KNOX - building an industry consolidator
Avtalen er godkjent gjennom EGF! Gratis til alle tålmodige sjeler der ute:)
https://newsweb.oslobors.no/message/615868
https://newsweb.oslobors.no/message/615868
Redigert 25.04.2024 kl 09:52
Du må logge inn for å svare
Geirpede
09.12.2024 kl 17:32
3068
Er det noe håp om noen mld fra selskapet før året er omme siden de sannsynligvis ikke skal på børs i år?? Jeg tenker da selvfølgelig ikke på børsmld men en oppdatering fra selskapet på deres hjemmeside om fremtidens planer eller en slags investors call?? Det hadde vel vært greit med noen uttalelser fra ledelsens side eller hva tenker resten av investorene??
Geirpede
10.12.2024 kl 02:51
2956
Helloween! Jeg følger med der inne og leser det som skrives men jeg har ikke ordnet meg noen egen konto der inne enda!!
Nisse 68
23.12.2024 kl 20:06
2096
Fikk svar fra ledelsen om at det er positiv fremdrift :)
Hvis du har tid i julen så bruk Chatgpt.com og sjekk opp alt rundt Knox. Mye hyggelig lesing hvis du spør om ting du lurer på........
God Jul, så håper vi på et fantastisk nyttår for Knox eiere :)
Hvis du har tid i julen så bruk Chatgpt.com og sjekk opp alt rundt Knox. Mye hyggelig lesing hvis du spør om ting du lurer på........
God Jul, så håper vi på et fantastisk nyttår for Knox eiere :)
Nisse 68
10.01.2025 kl 12:22
1070
Hei! De jobber nå med å reise kapital for Inpector investering (oljeprod Egypt) De vil snart søke om opptak på NOTC, da blir vi på børs igjen, og så snart alle avtalene er i orden så vil de søke re-notering på Euronext Growth. I løpet av februar er vi nok på NOTC, og nyheter kommer nok snart på hjemmesiden deres. Dette tar lengre tid enn det jeg hadde håpet, men det viktigste nå er at Knox er i meget positiv fremdrift, og de skal ikke gå på noen nye blemmer. 2025 blir et bra år for KNOX :)
Theo19
22.01.2025 kl 13:22
392
Nisse 68 skrev Har god tro på at vi får gode nyheter kommende uke :)
Snart bare 2 dager igjen av børs uken nå,fremdeles helt tyst fra ledelsen.
Theo19
I går kl 18:28
130
Nisse 68 skrev Har god tro på at vi får gode nyheter kommende uke :)
Ble hel bom det Nisse.Du får se i glasskula en gang til
Nisse 68
I går kl 20:33
92
Du klarer vel å vente et par dager til......? Avtalen er gjort denne uka, så melding kommer.......Så skal vi på NOTC :)