Bruk stemmeretten! Ekstraordinært styremøte 10. mai
Husk å bruk stemmeretten innen 3. mai! https://newsweb.oslobors.no/message/616184
Prisen på warrants burde settes etter at rettsavgjørelsen er kjent i markedet - ikke før.
Hentet fra shareville: Å innkalle til ekstraordinær generalforsamling bare noen dager før dom hvor de ønsker å spekulere på positivt resultat på vår bekostning er mildt sagt useriøst.
Det er heller ikke snakk om moderasjon. Her er det tydeligvis snakk om: (Vennligst rett meg hvis det er feil her)
• CEO Warrants for 500 000 aksjer. Utgjør omtrent 7,3% av selskapet.
• Styremedlem Warrants for 1 000 000 aksjer. Det vil si rundt 14,6% av selskapet. Dette er helt utrolig. Til sammenligning har største aksjonær nå rundt 11,7%.
• Lånegivere Warrants for 1 000 000 aksjer. Det vil si rundt 14,6% av selskapet. Eventuell rettet emisjon etter resultat av dommen ville være mer hensiktsmessig. Hvis utfallet er positivt så står man jo sterkere, så hvorfor i all verden komme med dette forslaget rett før dom.
Hver av oss kan få redusert potensiell avkastning på rundt hele 36,5% med ledelsen forslag. Det er enormt!
At EAM Solar som kjemper for rettferdighet for aksjonærene etter å ha blitt svindlet kommer med dette utspillet rett på tampen av dommen er ekstra trist.
Risk/reward for oss blir mye dårligere hvis ledelsen forslag blir gjennomført
Prisen på warrants burde settes etter at rettsavgjørelsen er kjent i markedet - ikke før.
Hentet fra shareville: Å innkalle til ekstraordinær generalforsamling bare noen dager før dom hvor de ønsker å spekulere på positivt resultat på vår bekostning er mildt sagt useriøst.
Det er heller ikke snakk om moderasjon. Her er det tydeligvis snakk om: (Vennligst rett meg hvis det er feil her)
• CEO Warrants for 500 000 aksjer. Utgjør omtrent 7,3% av selskapet.
• Styremedlem Warrants for 1 000 000 aksjer. Det vil si rundt 14,6% av selskapet. Dette er helt utrolig. Til sammenligning har største aksjonær nå rundt 11,7%.
• Lånegivere Warrants for 1 000 000 aksjer. Det vil si rundt 14,6% av selskapet. Eventuell rettet emisjon etter resultat av dommen ville være mer hensiktsmessig. Hvis utfallet er positivt så står man jo sterkere, så hvorfor i all verden komme med dette forslaget rett før dom.
Hver av oss kan få redusert potensiell avkastning på rundt hele 36,5% med ledelsen forslag. Det er enormt!
At EAM Solar som kjemper for rettferdighet for aksjonærene etter å ha blitt svindlet kommer med dette utspillet rett på tampen av dommen er ekstra trist.
Risk/reward for oss blir mye dårligere hvis ledelsen forslag blir gjennomført
Redigert 22.04.2024 kl 14:26
Du må logge inn for å svare
Dere kan kjøpe aksjer frem til mandag 29 April og stemme. Aksjene må kjøpes senest da (1 MAI og 9 mai ER RØD DAG og regnes ikke som oppgjørsdag)) Canica og Sundt kan kun stemme for antallet de eier den. 2 mai.i (T+2 dager er oppgjørsdato)
Nå skjønner dere hvorfor CEO skal på brannslukking 3.mai. Håper de har forregnet seg.
Sundt Eier 6.2 % av aksjene 425 000
Canica 9.96 % av 683 000
Totalt 15.16 % aksjer i dag. De vil trolig fortsette noe nedsalg ?
Jeg øyner et håp om alle stemmer NEI fra punkt 5 og ut.
Hvor mange aksjer eier CEO og andre ansatte ?
Om alle andre stemmer mot deres forslag tror jeg dette kan gå. Er vel bare de to nevnte svindelaktørene som er positiv vil jeg anta.
https://www.timeanddate.no/kalender/
Nå skjønner dere hvorfor CEO skal på brannslukking 3.mai. Håper de har forregnet seg.
Sundt Eier 6.2 % av aksjene 425 000
Canica 9.96 % av 683 000
Totalt 15.16 % aksjer i dag. De vil trolig fortsette noe nedsalg ?
Jeg øyner et håp om alle stemmer NEI fra punkt 5 og ut.
Hvor mange aksjer eier CEO og andre ansatte ?
Om alle andre stemmer mot deres forslag tror jeg dette kan gå. Er vel bare de to nevnte svindelaktørene som er positiv vil jeg anta.
https://www.timeanddate.no/kalender/
Redigert 24.04.2024 kl 23:25
Du må logge inn for å svare
oivindl
24.04.2024 kl 23:39
406
”Hver av oss kan få redusert potensiell avkastning på rundt hele 36,5% med ledelsen forslag. Det er enormt!"
Utvanning blir ca 27%, men ille nok det.
Utvanning blir ca 27%, men ille nok det.
Blir som å rane en bank for 27 millioner. Du tok ikke alt som var der for det var 100 millioner der. Dette er mye verre. De vil ikke få noen straff selv om De blir tatt med buksa nede, så lenge mange nok blir lurt. Det vil si de ikke stemmer imot forslaget da de tror dette ordner seg.