KNOX - building an industry consolidator

uritse
KNOX 16.04.2024 kl 10:25 12172

Avtalen er godkjent gjennom EGF! Gratis til alle tålmodige sjeler der ute:)

https://newsweb.oslobors.no/message/615868
Redigert 25.04.2024 kl 09:52 Du må logge inn for å svare
airplay
I går kl 10:15 223

Jeg svarer deg jeg Theo19.
Fristen for innlevering av dokumentasjon var kl 0800 i dag. Så må børsen vurdere om den dokumentasjonen som foreligger er god nok. Deretter må de fatte en beslutning, og så melde den til markedet. I forbindelse med en slik melding fra Euronext vil aksjen bli pauset en kort periode, typisk 15-30 minutter.
Nisse 68
I går kl 10:19 219

Tja, litt merkelig. Men de fikk lånet i dag tidlig og ingen hadde gitt de det, hvis ting ikke var på stell. Fikk melding fra Harald på fredag og de jobber dag og natt for å komme videre, ingen ferie på han og styreformann i sommer. Tror vi får positive signaler straks :)
Andycap82
I dag kl 14:23 119

Det er i alle fall stille før stormen, det kan man trygt si. Enten blir dette bra eller så går det at skogen, finnes nok ikke noe gylden middelvei i denne aksjen her. :)
Nisse 68
I dag kl 20:04 43

Er jo litt merkelig at de signer på et lån før kl 09 på mandag 12 august, når de skulle levere papirer før kl 08 den samme dagen. Så jeg synes det ligger i kortene at alt er på plass, jeg er alltid optimist i denne aksjen :) Vi får se før torsdag morgen.........