Inntjeningen kommer

Shareholder1
STRO 15.04.2024 kl 10:04 130345

StrongPoint
Vi holder koken selv om noen har mistet trua og sutrer litt..
Vi skraper nok bunnen men vil nok både resultater og inntjening komme på plass..
Gode kjøpsmuligheter nå på disse nivåene
Redigert 15.04.2024 kl 10:06 Du må logge inn for å svare
riskypick
I går kl 13:19 276

Jada,jeg leste meldingen. Når jeg leser om vusion kundene på wiki er i mine øyne en vusion kunde IKKE en typisk stro kunde. Men det kan jo hende plukk løsningen til stro er like relevant. Det er jo det som er sentralt.
tiger
I går kl 20:54 128

For å svare på det siste du sier (at børsen ikke reagerer resolutt) - jeg tror ikke problemet er at folk ikke ser potensialet i samarbeidet med Vusion, men vi sitter foreløpig på veldig lite informasjon om omfang og form på det nye samarbeidet. Jeg har forsøkt i et tidligere innlegg å formulere noe av dette (som ikke falt i god jord hos enkelte), men det er nok denne usikkerheten som gjør seg gjeldende hos flere enn meg. Hvis det var sagt at Strongpoint's løsning skal fullintegreres i alt som leveres av ESL fra Vusion, at de vil få konkrete installasjonsoppdrag i egne markeder osv, så var det mer å ta tak i, men det som formidles er jo mer et omriss av en avtale som kan gå langt og dypt eller ikke. Samtidig sies det opp en avtale som pr i dag genererer store installasjons- og serviceinntekter i Norge og Sverige, og det nye må da overgå dette før vi har gevinst. Og det sies lite om fremdrift og tidsperspektiv. Vil vi f.eks. kunne få en ny runde med engangskostnader knyttet til omstillingen, med rød bunnlinje utover i 2025 som konsekvens? Jeg holder igjen litt cash i tilfelle så skjer.
Redigert i går kl 23:44 Du må logge inn for å svare