"Den glemte børsjuvelen" - skriver Kapital
Siste mulighet for å få med seg utbytte i undevurderte AKER SOLUTIONS i dag.
Les deg opp om den undervurderte juvelen her ; https://www.finansavisen.no/finans/2024/04/08/8111674/den-glemte-borsjuvelen
Les deg opp om den undervurderte juvelen her ; https://www.finansavisen.no/finans/2024/04/08/8111674/den-glemte-borsjuvelen
Redigert 12.04.2024 kl 13:13
Du må logge inn for å svare
AmatørK
26.11.2024 kl 11:58
4145
Det er som her, som i andre selskaper. Folk som kverulerer på hvorfor kursen ikke er høyere, eller at det er mørke krefter og manipulasjon.
Tror folk er tjent med å innse at børsen fungerer slik at det er kjøpere og selgere, prisen på aksjen settes av disse ettersom hva de til stadighet blir enige om. Kursmål fra analytikere kan påvirke litt, men det er underliggende i selskapet som gir trenden opp eller ned mener jeg. Fordi basert på dette så vil de som har litt peiling enten selge eller kjøpe seg opp.
Det er smarte og store penger som styrer markedet. Om flere seriøse og litt større aktører ser at her er aksjen billig, ja da handles aksjen nordover. Fordi å ikke kjøpe ville vært å la penger ligge på gaten.
Kjøp på egen vurdering og ikke bruk så mye energi på analytikere, konspirasjoner og den slags. AKSO går godt nå, Pris på ca 30kr aksjen er verken billig, eller dyrt. Det er midt på. EPS for 2024 blir kanskje ca 5.5kr aksjen om det fortsetter ish som nå. Kanskje ish 6kr om vi får et resultat som Q1 igjen for Q4. Det tilsvarer et utbytte neste år på 2.5kr ish, kanskje 3kr om vi er heldige. 10% direkteavkastning, ikke gæli.
Skal det opp mot 50-tallet tror jeg selskapet må dra noen kaniner opp av hatten. Fremvekst og økte bidrag fra Subsea kan være en slik kanin, så lenge AKSO leverer på kjernevirksomheten.
Tror folk er tjent med å innse at børsen fungerer slik at det er kjøpere og selgere, prisen på aksjen settes av disse ettersom hva de til stadighet blir enige om. Kursmål fra analytikere kan påvirke litt, men det er underliggende i selskapet som gir trenden opp eller ned mener jeg. Fordi basert på dette så vil de som har litt peiling enten selge eller kjøpe seg opp.
Det er smarte og store penger som styrer markedet. Om flere seriøse og litt større aktører ser at her er aksjen billig, ja da handles aksjen nordover. Fordi å ikke kjøpe ville vært å la penger ligge på gaten.
Kjøp på egen vurdering og ikke bruk så mye energi på analytikere, konspirasjoner og den slags. AKSO går godt nå, Pris på ca 30kr aksjen er verken billig, eller dyrt. Det er midt på. EPS for 2024 blir kanskje ca 5.5kr aksjen om det fortsetter ish som nå. Kanskje ish 6kr om vi får et resultat som Q1 igjen for Q4. Det tilsvarer et utbytte neste år på 2.5kr ish, kanskje 3kr om vi er heldige. 10% direkteavkastning, ikke gæli.
Skal det opp mot 50-tallet tror jeg selskapet må dra noen kaniner opp av hatten. Fremvekst og økte bidrag fra Subsea kan være en slik kanin, så lenge AKSO leverer på kjernevirksomheten.
SuperSeven
26.11.2024 kl 12:12
4132
Takk AmatørK.
Endelig et fornuftig innlegg her inne. Jeg forstår ikke hvorfor folk henger seg så fryktelig opp i hva meglerne setter som kursmål. Meglere er betalt av store investorer som gjerne ønsker prisen så lav som mulig i selskaper hvor de ønsker å investere, og så høy som mulig i selskaper hvor de ønsker å selge sine aksjeposter. Meglerne er her et fint medium som kan benyttes i et forsøk på å "manipulere" aksjekursen.
Har sittet en årrekke i MPCC og her har jo DNB hele tiden hatt alt for lave kursestimater.
Endelig et fornuftig innlegg her inne. Jeg forstår ikke hvorfor folk henger seg så fryktelig opp i hva meglerne setter som kursmål. Meglere er betalt av store investorer som gjerne ønsker prisen så lav som mulig i selskaper hvor de ønsker å investere, og så høy som mulig i selskaper hvor de ønsker å selge sine aksjeposter. Meglerne er her et fint medium som kan benyttes i et forsøk på å "manipulere" aksjekursen.
Har sittet en årrekke i MPCC og her har jo DNB hele tiden hatt alt for lave kursestimater.
ibyx
26.11.2024 kl 12:16
4128
Ser du for deg noen mulig relasjon mellom "Det er smarte og store penger som styrer markedet." og "det er mørke krefter og manipulasjon" for å sette det litt på spissen? :-)
Det som skjedde i GameStop var ganske unikt fordi det var mange småaksjonærer som blåste opp kursen bla. som svar på shorting osv såvidt jeg husker. Ifølge "markedsdeterminister" er dette 100% ok. Pris er pris. Tilbud og etterspørsel osv.
Hvorfor er det så vanskelig å se for seg at slik opp- eller nedblåsing foregår hele tiden, men av andre aktører enn et kobbel av småaksjonærer?
Jeg tviler på om det er nødvendig alltid at "seriøse og litt større aktører ser at her er aksjen billig" for å skape "action".
Det som skjedde i GameStop var ganske unikt fordi det var mange småaksjonærer som blåste opp kursen bla. som svar på shorting osv såvidt jeg husker. Ifølge "markedsdeterminister" er dette 100% ok. Pris er pris. Tilbud og etterspørsel osv.
Hvorfor er det så vanskelig å se for seg at slik opp- eller nedblåsing foregår hele tiden, men av andre aktører enn et kobbel av småaksjonærer?
Jeg tviler på om det er nødvendig alltid at "seriøse og litt større aktører ser at her er aksjen billig" for å skape "action".
Nickhead
26.11.2024 kl 12:22
4121
"endelig et fornuftig innlegg "
Da forstås det slik at alle dine innlegg altså bare er vås??
Eller ?
Da forstås det slik at alle dine innlegg altså bare er vås??
Eller ?
ibyx
26.11.2024 kl 13:05
4057
Men våre objektive venner i Investtech bryr seg jo ikke om kursmål...
Aker Solutions viser en sterk utvikling innenfor en stigende trendkanal på mellomlang sikt. Dette signaliserer økende optimisme blant investorene og indikerer videre kursoppgang. Aksjen har støtte ved cirka 24.00 kroner og motstand ved cirka 31.80 kroner. Volumet har tidligere vært høyt rundt kurstopper og lavt rundt kursbunner. Volumbalansen er også positiv, noe som styrker trendbildet.
Da får vi krysse fingrene for at støtten er sterk og at taket er av papir! 🤞 🚀
Aker Solutions viser en sterk utvikling innenfor en stigende trendkanal på mellomlang sikt. Dette signaliserer økende optimisme blant investorene og indikerer videre kursoppgang. Aksjen har støtte ved cirka 24.00 kroner og motstand ved cirka 31.80 kroner. Volumet har tidligere vært høyt rundt kurstopper og lavt rundt kursbunner. Volumbalansen er også positiv, noe som styrker trendbildet.
Da får vi krysse fingrene for at støtten er sterk og at taket er av papir! 🤞 🚀
Potlaskatt
26.11.2024 kl 18:06
3829
Akso i pluss og Subsea 7 endte 4% ned. De pleier å følge hverandre så en sterk dag av Akso.
ibyx
26.11.2024 kl 19:14
3746
Litt artig det der. Våre venner i DnB har kursmål på nesten +50% her!
e24 meldte etter Q3 forrige torsdag:
Kraftig resultathopp for Subsea 7
Subsea 7 mer enn tredoblet overskuddet i tredje kvartal. Neste år venter oljeservicekjempen inntekter på opp mot 7,2 milliarder dollar.
Men at insidere benytter seg av "sell on news" som meldt igår er selvsagt uhørt...
Slikt må selvsagt utnyttes/straffes etter en passe tenkepause...
Ved utgangen av kvartalet var ordrereserven på 11,3 milliarder dollar, opp fra 10,8 milliarder dollar for et år siden.
Gitt dette var vel AKSO ikke så verst idag likevel?
Faren for innsideslag er vel nærmest ikke-eksiterende i AKSO nå?
Men kom ikke å si at store aktører ikke "ratter rundt" i begge! 😅
e24 meldte etter Q3 forrige torsdag:
Kraftig resultathopp for Subsea 7
Subsea 7 mer enn tredoblet overskuddet i tredje kvartal. Neste år venter oljeservicekjempen inntekter på opp mot 7,2 milliarder dollar.
Men at insidere benytter seg av "sell on news" som meldt igår er selvsagt uhørt...
Slikt må selvsagt utnyttes/straffes etter en passe tenkepause...
Ved utgangen av kvartalet var ordrereserven på 11,3 milliarder dollar, opp fra 10,8 milliarder dollar for et år siden.
Gitt dette var vel AKSO ikke så verst idag likevel?
Faren for innsideslag er vel nærmest ikke-eksiterende i AKSO nå?
Men kom ikke å si at store aktører ikke "ratter rundt" i begge! 😅
AmatørK
27.11.2024 kl 11:00
3495
Ser flere oppdaterte kursmål. som i grunn bare trekker fra utbyttet og flere kursmål er nå midt på 40-tallet.
Selskapet er jo solid og det ser lovende ut fremover. Jeg håper på at de øker ordinært utbytte noe og at vi kanskje kan få 2.5-3kr neste år med litt optimisme. Selskapet sender jo tydelige signaler om at de ønsker å utbetale overskudd.
Gjorde selv et lite kjøp i dag på 30kr. Fint å legge på litt her tenker jeg.
Selskapet er jo solid og det ser lovende ut fremover. Jeg håper på at de øker ordinært utbytte noe og at vi kanskje kan få 2.5-3kr neste år med litt optimisme. Selskapet sender jo tydelige signaler om at de ønsker å utbetale overskudd.
Gjorde selv et lite kjøp i dag på 30kr. Fint å legge på litt her tenker jeg.
Redigert 27.11.2024 kl 11:01
ibyx
27.11.2024 kl 11:40
3438
Ser at både SEB og Barclays nedjusterer med 20 og 21 kr ja.
Det er visst litt "valgfritt" å gjøre før eller etter ex-dagen?
https://www.marketscreener.com/quote/stock/AKER-SOLUTIONS-ASA-18088137/news/Barclays-cuts-Aker-Solutions-target-price-to-NOK-46-67-reiterates-Equal-Weight-BN-48470107/
De klarer i det minste å melde endringene til markedet da..
Legger seg nesten påfallende stabilt rundt 30 kroner nå. For dem med utbytteretter er kursen på en måte fortsatt ca 51 kroner da.
Dersom det er slik "gamet" er vil jeg klart avvente utviklingen på mandag i og med at peers har falt mer når utbyttet er medregnet.
Det er visst litt "valgfritt" å gjøre før eller etter ex-dagen?
https://www.marketscreener.com/quote/stock/AKER-SOLUTIONS-ASA-18088137/news/Barclays-cuts-Aker-Solutions-target-price-to-NOK-46-67-reiterates-Equal-Weight-BN-48470107/
De klarer i det minste å melde endringene til markedet da..
Legger seg nesten påfallende stabilt rundt 30 kroner nå. For dem med utbytteretter er kursen på en måte fortsatt ca 51 kroner da.
Dersom det er slik "gamet" er vil jeg klart avvente utviklingen på mandag i og med at peers har falt mer når utbyttet er medregnet.
Sia
28.11.2024 kl 09:39
3078
Her satses det på en skikkelig oppsving når utbyttepengen er utbetalt:-)
ibyx
28.11.2024 kl 10:12
3066
Jeg er litt skeptisk nå til for mye løft før mandagen mtp påfyll. Det er subjektivt erfaringsbasert...
Ta det for det det er.. 😅
Flere som henger seg på nå også...
RBC sänker riktkursen för Aker Solutions till 33 norska kronor (53), upprepar sector perform
Ta det for det det er.. 😅
Flere som henger seg på nå også...
RBC sänker riktkursen för Aker Solutions till 33 norska kronor (53), upprepar sector perform
Rui
28.11.2024 kl 10:28
3035
Det er meget sterkt at aksjen klatrer hver dag i første uken etter x dag. Det er overraskende positivt, og noe jeg ikke trodde skulle skje. Hadde forventet at enkelte store finansielle eiere ville jobbet hardere for å holde kursen nede, slik at de kunne reinvestere utbyttet til en lavest mulig kurs i neste uke. Jeg er enig med deg i at neste uke når utbyttene kommer vil vi få et sterkt kjøps press på aksjen. Ser også at enkelte her på forumet (uten å nevne navn) jobber iherdig for å skape negativitet for å holde kursen så lav som mulig til de selv kan reinvestere utbyttet i neste uke. jeg mener og tror at vi vil få en god reise nordover frem mot nyttår.
Sia
28.11.2024 kl 11:18
2977
Her er vi helt samstemt! Om noen er negative på forum, så har det ingen ting å si for kursen :-)
Potlaskatt
28.11.2024 kl 16:49
2751
Ny god dag for Akso iforhold til Subsea 7. Akso opp 4% mens Subsea 7 endte opp bare 0,7%.
ibyx
29.11.2024 kl 10:00
2461
Passe på at ikke den kjøres for høyt før mandagskronasjen er tilgjengelig...
Over 52NOK fortsatt. Spriker vs peers. Virkeligheten er neppe satt på vent lenger enn nødvendig?
Skepsis med grunnlag i variasjonen av formidlingen av senkede kursmål i forbindelse med det ekstraordinære utbyttet...
En pekepinn vs YTD.
AKSO +35%
SUBC +22%
https://www.dn.no/investor/aksje/S222/AKSO/AKER%20SOLUTIONS
https://www.dn.no/investor/aksje/S54/SUBC/SUBSEA%207
Over 52NOK fortsatt. Spriker vs peers. Virkeligheten er neppe satt på vent lenger enn nødvendig?
Skepsis med grunnlag i variasjonen av formidlingen av senkede kursmål i forbindelse med det ekstraordinære utbyttet...
En pekepinn vs YTD.
AKSO +35%
SUBC +22%
https://www.dn.no/investor/aksje/S222/AKSO/AKER%20SOLUTIONS
https://www.dn.no/investor/aksje/S54/SUBC/SUBSEA%207
Redigert 29.11.2024 kl 10:00
Potlaskatt
29.11.2024 kl 15:23
2271
Tenker Akso får en fin oppgang på mandag da mangen skal inn igjen med utbytte pengene sine. Skjønner ikke hvorfor folk ikke vil inn på en fin inngang idag?
Går vi pluss siste halvtimen og i slutthandelen?
Går vi pluss siste halvtimen og i slutthandelen?
nhydro
29.11.2024 kl 15:52
2308
Denne kan like gjerne falle under 29,3, som tilsvarer dagen før eks. utbytte. Det vil egentlig overraske meg om det ikke skjer i løpet av et par uker
Sia
02.12.2024 kl 10:19
3784
Noen som vet ca når utbytte blir utbetalt? Tar vel noen dager kanskje?
Redigert 02.12.2024 kl 10:20
ibyx
02.12.2024 kl 14:38
3517
Kursmålsjusteringer er fortsatt behendig sprikende? Noen har ifølge FA fortsatt 67 og laveste 33
https://www.finansavisen.no/ticker/AKSO/markedsdata
DnB har vel fx fortsatt 28.
Kursen har vært helt oppe i "53,68" idag.
Spennende å se om det er taktsskifte på gang...
https://www.finansavisen.no/ticker/AKSO/markedsdata
DnB har vel fx fortsatt 28.
Kursen har vært helt oppe i "53,68" idag.
Spennende å se om det er taktsskifte på gang...
CLCO
02.12.2024 kl 14:59
3467
Ikkje mye reinvestering av utbytte enda ser jeg, omsatt 42 millioner kl 15 i dag, av et utbytte på 10 milliarder
Det tilsvarer så langt kun 0,42% av utbyttet.
Det tilsvarer så langt kun 0,42% av utbyttet.
10PS
02.12.2024 kl 15:56
3459
2.12.2024 15:21:30
Aker Solutions ASA: Rapportering av transaksjoner utført av personer med lederansvar
2. desember 2024 - Aker Solutions ASA ("Aker Solutions") har i dag tildelt aksjer til primærinnsidere som deltar i selskapets aksjekjøpsprogram for ledere for 2024.
Aker Solutions ASA: Rapportering av transaksjoner utført av personer med lederansvar
2. desember 2024 - Aker Solutions ASA ("Aker Solutions") har i dag tildelt aksjer til primærinnsidere som deltar i selskapets aksjekjøpsprogram for ledere for 2024.
ibyx
02.12.2024 kl 16:00
3833
Utbyttejustert er AKSO nå nesten opp 50% siste år. (målt fra 4.12.23 https://www.dn.no/investor/aksje/S222/AKSO/AKER%20SOLUTIONS)
Det er nesten 30% mer enn peer SUBC som fortsetter å skli nedover.
Hvor lenge kan markedet leve med slik diskrepans?
Aker Solutions sold shares to program participants at a price per
share of NOK 30.422
Innsidekjøp vs innsidesalg nylig i SUBC da.
Det er nesten 30% mer enn peer SUBC som fortsetter å skli nedover.
Hvor lenge kan markedet leve med slik diskrepans?
Aker Solutions sold shares to program participants at a price per
share of NOK 30.422
Innsidekjøp vs innsidesalg nylig i SUBC da.
Redigert 02.12.2024 kl 16:04
10PS
02.12.2024 kl 16:08
3958
Ser ut som om alle skal ha AKSO nå fra bunn. Dette er bare et godt tilbud spør du meg. Nytter ikke å være skeptisk lenger er mitt 10PS.
ibyx
02.12.2024 kl 16:20
3978
Likviditetsløftet som har vart siden 30.10 holder seg.
Volume: 1.82M
65 Day Avg: 1.12M
163% vs Avg
Kanskje kan 30 kroner med "innsidekurs" bli en solid støtte framover selv når volumet antagelig vil falle etterhvert som de fleste har reposisjonere seg?
Om litt løfter selvsagt også våre venner i DnB kursmålet! 😅
Volume: 1.82M
65 Day Avg: 1.12M
163% vs Avg
Kanskje kan 30 kroner med "innsidekurs" bli en solid støtte framover selv når volumet antagelig vil falle etterhvert som de fleste har reposisjonere seg?
Om litt løfter selvsagt også våre venner i DnB kursmålet! 😅
10PS
02.12.2024 kl 16:25
4006
Kaaresve : Overskriften på denne tråden bør endres nå da utbytte er tilbakelagt. Håper Q4 blir bra og at utbytte blir minst 5 kr.
Potlaskatt
02.12.2024 kl 20:47
3985
Tror oppgangen forsetter imorgen. Utbytte kom sent på dagen så mangen skal nok inn imorgen med utbyttepengene sine. Opp nye 3-4 % imorgen også?
Garcia
03.12.2024 kl 03:39
3800
Synes fortsatt Akso fortsatt virker som en spennende aksje og nå er det vel bare å vente på neste utbytte...
Q4 blir også spennende og interessant å se hva de tenker om fremtiden.
En mer synlig Røkke og fortsatt gode q tall fremover så kan dette bli veldig bra...
Q4 blir også spennende og interessant å se hva de tenker om fremtiden.
En mer synlig Røkke og fortsatt gode q tall fremover så kan dette bli veldig bra...
ibyx
03.12.2024 kl 10:03
3567
Inn i "ukjent" farvann? Nesten FOMO?
22.07 54,60NOK
Idag "55,24NOK"
22.07 54,60NOK
Idag "55,24NOK"
Redigert 03.12.2024 kl 10:04
ibyx
03.12.2024 kl 11:47
3582
Vi får se. Først skal vel oppdateringene "stabiliseres". Kursmål over 60 må kanskje fortsatt lukes bort?
Mean consensus
HOLD
Number of Analysts
11
Last Close Price
32.50NOK
Average target price
51.54NOK
Spread / Average Target
+58.59%
High Price Target
63.00NOK
Spread / Highest target
+93.85%
Low Price Target
27.96NOK
Spread / Lowest Target
-13.97%
Og så etterhvert kommer oppgraderingene fra DnB og flere andre igjen, men gjerne først etter Q4?
Dernest er det en x-faktor med oljeprisen man skal følge med på.
Dersom OPEC+ slipper taket på kontrollen som de har gjort før...
Men kanskje først når oransjemannen sitter i stolen og krisemaksimerer tilstrekkelig med "drill baby drill" osv?
Mean consensus
HOLD
Number of Analysts
11
Last Close Price
32.50NOK
Average target price
51.54NOK
Spread / Average Target
+58.59%
High Price Target
63.00NOK
Spread / Highest target
+93.85%
Low Price Target
27.96NOK
Spread / Lowest Target
-13.97%
Og så etterhvert kommer oppgraderingene fra DnB og flere andre igjen, men gjerne først etter Q4?
Dernest er det en x-faktor med oljeprisen man skal følge med på.
Dersom OPEC+ slipper taket på kontrollen som de har gjort før...
Men kanskje først når oransjemannen sitter i stolen og krisemaksimerer tilstrekkelig med "drill baby drill" osv?
ibyx
03.12.2024 kl 12:37
3601
Kanskje fordi det presumptivt ligger litt tankearbeid bak disse som nok oftest går utenpå den ujevne kommentator fx her?
Men ok, hvorfor ikke bare la det "flyte på god magefølelse" og tykk utbyttelommebok? 😉
Men ok, hvorfor ikke bare la det "flyte på god magefølelse" og tykk utbyttelommebok? 😉
Redigert 03.12.2024 kl 12:37
SuperSeven
03.12.2024 kl 13:06
3637
Tankearbeid... jommen sa jeg smør! Har du noen ganger laget en oversikt over de forskjellige kursmålene som blir kastet ut av diverse meglerhus for så å sjekke tiden det tar fra kursmålet blir satt til kursmål blir oppnådd? Og om kursmålet noen gang blir oppnådd (med f.eks ett år maxtid)?
Resultatet tror jeg vil skremme deg!
Selv er jeg inneforstått med at meglerhusene ikke jobber for meg og at jeg må gjøre skitjobben (analysene) selv. AKSO har vel aldri vært noen meglerfavoritt. Om dette skyldes Røkke vet jeg ikke, men om man har hatt mer fokus på aktiviteten og økt inntjening så har det vært innlysende at her har det vært penger å hente. Jeg ser flere prosjekter i nær fremtid og jeg tror spesielt OSS kommer til å se store kontrakter. Som et direkte resultat av dette tror jeg Slb vil gi AKSO et bud på resterende 20% som er for godt til å takke nei til. Altså, det kommer flere penger de neste årene.
Resultatet tror jeg vil skremme deg!
Selv er jeg inneforstått med at meglerhusene ikke jobber for meg og at jeg må gjøre skitjobben (analysene) selv. AKSO har vel aldri vært noen meglerfavoritt. Om dette skyldes Røkke vet jeg ikke, men om man har hatt mer fokus på aktiviteten og økt inntjening så har det vært innlysende at her har det vært penger å hente. Jeg ser flere prosjekter i nær fremtid og jeg tror spesielt OSS kommer til å se store kontrakter. Som et direkte resultat av dette tror jeg Slb vil gi AKSO et bud på resterende 20% som er for godt til å takke nei til. Altså, det kommer flere penger de neste årene.
Nickhead
03.12.2024 kl 13:29
3607
Da ønsker vi Severin Suveren lykke til med smørdunken og skittjobben.
Årets løk ??
Årets løk ??
SuperSeven
03.12.2024 kl 13:56
3627
Årets løk er den som baserer sine investeringer på kursmål. Beklager!
Nickhead
03.12.2024 kl 14:29
3601
Følg med i timen!!
Ingen her inne har nevnt at de baserer investeringer på kursmål.
Ingen har heller interesse av å oppgi beholdningen sin,med unntak av deg.Var det 175 aksjer du hadde på Nordnet kontoen?
Når det står 175.000 betyr ikke det alltid 175000😅
Du har et klart forsprang til årets løk👍
Ingen her inne har nevnt at de baserer investeringer på kursmål.
Ingen har heller interesse av å oppgi beholdningen sin,med unntak av deg.Var det 175 aksjer du hadde på Nordnet kontoen?
Når det står 175.000 betyr ikke det alltid 175000😅
Du har et klart forsprang til årets løk👍
10PS
03.12.2024 kl 14:56
3737
Nå må vi se fremover og Q4 er over om 4 uker. Tror dere akso har gjort det bra i de 2 mnd. vi har lagt bak oss ?
Tror selv Røkke kommer til å gjøre akso til et solid utbytte selskap før han selger hele selskapet til en større aktør.
Tror selv Røkke kommer til å gjøre akso til et solid utbytte selskap før han selger hele selskapet til en større aktør.
SuperSeven
03.12.2024 kl 15:03
3718
Såpass... beklager om jeg fremsto "ovenpå" pga min beholdning av AKSO aksjer. Poenget var mer å antyde at jeg nok følger selskaper bedre enn brukere som i annen hvert innlegg refererer til kursmål som diverse meglerhus tryller frem. I går vokste beholdningen til 200k så vet du det.
At du setter spørsmålstegn ved min beholdning uten annen informasjon sier kanskje mer om deg enn om meg. Massevis av brukere her som sitter med små-poster som skal dobles og tripples; de synes om ditt og datt og tror at roboter og annen trolldom styrer børsen når de ser røde tall. Og ja - de har en tendens til å lese DN og Finansavisen i håp om at ekspertisen skal fortelle dem hvor gullet ligger gjemt.
At du setter spørsmålstegn ved min beholdning uten annen informasjon sier kanskje mer om deg enn om meg. Massevis av brukere her som sitter med små-poster som skal dobles og tripples; de synes om ditt og datt og tror at roboter og annen trolldom styrer børsen når de ser røde tall. Og ja - de har en tendens til å lese DN og Finansavisen i håp om at ekspertisen skal fortelle dem hvor gullet ligger gjemt.
Nickhead
03.12.2024 kl 15:18
3689
Kan du være så snill å ta med deg mindreverdighetskompleksene dine over til et annet forum.
Kan anbefale tgs- rec etc.Der vil du finne likesinnede Nordnetkunder
som også har for millioner i aksjer.
Og ikke nok med det;de taper aldri penger.
Lykke til
Kan anbefale tgs- rec etc.Der vil du finne likesinnede Nordnetkunder
som også har for millioner i aksjer.
Og ikke nok med det;de taper aldri penger.
Lykke til
Nickhead
04.12.2024 kl 10:55
3307
Da solgte jeg meg ut.
Ikke noe vokser inn i himmelen så fort.
Har tatt feil før 😅
Ikke noe vokser inn i himmelen så fort.
Har tatt feil før 😅