HAUTO- utbytte 32 % - børsens beste
As the company already has published its monthly volume and rate figures, we expect few surprises in the report and are largely aligned with CS in expecting EBTIDA and EPS of USD 165m and 0.64 respectively. We estimate dividends to be USD 0.69/sh, which equates to 100% of cash generation for the quarter and equivalent to 32% annualised yield.
Q1 resultat onsdag 24. feb.
Her tror jeg det er lurt å være inne før resultatet presenteres.
Kursmål 170.-
Dagens kurs 96,20
Q1 resultat onsdag 24. feb.
Her tror jeg det er lurt å være inne før resultatet presenteres.
Kursmål 170.-
Dagens kurs 96,20
Frontman
30.10.2024 kl 10:16
6934
Håper videre ned så jeg kan finne en fin inngang opp mot utbytte på 15 kr 9 des
Hardly
30.10.2024 kl 09:03
6930
Hvor langt ned følger vi WAWI i dag?
Merkelig børs dette.
Merkelig børs dette.
Redigert 30.10.2024 kl 09:04
Du må logge inn for å svare
Cutter
30.10.2024 kl 08:19
7015
Hvis planen er å kjøpe hele selskapet, noe det kan se ut som er planen. Er det jo bare for dem å sitte rolig å kjøpe litt nå å da. Markedet jobber jo med dem. Stadig lavere kurser etter at selskapet stadig tjener mer.
HellBound
30.10.2024 kl 06:25
7083
Han kjøper mer og mer, snart flagging på 15%? Er det 20% han sikter på før bud i 2025? Tror det kommer før eller siden.. Håper helst ikke , så utbyttene kan komme i noen år til.
desirata
30.10.2024 kl 01:58
7008
Ifølge e24 investorlister øker Grimaldi. Han har kjøpt 300k aksjer siste uka. Dette er ikke hvilken som helst bjellesau ! Er det noen som kjenner markedet, er det han. Aksjen er billig har han uttalt tidlegere -
Rui
28.10.2024 kl 09:41
7590
Det er som å se på synkron svømming mellom WAWI og HAUTO. Ved kvartals fremleggelsen til HAUTO i sist uke fulgte WAWI synkront med ned, og nå følger HAUTO synkront med opp når WAWI varsler ny stor milliard kontrakt. Uten tvil sterk korrelasjon mellom kursene når roboter og finanshus traider disse to selskapene.
megabea
27.10.2024 kl 15:12
8028
Det er klart her forvirrer jeg folk og desinformerer.
Det er ikke bare klokka som må stilles tilbake i dag, men hodet også.
Jeg stokker litt kortene feil her påvirket av at jeg selv har tenkt å realisere noe gevinst før nyttår.
Sitter en stille i båten, som det heter, så risikerer en ingenting verken skatt eller tabber.
Jeg legger meg flatt og trekker meg stille tilbake i skammekroken.
PS
Bra vi har et oppegående forum som ettergår infoen som legges ut.
Det er ikke bare klokka som må stilles tilbake i dag, men hodet også.
Jeg stokker litt kortene feil her påvirket av at jeg selv har tenkt å realisere noe gevinst før nyttår.
Sitter en stille i båten, som det heter, så risikerer en ingenting verken skatt eller tabber.
Jeg legger meg flatt og trekker meg stille tilbake i skammekroken.
PS
Bra vi har et oppegående forum som ettergår infoen som legges ut.
kodenavn
26.10.2024 kl 10:48
8197
megabea:
Dette kan du åpenbart ingen ting om.
Du bare forvirrer folk.
Dette kan du åpenbart ingen ting om.
Du bare forvirrer folk.
bernes
25.10.2024 kl 20:28
8499
Tenker om en sitter langsiktig og ny regjering høsten 2025 velger å redusere gevinstbeskatningen vil det være en skattefordel.
Høyre og FrP har vel signalisert at skatteregimet nå er for høyt.
Det er vel andre årsaker til kursnedgangen enn dette utbyttetrikset,
WaWi gikk jo også ned omtrent samme uten dette.
Høyre og FrP har vel signalisert at skatteregimet nå er for høyt.
Det er vel andre årsaker til kursnedgangen enn dette utbyttetrikset,
WaWi gikk jo også ned omtrent samme uten dette.
megabea
25.10.2024 kl 19:40
8544
Neida verdien av utbyttet er der, dette har med den dagen du selger og realiserer gevinst/tap.
Det har med skatt til staten å gjøre. Utbyttet skatter du av som vanlig.
Ved salg blir skatten lagt på deg istedenfor selskapet som de ville ha skatter av utbyttet(overskudd) før utbetaling.
Som jeg skriver eier du over lang tid så har du glemt dette, men total bildet historisk (ved realisering) gir dette deg mer skatt selv om du får kreditt.
Og som du sikkert har merket, markedet har også en mening om dette.
Det har med skatt til staten å gjøre. Utbyttet skatter du av som vanlig.
Ved salg blir skatten lagt på deg istedenfor selskapet som de ville ha skatter av utbyttet(overskudd) før utbetaling.
Som jeg skriver eier du over lang tid så har du glemt dette, men total bildet historisk (ved realisering) gir dette deg mer skatt selv om du får kreditt.
Og som du sikkert har merket, markedet har også en mening om dette.
kodenavn
25.10.2024 kl 19:06
8558
megabea skriver:
"Dette svekker så klart verdien av det høge utbyttet eller er det kompensering?
Vi ser de to siste dagene at de store investorene reagerer noe negativt og har drevet kursen noe ned."
Dette reduserer ikke verdien av utbyttet.
Dette grepet medfører at utbyttet ikke blir skattepliktig nå, da det skattemessig blir tilbakebetaling av innskutt kapital.
På den annen side vil inngangsverdien bli redusert med tilbakebetaling av innskutt kapital
Så skatten på utbyttet blir totalt sett det samme, men beskatningen blir skjøvet til realisasjonstidspunktet, hvilket innebærer en skattekreditt(fordel) for de som eier aksjen over lengre tid.
For kortsiktige aksjeeiere betyr det ingenting.
"Dette svekker så klart verdien av det høge utbyttet eller er det kompensering?
Vi ser de to siste dagene at de store investorene reagerer noe negativt og har drevet kursen noe ned."
Dette reduserer ikke verdien av utbyttet.
Dette grepet medfører at utbyttet ikke blir skattepliktig nå, da det skattemessig blir tilbakebetaling av innskutt kapital.
På den annen side vil inngangsverdien bli redusert med tilbakebetaling av innskutt kapital
Så skatten på utbyttet blir totalt sett det samme, men beskatningen blir skjøvet til realisasjonstidspunktet, hvilket innebærer en skattekreditt(fordel) for de som eier aksjen over lengre tid.
For kortsiktige aksjeeiere betyr det ingenting.
bernes
25.10.2024 kl 18:58
8552
Betyr vel at utbyttet for 2024 er skattefritt og blir ført beskattet når aksjene blir realisert.
Kan jo være en fordel for høyt beskattede norske aksjonærer hvis skatten blir redusert når denne regjeringen er over og ut i 2025
Kan jo være en fordel for høyt beskattede norske aksjonærer hvis skatten blir redusert når denne regjeringen er over og ut i 2025
Redigert 25.10.2024 kl 18:59
megabea
25.10.2024 kl 18:01
4216
Utbytte blir ved Xord forsamling foreslått utbetalt ved kapital nedsettelse som blir et fond for utbytte og andre evt investeringer.
Så snart dette blir utbetalt så er det tilbakebetaling av innbetalt aksjekapital som medfører reduksjon av inngangsverdi. Altså mer skatt på (større) gevinst.
Da blir det som du skriver vanskelig regnestykke å lage etter skatt.
Dette svekker så klart verdien av det høge utbyttet eller er det kompensering?
Vi ser de to siste dagene at de store investorene reagerer noe negativt og har drevet kursen noe ned.
Imidlertid så vil nok dette gå over (i glemmeboka).
To år kan være lenge i shipping etter disse gode årene - vi får se.
Så snart dette blir utbetalt så er det tilbakebetaling av innbetalt aksjekapital som medfører reduksjon av inngangsverdi. Altså mer skatt på (større) gevinst.
Da blir det som du skriver vanskelig regnestykke å lage etter skatt.
Dette svekker så klart verdien av det høge utbyttet eller er det kompensering?
Vi ser de to siste dagene at de store investorene reagerer noe negativt og har drevet kursen noe ned.
Imidlertid så vil nok dette gå over (i glemmeboka).
To år kan være lenge i shipping etter disse gode årene - vi får se.
kodenavn
25.10.2024 kl 09:19
4551
Dnb nå: Oppjusterer fra 149.- til 152.-
DNB Logo
Update - Höegh Autoliners ASA (Shipping, Norway)
Recommendation: Buy
Price target: NOK 152.00
Click here to view full report
DNB Logo
Update - Höegh Autoliners ASA (Shipping, Norway)
Recommendation: Buy
Price target: NOK 152.00
Click here to view full report
desirata
25.10.2024 kl 06:15
4837
Kommentar:
Det blir vanskeleg å lage et regnestykke etter skatt, mange ting innvirker.
Jeg vil sitte i Høegh hvertfall 2år til, har vært 2 år allerede. Derfor håper jeg kursen faller mere. Eks 10-20kr mere, da vil jeg doble innsatsen og yielden blir enorm -
Det blir vanskeleg å lage et regnestykke etter skatt, mange ting innvirker.
Jeg vil sitte i Høegh hvertfall 2år til, har vært 2 år allerede. Derfor håper jeg kursen faller mere. Eks 10-20kr mere, da vil jeg doble innsatsen og yielden blir enorm -
gw60
25.10.2024 kl 05:23
4850
Du må huske på at vi betaler jo også 37,8% utbytteskatt, så av de 14 kronene som kommer i desember er vel netto ca 9,5 kroner.
Må jo forvente at dette utbyttet blir vedtatt av GF
Så får vi håpe aksjen henter seg greit inn igjen før neste utbytte etter utbetalng, hvis ikke kan det regnestykke ditt bli en del dårligere.
Jeg har foreløpig troa på at dette blir god investering, og sitter godt lastet i denne med alt for mye av porteføljen pr nå.
De fleste har jo fremdeles høye kursmål, DNB var vel sist ute denne uka med 149,- og kjøpsanbefaling.
Så tror jeg aksjen henter seg noe inn igjen idag, og klatrer litt mot utbyttebetaling. Tvi-tvi..👍
Må jo forvente at dette utbyttet blir vedtatt av GF
Så får vi håpe aksjen henter seg greit inn igjen før neste utbytte etter utbetalng, hvis ikke kan det regnestykke ditt bli en del dårligere.
Jeg har foreløpig troa på at dette blir god investering, og sitter godt lastet i denne med alt for mye av porteføljen pr nå.
De fleste har jo fremdeles høye kursmål, DNB var vel sist ute denne uka med 149,- og kjøpsanbefaling.
Så tror jeg aksjen henter seg noe inn igjen idag, og klatrer litt mot utbyttebetaling. Tvi-tvi..👍
Redigert 25.10.2024 kl 05:24
desirata
24.10.2024 kl 16:37
5285
Enig, er overbevist om at dette blir bra. Jeg vil plukke med aksjer senere iår. Som du sier MPC var spådd i kjelleren under 10kr, de står i 23 og haf vel betalt 10kr utbytte fra den tiden. Synd for de som trodde på det. Jeg tror lignende historie her, som jeg har beskrevet nedenfor. Vi kan få pose & sekk. Får tilbake kjøps pris og ender gjerne opp med en aksjekurs på 50-60kr i 2027. Er ingen tvil om at rater på 100k ikke kan fortsette, det blir en utflating, men spørsmålet er når det skjer. Som vist i MPC, ting kan bli forsinket, forskjøvet, o.l.
Tanjiro
24.10.2024 kl 16:26
5312
Korrekt, lignende story som mpcc. De har en solid ledelse og lange kontrakter som sikret høye utbytter til tross for markedsutsiktene, folk spådde containermarkedet ned i hytt og pine. Er de langsiktige som har kommet seirende ut der med fine utbetalinger og fin stigning i kursen. Vi vil nok se lignende tendenser her, markedet for bilfrakt forblir sterkt, og er heller ikke dommedagsdømt som container var.
Husk at i aksjemarkedet ønsker de fleste profesjonelle aktører noe stabilt. Hvem gidder å stirre på kursen daglig når man vet at man får ca 7-10kr aksjen kvartalsvis. Forutsigbarhet er nøkkelordet her. Og som nevnt fra ledelsen i dagens rapport så er det å skape verdier for aksjonærene deres hovedfokus fortsatt.
Nei dette er bare kortsiktig støy.
Husk at i aksjemarkedet ønsker de fleste profesjonelle aktører noe stabilt. Hvem gidder å stirre på kursen daglig når man vet at man får ca 7-10kr aksjen kvartalsvis. Forutsigbarhet er nøkkelordet her. Og som nevnt fra ledelsen i dagens rapport så er det å skape verdier for aksjonærene deres hovedfokus fortsatt.
Nei dette er bare kortsiktig støy.
Redigert 24.10.2024 kl 16:35
Tanjiro
24.10.2024 kl 16:20
5330
Makan til kraftig overreaksjon, her er det bare å sitte stille i båten eller akkumulere mer. Denne går rett opp igjen neste måned, ingen som vil gå glipp av monsterutbytte.
GullHårAllOve
24.10.2024 kl 16:09
5367
Tror du vil finne mange slike eksempler i MPCC så ja det er fullt mulig her også. Jeg har fått ganske mye i MPCC men gikk ut for tidlig. Nå skal jeg bli med her for jeg tror regnestykket ditt blir en minste beregning 👌👌
piff
24.10.2024 kl 15:46
5363
canarias skrev Fine konklusjoner der desirata som jeg støtter fullt ut.
Höegh Autoliners faller 5,3 prosent etter å ha meldt om noe lavere enn ventet resultater i tredje kvartal 2024 på morgenen. Etter selskapets ebitda-guiding for fjerde kvartal 2024 forventer ABG Sundal Collier en nedjustering av konsensus på fjerdekvartals ebitda til 180 millioner dollar fra nåværende 192 millioner dollar. Pareto Securities antar at guidingen innebærer en ebitda på 171 millioner dollar i fjerde kvartal.
Her finner vi litt av fallet idag. En over reaksjon etter mitt syn.
Her finner vi litt av fallet idag. En over reaksjon etter mitt syn.
desirata
24.10.2024 kl 14:03
5621
En annen kalkyle, si at du har kostpris 110kr etter neste utbytte.
I 2025+26 vil de gi ca. 7,5kr per kvartal i ordinært utbytte = 60kr tilsammen.
På de samme to åra vil de selge 18 skip x snitt $50mil = 50kr per aksje
Dvs begynnelsen på 2027 vil en ha kostpris null i et stort rederi med moderne flåte, lange kontrakter og lav gjeld. Ikke bare et rederi, de er også operatør. Si at de fortsatt kan gi 10kr utbytte årleg deretter, vil aksjen kunne stå i 50kr. (Eksempel)
I 2025+26 vil de gi ca. 7,5kr per kvartal i ordinært utbytte = 60kr tilsammen.
På de samme to åra vil de selge 18 skip x snitt $50mil = 50kr per aksje
Dvs begynnelsen på 2027 vil en ha kostpris null i et stort rederi med moderne flåte, lange kontrakter og lav gjeld. Ikke bare et rederi, de er også operatør. Si at de fortsatt kan gi 10kr utbytte årleg deretter, vil aksjen kunne stå i 50kr. (Eksempel)
Klabbeføre
24.10.2024 kl 13:00
5571
Kjørt godt ned idag, ligger ei gjedde og lusker i sivet med 100 000 stk på kjøp 125.60kr
GullHårAllOve
24.10.2024 kl 12:46
5603
Tenker likt vi... sitter med litt kapital og skal se om jeg kan få mer til lavere pris 🙈 Skjer sikkert ikke men lov å prøve.
desirata
24.10.2024 kl 12:11
5330
Jeg har øket idag med resonnement.
Kjøpt på 127, min kostpris ved nyttår etter ytbytte blir da 113.
Neste år vil Høegh gi hvertfall 40kr i utbytte med 3 skipsalg, kan bli mere. Men dersom 40kr gir det yield på 35% Da begynner vi på 2026 og 27 med 80% kontrakts dekning, samt mere skipsalg. Vil få pengene tilbake før markedet kollapser, dersom det gjør det.
Som du sa lignende story som MPC og se hvor den er idag.
Kjøpt på 127, min kostpris ved nyttår etter ytbytte blir da 113.
Neste år vil Høegh gi hvertfall 40kr i utbytte med 3 skipsalg, kan bli mere. Men dersom 40kr gir det yield på 35% Da begynner vi på 2026 og 27 med 80% kontrakts dekning, samt mere skipsalg. Vil få pengene tilbake før markedet kollapser, dersom det gjør det.
Som du sa lignende story som MPC og se hvor den er idag.
GullHårAllOve
24.10.2024 kl 11:58
5326
Det er jo helt konge om det gjør det. Den praksisen tror jeg trekker flere folk til aksjen. Var det som gjorde mye av utslaget i MPCC da de startet opp med utbytte. Hvert fall positiv for meg og noe som gjorde at jeg solgte meg ut av to andre i dag og satte alt rett inn her. Jeg tror utbyttet neste år blir særdeles bra så %ene du får her må jo bli kjempebra!
kodenavn
24.10.2024 kl 11:31
5421
Jonas Solgård
Journalist
Oppdatert for 39 minutter siden
Höegh Autoliners fikk et resultat før skatt på 195,8 millioner dollar av en omsetning på 349,1 millioner dollar i tredje kvartal, fremgår det av bilfraktrederiets ferske kvartalsrapport.
På forhånd var det ventet et resultat før skatt på 159,7 millioner dollar og inntekter på 349,8 millioner dollar, ifølge estimater innhentet av Bloomberg.
Dagens kursutvikling er helt komisk.
Journalist
Oppdatert for 39 minutter siden
Höegh Autoliners fikk et resultat før skatt på 195,8 millioner dollar av en omsetning på 349,1 millioner dollar i tredje kvartal, fremgår det av bilfraktrederiets ferske kvartalsrapport.
På forhånd var det ventet et resultat før skatt på 159,7 millioner dollar og inntekter på 349,8 millioner dollar, ifølge estimater innhentet av Bloomberg.
Dagens kursutvikling er helt komisk.
Mr Jinx
24.10.2024 kl 11:23
5462
Vill og overdreven nedgang:
Höegh skriver at det generelle markedet forblir sterkt, og at de ikke venter store endringer i fjerde kvartal.
Höegh skriver at det generelle markedet forblir sterkt, og at de ikke venter store endringer i fjerde kvartal.
Rui
24.10.2024 kl 10:23
5665
Det er korrelasjon i kursutvikling og handler i begge selskapene, og når HAUTO faller kraftig vil også WAWI bli trukket med. Her snakker vi om robot og automatiserte kjøp og salg som i dag er svært vanlig. Gevinstsikring tror jeg ikke på.
Hardly
24.10.2024 kl 10:18
5443
Enig med deg desirata. Er nok en storaksjonær som omdisponerer her. Dessuten har finans eliten bestemt seg for at shipping segmentet ikke er pop for tiden.
Alt innen shipping faller.
Alt innen shipping faller.
Redigert 24.10.2024 kl 10:19
desirata
24.10.2024 kl 09:59
5430
Jeg forstår dek ikke i hele tatt og tror heller ikke det du sier er årsak. Hvorfor faller da WAWI like mye, nei - det stemmer ikke.
Tror heller det er mange store som bestemt at de skal ut, muleg gevinstsilkring. Tror det vil ta seg inn igjen -
Tror heller det er mange store som bestemt at de skal ut, muleg gevinstsilkring. Tror det vil ta seg inn igjen -
Rui
24.10.2024 kl 09:37
5532
Helt enig. Det er nå en god kjøpsmulighet. Dippen er kun midlertidig, og når de som det ikke passer seg for har fått solgt seg ut, vil HAUTO komme raskt og sterkt tilbake.
kodenavn
24.10.2024 kl 09:28
5571
Dette er bare en formalitet, og hvis folk ikke kan sitte til x-dato i desember, har de en merkelig tidshorisont på sin investering.
Det blir nå tilbakebetaling av innbetalt kapital, hvilket betyr skatteutsettelse for de som sitter langsiktig.
For de kortsiktige betyr det ingenting.
Igjen, god bedring til de som selger.
Det blir nå tilbakebetaling av innbetalt kapital, hvilket betyr skatteutsettelse for de som sitter langsiktig.
For de kortsiktige betyr det ingenting.
Igjen, god bedring til de som selger.
Rui
24.10.2024 kl 09:22
5625
Bakgrunnen for fall i kursen er at HAUTO må kalle inn til ekstraordinært general forsamling for å kunne beslutte utbetaling. Da får vi ikke utbetaling før 18 desember, nor som passer svært dårlig for de fleste.
Last day including right: [6 December 2024].
Ex-date: [9 December 2024].
Record date: [10 December 2024].
Payment date: [18 December 2024] (on or about).
Date of EGM resolution: the proposed cash dividend is subject to resolution by the extraordinary general meeting of Höegh Autoliners ASA on 20 November 2024.
Other information: the cash dividend per share in NOK will be communicated on [12 December 2024].
Last day including right: [6 December 2024].
Ex-date: [9 December 2024].
Record date: [10 December 2024].
Payment date: [18 December 2024] (on or about).
Date of EGM resolution: the proposed cash dividend is subject to resolution by the extraordinary general meeting of Höegh Autoliners ASA on 20 November 2024.
Other information: the cash dividend per share in NOK will be communicated on [12 December 2024].
piff
24.10.2024 kl 09:17
5571
Her ble det kjøpt mer på dippen kr 128.1 . Overraskende fall etter et bunnsolid q3. Men er alltid noen som prøver seg. Mulig shortene er inne igjen. `?
kodenavn
24.10.2024 kl 09:14
5594
Folk er gale.
Selger Hauto på 130.-, 2 % ned.
Aksjen burde gått 5 eller 10 % opp.
Kjempeoverskudd. 2 mrd. for kvartalet. mot en market cap på 24 mrd.
Betaler ut mer enn overskuddet, fordi kassa renner over.
Sterk kontraktsportefølje, som blir sterkere for hvert kvartal.
NAV 145.-
Til de som selger på disse nivåene er det bare å ønske god bedring.
Selger Hauto på 130.-, 2 % ned.
Aksjen burde gått 5 eller 10 % opp.
Kjempeoverskudd. 2 mrd. for kvartalet. mot en market cap på 24 mrd.
Betaler ut mer enn overskuddet, fordi kassa renner over.
Sterk kontraktsportefølje, som blir sterkere for hvert kvartal.
NAV 145.-
Til de som selger på disse nivåene er det bare å ønske god bedring.
piff
24.10.2024 kl 08:19
5792
Imponerende. Og ikke minst utbyttene framover lover godt.
Bare og gni seg I hendene.
Fantastisk selskap.
Her blir det og øke beholdningen ytterligere.
Festen er igang.
Bare og gni seg I hendene.
Fantastisk selskap.
Her blir det og øke beholdningen ytterligere.
Festen er igang.
Button
24.10.2024 kl 07:49
5849
Det skulle bli omtrent 14 kr pr aksje. Siste dag med rett til utbytte er 6. desember. Utbetaling ca 18. desember.
PHOinvestor
22.10.2024 kl 22:46
6197
det er vel 22.10 som var siste dag for å kjøpe seg inn, stemmer ikke dette ?
Otto40
22.10.2024 kl 21:57
6248
I hvilket tidsrom er dette nedsalget du skriver om skal ha skjedd?
Sitter du på tall etter 17/09-24(da Grimaldi børsmeldte eierandel over 10 %) på at Clearstream, EG Holding, Caprim har redusert sin beholdning i Hauto?
Sitter du på tall etter 17/09-24(da Grimaldi børsmeldte eierandel over 10 %) på at Clearstream, EG Holding, Caprim har redusert sin beholdning i Hauto?
HellBound
22.10.2024 kl 21:40
5930
Mener han kjøper fra Caprim og EG Holding men ser ikke på lister..er de bak Clearstream og INTESA SANPAOLO S.P.A?
Clearstream har 11,46% av top 20, 8% Total. De har kjøpt flere siden sist.
INTESA SANPAOLO S.P.A har 2.30% av top 20, 1.63% total.
https://investors.hoeghautoliners.com/investors/share-information/largest-shareholders/default.aspx
Clearstream har 11,46% av top 20, 8% Total. De har kjøpt flere siden sist.
INTESA SANPAOLO S.P.A har 2.30% av top 20, 1.63% total.
https://investors.hoeghautoliners.com/investors/share-information/largest-shareholders/default.aspx
Redigert 22.10.2024 kl 21:43
desirata
22.10.2024 kl 21:33
5708
På DN investor, trykk fundamental, liste top aksjonærer.
No. 1 Leif Høegh 35,5%
No. 2 Clearstream 7,5%
E24 har ca samme talla, Clearstream 8%
men Grimaldi kan jo bruke 2 kontoer ?
No. 1 Leif Høegh 35,5%
No. 2 Clearstream 7,5%
E24 har ca samme talla, Clearstream 8%
men Grimaldi kan jo bruke 2 kontoer ?
canarias
22.10.2024 kl 21:02
5617
Har du link desirata til det eventuelle nedsalget fra Grimaldi,
hvis det skulle stemme er det jo meldepliktig.
hvis det skulle stemme er det jo meldepliktig.
Otto40
22.10.2024 kl 20:06
5703
Vedr. salg fra Grimaldi, er dette fra aksjonærlister du sitter på?
Listene jeg har tilgang på viser at Clearstream har økt sin andel jevnt og trutt etter at det ble børsmeldt at Grimaldi var inne med en eierandel over 10% i HAUTO.
Listene jeg har tilgang på viser at Clearstream har økt sin andel jevnt og trutt etter at det ble børsmeldt at Grimaldi var inne med en eierandel over 10% i HAUTO.
Button
22.10.2024 kl 13:11
5840
Dersom Grimaldi ha solgt seg ned under 10% må det vel børsmeldes omgående.