å handle på. Når noen kjøper og selger aksjer seg imellom i et forsøk på å lure amatørene så er dette fordi det finnes aksjeinvestorer som ikke har tilstrekkelig informasjon, kompetanse og tro på sine investeringer.
Nickhead
I dag kl 20:33 340

Dette må være noe av det minst innsiktsfulle på en god stund.
Du påstår at du har vært inne i aksjen over lengre tid!!
Det tror jeg ikke noe særlig på, for da hadde du ikke formulert deg slik,hvis da ikke forståelse er sterkt fraværende
fersk1
I dag kl 20:38 323

Det er ikke tvil om at aksjen er billig nå. Spent på morradagen. Opp til 31? Kursmålene til alle meglerhus ble jo satt med utgangspunkt i at utbytte kom. Snittet er 55. Så god oppside her.
SuperSeven
I dag kl 21:45 184

Hvorfor er mitt innlegg så lite innsiktsfullt?

Sitter på 175.000 AKSO aksjer og stort sett holdt på mine aksjeposter siden COVID. Jeg er i mitt profesjonelle yrke ofte i kontakt med Aker Solutions og mener å kjenne selskapet ganske godt.
SuperSeven
I dag kl 21:47 177

Hvilke snitt er 55? Aksjemeglerne du her antageligvis sikter til bør du ikke alltid stole på. De er ikke i markedet for at Ola Dunk skal tjene penger.
fersk1
I dag kl 22:01 130

Gjennomsnittet av alle meglerhus ja. Mange som følger de og har gjort gode penger på det.
fersk1
I dag kl 22:03 129

Så du mener at kursmålene de har satt er helt på trynet? Er det sånn å forstå?
SuperSeven
I dag kl 22:09 106

Les hva jeg skriver, så forstår du at jeg ikke sier at "kursmålene" er på tryne.
Jeg sier at du ikke bruke disse som eneste input for dine investeringer. Du må ha forståelse for hva disse kursmålene er og ikke er.
Nickhead
I dag kl 22:18 77

I all beskjedenhet så kjenner jeg veldig meget godt til "selskapet "
Akso.
Men derifra til å forstå hvordan børsen fungerer er en helt annen idrett.
Når jeg leser dine innlegg litt mer nøye,forstår.jeg at alt du skriver er ønsketenkning og bare vås.
Men selvsagt, noen trenger litt oppmerksomhet i en grå hverdag