Inntjeningen kommer
StrongPoint
Vi holder koken selv om noen har mistet trua og sutrer litt..
Vi skraper nok bunnen men vil nok bÄde resultater og inntjening komme pÄ plass..
Gode kjÞpsmuligheter nÄ pÄ disse nivÄene
Vi holder koken selv om noen har mistet trua og sutrer litt..
Vi skraper nok bunnen men vil nok bÄde resultater og inntjening komme pÄ plass..
Gode kjÞpsmuligheter nÄ pÄ disse nivÄene
Redigert 15.04.2024 kl 10:06
Du mÄ logge inn for Ä svare
tunktee
13.02.2025 kl 21:50
8916
Utviklingen av humanoids gÄr hurtig nÄ, tror det kommer store nyheter og lanseringer ila av neste to Är.
Elon Musk tror det blir det viktigste produktet i historien, stĂžrre enn biler.
Flere aktÞrer snakker om milliarder av humanoids pÄ verdensbasis.
Noen av selskapene vil bli blant verdens mest verdifulle, jeg vil anslÄ at det er maksimalt 10-15 reelle konkurrenter for pallplassene, inkludert 1X.
Derfor kan aksjer i SP komme med et lodd pÄ eierandel i et selskap som blir verdt billioner.
Apple har til sammenligning en markedsverdi pÄ omtrent NOK 40 billioner, (3.600 milliarder USD, eller omtrent 2 oljefond)
Elon Musk tror det blir det viktigste produktet i historien, stĂžrre enn biler.
Flere aktÞrer snakker om milliarder av humanoids pÄ verdensbasis.
Noen av selskapene vil bli blant verdens mest verdifulle, jeg vil anslÄ at det er maksimalt 10-15 reelle konkurrenter for pallplassene, inkludert 1X.
Derfor kan aksjer i SP komme med et lodd pÄ eierandel i et selskap som blir verdt billioner.
Apple har til sammenligning en markedsverdi pÄ omtrent NOK 40 billioner, (3.600 milliarder USD, eller omtrent 2 oljefond)
Storebetong
13.02.2025 kl 22:05
8880
Ikke dumt Ă„ ha en oppside pĂ„ lur. Dog vil Strong antagelig vĂŠre konservative i Ă„rsregnskapet for 2024 som er helt ok, sĂ„ fĂ„r vi som liker Ă„ lese noter se hva de skriver đ
Brenno Invest
14.02.2025 kl 12:44
8608
Litt som jeg tenkte at det kvartalet her ble helt labert. Men jeg syntes det er kjekt Ä se at ARR Þker sÄpass som det gjÞr.
Et dÞende selvskap ville hat negativ vekst i ARR. Neste kvartalet jeg er spent pÄ :).
Jeg hÄper vi fÄr se noen kule ordre snart, men litt sÄnn usikker pÄ at det ikke er meldt noen ordrer nÄ i jan feb, hmm.
Et dÞende selvskap ville hat negativ vekst i ARR. Neste kvartalet jeg er spent pÄ :).
Jeg hÄper vi fÄr se noen kule ordre snart, men litt sÄnn usikker pÄ at det ikke er meldt noen ordrer nÄ i jan feb, hmm.
Storebetong
14.02.2025 kl 12:57
8591
Inntektene var ok i q4, men ebitda og bunnlinje er for dÄrlig.
At det gÄr enda tregere enn tidligere forventet i Spania er heller ikke bra.
Vi fÄr nÞye oss med ca 9,50 inntil selskapet kan vise fram noe bra i form av stÞrre ordre.
At det gÄr enda tregere enn tidligere forventet i Spania er heller ikke bra.
Vi fÄr nÞye oss med ca 9,50 inntil selskapet kan vise fram noe bra i form av stÞrre ordre.
HitIT
17.02.2025 kl 21:59
7700
"..
VusionGroup
đ #EuroCIS2025 is starting tomorrow in DĂŒsseldorf from February 18-20!
We are thrilled to be collaborating with our worldwide ecosystem of partners to jointly deliver innovative technologies and drive the future of Positive Commerce!
Join Us at our Booth F03 (Hall 9) to See How Our Partnersâ Solutions Combine with Our Technologies:
â Too Good To Go - Accelerate Surplus Food Bags Preparation with Computer Vision
â E Ink Corporation - Embrace Color at the Aisles and Power In-Store Retail Media Campaigns
â StrongPoint - Improve Store Performance and Enable Local eCommerce.."
https://www.linkedin.com/posts/vusiongroup_eurocis2025-activity-7297230842102185984-4KFH?
VusionGroup
đ #EuroCIS2025 is starting tomorrow in DĂŒsseldorf from February 18-20!
We are thrilled to be collaborating with our worldwide ecosystem of partners to jointly deliver innovative technologies and drive the future of Positive Commerce!
Join Us at our Booth F03 (Hall 9) to See How Our Partnersâ Solutions Combine with Our Technologies:
â Too Good To Go - Accelerate Surplus Food Bags Preparation with Computer Vision
â E Ink Corporation - Embrace Color at the Aisles and Power In-Store Retail Media Campaigns
â StrongPoint - Improve Store Performance and Enable Local eCommerce.."
https://www.linkedin.com/posts/vusiongroup_eurocis2025-activity-7297230842102185984-4KFH?
Ols123
20.02.2025 kl 09:10
7180
CFO i Strongpoint Àger inte mÄnga aktier. Avvakta hans ökning innan jag gör detsamma
Storebetong
21.02.2025 kl 00:38
6956
tunktee skrev Noen kjĂžper aksjer med begge henderâŠ
Hvem som kjÞpte pÄ mandag er nok mer spredt pÄ flere hender.
De som dog hadde nok til salgs pÄ mandag er Äpenbart HSBG Bank Plc som har redusert med 150K pÄ mandag.
De har anslagsvis i underkant av 300K aksjer igjen i dag, med forstÄelsen av at de selger med skjult volum pÄ 10.00 fortsatt.
Om de tenker Ă„ selge alt er selvsagt uklart.
HSBG blir sikkert tÞmt snart, sÄ fÄr vi bare se hvem som blir neste selger i kÞen (av erfaring...) . à selge Strong har jo vÞri populÊrt de siste 3 Ärene..
Dog har det vĂŠrt like populĂŠrt Ă„ kjĂžpe, for alle aksjer noen selger er det noen som kjĂžper.
Vi snakke bare litt om trend i aksjen og nivÄvurdering pÄ hva selskapet er verdt, for de som er aktive handlende sin innflytelse pÄ aksjekursen.
De som dog hadde nok til salgs pÄ mandag er Äpenbart HSBG Bank Plc som har redusert med 150K pÄ mandag.
De har anslagsvis i underkant av 300K aksjer igjen i dag, med forstÄelsen av at de selger med skjult volum pÄ 10.00 fortsatt.
Om de tenker Ă„ selge alt er selvsagt uklart.
HSBG blir sikkert tÞmt snart, sÄ fÄr vi bare se hvem som blir neste selger i kÞen (av erfaring...) . à selge Strong har jo vÞri populÊrt de siste 3 Ärene..
Dog har det vĂŠrt like populĂŠrt Ă„ kjĂžpe, for alle aksjer noen selger er det noen som kjĂžper.
Vi snakke bare litt om trend i aksjen og nivÄvurdering pÄ hva selskapet er verdt, for de som er aktive handlende sin innflytelse pÄ aksjekursen.
Redigert 21.02.2025 kl 00:48
Norviking
24.02.2025 kl 20:31
6123
Et par Cognac gjÞr godt selv pÄ en hverdag.. :)
MÄ si meg heldig som ennÄ har rÄd til denne edle drikken..
Men fortsetter det som det har gjort sÄ blir det vel ikke til Lerum saft saft engang..
Jeg synes vi aksjonÊrer fortjener Ä bli belÞnnet for tÄlmodigheten nÄ snart for dette er verdens tÄlmodighetsprÞve nr 1 .
MÄ si meg heldig som ennÄ har rÄd til denne edle drikken..
Men fortsetter det som det har gjort sÄ blir det vel ikke til Lerum saft saft engang..
Jeg synes vi aksjonÊrer fortjener Ä bli belÞnnet for tÄlmodigheten nÄ snart for dette er verdens tÄlmodighetsprÞve nr 1 .
tiger
24.02.2025 kl 21:27
6092
Ja man fĂžler seg som han luringen som leverer lottokupongen uke etter uke, Ă„r etter Ă„r, og tror han skal bli rik en dag
Redigert 26.02.2025 kl 11:50
HitIT
26.02.2025 kl 18:08
5607
https://www.actusnews.com/en/vusiongroup/pr/2025/02/26/vusiongroup-eur-1-billion-adjusted-revenue-i-strong-improvement-in-profitability-i-record-free-cash-flow-generation
https://www.vusion.com/newsroom/2024-annual-results/
https://www.vusion.com/newsroom/2024-annual-results/
Redigert 26.02.2025 kl 18:10
Storebetong
27.02.2025 kl 12:44
5286
Aksjen til Vusion group er opp over 20 prosent i dag i Paris pÄ disse tallene. Dette selskapet er i storform.
Vi venter spent pÄ effekten av samarbeidet for Strong din del.
EDIT: Jeg tipper noen snart tÞmmer 10 kr i Strong pÄ forventninger om dette samarbeidet uansett hvor mye som er til salgs der. Vusion Group opp 25 prosent nÄ. Jeg fÄr ikke fikset link, men Google bare for eksempel "share price Vusion Group" sÄ vil dere finne fram og se at aksjekursen er over 200 euro. Selskapet har en market cap ca 100 ganger Strong.
Vi venter spent pÄ effekten av samarbeidet for Strong din del.
EDIT: Jeg tipper noen snart tÞmmer 10 kr i Strong pÄ forventninger om dette samarbeidet uansett hvor mye som er til salgs der. Vusion Group opp 25 prosent nÄ. Jeg fÄr ikke fikset link, men Google bare for eksempel "share price Vusion Group" sÄ vil dere finne fram og se at aksjekursen er over 200 euro. Selskapet har en market cap ca 100 ganger Strong.
Redigert 27.02.2025 kl 13:17
Storebetong
27.02.2025 kl 14:38
5199
EDIT2: Dog virker selgerne utÄlmodige, sÄ det ser ut som det er lett Ä fÄ kjÞpt mindre poster pÄ for eksempel 9,80.
tiger
27.02.2025 kl 15:18
5159
Synes det er artig Ä leke litt med tall, og har sammenlignet disse to selskapene litt. Det mest interessante, synes jeg, er at i skrivende stund er Vusion's markedsverdi 88 ganger stÞrre enn Strongpoint's, mens Vusion's omsetning 2024 var 8,8 ganger stÞrre enn Strongpoint's. Det sier jo noe om hvordan et selskap i fremgang prises sammenlignet med et famlende. Kan ogsÄ legge til at Vusion's bÄnnlinje 2024 er nesten halvannen ganger hele Strongpoint's markedsverdi.
HrDuck
27.02.2025 kl 15:33
5136
Har ogsÄ sett litt pÄ tallene vil Vusion. Software er Þkende vs hardware. Litt som vi bÞr forvente ogsÄ skjer med SP. Skal jeg tippe sÄ tror jeg plukkelÞsningen til SP er av stÞrre verdi for Vusion enn hele verdien av SP pr i dag. Klarer SP Ä fÄ verdi ut av samarbeidet med Vusion sÄ bÞr oppsiden vÊre svÊrt betydelig vs dagens nivÄ. SmÄ selskap er generelt lite i vinden om dagen sÄ her trengs nok endelige bekreftelser fÞr det evt blir en kraftig reprising (tipper jeg).
Storebetong
27.02.2025 kl 16:46
5068
Vi har forelĂžpig ikke sett en eneste ordre basert pĂ„ Vusion Group, men om det kommer noe bra vil det bli en kraftig reprising. Det som er rart er at aksjemarkedet etter min oppfatning forelĂžpig har priset inn 0 fra dette samarbeidet. Vi fĂ„r vente og sjĂ„đ
PSI- Investor
27.02.2025 kl 17:02
5038
Jeg forsÞkte Ä lese den rapporten i gÄr, men med hjernetÄke er det vanskelig Ä konsentrere seg.
Sto det noe om Strong eller produkter fra Strong ?
Sto det noe om Strong eller produkter fra Strong ?
Pingheng
27.02.2025 kl 17:04
5033
Det har nok noe med tillit Ä gjÞre. Det er jo fint lite av samarbeidsavtaler som har kastet noe av seg i Strongpoint etter at JT overtok. Selskapet mÄ levere vekst i topplinje og resultat fÞr vi diskonterer tro, hÄp og drÞmmer.
JosMag
28.02.2025 kl 11:30
4615
Da er StrongPoint Als i ferd med Ă„ erstatte manglende shopfitting ordrer. Hadde vĂŠrt artig om StrongPoint via VusionGroup fik enda en storfisk i garnet (e-commerce)đ
Ols123
28.02.2025 kl 13:02
4519
STRONGPOINT
Leading UK cosmetics retailer selects StrongPoint for AutoStore installation (Nordic IR)
2025-02-28 08:30
28.2.2025 08:30:01 CET | StrongPoint | Non-regulatory press releases
(Oslo, 28 February 2025) StrongPoint, a retail technology provider, is pleased to announce its selection by a leading UK cosmetics retailer to design and install their first AutoStoreâą solution. The value of the contract is approximately MNOK 35, estimated to be delivered over the next twelve months.
âFollowing the achievements of the worldâs first AutoStoreâą Multi-Temperature Solutionâą with a frozen zone designed and installed by StrongPoint, we are very happy to be announcing our first AutoStoreâą installation in the UK. Our focus is now to deliver the best possible solution for the customer, leveraging our extensive experience in the retail e-commerce and automation sectors,â said Jacob Tveraabak, StrongPoint CEO.
Leading UK cosmetics retailer selects StrongPoint for AutoStore installation (Nordic IR)
2025-02-28 08:30
28.2.2025 08:30:01 CET | StrongPoint | Non-regulatory press releases
(Oslo, 28 February 2025) StrongPoint, a retail technology provider, is pleased to announce its selection by a leading UK cosmetics retailer to design and install their first AutoStoreâą solution. The value of the contract is approximately MNOK 35, estimated to be delivered over the next twelve months.
âFollowing the achievements of the worldâs first AutoStoreâą Multi-Temperature Solutionâą with a frozen zone designed and installed by StrongPoint, we are very happy to be announcing our first AutoStoreâą installation in the UK. Our focus is now to deliver the best possible solution for the customer, leveraging our extensive experience in the retail e-commerce and automation sectors,â said Jacob Tveraabak, StrongPoint CEO.
Storebetong
28.02.2025 kl 13:42
4469
Fin liten ordre 35 mill via AutoStore i UK over ca 12 mnd.
Det kommer nok snart mer.
God helg folkens:)
Det kommer nok snart mer.
JosMag
28.02.2025 kl 22:57
4152
Liker det jeg ser nĂ„đđ. PĂ„ messa i New York virket det som om VusionGroup kun presenterte en sĂ„kalt "local e-commerce " lĂžsning. NĂ„ synes det som de gĂ„r all inđ
Selv i Japan!!
Blir virkelig overrasket dersom dette ikke slÄr an fremover. Markedet til VusionGroup er jo tross alt gigantisk sammenlignet med StrongPoint sitt.
Selv i Japan!!
Blir virkelig overrasket dersom dette ikke slÄr an fremover. Markedet til VusionGroup er jo tross alt gigantisk sammenlignet med StrongPoint sitt.
Redigert 28.02.2025 kl 23:02
Ols123
03.03.2025 kl 09:29
3450
Ja Vusion och Strongpoint kommer göra mkt bra tillsammans. Bara rÀdd att Vusion Àr intresserad av hela Strongpoint
Ols123
03.03.2025 kl 09:30
3444
HitIT skrev Fin kommentar fra SEVP & COO under.
Ja Vusion och Strongpoint kommer göra mkt bra tillsammans. Bara rÀdd att Vusion Àr intresserad av hela Strongpoint
Norviking
03.03.2025 kl 22:12
3230
Ser roboten til 1X ( der StrongPoint har aksjer ) nÄ har fÄtt fÞtter
Den heter NEO Gamma..
Det var vel EVE som trillet rundt pÄ hjul.
Lurer pÄ nÄr denne kommer ut og om vi noen gang vil tjene penger pÄ den
STRONGPOINT INVESTERING AS har 2 279 aksjer og eier 0,632 % av selskapet.
Hattelandfamilien v / JAKOB HATTELAND HOLDING AS har ogsÄ kjÞpt seg inn ser jeg. De har 15 706 aksjer som tilsvarer 4,358 % av selskapet.
Filmsnutt her:
https://www.vg.no/stories/324583/skal-teste-hushjelprobot?utm_source=share&playlistId=fWydCB4Eoi1zcJ4nVqwJJ50Y
og her
https://youtu.be/R5roBYcD3vM?feature=shared
Den heter NEO Gamma..
Det var vel EVE som trillet rundt pÄ hjul.
Lurer pÄ nÄr denne kommer ut og om vi noen gang vil tjene penger pÄ den
STRONGPOINT INVESTERING AS har 2 279 aksjer og eier 0,632 % av selskapet.
Hattelandfamilien v / JAKOB HATTELAND HOLDING AS har ogsÄ kjÞpt seg inn ser jeg. De har 15 706 aksjer som tilsvarer 4,358 % av selskapet.
Filmsnutt her:
https://www.vg.no/stories/324583/skal-teste-hushjelprobot?utm_source=share&playlistId=fWydCB4Eoi1zcJ4nVqwJJ50Y
og her
https://youtu.be/R5roBYcD3vM?feature=shared
Redigert 03.03.2025 kl 22:15
JosMag
04.03.2025 kl 08:22
3100
Det ble snakket om enhjĂžrning, dvs 10 milliarder i verdi..
Da er aksjene til StrongPoint plutselig verdt 60 millioner đ
Da er aksjene til StrongPoint plutselig verdt 60 millioner đ
Ols123
04.03.2025 kl 13:38
2960
Mkt positivt kring Strongpoint. Nu vÀntar vi bara pÄ att vd och nya CFO köper lite aktier sedan kan nog Àven aktien lyfta
PSI- Investor
06.03.2025 kl 13:36
2511
AksjonĂŠrliste for februar
https://www.strongpoint.com/app/uploads/2025/03/top-50-shareholders-28.02.25.pdf
https://www.strongpoint.com/app/uploads/2025/03/top-50-shareholders-28.02.25.pdf
bellx
06.03.2025 kl 14:13
2472
De er neppe fornÞyde,har vÊrt "dÞd" kapital Ä vÊre i denne siste 2 Är. Ikke er det omsetning i aksjen heller sÄ her sitter de fast. Det kan jo snu men tviler pÄ kort sikt?
Storebetong
07.03.2025 kl 11:45
2212
Selskapet ga 0,90 pr aksje i utbytte vÄren 2023 som i sum ble ca 40 mill. De siste Ärene har det definitivt vÊrt fornuftige beslutninger Ä la vÊre Ä gi utbytte.
Eierne vi ser pÄ topp 50, ser nok pÄ dette selskapet med lengre briller enn de som stirrer pÄ aksjekursen hver dag.
Aksjen er til dels illikvid i form av omsetning men det er ikke sÄ rart i og med at det er relativt fÄ aksjonÊrer ref. 2.209 aksjonÊrer pr 28.02.2025 pÄ listen , som selvsagt er litt flere med tanke pÄ samlekonti i Sverige etc.
Dog er kjÞperstyrken og selgerstyrken i aksjen tilstede utover bÞrs ved bare Ä flytte aksjekursen et par prosent. Dette har vi sett mange ganger fÞr de siste Ärene ved utenombÞrshandler. Jeg tipper Ä sette for eksempel stÞrste aksjonÊr sin beholdning pÄ ca 4 mill aksjer er mulig pÄ kr 9,50. Om noen Þnsker Ä kjÞpe en tilsvarendene post tror jeg det ikke er mulig pÄ kr 10. Her mÄ det antagelig tid og hÞyere kurs til for Ä fÄ en slik post pÄ plass.
Eierne vi ser pÄ topp 50, ser nok pÄ dette selskapet med lengre briller enn de som stirrer pÄ aksjekursen hver dag.
Aksjen er til dels illikvid i form av omsetning men det er ikke sÄ rart i og med at det er relativt fÄ aksjonÊrer ref. 2.209 aksjonÊrer pr 28.02.2025 pÄ listen , som selvsagt er litt flere med tanke pÄ samlekonti i Sverige etc.
Dog er kjÞperstyrken og selgerstyrken i aksjen tilstede utover bÞrs ved bare Ä flytte aksjekursen et par prosent. Dette har vi sett mange ganger fÞr de siste Ärene ved utenombÞrshandler. Jeg tipper Ä sette for eksempel stÞrste aksjonÊr sin beholdning pÄ ca 4 mill aksjer er mulig pÄ kr 9,50. Om noen Þnsker Ä kjÞpe en tilsvarendene post tror jeg det ikke er mulig pÄ kr 10. Her mÄ det antagelig tid og hÞyere kurs til for Ä fÄ en slik post pÄ plass.
Redigert 07.03.2025 kl 11:46
tunktee
07.03.2025 kl 12:52
2158
Det var kjÞper pÄ noen 100k aksjer fÞr Q4-tall, som megler fisket etter.
Tror ikke den fikk tak i sĂŠrlig med aksjer.
Tror ikke den fikk tak i sĂŠrlig med aksjer.
JosMag
08.03.2025 kl 10:28
1787
SÄ ogsÄ et innslag fra et Litauisk tv- show hvor Rimantas Mazulis, SVP og MD for StrongPoint Baltic fikk masse tid til Ä fortelle om hvordan AI hadde gjort handleopplevesen mye bedre. Bedre gjenkjennelse av produktene og vektkontroll som forhindrer tyveri. PÄ tide med et gjennombrudd ogsÄ i UK og Spania..
Ols123
I gÄr kl 13:35
662
Vilken succĂ© Strongpoint đ„ https://www.thegrocer.co.uk/news/morrisons-trials-self-service-select-pay-collect-vending-tech/702143.article
Ols123
I dag kl 10:29
341
Otroligt mkt positivt som hÀnder i Strongpoint nu och framförallt UK med Sainsbury ecom och Autostore mm. FramÄt Ärsskiftet tror jag vi ser Strongpoint aktien pÄ helt andra nivÄer
Storebetong
I dag kl 16:31
190
Litt kunstig grĂžnn i dag over 10,00 for det er nok varer tilbake neste uke...
Som vanlig mange smÄ gode nyheter, men vi venter spent pÄ de store!
Uansett, god helg folkensđ
Som vanlig mange smÄ gode nyheter, men vi venter spent pÄ de store!
Uansett, god helg folkensđ