Inntjeningen kommer

Shareholder1
STRO 15.04.2024 kl 10:04 132944

StrongPoint
Vi holder koken selv om noen har mistet trua og sutrer litt..
Vi skraper nok bunnen men vil nok bÄde resultater og inntjening komme pÄ plass..
Gode kjÞpsmuligheter nÄ pÄ disse nivÄene
Redigert 15.04.2024 kl 10:06 Du mÄ logge inn for Ä svare
riskypick
28.12.2024 kl 13:19 2208

Jada,jeg leste meldingen. NÄr jeg leser om vusion kundene pÄ wiki er i mine Þyne en vusion kunde IKKE en typisk stro kunde. Men det kan jo hende plukk lÞsningen til stro er like relevant. Det er jo det som er sentralt.
tiger
28.12.2024 kl 20:54 2061

For Ä svare pÄ det siste du sier (at bÞrsen ikke reagerer resolutt) - jeg tror ikke problemet er at folk ikke ser potensialet i samarbeidet med Vusion, men vi sitter forelÞpig pÄ veldig lite informasjon om omfang og form pÄ det nye samarbeidet. Jeg har forsÞkt i et tidligere innlegg Ä formulere noe av dette (som ikke falt i god jord hos enkelte), men det er nok denne usikkerheten som gjÞr seg gjeldende hos flere enn meg. Hvis det var sagt at Strongpoint's lÞsning skal fullintegreres i alt som leveres av ESL fra Vusion, at de vil fÄ konkrete installasjonsoppdrag i egne markeder osv, sÄ var det mer Ä ta tak i, men det som formidles er jo mer et omriss av en avtale som kan gÄ langt og dypt eller ikke. Samtidig sies det opp en avtale som pr i dag genererer store installasjons- og serviceinntekter i Norge og Sverige, og det nye mÄ da overgÄ dette fÞr vi har gevinst. Og det sies lite om fremdrift og tidsperspektiv. Vil vi f.eks. kunne fÄ en ny runde med engangskostnader knyttet til omstillingen, med rÞd bunnlinje utover i 2025 som konsekvens? Jeg holder igjen litt cash i tilfelle sÄ skjer.
Redigert 28.12.2024 kl 23:44 Du mÄ logge inn for Ä svare
JosMag
30.12.2024 kl 16:57 1558

Har forespurt litt rundt dette. E-commerce lÞsningen til StrongPoint er fullt ut integrert med VusionGroup sin plattform. Det innebÊrer at VusionGroup kan selge denne lÞsningen i dag og fremover til sine kunder. Tilsvarende kan StrongPoint selge VusionGroup sine produkter (med unntak av ESL produktet som fÞrst kan selges fom slutten av juni neste Är). Begge selskapene fÄr en andel av det som selges. Hvordan fordelingsnÞkkelen er vites ikke.

Hvorvidt Walmart hiver seg over plukke lĂžsningen til StrongPoint er usikkert all den tid de i dag allerede har en egen lĂžsning i sine butikker.

Blir spennende Ă„ se nĂ„r fĂžrste melding om salg via VusionGroup blir meldt👍
Storebetong
30.12.2024 kl 18:02 1468

Bra oppdatering JosMag 👍

Brukbart volum pÄ en stille dag og fin jobb igjennom nivÄene i underkant av kr 11. Blir det etablert litt kjÞpsstyrke pÄ kr 11+ som ingen ser behov for Ä selge ned tror jeg vi kjapt kan komme godt opp pÄ 12-tallet hvor det igjen antagelig er mye til salgs. Dog fortsatt "gjÞrmenivÄ" der som ikke reflekterer sÊrlig tro pÄ inntjening.

Godt nyttĂ„r 😊
Jadaok
31.12.2024 kl 09:26 1205

Vel, Sainsbury hadde jo ogsÄ en egen plukkelÞsning fÞr de prÞvde ut Strongpoint sin, og fant ut at den var det verdt Ä bytte til. Om Walmarts lÞsning fungerer som rapportert i artikkelen under; ca 70 varer i timen, sÄ burde sjansen vÊre stor for at Walmart vil finne pÄ Ä bytte. Personlig tenker jeg at Vusion alt har testet lÞsningen med Walmart: at den ble testet der, funnet meget god, og at partnerskapet ble inngÄtt etter uttesting. Et eller annet sted bÞr den jo ha blitt testet fÞr partnerskapet ble inngÄtt. Spekulativt? Walmart eier 10 % av Vusion. Det mÄ antas at de samarbeider godt. La oss hÄpe 2025 blir et riktig godt Strongpoint Är! https://talkbusiness.net/2024/07/long-time-walmart-employee-now-picking-as-a-personal-shopper/
Redigert 31.12.2024 kl 15:41 Du mÄ logge inn for Ä svare
HrDuck
I gÄr kl 16:51 849

Godt nytt Ă„r alle, jeg gleder meg til 2025 🙂
Ols123
I gÄr kl 21:17 713

Strongpoint Ă€r min favorit 2025 ⛄⛄
Osvaldsen
I dag kl 09:42 518

Godt nytt Ă„r alle!

Er det nyheter pÄ gang i dag eller er det markedet som har oppdaget den nye avtalen?

Osvaldsen
tiger
I dag kl 09:56 470

Tror jammen det var en liten bĂžrspause i dag, ved 9:45 tiden

Edit: ...og en til litt etter kl 10.
Redigert i dag kl 10:22 Du mÄ logge inn for Ä svare